dat is gewoon lief!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:45 schreef Veletta het volgende:
Hond:
-Na 9 jaar nog stééds bevriend willen zijn met poes, maar die wil geen vriendjes zijn, en onze hond maar steeds weer proberen, na 100 krabben over neus.
Die ken ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:57 schreef TheYoung1 het volgende:
-Eet brokjes niet uit het bakje, duwt met haar pootje eerst een lading eruit voor ze begint te smikkelen
Vind je het gek dan, dat die een tik heeft?! Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:14 schreef laika het volgende:
Mijn katten:
? weer een ander laat ik soms letterlijk van de trap vallen zodra ie ook maar iets van eten hoort
de onze doet dat bij gehandicaptenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:53 schreef Robar het volgende:
De hond:
- Blaffen naar vrouwen/ouderen met een hoofddoekje (terwijl ze echt bijna nooit blaft, alleen dan)
euh... ik bedoel niet ik laat em van de trap vallen, hij laat zichzelf van de trap vallen als ik al beneden ben met het voer bezig ben... typ foutje.. so cruwl ben ik niet..quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Vind je het gek dan, dat die een tik heeft?! Waarom doe je dat?![]()
Ahhhh ok. Maar jij hebt dus ook van die beestjes, die eeuwig uitgehongerd zijn en dood gaan als je ze niet snel genoeg het voer in hun bakkies doet!?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:14 schreef laika het volgende:
[..]
euh... ik bedoel niet ik laat em van de trap vallen, hij laat zichzelf van de trap vallen als ik al beneden ben met het voer bezig ben... typ foutje.. so cruwl ben ik niet..
mijn kat heeft exact het zelfdequote:Op dinsdag 7 november 2006 13:06 schreef CuteCat het volgende:
Oftewel, wat voor gekke afwijkingen heeft jouw huisdier?![]()
Mijn kat heeft er aardig veel:Ze kan niet normaal kopjes geven, ze mist je bijna helemaal of ze geeft kopstoten Ze kan niet normaal spinnen, ze stottert iets van prr r rr ipv prrrrrrrrr Ze loopt altijd voor mijn voeten zodat ik r regelmatig per ongeluk schop Ze kan niet geruisloos lopen want ze stampt en er zit een tik in 1 pootje Dr bek zit regematig scheef want ze mist wat tanden Als ze slaapt gaat ze zich uitrekken inclusief dr tong en die vergeet ze dan weer naar binnen te halen
![]()
![]()
![]()
![]()
En mede daarom vind ik r zo schattig!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mijn hond is slim![]()
Als het regent wil ze niet naar buiten, heeft gewoon een pest hekel aan nat worden.
Om te voorkomen dat ze toch mee moet met mij, haalt ze het sleuteltje uit mijn rolstoel en verstopt ze het![]()
Wat ze erg jammer vind is dat ik altijd een reservesleutel heb![]()
ja precies zoiets ja.... roep ook altijd.. nee je gaat niet dood, echt niet!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ahhhh ok. Maar jij hebt dus ook van die beestjes, die eeuwig uitgehongerd zijn en dood gaan als je ze niet snel genoeg het voer in hun bakkies doet!?
Alsof ze nooit wat te eten krijgen....."nou schiet op baasje, maak mn bakje nou vol! Sneller sneller schiet op miaaaaauuuww ik ga dood schiet op, ik hoef geen bakje, gooi het maar op de grond, maar schiet op, we hebben toch wel zooooo'n vreselijke honger.... zoiets![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
Leuk topic!
Mijn katten hebben er ook wel een paar:als mijn kat ergens aan snuffelt steekt ie zijn tong vaak uit. hij snurkt nog harder dan mijn ouders. ze kwijlen, allebei, wanneer ze eten, wanneer ze liggen te dutten. eentje kan niet mauwen maar piept (behalve als ie naar de dierenarts moet, dan mauwt ie als een gek) eentje kan aporteren, maar doet het alleen met een rietje of zijn tolletje wat ooit bij wat snoep zat. eentje is gek op blikjes cola (mede omdat ie weet dat er vaak een rietje in zit). eentje kan op commando zitten. en eentje is zo dom dat ie niet snapt dat wanneer je hem 20x van iets afhaalt dat ie er niet op mag. (hij klimt er elke keer weer op en kijkt je raar aan als je hem er weer af zet)
En er zijn er vast meer, maar deze kwamen even zo snel in mij op.
Van de hond van mijn vriend heb ik er ook wel een.
Ik heb hem 2x laten schrikken (stiekem achter een deur totdat ie voorbij komt en dan tevoorschijn springen en hard boe roepen) en na beide keren werd ie hardstikke chagrijnig en zat ie voor 10 minuutjes te brommen en te mokken (ook tegen de andere hond) totdat ik het goed kwam maken![]()
.
dreef hij ook rond?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:09 schreef -Rebelle het volgende:
Onze vis kon eerst alleen nog maar op zijn kop zwemmen![]()
en hij had allemaal bulten![]()
We hadden twee Cavia's (nu nog maar 1).quote:Op woensdag 8 november 2006 20:48 schreef RiesAmaris het volgende:
mijn cavia's willen wel eens van 1.70 meter hoog naar beneden springen.
Mijn kat steekt zijn tong uit
Onze hond is helemaal gestoord,, in alles
en mijn ratten slachten elkaar half af voor muesli met yoghurt
Joh, das niks.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, mijn kat kwijlt als ie friet ziet.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, mijn kat kwijlt als ie friet ziet.
Mja, dat ook wel. Maar bij friet dus vooralquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Joh, das niks.
Onze hond kwijlt zodra ze iets eetbaars ziet
dat doet ze allebei bij mij, ook op de trap, ben al regelmatig half van de trap gestort door hun te proberen te ontwijken....quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef EdPowers het volgende:
"Ze loopt altijd voor mijn voeten zodat ik r regelmatig per ongeluk schop"
Dat doet de onze ook....aandachttrekker
ik heb een mechelse herder (jaja een belg die zijn niet zo snugger) die zwemt ook onder water, hij kan ook steentjes enzo opduiken!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:53 schreef Robar het volgende:
De hond:
- Onder water zwemmen (ooit een hond dat zien doen, ik niet)
is het soms ook een mechelse herder, de mijn doet ongever hetzelfde, hij duwt zijn hele bek in het water, zuigt dat 6 slokken naar binnen, om vervolgens weg te lopen en 3 slokken er zo weer uit te laten lopen.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:23 schreef Robar het volgende:
Ik vergat overigens te melden dat onze hond gewoon niet normaal kan drinken.
Ze gaat met haar complete onderkaak in haar waterbak hangen en zodra ze klaar is trekt ze haar kop eruit en is ze net een openstaande kraan.
Haar waterbak staat in de hal en als ze gaat drinken, dan moet ze eerst altijd even uitlekken van ons.
Dat is beter voor het laminaat in de woonkamer
Wij hebben een Labrador retriever.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:48 schreef patje30 het volgende:
[..]
is het soms ook een mechelse herder, de mijn doet ongever hetzelfde, hij duwt zijn hele bek in het water, zuigt dat 6 slokken naar binnen, om vervolgens weg te lopen en 3 slokken er zo weer uit te laten lopen.....mijn hele keuken is altijd kletsnat als hij gedronken heeft!
![]()
haha, oke dan hebben we gewoon allebei een hond die niet spoort!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Wij hebben een Labrador retriever.
Dus het ligt niet direct aan het ras.
Volgens mij heeft die kat last van jeuk aan zijn poepert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:57 schreef Unihoc_ACE het volgende:
De kat van mijn vriend verplaatst zich soms wat vreemd. Vooral als ze aan het wassen is en een stukje verder naar voren wil... Dan pakt ze de vloerbedekking met haar voorpootjes en trekt zich (kontje over de grond) een stukje naar voren. Misschien is ze te lui om om te staan voor stukjes van minder dan een meter.
Foto!quote:Op woensdag 15 november 2006 00:31 schreef SHE het volgende:
de kat hier slaapt standaard op zijn rug, met alle 4 de poten wijd. Ziet er echt niet uit.
ja dat doet de mijne ook wel es, dan ligt ze op der rug te slapen en zijn alle 4 der pootjes totaal ontspannenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:31 schreef SHE het volgende:
de kat hier slaapt standaard op zijn rug, met alle 4 de poten wijd. Ziet er echt niet uit.
damn, door jullie reacties bedenkt ik me elke keer weer rare dingen die me kat doetquote:Op woensdag 15 november 2006 00:39 schreef Litso het volgende:
Tof
Ontopic: mijn kat likt erg graag aan foto's. De andere kat likt graag aan objecten die op de grond staan, zoals de luchtafzuiger of laatst mijn pc.
Dat doet die van mij ook,eerst gaat zij op mij liggen met een oog echt bijna de mijne bekijken,vervolgens naar het hoofeind lopen en dan net zolang hoofdeind-buik-vloer uitvoeren totdat ik ge-ergerd naar de keuken loop.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:43 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Tijger gaat s'ochtends altijd zo'n 5 cm van me gezicht vandaan zitten als ik slaap, en dan gaat ie net zolang zitten staren naar me totdat ik wakker word, opsta en em eten geef(kan hier nooit de bakjes met brokjes laten staan ivm mieren
Hun brokjes zitten hier altijd in trommeltjes die ik gewoon om de paar uur voor hun neerzet
)
sorry, niet gezienquote:Op woensdag 15 november 2006 08:22 schreef ijsmeis het volgende:
Dit topic is eigenlijk dubbel: Elke gek zijn gebrek!
Ik ga even vragen of ze hem kunnen samenvoegen.
Geeft niksquote:Op woensdag 15 november 2006 11:44 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
sorry, niet gezienKhad bij zoeken op "rare gewoontes" gezocht
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 08:34 schreef FJD het volgende:
M'n hamster rent keihard in z'n rad, dan kom ik kijken, dan stopt ie abrupt, dan draait z'n rad hard door, de hamster draait naar boven in het rad, hamster valt naar beneden uit z'n rad
Had ik toch maar een zwaardere hamster moeten nemen
herkenbaarquote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef Mauro het volgende:
Mijn kat gaat op mijn hoofd liggen als ik slaap![]()
Word je wakker omdat je bijna geen adem meer kunt halen![]()
Mja, Sterre gaat soms op me kussen liggen, gedrapeerd om me hoofdquote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef Mauro het volgende:
Sorry kmoes lachenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
herkenbaar
verder doet de jongste 's nach/ 's ochtends vroeg wel eens eng: gaat ie op mijn nachtkastje zitten naar me zitten staren. daar wordt je dus echt wakker van trouwens![]()
Hij maakt ons ook wakker als hij vindt dat we te lang in bed gelegen hebben (om daarna een kwartier later zelf lekker verder te slapen)(over je heen lopen, in je oor gillen enzo maar ook met zijn voorvoetjes in je gezicht aaien heel zacht
)
Ook herkenbaar.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
herkenbaar
verder doet de jongste 's nach/ 's ochtends vroeg wel eens eng: gaat ie op mijn nachtkastje zitten naar me zitten staren. daar wordt je dus echt wakker van trouwens
Hij maakt ons ook wakker als hij vindt dat we te lang in bed gelegen hebben (om daarna een kwartier later zelf lekker verder te slapen)![]()
ja doet ie echtquote:Op woensdag 15 november 2006 11:51 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Sorry kmoes lachenEen gillende kat...wehehe...
dan heeft ie een erg grote poeperd, als ie zomaar ze staart erin kan proppenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:53 schreef FritsBom het volgende:
Mijn poes stopt zijn staart in zn poeperd.
Nu moek nog harder lachen als ik me indenk hoe dat moet klinkenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja doet ie echt(hij kan niet mauwen, hij kan alleen kreten slaken enhoge tonen lang vasthouden
)
Mjah dat is zo ontstaan vanaf dat mijn broertje geen vriendin meer heeft eigenlijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:00 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
dan heeft ie een erg grote poeperd, als ie zomaar ze staart erin kan proppen![]()
Yep, dat doen die van mij ookquote:Op woensdag 15 november 2006 11:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Onze Gijs gaat zijwaarts bij z'n bakje brokjes zitten, kijkt er met gespitste oren naar, slaat vervolgens met z'n pootje wat brokjes eruit en gaat ze opeten. En herhaalt dit een keer of zes, de mafkees.
lieve schat, het onzin forum is de ander kant opquote:Op woensdag 15 november 2006 12:05 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Mjah dat is zo ontstaan vanaf dat mijn broertje geen vriendin meer heeft eigenlijk.
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:56 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
tonja, kvin jou kat echt supermooi![]()
*heeft op link uit ondertitelding geklikt
*
Dat deed de mijne ook maar dn net ff anders!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef Mauro het volgende:
quote:Op donderdag 16 november 2006 08:30 schreef patje30 het volgende:
[..]
Dat deed de mijne ook maar dn net ff anders!
ik lig altijd op mijn zij, dus dan gaat hij achter me liggen, voorpootjes en kop op mijn voorhoofd, achterpootjes op mijn schouders!
volgens mijn man lijkt het net of ik een hele harige helm op heb!![]()
Ik weet het, maar het is wel echt een heel lief hondje, alleen vrees ik dat ze niet zolang meer heeft, slechte gezondheid enzo.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:28 schreef amarena het volgende:
Wat een beauty. En teckeltjes hebben toch heel vaak een groot ego ;-)
Wat een lieverd zeg!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Tis echt een knuffelbeest, hij doet niets liever.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze gaat ook graag op de foto.
Ze kan er niet tegen als er ruzie is hier in huis, dan wordt ze kwaad.![]()
Zo dus:
http://media.putfile.com/Grom-64
Ze is echt lief ja, en rent minstens 2 keer per dag achter me aan ook om me te "pakken" Aan de andere kant, gisteren voelde ik me een beetje down gaat ie net zolang wringen tot ie op schoot zit en me kan knuffelen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:42 schreef patje30 het volgende:
[..]
