¤40 incl. voor beidequote:Op donderdag 4 januari 2007 07:58 schreef killermj het volgende:
Te koop/te ruil:
· Rayman 2
· Resident Evil - Deadly Silence
Voorkeur: Ruilen!
¤50 incl. voor beidequote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef HAL9000S het volgende:
Te koop voor 30 euro per stuk:
Mario & Luigi; Partners in Time
Castelevania Dawn of Sorrow
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:19 schreef Ipho het volgende:
Alleen te koop:
Polarium
Metroid Demo
Meteos
http://img250.imageshack.us/img250/1304/spelykujvn5.jpg
Doe een goed bod en ze zijn voor jou. Een bod voor alles of per spel zie maar
Wat mij betreft een deal, mail voor verdere afhandeling naar vsgx@hotmail.com aubquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:19 schreef sander_kok het volgende:
[..]
¤40 incl. voor beide
[..]
¤50 incl. voor beide
Nee sorry, AC heb ik ook al te koop staanquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:24 schreef SoSolid het volgende:
Of HAL9000S misschien AC:WW ruilen tegen castlevania dawn of sorrow of mario en luigi
Je hebt mail.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef SoSolid het volgende:
Ok ik verkoop hem maar het liefst wil ik tegen ethiraseth ruilen voor super mario 64 ds... nog steeds geinteresseerd
ethiraseth
AC:WW tegen super mario 64
zo ja mail maar naar nickliefhebber@gmail.com
46 is een dealquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:19 schreef sander_kok het volgende:
[..]
¤40 incl. voor beide
[..]
¤50 incl. voor beide
harvest moon, wat bied je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:09 schreef mcwops het volgende:
iemand voor mij tegen een leuke prijs voor de GBA
Sims Pets
Dogz
Harvest moon
?
Ik heb castlevania van je gekocht en volgens mij je hierover gemaild dat die is binnen gekomen.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:43 schreef rece het volgende:
[..]
Had ik aan jou nou Mario 64 en Castlevania verkocht? Zo ja, zijn ze ooit binnengekomen heb niets meer van je gehoord?
Rece
Ok mooi, ik weet echt niet meer aan wie ik dan Mario 64 verkocht heb. Zal wel goed zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik heb castlevania van je gekocht en volgens mij je hierover gemaild dat die is binnen gekomen.![]()
Mag ik deze eventjes reserveren?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef rjbrethouwer het volgende:
Braintraining inc boekjes - 17,50 inc verzending
je hebt meelquote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef DinoPK het volgende:
Mario kart heb ik ook nog liggen hoor, zelfde prijs. Mail me maar eventjes.
Verder heb ik nog brain training voor 15, en 42 classic games voor 17.50 liggen.
Alle 3, combi prijsje.
En jij eentje terugquote:
Ik heb hem gereserveert voor je, laat even weten als je het niet meer wiltquote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mag ik deze eventjes reserveren?
Mijn moeder wil hem graag hebben, maar ze is er nu niet, dus ik kan het haar pas morgenmiddag vertellen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef rjbrethouwer het volgende:
Twee ds games te koop.
Mario kart DS inc boekjes+eventueel de bon - 27,50 inc verzending
Braintraining inc boekjes - 17,50 inc verzending gereserveert
Voor 8 uur vanavond weet je het.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:24 schreef rjbrethouwer het volgende:
[..]
Ik heb hem gereserveert voor je, laat even weten als je het niet meer wilt
Ze wil hem graag hebben!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Voor 8 uur vanavond weet je het.
You, ve got meelquote:Op maandag 8 januari 2007 19:54 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ze wil hem graag hebben!
Mail me even op c.gruppen at gmail.com dan regelen we het.
Vreemd, heb em er ooit eens in gezet. Maar goed doe maar naar rizzibizi apetail hotmeel punt com.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zie geen mail in je profiel
of ligt dat aan mij
New Mario Bros. 25 euri inclusiefquote:Op maandag 8 januari 2007 15:06 schreef Ayen het volgende:
[GEZ]
- Bomberman
- Tetris DS
(- evt. iets van mario)
- Mijn dierenpension
- Mijn dierenkliniek in afrika
Noem U prijs, en dan komen we er samen wel uit denk ik ;-)
ik ben wel geinteresseerd in 42 classics als je hem nog hebt, is 17,50 incl?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef DinoPK het volgende:
Mario kart heb ik ook nog liggen hoor, zelfde prijs. Mail me maar eventjes.
Verder heb ik nog brain training voor 15, en 42 classic games voor 17.50 liggen.
Alle 3, combi prijsje.
Het liefst zou ik hem komen ophalen, maar aangezien leiden nogal uit de buurt is ;-) wacht ik nog even af of er evt. nog een reactie komt van iemand die meer in de buurt woontquote:
Ik heb al zoveel ds spellen verkocht en opgestuurd, is allemaal goed gegaan. Dus laat je niet tegenhouden door versturen dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef Ayen het volgende:
[..]
Het liefst zou ik hem komen ophalen, maar aangezien leiden nogal uit de buurt is ;-) wacht ik nog even af of er evt. nog een reactie komt van iemand die meer in de buurt woont![]()
Op laten sturen werkt goed via RECE gasterd. Ik kan spreken uit ervaringquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef Ayen het volgende:
[..]
Het liefst zou ik hem komen ophalen, maar aangezien leiden nogal uit de buurt is ;-) wacht ik nog even af of er evt. nog een reactie komt van iemand die meer in de buurt woont![]()
Voor 25 Euro inc. wil ik 'm wel van je hebben. Verder afhandelen per e-mail?quote:
Prima mail me maar. rizzibizi apestaart hotmail punt comquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:54 schreef NorthernLight het volgende:
[..]
Voor 25 Euro inc. wil ik 'm wel van je hebben. Verder afhandelen per e-mail?
Boter bij de vis is inderdaad rielekst.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Ayen het volgende:
Is ook niet een kwestie van niet vertrouwen of zo hoor ;-)
vind het gewoon fijner om bij betaling ook gelijk het spel te hebben ;-)
Niets meer van je gehoord? Nog interesse in Mariokart voor 25 inclusief?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zie geen mail in je profiel
of ligt dat aan mij
Mail terug.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb je een uurtje geleden een mail gestuurd
voor 25 ex mag je de mijne wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:59 schreef Lauzie het volgende:
jammer dat-ie al verkocht is... maar ook ik zoek:
New Mario Bros
iemand hem nog liggen?
Ja ik heb 'm in de aanbieding, Noorstalige Handleiding, Engelstalig spel maar dat maakt niet uit. Er zit een goede tutorial in en het spel is zeker geen rocket sciencequote:Op woensdag 10 januari 2007 07:42 schreef VissieKieker het volgende:
Iemand Animal Crossing in de aanbieding? heb niks te ruilen, maar wil hem wel kopen.
Helaas.. mijn dochter spreekt geen Noors. Zodra ze het kan hoor je het meteen..quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm in de aanbieding, Noorstalige Handleiding, Engelstalig spel maar dat maakt niet uit. Er zit een goede tutorial in en het spel is zeker geen rocket science
DEAL!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef rjbrethouwer het volgende:
DS Game te koop!
Mario kart DS inc boekjes+eventueel de bon - 25.,00 inc verzending
Tja..quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:34 schreef HAL9000S het volgende:
Hahaha, ik spreek ook geen NoorsHet spel is wel gewoon Engelstalig en ook zonder handleiding is het spel echt makkelijk onder de knie te krijgen.
Hij ziet er ook alles behalve 2e hands uit, gewoon mint condition. Voor 25 euro stuur ik 'm op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef VissieKieker het volgende:
[..]
Tja..
Wat moet dat kosten? ik wilde haar eigenlijk niet het idee geven dat ze een 2e hands spel zou krijgen.
Punt is wel, dat ik hem voor zondag moet hebben. Als dat gaat lukken hebben we een deal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hij ziet er ook alles behalve 2e hands uit, gewoon mint condition. Voor 25 euro stuur ik 'm op.
Geen probleem. Mail me voor verdere details op vsgx@Hotmail.com en als het even meezit dan gaat ie morgen voor 1 uur 's middags op de bus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:51 schreef VissieKieker het volgende:
[..]
Punt is wel, dat ik hem voor zondag moet hebben. Als dat gaat lukken hebben we een deal.
Gemaild..quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geen probleem. Mail me voor verdere details op vsgx@Hotmail.com en als het even meezit dan gaat ie morgen voor 1 uur 's middags op de bus.
voor 25 incl hebben we een deal.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor 25 ex mag je de mijne wel.
Een nepspel? Leg uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef radioanne het volgende:
Voor de rest iemand nog een NSMB liggen voor een leuk prijsje? Ik ben helaas opgelicht bij eBay met een nep spel van NSMB dus die stuur ik weer terug..
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Zus_konijn het volgende:
Iemand interesse in Animal crossing wild world?
boekjes en doosje zitten er bij.
Mail dan even naar:
hoeveel wil je voor tetris?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:08 schreef Anthonyb het volgende:
Metroid Prime Hunters
Zoo Keeper
Tetris DS
alle 3 te koop!
25 euro excl en hij is voor jouwquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:13 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor hebben?
Voor ¤25 inc neem ik hem van je overquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:39 schreef Anthonyb het volgende:
[..]
Voor ¤25,- ex verzenden is die van jou
Hoeveel voor Zookeeper ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:08 schreef Anthonyb het volgende:
Metroid Prime Hunters
Zoo Keeper
Tetris DS
alle 3 te koop!
Mail gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil Mario 64 wel van je hebben
Je krijgt zo mail!
Denk er nog ff over na, vind het verschil tussen nieuwprijs iets te klein, kom er nog op terugquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:36 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
25 euro excl en hij is voor jouw
Ruilen mag ook![]()
Mail me even anders als je interesse hebt.
( check ik vaker )
Je mag ook ruilen voor wario ware touchedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:59 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Denk er nog ff over na, vind het verschil tussen nieuwprijs iets te klein, kom er nog op terug
vage zin, klopt nu ook niet maar ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |