Een nepspel? Leg uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef radioanne het volgende:
Voor de rest iemand nog een NSMB liggen voor een leuk prijsje? Ik ben helaas opgelicht bij eBay met een nep spel van NSMB dus die stuur ik weer terug..
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Zus_konijn het volgende:
Iemand interesse in Animal crossing wild world?
boekjes en doosje zitten er bij.
Mail dan even naar:
hoeveel wil je voor tetris?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:08 schreef Anthonyb het volgende:
Metroid Prime Hunters
Zoo Keeper
Tetris DS
alle 3 te koop!
25 euro excl en hij is voor jouwquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:13 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor hebben?
Voor ¤25 inc neem ik hem van je overquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:39 schreef Anthonyb het volgende:
[..]
Voor ¤25,- ex verzenden is die van jou
Hoeveel voor Zookeeper ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:08 schreef Anthonyb het volgende:
Metroid Prime Hunters
Zoo Keeper
Tetris DS
alle 3 te koop!
Mail gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil Mario 64 wel van je hebben
Je krijgt zo mail!
Denk er nog ff over na, vind het verschil tussen nieuwprijs iets te klein, kom er nog op terugquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:36 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
25 euro excl en hij is voor jouw
Ruilen mag ook![]()
Mail me even anders als je interesse hebt.
( check ik vaker )
Je mag ook ruilen voor wario ware touchedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:59 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Denk er nog ff over na, vind het verschil tussen nieuwprijs iets te klein, kom er nog op terug
vage zin, klopt nu ook niet maar ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |