vergeten te zeggen wat ikzoek.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:46 schreef Troy het volgende:
ik heb warioware te ruil
* gaat nu zoeken naar reviews van nanostray...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nanostray lijkt je niet leuk?
Als wij nou warioware voor kirby ruilen en dan.....==>quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef remcheese het volgende:
Ik wil mijn Kirby (us) en
James Bond(europese versie) wel ruilen tegen :
warioware touched of
another code of
advancewars of
castlevania
of een us game die me leuk lijkt?
Trouwens ook wel tegen een gamecube game evt (zoals bijvoorbeeld een marioparty of warioware en wario world)
![]()
Wij Kirby voor Nanostray? si dat geen aardige constructie waar 3 mensen tevreden over kunnen zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nanostray lijkt je niet leuk?
Tegen Rayman ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:02 schreef Jolene24 het volgende:
Ik heb Mr Driller: Drill Spirits DS (US) te ruil. Ben vooral op zoek naar Another Code en Lunar Dragon Song.
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef Troy het volgende:
[..]
Als wij nou warioware voor kirby ruilen en dan.....==>
[..]
Wij Kirby voor Nanostray? si dat geen aardige constructie waar 3 mensen tevreden over kunnen zijn?
overigens heb ik wel een europese ds? is da geen probleem met een us game? (mn spaanse mario 64 marcheert gewoon)
ff wachten wat remcheese ervan vind dusquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
En ja, je kan DS games uit alle landen spelen, ik speel EU, US en JPN games op een JPN DS.
remcheese is net op t werk (avond dienst he )en vindt het een GOED ideequote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:50 schreef Troy het volgende:
[..]
ff wachten wat remcheese ervan vind dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |