Mja, dat ook wel. Maar bij friet dus vooralquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Joh, das niks.
Onze hond kwijlt zodra ze iets eetbaars ziet
dat doet ze allebei bij mij, ook op de trap, ben al regelmatig half van de trap gestort door hun te proberen te ontwijken....quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef EdPowers het volgende:
"Ze loopt altijd voor mijn voeten zodat ik r regelmatig per ongeluk schop"
Dat doet de onze ook....aandachttrekker
ik heb een mechelse herder (jaja een belg die zijn niet zo snugger) die zwemt ook onder water, hij kan ook steentjes enzo opduiken!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:53 schreef Robar het volgende:
De hond:
- Onder water zwemmen (ooit een hond dat zien doen, ik niet)
is het soms ook een mechelse herder, de mijn doet ongever hetzelfde, hij duwt zijn hele bek in het water, zuigt dat 6 slokken naar binnen, om vervolgens weg te lopen en 3 slokken er zo weer uit te laten lopen.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:23 schreef Robar het volgende:
Ik vergat overigens te melden dat onze hond gewoon niet normaal kan drinken.
Ze gaat met haar complete onderkaak in haar waterbak hangen en zodra ze klaar is trekt ze haar kop eruit en is ze net een openstaande kraan.
Haar waterbak staat in de hal en als ze gaat drinken, dan moet ze eerst altijd even uitlekken van ons.
Dat is beter voor het laminaat in de woonkamer
Wij hebben een Labrador retriever.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:48 schreef patje30 het volgende:
[..]
is het soms ook een mechelse herder, de mijn doet ongever hetzelfde, hij duwt zijn hele bek in het water, zuigt dat 6 slokken naar binnen, om vervolgens weg te lopen en 3 slokken er zo weer uit te laten lopen.....mijn hele keuken is altijd kletsnat als hij gedronken heeft!
![]()
haha, oke dan hebben we gewoon allebei een hond die niet spoort!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Wij hebben een Labrador retriever.
Dus het ligt niet direct aan het ras.
Volgens mij heeft die kat last van jeuk aan zijn poepert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:57 schreef Unihoc_ACE het volgende:
De kat van mijn vriend verplaatst zich soms wat vreemd. Vooral als ze aan het wassen is en een stukje verder naar voren wil... Dan pakt ze de vloerbedekking met haar voorpootjes en trekt zich (kontje over de grond) een stukje naar voren. Misschien is ze te lui om om te staan voor stukjes van minder dan een meter.
Foto!quote:Op woensdag 15 november 2006 00:31 schreef SHE het volgende:
de kat hier slaapt standaard op zijn rug, met alle 4 de poten wijd. Ziet er echt niet uit.
ja dat doet de mijne ook wel es, dan ligt ze op der rug te slapen en zijn alle 4 der pootjes totaal ontspannenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:31 schreef SHE het volgende:
de kat hier slaapt standaard op zijn rug, met alle 4 de poten wijd. Ziet er echt niet uit.
damn, door jullie reacties bedenkt ik me elke keer weer rare dingen die me kat doetquote:Op woensdag 15 november 2006 00:39 schreef Litso het volgende:
Tof
Ontopic: mijn kat likt erg graag aan foto's. De andere kat likt graag aan objecten die op de grond staan, zoals de luchtafzuiger of laatst mijn pc.
Dat doet die van mij ook,eerst gaat zij op mij liggen met een oog echt bijna de mijne bekijken,vervolgens naar het hoofeind lopen en dan net zolang hoofdeind-buik-vloer uitvoeren totdat ik ge-ergerd naar de keuken loop.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:43 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Tijger gaat s'ochtends altijd zo'n 5 cm van me gezicht vandaan zitten als ik slaap, en dan gaat ie net zolang zitten staren naar me totdat ik wakker word, opsta en em eten geef(kan hier nooit de bakjes met brokjes laten staan ivm mieren
Hun brokjes zitten hier altijd in trommeltjes die ik gewoon om de paar uur voor hun neerzet
)
sorry, niet gezienquote:Op woensdag 15 november 2006 08:22 schreef ijsmeis het volgende:
Dit topic is eigenlijk dubbel: Elke gek zijn gebrek!
Ik ga even vragen of ze hem kunnen samenvoegen.
Geeft niksquote:Op woensdag 15 november 2006 11:44 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
sorry, niet gezienKhad bij zoeken op "rare gewoontes" gezocht
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 08:34 schreef FJD het volgende:
M'n hamster rent keihard in z'n rad, dan kom ik kijken, dan stopt ie abrupt, dan draait z'n rad hard door, de hamster draait naar boven in het rad, hamster valt naar beneden uit z'n rad
Had ik toch maar een zwaardere hamster moeten nemen
herkenbaarquote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef Mauro het volgende:
Mijn kat gaat op mijn hoofd liggen als ik slaap![]()
Word je wakker omdat je bijna geen adem meer kunt halen![]()
Mja, Sterre gaat soms op me kussen liggen, gedrapeerd om me hoofdquote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef Mauro het volgende:
Sorry kmoes lachenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
herkenbaar
verder doet de jongste 's nach/ 's ochtends vroeg wel eens eng: gaat ie op mijn nachtkastje zitten naar me zitten staren. daar wordt je dus echt wakker van trouwens![]()
Hij maakt ons ook wakker als hij vindt dat we te lang in bed gelegen hebben (om daarna een kwartier later zelf lekker verder te slapen)(over je heen lopen, in je oor gillen enzo maar ook met zijn voorvoetjes in je gezicht aaien heel zacht
)
Ook herkenbaar.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
herkenbaar
verder doet de jongste 's nach/ 's ochtends vroeg wel eens eng: gaat ie op mijn nachtkastje zitten naar me zitten staren. daar wordt je dus echt wakker van trouwens
Hij maakt ons ook wakker als hij vindt dat we te lang in bed gelegen hebben (om daarna een kwartier later zelf lekker verder te slapen)![]()
ja doet ie echtquote:Op woensdag 15 november 2006 11:51 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Sorry kmoes lachenEen gillende kat...wehehe...
dan heeft ie een erg grote poeperd, als ie zomaar ze staart erin kan proppenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:53 schreef FritsBom het volgende:
Mijn poes stopt zijn staart in zn poeperd.
Nu moek nog harder lachen als ik me indenk hoe dat moet klinkenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja doet ie echt(hij kan niet mauwen, hij kan alleen kreten slaken enhoge tonen lang vasthouden
)
Mjah dat is zo ontstaan vanaf dat mijn broertje geen vriendin meer heeft eigenlijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:00 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
dan heeft ie een erg grote poeperd, als ie zomaar ze staart erin kan proppen![]()
Yep, dat doen die van mij ookquote:Op woensdag 15 november 2006 11:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Onze Gijs gaat zijwaarts bij z'n bakje brokjes zitten, kijkt er met gespitste oren naar, slaat vervolgens met z'n pootje wat brokjes eruit en gaat ze opeten. En herhaalt dit een keer of zes, de mafkees.
lieve schat, het onzin forum is de ander kant opquote:Op woensdag 15 november 2006 12:05 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Mjah dat is zo ontstaan vanaf dat mijn broertje geen vriendin meer heeft eigenlijk.
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:56 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
tonja, kvin jou kat echt supermooi![]()
*heeft op link uit ondertitelding geklikt
*
Dat deed de mijne ook maar dn net ff anders!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef Mauro het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |