ben even achter een andere pc gaan zitten, kan geen e-mails versturen via Outlook..quote:
donequote:Op zondag 30 juli 2006 12:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
ben even achter een andere pc gaan zitten, kan geen e-mails versturen via Outlook..
erm.. wil je alleen nog even je woonplaats e-mailen? Dan kan ik het bedrag overmaken
15quote:Op zondag 30 juli 2006 14:07 schreef Rejected het volgende:
Brain training hoeveel?
Geen zin om te mailen
Ik hou hem achter voor je. Als je nu beslist kan ik morgen ook meteen verzenden met de anderequote:Op zondag 30 juli 2006 14:56 schreef witte_fantasie het volgende:
Als onze deal bevalt wil ik need for speed underground 2 misschien wel kopen, ook al staat ie niet op m'n wishlist lol.
Sorry, laat het dit keer toch gaan. Mooie prijs verder.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef Snever het volgende:
[..]
15
Maak het vandaag over verstuur ik hem morgen
ja, interesse?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:13 schreef SCaRaB het volgende:
welke brain training is het? die van dr kawamashi ofzo
Laat het me weten als je alsnog interesse hebtquote:Op zondag 30 juli 2006 18:39 schreef Rejected het volgende:
[..]
Sorry, laat het dit keer toch gaan. Mooie prijs verder.
Ben nog wel even zoet met Tetris en Advance Wars die ik vrijdag binnen heb gekregen.
Succes verder.![]()
25 inclus. geboden, zie me profiel voor me email.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:02 schreef Best_oke het volgende:
Iemand interesse in een perfecte staat verkerende Amerikaanse editie vanNintendogs Chihuahua & Friends voor het luttele bedrag van 25 euro incl. verzenden?
op=op...
Ik heb hier ridge racer voor je liggen. Kopen?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:22 schreef killermj het volgende:
Te ruil:
Rayman 2
Metroid Prime: First Hunter Demo
The Urbz: Sims In The City
Age Of Empires - The Age Of Kings
Castlevania - Dawn of Sorrow
Harry Potter en de Vuurbeker
Resident Evil - Deadly Silence
The Sims 2
Wario Ware Touched
Zoo Tycoon
WISHLIST: http://www.emjeej.nl/wishlist.txt