Wat een lieverd zeg!
ik heb zelf ook een teckel gehad, Hij heette Rambo, oftewel Rammie....
die sliep het liefst onder de dekens bij me, was als de dood voor vogels, als ik hem ging uitlaten, en hij vond dat we te ver gelopen waren ging hij zitten, en ik kon roepen tot ik een ons weeg, maar hij kwam mooi niet! meneer de generaal wilde dan graag getild worden....![]()
Hij was gek op het strand, en als hij dan helemaal nat was, dan rende hij het strand op, en ging dan in het zand rollen, totdat hij veranderd was in de verschrikkelijke zandteckel! zo komisch, hij was dan helemaal grijzig, met die zwarte oogjes en dan ging hij achter me aan rennen om me te "pakken"......
dat is het leuke aan teckels, ze zijn super eigenwijs, doen alleen dat wat ze zelf willen, luisteren ook wanneer hun dat uitkomt....quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ze is echt lief ja, en rent minstens 2 keer per dag achter me aan ook om me te "pakken" Aan de andere kant, gisteren voelde ik me een beetje down gaat ie net zolang wringen tot ie op schoot zit en me kan knuffelen.![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Pune het volgende:
En ik heb nog een prinsessepoesje, die heeft altijd ruzie met het plafond, dan gaat ze heel bang tegen de vloer gedrukt naar het plafond kijken en dan keihard wegrennen terwijl ze - buikschuivend - panisch naar boven staart.
Ik vraag me ook wel af hoe dat er uit ziet jaquote:
Mijn katje is ook net een hondje, ze loopt me idd ook overal achterna. Zodra ik opsta gaat zij ook mee. Ik heb haar om die reden het commando 'blijf' geleerd, want het was soms wat lastigquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:30 schreef Elefes het volgende:
Onze kat is net een hondjeHij loopt je overal achterna, en vooral wanneer meneer doorheeft dat je eten gaat maken in de keuken, is hij er als de kippen bij. Verder vindt hij het strikje van het kookschort van mijn moeder altijd heel leuk. Dat heeft hij binnen no-time los
Verder gaat hij al helemaal klaarliggen om aangehaald te worden als je naar 'm kijkt
Elke kat die het genot van krabben en spelen met een schuursponsje ontdekt is verkocht, net als mensenkinderen die kroellen met hun dekentje op op hun duim zuigen dat is gewoon een prettig gevoel voor zequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Aventura het volgende:
Mijn kitten heeft een obsessie voor schuursponsjes, als ze er een te pakken krijgt gaat ze net zo lang door tot het ding totaal uiteengereten is. Hele huis vol blauwe/gele/roze vlokken. Zelfs het pak vol nieuwe sponsjes in mn gootsteenkast is niet veilig, ze herkent die dingen echt. Heel vreemd.
[afbeelding]
-
Oh gooien!, mijn hond gooit gewoon zijn speelgoed op je als je niet direct op zijn speeluitnodigingen reageert.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef B.A.Trix het volgende:
* Kat rent soms zo hard door de kamer dat ie z'n kopt stoot aan de verwarming. En dat niet 1 keer maar gewoon 3 keer achter elkaar.
* 's avonds als je televisie aan het kijken bent, gaat hij aan de andere kant op de bankkleuning zitten en zit je de hele avond aan te kijken. Als je m dat pakt om te aaien kijkt ie je boos aan en gaan weer op de plek zitten om naar je te staren.
* Hij gooit de brokjes voer met z'n neus omhoog en hapt er dan in de lucht naar.![]()
dat doe ik ook altijd:Dquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:38 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Dat doet mijn hond als hij een loopse teef ruikt, hij gaat dan ook echt klappertanden, maar dat heb ik wel vaker gehoord over reuen.
Maar het blijft een idioot gezicht.
Die van mij doet ook zoiets,wat begint met eerst op je mond tikken,eindigt in een sprong op je schouders en met bek op mond EISEN dat je wat geeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
(...)altijd naast je zitten.(...) tikt ie even met zijn pootje op je been. Geef je hem niks, dan doet ie het gewoon net zo lang totdat je het wel geeft.
Leuk is datquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:08 schreef dborhem het volgende:
Als ik mijn katje een beetje hard kriebel.gaat ze als een sphinx liggen en mij aankijken van 'mmmmmmm.......' en die heerlijke oogjes half geknepen,zo van ' wij genieten van u......'.
Dus we moeten dat maar negeren ...zodra hij binnen isquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef MM-Luna het volgende:
Als je toegeeft door op elke mauw te reageren zal ze dit niet als bevlieging zien.. zo'n foutje heb ik ook gemaakt en de dame zit nu dagelijks als een idioot voor de deur te mauwen tot ze naar balkon mag.
Klopt,of 'honden hebben bazen,katten hebben personeel'.quote:[b]Op woensdag 10 januari 2007 13:10 schreef Salsagirl het volgende:
Ze zeggen niet voor niets ..' een hond heeft een baas en een kat is de baas'![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |