abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:06:17 #1
144956 CuteCat
Psycho cat....
pi_43322180
Oftewel, wat voor gekke afwijkingen heeft jouw huisdier?

Mijn kat heeft er aardig veel:

• Ze kan niet normaal kopjes geven, ze mist je bijna helemaal of ze geeft kopstoten
  • Ze kan niet normaal spinnen, ze stottert iets van prr r rr ipv prrrrrrrrr
  • Ze loopt altijd voor mijn voeten zodat ik r regelmatig per ongeluk schop
  • Ze kan niet geruisloos lopen want ze stampt en er zit een tik in 1 pootje
  • Dr bek zit regematig scheef want ze mist wat tanden
  • Als ze slaapt gaat ze zich uitrekken inclusief dr tong en die vergeet ze dan weer naar binnen te halen

En mede daarom vind ik r zo schattig!
  • pi_43322356
    Leuk topic !

Mijn katten hebben er ook wel een paar:
  • als mijn kat ergens aan snuffelt steekt ie zijn tong vaak uit.
  • hij snurkt nog harder dan mijn ouders.
  • ze kwijlen, allebei, wanneer ze eten, wanneer ze liggen te dutten.
  • eentje kan niet mauwen maar piept (behalve als ie naar de dierenarts moet, dan mauwt ie als een gek)
  • eentje kan aporteren, maar doet het alleen met een rietje of zijn tolletje wat ooit bij wat snoep zat.
  • eentje is gek op blikjes cola (mede omdat ie weet dat er vaak een rietje in zit).
  • eentje kan op commando zitten.
  • en eentje is zo dom dat ie niet snapt dat wanneer je hem 20x van iets afhaalt dat ie er niet op mag. (hij klimt er elke keer weer op en kijkt je raar aan als je hem er weer af zet)

En er zijn er vast meer , maar deze kwamen even zo snel in mij op.

Van de hond van mijn vriend heb ik er ook wel een.

Ik heb hem 2x laten schrikken (stiekem achter een deur totdat ie voorbij komt en dan tevoorschijn springen en hard boe roepen) en na beide keren werd ie hardstikke chagrijnig en zat ie voor 10 minuutjes te brommen en te mokken (ook tegen de andere hond) totdat ik het goed kwam maken .
  • pi_43322368
    Kwijlen.
      dinsdag 7 november 2006 @ 13:26:02 #4
    105460 DerBolle
    Electro Native
    pi_43322653
    Hond

- bang voor vogels
    - bang voor schaduwen
    - slaapt alleen nog maar, maar altijd wakker om bij zijn bak te staan rond etenstijd.

ze is al 13 dus veel moet je er dan ook neit meer van verwachten
    "I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
      dinsdag 7 november 2006 @ 13:44:40 #5
    42466 EdPowers
    Professional Pervert
    pi_43323104
    "Ze loopt altijd voor mijn voeten zodat ik r regelmatig per ongeluk schop"

Dat doet de onze ook....aandachttrekker
      dinsdag 7 november 2006 @ 13:45:08 #6
    146790 Veletta
    Warning! Dangerous PDD patiënt
    pi_43323118
    Hond:
    -Kan niet normaal blaffen, beetje kruising tussen woef en miauw: ''mhwahoeeeeeeewww''
    -Na 9 jaar nog steeds gaan mwhahoeew-en als je net even naar de brievenbus loopt en terug komt.
    -Na 9 jaar nog stééds bevriend willen zijn met poes, maar die wil geen vriendjes zijn, en onze hond maar steeds weer proberen, na 100 krabben over neus.

Kat:
    -Te vroeg bij zn moeder weg gehaald, dus als je hem een tijdje aait gaat hij op je pols lopen bijten (pakt stuk vel beet met tanden, en slikt dan aan je pols)
    People who annoy you:
    N_GGERS
      dinsdag 7 november 2006 @ 13:48:00 #7
    105460 DerBolle
    Electro Native
    pi_43323168
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 13:45 schreef Veletta het volgende:
    Hond:

-Na 9 jaar nog stééds bevriend willen zijn met poes, maar die wil geen vriendjes zijn, en onze hond maar steeds weer proberen, na 100 krabben over neus.
    dat is gewoon lief!
    "I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
      dinsdag 7 november 2006 @ 13:53:00 #8
    146790 Veletta
    Warning! Dangerous PDD patiënt
    pi_43323283
    Nee dat is onnozelheid ^^
    People who annoy you:
    N_GGERS
      dinsdag 7 november 2006 @ 13:57:01 #9
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_43323401
    Poes:
    -Eet brokjes niet uit het bakje, duwt met haar pootje eerst een lading eruit voor ze begint te smikkelen
    -Kopjes geven is meer "in mn gezicht gaan staan" dan lief smoezen
    -Maakt uit stand, de meest acrobatische bokkesprongen zonder aanleiding
    -Gaan samenzweren als ze wat lekkers willen (gaan met zn 3en bij elkaar zitten, en blijven me zolang heel zielig aankijken tot ik ze wat geef...
    -En 1tje komt me afentoe halen, als ze naar de kattebak moet..Moet ik bij blijven staan, tot ze klaar is met sassen...?!?!

Maar verder zijn het de liefste beestjes op aarde, kom aan mn poesjes, en je loopt tegen een gezondheidsprobleem op!!!
    Kitty's rule!!!!! (vooral de mijne!!)
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
    pi_43323418
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 13:57 schreef TheYoung1 het volgende:
    -Eet brokjes niet uit het bakje, duwt met haar pootje eerst een lading eruit voor ze begint te smikkelen
    Die ken ik ook .
    pi_43323830
    Konijn:
  • Bij het eten geven 's ochtends valt ze het bakje aan of het een roofdier is zodat het meeste eten gewoon tussen het hooi ligt ipv in haar etensbak
  • Om zeven uur begint het konijn aan de tralies te knagen todat ze hwordt gevoerd
  • Ze eet alleen als wij ook eten, dus op vakntie moet ze ook altijd op visiste bij mijn schoonouders omdat ze anders afvalt
  • Alleen knaagdierenvoer uit Kollum is goed, konijnevoer eet ze niet en knaagdierenvoer van andere merken ook niet.
  • Groente daar pist ze op en paardebloemblaadjes lust ze alleen als ze jong en gewassen zijn (net als de baas zijn vrouwen lust zeg maar)
  • Als ze vrij rondloopt zit ze standaard aan de zelfde lampen en kabels ook al weet ze dat ze dat niet mag
  • Alleen op de bank willen als ik er niet op zit en als ik wil gaan zitten gaat ze op mijn plek zitten en gaan haar oren plat en kijkt ze me boos aan
  • Ze klimt in onze palmboom wanneer ze de kans krijgt en wil er dan niet meer uit komen.
  • Ze duwt drinkpakken en flessen om die op de grond staan
  • Supra Groningam Nihil
    Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
    Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
    Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
      dinsdag 7 november 2006 @ 14:12:37 #12
    154193 TheYoung1
    pi_43323839
    En bijna vergeten: Ze halen me altijd mn sokken- en shorts-lades leeg om er zelf in te kruipen....

Wat een snoetje he...
    Patat, dat is het!!
      dinsdag 7 november 2006 @ 14:14:33 #13
    38161 faculty
    Always around
    pi_43323904
    mijn katten

- de ene loopt altijd met haar tong uit haar bek
    - diezelfde kan niet normaal spinnen, er komt een steeds hoger prieeeeeet priiiiiieeeeeet prieeeeeeet uit
    - ze vind het leuk om alles te likken wat ze tegen komt
    - de ander heeft door een slecht oog moeite met diepte en verte in te schatten, hierdoor springtie van stoel naar tafel nog wel eens mis of klapt ergens anders op.
    - hij bijt zijn nagels (serieus!)
    - ze zijn allebei binnen totaal niet schuw maar buiten hoef je ze niet aan te raken
    What goes around, Comes around
      dinsdag 7 november 2006 @ 14:16:18 #14
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_43323959
    Katten:
    - Kan je roepen en beantwoord je altijd
    - Kan niet echt geaaid worden. mag wel, maar is niet lekker. Je moet flink rossen door die vacht heen, dat vind ie wel lekker
    - Bijt ontzettend hard in je neus als ze het kan

maar verder wel heel liev
    When something drops I'm like:
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
      dinsdag 7 november 2006 @ 14:19:48 #15
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_43324072
    - Een van mijn moeder's katten wil alleen drinken als het in een beker voor hem in de douche staat. Als hij klaar is moet iemand voor hem de beker omgooien zodat 'ie achter het water aan kan zitten wat naar de afvoer toe loopt.
    - Een andere heeft ook inderdaad dat als ze kopjes geeft, dan kan je het beste zorgen dat je een helm op hebt.
    - Weer een ander zit altijd onder de trui van m'n stiefvader en ligt 'ie m'n stiefvader's T-shirt af te lebberen.
    - Ook is er een kat genaamd Macho, en het beest kan simpelweg niet normaal miauwen. Het enige wat eruit komt is een hoog kort gepiep als dat van een muis.
    - Dan is er nog een kat genaamd Muis. Dat is eigenlijk het enige gebrek aan die maar ik vind het vrij ernstig. Mijn moeder is nooit zo goed met namen naar mijn mening. [edit] Muis kauwt ook op vingers zodra ze de kans krijgt. [/edit]

Er zijn er nog wel meer, het zijn totaal zes katten. Over het algemeen gebeurt er altijd wel iets.
    Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
      dinsdag 7 november 2006 @ 14:23:34 #16
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_43324192
    Melvin valt aan als je met je hoofd half achter de bankleuning gaat zitten.
    Alledrie worden stapelgek als je het woord "Jam Jam" roept.
    De "domste" (Melvin) gaat dan in z'n onnozelheid het keukenkastje waar de eetbakjes in staan blokkeren en dan vervolgens gillen dattie z'n hapje niet snel genoeg krijgt.
    Baileys kan je soms heel lief wassen en kopjes geven en je dan zo ineens met 4 poten tegelijk grijpen en vervolgens bijten, om daarna weer verder te gaan met zijn lieflijke wasbeurt, alsof er niets gebeurd is.
    Droopy is altijd helemaal blij als ze van de kattenbak afkomt en gaat dan al springend rennen.
    Geen van de drie kan normaal mauwen, maar Baileys probeert het wel es als hij een knuffel oid in z'n bek heeft en klinkt dan als een dronken Frans Bauer.
    Melvin begint soms zo vanuit het niets heel wazig te breakdancen.

Kortom, het zijn gewoon 3 geweldige schatjes met van die rare gewoontes af en toe, dat wij met z'n 2en helemaal dubbel liggen (of vertedert "aaaaaaaaaaaaaah" roepen)
    I'm the patron saint of the denial.
    With an angel face and a taste for suicidal.
    pi_43324748
    mijn katten:

*Minka heeft last van hoogtevrees, durft niet van een container af te springen of van een schuttng
    *Mozart is een echte prater, verteld hele verhalen zolang je maar terug blijft praten en dan op een heel gek mekker toontje
    *Mozart en Minka zijn bang voor het kattenmandje , sinds ik dat ding bij de kachel heb gelegt is dit de vaste ligplek van Rana geworden.
    *Mozart geeft een High Five als je je handen voor hem doet
    *Zodra Rana op schoot zit pakt ze je hand en begint die helemaal schoon te likken, zodra je je hand weg trekt begint ze gewoon aan een ander stukje "huid"dat bloot ligt

Pff en er zijn er vast nog veel meer
    And then I find you here
    Through your eyes
    Everything's clear
    And I'm home
    pi_43325162
    De hond:

- Constant voor je voeten lopen
    - Constant op plekken gaan liggen, waar je vaak langs moet
    - Bang voor de stofzuiger
    - Bang geweest voor 1 van de cavia's
    - Als een bezetene van de ene kant van het appartement, naar de andere kant rennen, minutenlang
    - Enorm hard boeren na het eten
    - Als je koekie/eten zegt je met een schuin hoofd aankijken en naar de bench of de keuken toe rennen
    - Blaffen naar vrouwen/ouderen met een hoofddoekje (terwijl ze echt bijna nooit blaft, alleen dan )
    - Praten in haar slaap
    - Sokken stelen uit de sokkenla
    - Poot op je been leggen als je televisie kijkt
    - Onder water zwemmen (ooit een hond dat zien doen, ik niet)
    pi_43325714
    Mijn katten:

? 1 ervan drinkt met d'r pootje uit het bakje water
    ? de ander ligt altijd totaal uitgestrekt met z'n kont op de kussen en de rest van de kussen af
    ? de ander geeft geen kopjes maar kontjes
    ? weer een ander laat ik soms letterlijk van de trap vallen zodra ie ook maar iets van eten hoort
    ? kruipen soms ergens in met hun koppie en kunnen er vervolgens niet zelf meer uitkomen waardoor ze met zo'n raar ding op hun koppie lopen, (overigens wel open aan de andere kant maar te smal en te hoog om het hele lijfie erdoor te wurmen
    ? ook de mijne bijt nagels

en zo vele andere..... je blift lachen met die beestjes
    pi_43325919
    Mijn hond wil nooit eten als je kijkt
    pi_43326021
    Ik vergat overigens te melden dat onze hond gewoon niet normaal kan drinken.

Ze gaat met haar complete onderkaak in haar waterbak hangen en zodra ze klaar is trekt ze haar kop eruit en is ze net een openstaande kraan.
    Haar waterbak staat in de hal en als ze gaat drinken, dan moet ze eerst altijd even uitlekken van ons.
    Dat is beter voor het laminaat in de woonkamer
      dinsdag 7 november 2006 @ 15:25:36 #22
    154193 TheYoung1
    pi_43326079
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 15:14 schreef laika het volgende:
    Mijn katten:

? weer een ander laat ik soms letterlijk van de trap vallen zodra ie ook maar iets van eten hoort
    Vind je het gek dan, dat die een tik heeft?! Waarom doe je dat?
    Patat, dat is het!!
    pi_43326235
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 15:20 schreef Milou__ het volgende:
    Mijn hond wil nooit eten als je kijkt
    !
    Wat doet ie dan? Staat ie je aan te gapen totdat je niet meer kijkt?
      dinsdag 7 november 2006 @ 15:39:36 #24
    105460 DerBolle
    Electro Native
    pi_43326500
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 14:53 schreef Robar het volgende:
    De hond:

- Blaffen naar vrouwen/ouderen met een hoofddoekje (terwijl ze echt bijna nooit blaft, alleen dan )
    de onze doet dat bij gehandicapten
    pi_43327434
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Vind je het gek dan, dat die een tik heeft?! Waarom doe je dat?
    euh... ik bedoel niet ik laat em van de trap vallen, hij laat zichzelf van de trap vallen als ik al beneden ben met het voer bezig ben... typ foutje.. so cruwl ben ik niet..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')