Game on!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mja gezocht:
Trauma Center under the knife
te ruil??
20 a 25 euro
no way dat ik Phoenix Wright 2 weg doe
mwa het spel zelf is op zich niet slecht, het was alleen echt veel te kort. Laten we hopen datquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef ASSpirine het volgende:
Echt een slechte koop geweest dat Another code : two memories
Niemand die dat wilt hebben
Heb je 'm nog? Ik heb wel interesse.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:58 schreef Centurion_NL het volgende:
Ik wil Animal Crossing graag verkopen voor 25 incl, ruilen heb ik even geen intresse in. Hij is zoals eerder gezegd in goede staat en PAL versie helemaal compleet.
Die wil ik HEEEULL graagquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef -hypnagogia- het volgende:
Ik heb nog liggen:
- Luigi en Mario Parters in Time
- Brain Training
- Animal Crossing
en ik wil de nieuwe Castlevania.
Deal!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:10 schreef -hypnagogia- het volgende:
Voor 25 euro doe ik m voor je op de bus, het spel is een maand oud en volgens mij zitten de VIP punten er ook nog bij.
Je kunt een mailtje sturen naarquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:22 schreef -hypnagogia- het volgende:
Ja tuurlijk, wat is je emailadres?
die zal het vast niet doen op de gewone DS?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:18 schreef Maaark het volgende:
Ik heb nog iets liggen, kweenie of ik dat hier aan mag bieden?![]()
Heh, helaas niet, ding is te klein he... al is er wel een casemod voor... maar ach...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
die zal het vast niet doen op de gewone DS?
ik denk iets van 90 euro?quote:Op maandag 13 november 2006 12:26 schreef engessa het volgende:
Aan wat voor richtprijzen moet ik denken voor een DS (geen lite) van een jaartje oud? Inclusief doos, beschermhoesje,beide pennetjes, polarium en zelda classic?
Misschien dat ik mijne weg doe, gekocht voor mijn treinreizen maar daar zit ik tegenwoordig nooit meer in.
Ben bang nog wel minder, vrijwel niemand wil een gewone DS nu nog hebben.quote:
wat vraag je voor Brain Training!?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef -hypnagogia- het volgende:
Ik heb nog liggen:
- Luigi en Mario Parters in Time
- Brain Training
- Animal Crossing
en ik wil de nieuwe Castlevania.
Mag voor 80 euro (excl verzendkosten) weg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:35 schreef Maaark het volgende:
pff, 90 euro ofzo?
een goeie 1gb MicroSD kost alleen al 50 euro, de EZ4 40,- en de superkey iets van 20,-
Ik zal hieronder even pasten wat ik van plan was in een marktplaatsadvertentie te posten:
"Ik verkoop hem omdat ik simpelweg nauwelijks tijd meer heb om mee te spelen.
Het kaartje is in goede staat. Zoals op de foto's te zien is zit er een stukje tape aan het microSD kaartje om deze makkelijk uit de cartridge te halen.
Er komen 3 kleuren "shells" bij, een witte, een lichtblauwe en een donkerblauwe. Op dit moment zit de PCB in de donkerblauwe shell.
De witte shell is een beetje beschadigd geraakt. De rest van het pakket is in "zgan"-staat.
Alles werkt perfect."
Foto's moet ik nog maken
Aangezien Centurion_NL geen sjoege geeft op mijn getoonde interesse:quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef -hypnagogia- het volgende:
Ik heb nog liggen:
- Animal Crossing
Ik wil mario kart wel ruilen tegen één of meer van mijn spellen:quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:43 schreef nogal het volgende:
Heb te ruil
- Wario Ware Touched
- Project Rub
- Mario Kart DS
Enkel ruilen, want wil ff kijken of ik misschien nog een leuk spel op me ds lite kan krijgen
anders ga ik hem verkopen. Enigste wat ik nu af en toe speel is Tetris. Laat dus maar weten
wat jullie te ruil hebben!
* masterdave wants your DSquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:50 schreef nogal het volgende:
Heb ff zitten kijken naar die spellen maar spreken me niet echt aan om te ruilen, sorry.
Als je dan je DS zal verkopen, dan zou ik graag je Tetris overkopenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:43 schreef nogal het volgende:
Heb te ruil
- Wario Ware Touched
- Project Rub
- Mario Kart DS
Enkel ruilen, want wil ff kijken of ik misschien nog een leuk spel op me ds lite kan krijgen
anders ga ik hem verkopen. Enigste wat ik nu af en toe speel is Tetris. Laat dus maar weten
wat jullie te ruil hebben!
jep, ik heb wel interesse!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:18 schreef Sheep666 het volgende:
Ik heb Brain Training nog liggen, iemand interesse?
das mooiquote:
hmm... wil niet ruilen, wil 'm liever van je overnemen...quote:Op maandag 20 november 2006 15:17 schreef Sheep666 het volgende:
das mooi
liefst ruil ik tegen een ander spelleke want euro's heb ik genoeg![]()
email staat in m'n profiel
Kopen mag ook! Iemand intresse?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:04 schreef _Dizzy_ het volgende:
ik heb te ruil Asphalt urban GT
liefst tegen mario spellen
hmmz... ik denk er ff over na. Mail anders ff wat je er voor wilt geven, mss verspoedigt dit het nadenken.quote:hmm... wil niet ruilen, wil 'm liever van je overnemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |