ben even achter een andere pc gaan zitten, kan geen e-mails versturen via Outlook..quote:
donequote:Op zondag 30 juli 2006 12:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
ben even achter een andere pc gaan zitten, kan geen e-mails versturen via Outlook..
erm.. wil je alleen nog even je woonplaats e-mailen? Dan kan ik het bedrag overmaken
15quote:Op zondag 30 juli 2006 14:07 schreef Rejected het volgende:
Brain training hoeveel?
Geen zin om te mailen
Ik hou hem achter voor je. Als je nu beslist kan ik morgen ook meteen verzenden met de anderequote:Op zondag 30 juli 2006 14:56 schreef witte_fantasie het volgende:
Als onze deal bevalt wil ik need for speed underground 2 misschien wel kopen, ook al staat ie niet op m'n wishlist lol.
Sorry, laat het dit keer toch gaan. Mooie prijs verder.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef Snever het volgende:
[..]
15
Maak het vandaag over verstuur ik hem morgen
ja, interesse?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:13 schreef SCaRaB het volgende:
welke brain training is het? die van dr kawamashi ofzo
Laat het me weten als je alsnog interesse hebtquote:Op zondag 30 juli 2006 18:39 schreef Rejected het volgende:
[..]
Sorry, laat het dit keer toch gaan. Mooie prijs verder.
Ben nog wel even zoet met Tetris en Advance Wars die ik vrijdag binnen heb gekregen.
Succes verder.![]()
25 inclus. geboden, zie me profiel voor me email.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:02 schreef Best_oke het volgende:
Iemand interesse in een perfecte staat verkerende Amerikaanse editie vanNintendogs Chihuahua & Friends voor het luttele bedrag van 25 euro incl. verzenden?
op=op...
Ik heb hier ridge racer voor je liggen. Kopen?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:22 schreef killermj het volgende:
Te ruil:
Rayman 2
Metroid Prime: First Hunter Demo
The Urbz: Sims In The City
Age Of Empires - The Age Of Kings
Castlevania - Dawn of Sorrow
Harry Potter en de Vuurbeker
Resident Evil - Deadly Silence
The Sims 2
Wario Ware Touched
Zoo Tycoon
WISHLIST: http://www.emjeej.nl/wishlist.txt
psp, stuur me maar een mailquote:Op maandag 31 juli 2006 13:16 schreef killermj het volgende:
@Snever voor de ds of PSP ?
Als hij voor de ds is geen intresse
Advance Wars ruilen tegen Trauma Team: Under the Knife?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:28 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb hier nog een complete Advance Wars en Nintendogz (geloof Labrador) te ruil. Met doosje en boekjes.
Ik heb al (uit m'n hoofd) Tetris DS, Zookeeper, Meteo's, Bomberman en Mario Kart.
hm nee dat is helemaal geen spel voor mijquote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Paulster het volgende:
[..]
Advance Wars ruilen tegen Trauma Team: Under the Knife?
Sorry voor de vertraging in reactie, maar mail is onderweg...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef About2Break het volgende:
[..]
25 inclus. geboden, zie me profiel voor me email.
Advance Wars voor Phoenix Wright?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
hm nee dat is helemaal geen spel voor mijNiks anders in de aanbieding toevallig?
Age of Empires (en The Sims 2) wil ik wel hebben.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:22 schreef killermj het volgende:
Te ruil:
Rayman 2
Metroid Prime: First Hunter Demo
The Urbz: Sims In The City
Age Of Empires - The Age Of Kings
Castlevania - Dawn of Sorrow
Harry Potter en de Vuurbeker
Resident Evil - Deadly Silence
The Sims 2
Wario Ware Touched
Zoo Tycoon
WISHLIST: http://www.emjeej.nl/wishlist.txt
Ik heb een sterke afkeer voor mangadingetjes dat zich ook uit naar games toe helaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Advance Wars voor Phoenix Wright?
brain training mss?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:17 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb een sterke afkeer voor mangadingetjes dat zich ook uit naar games toe helaas
Als je die voor 1 van mijn spellen zou willen ruilen, prima.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
brain training mss?
En ook, wat is een goeie prijs voor een 2de hands Animal Crossin?
Ik zou dan brain training willen wisselen met advanced warsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Als je die voor 1 van mijn spellen zou willen ruilen, prima.
Animal Crossing is overigens ook wel welkom.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:28 schreef Snever het volgende:
Ik ben op zoek naar metroid prime: hunters, animal crossing en new super mario bros
oke, dus nog steeds need for speed underground 2 en star wars 3 te koop/ruil. Topspellen hoor!
ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:42 schreef Maraca het volgende:
Wat raar.. ik heb mijn pakketje van Snever wel ontvangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |