dat is gewoon lief!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:45 schreef Veletta het volgende:
Hond:
-Na 9 jaar nog stééds bevriend willen zijn met poes, maar die wil geen vriendjes zijn, en onze hond maar steeds weer proberen, na 100 krabben over neus.
Die ken ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:57 schreef TheYoung1 het volgende:
-Eet brokjes niet uit het bakje, duwt met haar pootje eerst een lading eruit voor ze begint te smikkelen
Vind je het gek dan, dat die een tik heeft?! Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:14 schreef laika het volgende:
Mijn katten:
? weer een ander laat ik soms letterlijk van de trap vallen zodra ie ook maar iets van eten hoort
de onze doet dat bij gehandicaptenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:53 schreef Robar het volgende:
De hond:
- Blaffen naar vrouwen/ouderen met een hoofddoekje (terwijl ze echt bijna nooit blaft, alleen dan)
euh... ik bedoel niet ik laat em van de trap vallen, hij laat zichzelf van de trap vallen als ik al beneden ben met het voer bezig ben... typ foutje.. so cruwl ben ik niet..quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Vind je het gek dan, dat die een tik heeft?! Waarom doe je dat?![]()
Ahhhh ok. Maar jij hebt dus ook van die beestjes, die eeuwig uitgehongerd zijn en dood gaan als je ze niet snel genoeg het voer in hun bakkies doet!?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:14 schreef laika het volgende:
[..]
euh... ik bedoel niet ik laat em van de trap vallen, hij laat zichzelf van de trap vallen als ik al beneden ben met het voer bezig ben... typ foutje.. so cruwl ben ik niet..
mijn kat heeft exact het zelfdequote:Op dinsdag 7 november 2006 13:06 schreef CuteCat het volgende:
Oftewel, wat voor gekke afwijkingen heeft jouw huisdier?![]()
Mijn kat heeft er aardig veel:Ze kan niet normaal kopjes geven, ze mist je bijna helemaal of ze geeft kopstoten Ze kan niet normaal spinnen, ze stottert iets van prr r rr ipv prrrrrrrrr Ze loopt altijd voor mijn voeten zodat ik r regelmatig per ongeluk schop Ze kan niet geruisloos lopen want ze stampt en er zit een tik in 1 pootje Dr bek zit regematig scheef want ze mist wat tanden Als ze slaapt gaat ze zich uitrekken inclusief dr tong en die vergeet ze dan weer naar binnen te halen
![]()
![]()
![]()
![]()
En mede daarom vind ik r zo schattig!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mijn hond is slim![]()
Als het regent wil ze niet naar buiten, heeft gewoon een pest hekel aan nat worden.
Om te voorkomen dat ze toch mee moet met mij, haalt ze het sleuteltje uit mijn rolstoel en verstopt ze het![]()
Wat ze erg jammer vind is dat ik altijd een reservesleutel heb![]()
ja precies zoiets ja.... roep ook altijd.. nee je gaat niet dood, echt niet!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ahhhh ok. Maar jij hebt dus ook van die beestjes, die eeuwig uitgehongerd zijn en dood gaan als je ze niet snel genoeg het voer in hun bakkies doet!?
Alsof ze nooit wat te eten krijgen....."nou schiet op baasje, maak mn bakje nou vol! Sneller sneller schiet op miaaaaauuuww ik ga dood schiet op, ik hoef geen bakje, gooi het maar op de grond, maar schiet op, we hebben toch wel zooooo'n vreselijke honger.... zoiets![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
Leuk topic!
Mijn katten hebben er ook wel een paar:als mijn kat ergens aan snuffelt steekt ie zijn tong vaak uit. hij snurkt nog harder dan mijn ouders. ze kwijlen, allebei, wanneer ze eten, wanneer ze liggen te dutten. eentje kan niet mauwen maar piept (behalve als ie naar de dierenarts moet, dan mauwt ie als een gek) eentje kan aporteren, maar doet het alleen met een rietje of zijn tolletje wat ooit bij wat snoep zat. eentje is gek op blikjes cola (mede omdat ie weet dat er vaak een rietje in zit). eentje kan op commando zitten. en eentje is zo dom dat ie niet snapt dat wanneer je hem 20x van iets afhaalt dat ie er niet op mag. (hij klimt er elke keer weer op en kijkt je raar aan als je hem er weer af zet)
En er zijn er vast meer, maar deze kwamen even zo snel in mij op.
Van de hond van mijn vriend heb ik er ook wel een.
Ik heb hem 2x laten schrikken (stiekem achter een deur totdat ie voorbij komt en dan tevoorschijn springen en hard boe roepen) en na beide keren werd ie hardstikke chagrijnig en zat ie voor 10 minuutjes te brommen en te mokken (ook tegen de andere hond) totdat ik het goed kwam maken![]()
.
dreef hij ook rond?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:09 schreef -Rebelle het volgende:
Onze vis kon eerst alleen nog maar op zijn kop zwemmen![]()
en hij had allemaal bulten![]()
We hadden twee Cavia's (nu nog maar 1).quote:Op woensdag 8 november 2006 20:48 schreef RiesAmaris het volgende:
mijn cavia's willen wel eens van 1.70 meter hoog naar beneden springen.
Mijn kat steekt zijn tong uit
Onze hond is helemaal gestoord,, in alles
en mijn ratten slachten elkaar half af voor muesli met yoghurt
Joh, das niks.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, mijn kat kwijlt als ie friet ziet.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, mijn kat kwijlt als ie friet ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |