Vorige topicquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek:
Nintendogs (DS)
Mariokart (DS)
Mario 64 (DS)
Animal Crossing (DS)
Deal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor ¤25 inc neem ik hem van je over.
¤20,- inclusief.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel voor Zookeeper ?
en heeft iemand Nintendogs nog voor een mooi prijsje?
hoeveel heb je er voor over?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zoek dus "42 klassiekers".
bij nader inzien houd ik hem ^^quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hoeveel wil d'r voor hebben?
Heb ik niet, dus lastig ruilenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:03 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Je mag ook ruilen voor wario ware touched![]()
Okie ik lees het wel danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:32 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Heb ik niet, dus lastig ruilen
Denk er nog ff over na, ik mail je wellicht van t weekend nog wel erover.
heb je nintendogs ook te koop?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:23 schreef philipnorth het volgende:
Ben op zoek naar Animal Crossing: Wild World.
Heb evt te ruil Nintendogs Labrador&Friends.
Ook andere titels van harte welkom natuurlijk
Ligt eraan wat je er voor wilt gevenquote:
Het geld is vandaan binnen gekomen, postkantoor is helaas al dicht.quote:
dank je!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef Anthonyb het volgende:
[..]
Het geld is vandaan binnen gekomen, postkantoor is helaas al dicht.
Doe hem morgen voor je op de post!![]()
Helemaal niemand interesse?!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:58 schreef Anthonyb het volgende:
Zoo Keeper, ¤ 20 inclusief
Metroid Prime: Hunters, ¤ 25,- inclusief.
Allebei in top conditie.
Hoeveel centjes wil je daarvoor?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef killermj het volgende:
Aangeboden:
· Metroid Prime: First Hunter Demo
· Harry Potter en de Vuurbeker
· Wario Ware Touched
· Zoo Tycoon
· Meteos
· ZooKeeper
· Splinter Cell
· Cocoto Kart Racer
· Tiger Woods PGA Tour
Ben je nog op zoek naar een spel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef edejong het volgende:
Nintendo DS Lite Browser aangeboden
20 euro of een spel dat je kwijt wilt
- Wario Ware: Touched!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:34 schreef edejong het volgende:
na zo op het eerste gezicht zou ik niet weten welk spel ik nog wil, noem maar op!
Hey,quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
- Wario Ware: Touched!
- Brain Training
- 42 Spel Klassiekers
- New Super Mario Bros
mm laat ik die allevier nou zelf (of weer doorverkocht) hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
- Wario Ware: Touched!
- Brain Training
- 42 Spel Klassiekers
- New Super Mario Bros
Ik zou hem wel wilen ruilen tegen Battles of Prince of Persia, een turn-based strategy spel in de sfeer van Prince of Persia.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef edejong het volgende:
Nintendo DS Lite Browser aangeboden
20 euro of een spel dat je kwijt wilt
al gespeeld, maar niet iets voor mij!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:17 schreef Centurion_NL het volgende:
[..]
Ik zou hem wel wilen ruilen tegen Battles of Prince of Persia, een turn-based strategy spel in de sfeer van Prince of Persia.
25 euro excl. ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Hey,
Hoeveel wil je hebben voor wario ware touched?
Ik heb nog Tetris DS, maar die spel speel ik nog het vaakst. Dan houdt het op.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:16 schreef edejong het volgende:
[..]
mm laat ik die allevier nou zelf (of weer doorverkocht) hebben.
na even nadenken zoek ik:
Yoshi island DS
Trauma Center: Under The Knife
als je denkt dat je nog een andere leuke game hebt, laat altijd even weten!
21,76 is voor jou, dan verstuur ik naar je toe. Oh ja, de VIP punten heb ik niet meer voor je.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:05 schreef Zus_konijn het volgende:
Maar hij ligt hier en daar voor 15 euro in de winkels, wat zeg je van 20 euro?
okidoki, email verstuurd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef Zus_konijn het volgende:
Hey, mail me anders even als je wilt...
XdamandaX at hotmail punt com
Kan ik het geld naar je over maken!
Geeft niksquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:00 schreef Zus_konijn het volgende:
Sorry philipnorth, omdat je zei dat je hem zo goed als had heb ik hem aan een andere mede fokker verkocht.
Hij is er nog nietquote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef Anthonyb het volgende:
[..]
Het geld is vandaan binnen gekomen, postkantoor is helaas al dicht.
Doe hem morgen voor je op de post!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |