quote:Op donderdag 16 november 2006 08:30 schreef patje30 het volgende:
[..]
Dat deed de mijne ook maar dn net ff anders!
ik lig altijd op mijn zij, dus dan gaat hij achter me liggen, voorpootjes en kop op mijn voorhoofd, achterpootjes op mijn schouders!
volgens mijn man lijkt het net of ik een hele harige helm op heb!![]()
Ik weet het, maar het is wel echt een heel lief hondje, alleen vrees ik dat ze niet zolang meer heeft, slechte gezondheid enzo.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:28 schreef amarena het volgende:
Wat een beauty. En teckeltjes hebben toch heel vaak een groot ego ;-)
Wat een lieverd zeg!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Tis echt een knuffelbeest, hij doet niets liever.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze gaat ook graag op de foto.
Ze kan er niet tegen als er ruzie is hier in huis, dan wordt ze kwaad.![]()
Zo dus:
http://media.putfile.com/Grom-64
Ze is echt lief ja, en rent minstens 2 keer per dag achter me aan ook om me te "pakken" Aan de andere kant, gisteren voelde ik me een beetje down gaat ie net zolang wringen tot ie op schoot zit en me kan knuffelen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:42 schreef patje30 het volgende:
[..]
Wat een lieverd zeg!
ik heb zelf ook een teckel gehad, Hij heette Rambo, oftewel Rammie....
die sliep het liefst onder de dekens bij me, was als de dood voor vogels, als ik hem ging uitlaten, en hij vond dat we te ver gelopen waren ging hij zitten, en ik kon roepen tot ik een ons weeg, maar hij kwam mooi niet! meneer de generaal wilde dan graag getild worden....![]()
Hij was gek op het strand, en als hij dan helemaal nat was, dan rende hij het strand op, en ging dan in het zand rollen, totdat hij veranderd was in de verschrikkelijke zandteckel! zo komisch, hij was dan helemaal grijzig, met die zwarte oogjes en dan ging hij achter me aan rennen om me te "pakken"......
dat is het leuke aan teckels, ze zijn super eigenwijs, doen alleen dat wat ze zelf willen, luisteren ook wanneer hun dat uitkomt....quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ze is echt lief ja, en rent minstens 2 keer per dag achter me aan ook om me te "pakken" Aan de andere kant, gisteren voelde ik me een beetje down gaat ie net zolang wringen tot ie op schoot zit en me kan knuffelen.![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Pune het volgende:
En ik heb nog een prinsessepoesje, die heeft altijd ruzie met het plafond, dan gaat ze heel bang tegen de vloer gedrukt naar het plafond kijken en dan keihard wegrennen terwijl ze - buikschuivend - panisch naar boven staart.
Ik vraag me ook wel af hoe dat er uit ziet jaquote:
Mijn katje is ook net een hondje, ze loopt me idd ook overal achterna. Zodra ik opsta gaat zij ook mee. Ik heb haar om die reden het commando 'blijf' geleerd, want het was soms wat lastigquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:30 schreef Elefes het volgende:
Onze kat is net een hondjeHij loopt je overal achterna, en vooral wanneer meneer doorheeft dat je eten gaat maken in de keuken, is hij er als de kippen bij. Verder vindt hij het strikje van het kookschort van mijn moeder altijd heel leuk. Dat heeft hij binnen no-time los
Verder gaat hij al helemaal klaarliggen om aangehaald te worden als je naar 'm kijkt
Elke kat die het genot van krabben en spelen met een schuursponsje ontdekt is verkocht, net als mensenkinderen die kroellen met hun dekentje op op hun duim zuigen dat is gewoon een prettig gevoel voor zequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Aventura het volgende:
Mijn kitten heeft een obsessie voor schuursponsjes, als ze er een te pakken krijgt gaat ze net zo lang door tot het ding totaal uiteengereten is. Hele huis vol blauwe/gele/roze vlokken. Zelfs het pak vol nieuwe sponsjes in mn gootsteenkast is niet veilig, ze herkent die dingen echt. Heel vreemd.
[afbeelding]
-
Oh gooien!, mijn hond gooit gewoon zijn speelgoed op je als je niet direct op zijn speeluitnodigingen reageert.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef B.A.Trix het volgende:
* Kat rent soms zo hard door de kamer dat ie z'n kopt stoot aan de verwarming. En dat niet 1 keer maar gewoon 3 keer achter elkaar.
* 's avonds als je televisie aan het kijken bent, gaat hij aan de andere kant op de bankkleuning zitten en zit je de hele avond aan te kijken. Als je m dat pakt om te aaien kijkt ie je boos aan en gaan weer op de plek zitten om naar je te staren.
* Hij gooit de brokjes voer met z'n neus omhoog en hapt er dan in de lucht naar.![]()
dat doe ik ook altijd:Dquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:38 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Dat doet mijn hond als hij een loopse teef ruikt, hij gaat dan ook echt klappertanden, maar dat heb ik wel vaker gehoord over reuen.
Maar het blijft een idioot gezicht.
Die van mij doet ook zoiets,wat begint met eerst op je mond tikken,eindigt in een sprong op je schouders en met bek op mond EISEN dat je wat geeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
(...)altijd naast je zitten.(...) tikt ie even met zijn pootje op je been. Geef je hem niks, dan doet ie het gewoon net zo lang totdat je het wel geeft.
Leuk is datquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:08 schreef dborhem het volgende:
Als ik mijn katje een beetje hard kriebel.gaat ze als een sphinx liggen en mij aankijken van 'mmmmmmm.......' en die heerlijke oogjes half geknepen,zo van ' wij genieten van u......'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |