Wat is dat voor een verderfelijke smiley?quote:
En toch zal je net iets missen als je het hebt aangeschaftquote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Crashcat het volgende:
3000 Euro voor een complete gereedschapswagen![]()
http://www.mototravel.nl/index.html?lang=nl&target=d87.html
quote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef Crashcat het volgende:
Om dit topic kuis te houden, wordt er verzoekt om geen aanstootgevende plaatjes hier te posten.
Onderstaande voorbeelden zijn wel gewenst![]()
Rekenen ook nietquote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is niet meer wat het geweest is.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is niet meer wat het geweest is.![]()
[..]
![]()
Gammaquote:Op maandag 6 november 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
Stelletje kenkerhomo's.
Nog een keer dezelfde spelfout, en de uitleg waarom het een kuis topic moest zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
Wat stond er. dat is meestal interessant
Mischien heeft de val iets meer beschadigd dan alleen het kuipwerkquote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog een keer dezelfde spelfout, en de uitleg waarom het een kuis topic moest zijn.
Het kwartje viel een minuut later .. wel een hele minuut...![]()
![]()
Ik zie, ik zie ... een grote roze wolkquote:
Mijn hoofd kustte het asfalt als eerstequote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien heeft de val iets meer beschadigd dan alleen het kuipwerk
quote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Rib-i het volgende:
Mischien heeft de val iets meer beschadigd dan alleen het kuipwerk
Rare kleur op de foto. Irl is het meer wit metallic. Maar het verandert met de zon. OPM.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:01 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie, ik zie ... een grote roze wolk
[/hans anders]
Viperstrepen.quote:Weet je wat mooi zou zijn bij je XJ. Rood met een brede witte race streep uit het midden![]()
Als je een helm hebt gepast enzo bij motorport via Louis.de bestellen, scheelt een paar tientjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:05 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Mijn hoofd kustte het asfalt als eerste![]()
![]()
Kijk maar eens naar de foto, dat zou heel passend zijn. Toch ook wel Retro of nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Viperstrepen.![]()
Deze stickers kunnen er af, de lak is 100% .. realiseerbaar.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kreeg nog een klassefoto binnen van schoolklas.nl.. helaas zie je mij niet echt op de foto.![]()
I agree.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
Kijk maar eens naar de foto, dat zou heel passend zijn. Toch ook wel Retro of niet
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef Rib-i het volgende:
Shit ...
Termaat in Nijmegen heeft ook meestal vrij gangbare prijzen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je een helm hebt gepast enzo bij motorport via Louis.de bestellen, scheelt een paar tientjes![]()
Alleen bij Motorport passen, de rest van de business draag ik een warm hart toe![]()
[..]
Kijk maar eens naar de foto, dat zou heel passend zijn. Toch ook wel Retro of niet
Zodra pimber klaar is met uuhh handen wassen komt ie boos doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kreeg nog een klassefoto binnen van schoolklas.nl.. helaas zie je mij niet echt op de foto.![]()
Ik heb het wel eens bij een XJR1300 gezien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
Ik schrok van de motor![]()
[afbeelding]
Vette shizzle![]()
Disclaimer
Kon geen motor vinden als voorbeeld![]()
Handen wassen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef BazzieK het volgende:
Zodra pimber klaar is met uuhh handen wassen komt ie boos doen
Naar een pak slaag?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je de andere kant op gaat kan je bij mij solliciteren
In de volgende OP sta je erinquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:31 schreef Autoreply het volgende:
Heyhey; ik ook weer 's een keer, ik lurk de laatste tijd vooral![]()
Afgelopen zaterdag een slipcursus (veiligheidstraining) bij Dek in Goes gevolgd; erg leerzaam en ik kan 't iedereen aanraden, iig ik ga er beter van rijden. Vooral geblokkeerd remmen op het gladde stuk is gaaf; er gingen toch een paar mensen 3/4 keer in de rondte bij 20 km/h![]()
Mag ik wellicht ook in de OP? Ik volg niet alle topics, maar lees een groot deel wel. Posten komt er vaak niet van![]()
Hier stel ik me voor en hier is een foto van m'n Diversion te vinden. Van de crosser heb ik nog geen foto's.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je wijkt alweer van je week posten beleid af zie ik, geen leiderscapaciteiten dus
![]()
![]()
quote:
Als jij had opgelet wist je dat niemand ooit de OP leestquote:Als je op had gelet had BPM ook geen week hoeven te wachten![]()
A59?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Rib-i het volgende:
Als je de andere kant op gaat kan je bij mij solliciteren
Kan het nog langer terug?quote:
Dat is niet mijn verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als jij had opgelet wist je dat niemand ooit de OP leest
Kan er niks aan doen, maar als je alleen leest is het net of iedereen hier elkaar kent...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
A59?![]()
[..]
Kan het nog langer terug?![]()
Ik snap dat hele gelurk trouwens niet.. spannend is het toch ook niet.![]()
![]()
Maja, ook Rib-i is zo begonnen, dus het kan nog goedkomen met je.![]()
Trustenquote:Truste mannen.
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is niet mijn verantwoordelijkheid![]()
![]()
Persoonlijk dacht ik meer aan een goed voorbeeldquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maja, ook Rib-i is zo begonnen, dus het kan nog goedkomen met je.![]()
quote:Truste mannen.
![]()
![]()
Incest!MCquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar als je alleen leest is het net of iedereen hier elkaar kent...
Dat is ook zo![]()
![]()
Nou.. de A59 is best lang. Het stuk waar WB rijd is ongeveer 45 minuten van jou afquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bepaald deel van de A59 is zo'n 2 minuten rijden vanaf mijn huis, je komt wel gevaarlik dichtbij zo
Thank godquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nou.. de A59 is best lang. Het stuk waar WB rijd is ongeveer 45 minuten van jou af
![]()
Morgenmiddag naar Belgie rijden?quote:
Hoe laat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Morgenmiddag naar Belgie rijden?
* Rib-i gaat opzoek naar wat onderdelen![]()
Ongeveer 200 Km heen en terug
Als je rond 14:00 in Tilburg kan zijn, dan zijn we iets na 3 op plaats van bestemmingquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe laat?
Moet ook post doen en waarschijnlijk even naar de dokter aangezien ik met een probleem zit waarvan de details niet op fok komenPost is niet veel en te regelen maar dokter moet ik even kijken of en hoe laat ik terecht kan.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:54 schreef BazzieK het volgende:
Persoonlijk dacht ik meer aan een goed voorbeeld
[/Arie & Silvester]
Ze heeft al een laptop gehadquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:30 schreef Worldbeater het volgende:
Toch maar besloten om -na de toastjes en ijsjes-een uur geleden..
.. voor het slapen gaan toch nog maar een tomatensoepje op te warmen.![]()
De olie van de XJ is letterlijk het zwarte goud.![]()
[afbeelding]
Kan het niet goed zien, maar zie ik daar wat vocht op de olie?Morgen even schudden om te kijken.
En van de week starten zodra de accu er is, voorband op spanning brengen bij de pomp hier vlakbij..
.. terug .. en direct olie verversen.![]()
[..]
![]()
Arie en Sylvester.![]()
Rib-i, moet je niet naast je meisje liggen.![]()
![]()
Als jij alleen gaat rijden, dan verdwaal je volgens mij hopeloos.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:52 schreef BazzieK het volgende:
Bepaald deel van de A59 is zo'n 2 minuten rijden vanaf mijn huis, je komt wel gevaarlik dichtbij zo
Dakenniegoedgaandezetijden.quote:
Doet ie ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij alleen gaat rijden, dan verdwaal je volgens mij hopeloos.![]()
[..]
Dakenniegoedgaandezetijden.![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij alleen gaat rijden, dan verdwaal je volgens mij hopeloos.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:42 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i volgt Worldbeaters'advies op
Als je morgen langs wil/kan komen ben je welkom[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:48 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga ook.. dromen van het verhogen van de XJ.. en 40 mm is niet genoeg.
[afbeelding]
Zelf maken dus, ding is echt poeplaag als'ie van de middenbok afkomt.
![]()
![]()
![]()
quote:Sehr geehrter Herr BART,
Ihr Paket wurde am 07.11.2006 um 08:00 Uhr an die DHL(Post) übergeben
und hat unser Haus verlassen.
Bij een oud-ijzerboerquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
Morning all.![]()
![]()
[..]
![]()
Morgen moet dat wel binnen zijn.![]()
Makster, Rib-i .. hebben jullie nog tips waar ik staalprofielen in kleine afname's kan kopen?![]()
Nu ga ik niet gelijk zo klussen als Natas@MF, maar een tailriser moet wel kunnen.
2 blokjes van 3 centimeter breed, 6 centimeter hoog..ofzo..![]()
(nog een keer een voorbeeld van Natas![]()
)
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is geen bepaalde maat .. nog .. bedoel meer in het algemeen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:49 schreef Rib-i het volgende:
Bij een oud-ijzerboerIk heb daar geen adressen van
Geef mij de precieze maat eens door, mogelijk kan ik toch nog iets voor je betekenen
Is Gawaine niet lid van de metaalmafia![]()
![]()
Ik had net telefonisch contact met een bedrijf bij mij in de buurt die stalen ramen & kozijnen maken. Helaas hebben ze geen massief metalen strips van die groottequote:Op dinsdag 7 november 2006 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is geen bepaalde maat .. nog .. bedoel meer in het algemeen.
Je hebt iets in de kop, en "loopt" even langs de oud ijzer boer.![]()
Die tailrisers is voor hun ook meer afvalbakwerk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je zag wat "wij" iedere dag weggooiden bij de rubberfabriek.![]()
Sommige mensen hebben ook het juiste werk, fresen, lassen, materialen........salaris..![]()
![]()
Ik weet niet, gaatjes boren in een remschijf zal de sterkte niet doen toenemen, schijf spuiten... Ik vind het eerder amateuristisch dan dat een echte bouwer het zou doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk trouwens dat die Natas brug behalve mooi, ook wel erg zwaar is.
En het spuitwerk van de remschijf zal wel niet lang houden.. op aluminium.![]()
Verder aan de niet praktische kant wel een beetje ergop zijn werk. Een èchte bouwer.
![]()
Voorlopig krijg de XJ eerst eens zijn beurtjes, zoals vooraf al gepland was, en ga ik wat kilometers er mee draaien.![]()
Ik vind het wel grappig. Maar heb ook mijn bedenkingen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet, gaatjes boren in een remschijf zal de sterkte niet doen toenemen, schijf spuiten... Ik vind het eerder amateuristisch dan dat een echte bouwer het zou doen![]()
Euh.. en geen vriendin misschien.quote:Omgerekend kan je je tijd beter steken in andere zaken dan gaatjes op een sjabloon tekenen en boren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Eigenljik beter iets voor de figuurzaag klas![]()
![]()
![]()
Kijk wat ik heb gevonden, is bij mij achter. Kom een keer op de koffie dan gaan we wat uitzoeken voor jouw brikquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is geen bepaalde maat .. nog .. bedoel meer in het algemeen.
Je hebt iets in de kop, en "loopt" even langs de oud ijzer boer.![]()
Goed idee "buurman".quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:40 schreef Rib-i het volgende:
Kijk wat ik heb gevonden, is bij mij achter. Kom een keer op de koffie dan gaan we wat uitzoeken voor jouw brik![]()
![]()
Dremel mischienquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed idee "buurman".![]()
![]()
Ik moet nog 2 dingen kopeneen flex en een apparaat met draaiende schijven om e.a. mooi rond af te slijpen/afwerken. Kan even niet op de naam komen.
![]()
![]()
![]()
warme choclademelk meetingsquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Voorlopig krijg de XJ eerst eens zijn beurtjes, zoals vooraf al gepland was, en ga ik wat kilometers er mee draaien.![]()
Dit is een flex.quote:
quote:
quote:
Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:58 schreef -XX- het volgende:
Als je midden in een topic valt, is er geen begin te zoeken waar het over gaat![]()
Oooooooooooohhh, zo'n dingquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is een flex.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Of weet jij een betere manier om snel ijzer door te zagen?![]()
Of is een flex om het netjes rond te slijpen.![]()
[afbeelding
Staat bij de schoenmaker annex sleutelmaker ook altijd op de werkbankquote:Verder bedoelde ik een ding wat je op tafel zet, met twee van die ronddraaidende schijven.
Kan je iets tegenaan houden, en dan draaien om het netjes te maken.![]()
Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Dat weet ik nog niet.. eerst kijken of ik langer dan 10 kilometer per keer durf te rijden.![]()
Weet ook niet 1,2,3 een adres op te toveren. Ijzer regelde ik vaak via een maatje van me. Zal is vragen waar hij het haalde. Maar ik geloof dat elke zichzelf respecterend industriegebied wel een ijzerboer heeft zittenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
Morning all.![]()
![]()
[..]
![]()
Morgen moet dat wel binnen zijn.![]()
Makster, Rib-i .. hebben jullie nog tips waar ik staalprofielen in kleine afname's kan kopen?![]()
Nu ga ik niet gelijk zo klussen als Natas@MF, maar een tailriser moet wel kunnen.
2 blokjes van 3 centimeter breed, 6 centimeter hoog..ofzo..![]()
(nog een keer een voorbeeld van Natas![]()
)
[afbeelding]
[afbeelding]
The muscles from Bruxxlesquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is een flex.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder bedoelde ik een ding wat je op tafel zet, met twee van die ronddraaidende schijven.
Oke!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd.Gewoon posten, en vóóral doorgaan.
![]()
[afbeelding]
Is een uitspraak van vroegâh.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:06 schreef Rib-i het volgende:
Mischien zijn er VMBO-ers die het antwoord kunnen geven![]()
Gaat er nu een beetje gay uitzien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:09 schreef Makster het volgende:
The muscles from Bruxxles![]()
![]()
He's the man!!
Freriks ritje was wel een goede duurtest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Heb ik ook altijd.Gewoon rijden, en vóóral doorgaan.
![]()
Hahaha, moet je laten controleren of je wel echt 2 ballen hebt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:
Hoe laat?
Moet ook post doen en waarschijnlijk even naar de dokter aangezien ik met een probleem zit waarvan de details niet op fok komenPost is niet veel en te regelen maar dokter moet ik even kijken of en hoe laat ik terecht kan.
ik dacht dat dat een haakse slijper ofzo heette.... maar volgens mij kan je daar idd ook dingen netjes rond slijpen, zal je alleen ff een ander blad erop moeten zetten waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is een flex.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder bedoelde ik een ding wat je op tafel zet, met twee van die ronddraaidende schijven.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef worldpimber het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Hahaha, moet je laten controleren of je wel echt 2 ballen hebt?![]()
Moet je niet naar schoolquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Net de wekker om 10 uur gezet om de dag goed te beginnen en de post maar meteen te hebben gedaan![]()
Maar toen viel ik weer meteen in slaap en werd net pas weer wakker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
Bazziek en school?![]()
Als BazzieK op school had gezeten had ie tenminste nog uitzicht op een leuke baan
Maar khad dus hetzelfde, wekker om 9 en 10 uur, rol mijn bed opeens uit om 12.00
Kenkerleveloos
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
Bazziek en school?![]()
Als BazzieK op school had gezeten had ie tenminste nog uitzicht op een leuke baan
Maar khad dus hetzelfde, wekker om 9 en 10 uur, rol mijn bed opeens uit om 12.00
Kenkerleveloos
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:36 schreef -XX- het volgende:
![]()
Ik zit in het OLC
Nu moet je grappige opmerkingen inhouden
Iedereen verklaart me hier voor gek
![]()
Dutch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat een haakse slijper ofzo heette....
Succesquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
Zó, overhemd gestreken, schoenen gepoetst, stropdasje klaargelegd.![]()
Snel scheren, douchen, aankleden, boterham smeren, uurtje rijden ..
.. en een verpletterende indruk maken op Cindy.![]()
Nog een kwartier voor take off.![]()
<whaaah>
![]()
Juistquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hmm, google.
Oostmarsumse Lopers Club?
Ooglasercentrum?
Odoorner Luchtvaart Club?
Opleidingscommissie?
Ah, Open Leer Centrum Wellicht![]()
![]()
|quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
<whaaah>
![]()
WB goes back to work part #17quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
<whaaah>
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oooooooooooohhh, zo'n ding![]()
[..]
Staat bij de schoenmaker annex sleutelmaker ook altijd op de werkbank![]()
Mischien zijn er VMBO-ers die het antwoord kunnen geven![]()
<whaaah>
![]()
Die dingenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dubbele werkbankslijper. Gij bedoelt disse of wa
Wat is VMBO
Ze gaan controleren of ze niet per ongeluk de baby weggegooid hebben en de moederkoek een naam hebben gegevenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef worldpimber het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Hahaha, moet je laten controleren of je wel echt 2 ballen hebt?![]()
Haakse slijper it isquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat een haakse slijper ofzo heette.... maar volgens mij kan je daar idd ook dingen netjes rond slijpen, zal je alleen ff een ander blad erop moeten zetten waarschijnlijk
<whaaah>
![]()
dus geen HCM-meetquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
Freriks ritje was wel een goede duurtest.Alleen op de verkeerde dag.
![]()
![]()
![]()
euh..yepquote:Blijf je wel op scheurtjes van het subframe etc letten?![]()
Get the picturequote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dubbele werkbankslijper. Gij bedoelt disse of wa
Wat is VMBO
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:15 schreef Rib-i het volgende:
Ze gaan controleren of ze niet per ongeluk de baby weggegooid hebben en de moederkoek een naam hebben gegeven![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze gaan controleren of ze niet per ongeluk de baby weggegooid hebben en de moederkoek een naam hebben gegeven![]()
quote:[..]
Haakse slijper it is![]()
:^quote:[..]
Succes![]()
Hot Chocolate Milkquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha
BazzieK pwned![]()
Wat is HCM?![]()
En ik dacht dat je een Fighter ging kopen om ook te leren stunten OPM?Je woont nu toch ook dichterbij?
Dat was vetquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Get the picture![]()
Dubbele werkbankslijper it is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwil ut groag zegguh,.... tis een uhhh... een uhhh...![]()
kloptquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:21 schreef worldpimber het volgende:
En ik dacht dat je een Fighter ging kopen om ook te leren stunten OPM?
dichterbij watquote:Je woont nu toch ook dichterbij?
Krijg je een wit neusje vanquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was vetineens kwamen ze met detailfoto's van details
![]()
"plung plong plong plong plong plong pling" A
Ligaamsopening met een AAdamsappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwil ut groag zegguh,.... tis een uhhh... een uhhh...
[afbeelding]![]()
Dan moet je ook niet je neus er in hangenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Krijg je een wit neusje van![]()
[..]
Adamsappel![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was vetineens kwamen ze met detailfoto's van details
![]()
"plung plong plong plong plong plong pling" A
Ligaamsopening met een A/koffiekoekje/tepel.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwil ut groag zegguh,.... tis een uhhh... een uhhh...
[afbeelding]
Sowieso schrijf je zo.
De rodequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wacht even BazzieK roepen, je mag 2 ballen pakken![]()
geen prob tochquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik dacht dat je in Utrecht was gaan wonen, maar dat heb ik allemaal gemist omdat ik toen lag te chille ergens verderop
zal eerst wat kleine dingen moeten fiksen voordat ik uberhaupt kan meeten..door wat probs met mijn blik (as zaterdag wordt dat pas verholpen) + tentamens 0,0 tijd voor motor gehadquote:Wanneer ga je dan weer rijden en zulksCentrale parkeerplaats ofzo zoeken
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wacht even BazzieK roepen, je mag 2 ballen pakken![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef bvvt het volgende:
Een blauwe bal dan?
"Staat niet op de kaart!"quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef bvvt het volgende:
Een blauwe bal dan?
Moeten wij eens proberen, gelijk de sukjoeritie in onze nekquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:12 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ERk3KZf9VzM&NR
Wat een kankerlijerLijkt me echt iets voor een brommertopic ......
![]()
quote:
Hoe bevallen je eerste rijweekjes?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:50 schreef Knuffelslet het volgende:
ik breek het ijs wel even:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:50 schreef Knuffelslet het volgende:
ik breek het ijs wel even:
[afbeelding]
goed ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 17:13 schreef bvvt het volgende:
Zo, en dan zo weer naar hûûs toe goan.
Zo lang school ook he!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
goed idee
hicham heeft tot 18.10 les![]()
Dan wordt het idd de hoogste tijd om naar huis te gaanquote:
Op naar het volgende sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
I do not love: een detacheringsbureau die je zonder communicatie een andere baan aanbiedt dan waar je net een uur voor gereden hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie fotoquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
But it is fun to flex!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die fietsquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
De flex zal dr wel niet voor niets in staanquote:
Hier hangt een briefje op de deur.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Snelwagen het volgende:
Heb ik de pakjesman gemist tijdens het games, en de n00b doet het ook niet ff in de postbus voor het huis ofzo
![]()
Humz, ik kan ook best zon briefje maken....quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier hangt een briefje op de deur.![]()
Bel defect
DHL hard kloppen
06 464...
eventuele belkosten worden vergoed
Afgifte bij de buren na overleg mogelijk.
Werkte de vorige keer ook, hij bonste zo hard, de deur lag er bijna uit.![]()
![]()
En het tijdstip was ook verbazend, hij stond er om half 9 s'avonds.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was alleen iemand van de PTT, maar die begreep het ook.. zei nog wel dat hij geen DHL was.![]()
Flex it? Flex able?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Die onderste heeft leipe ogenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Flex it? Flex able?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ècht zonde van de tijd. Maja, weer een ervaring.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:24 schreef -XX- het volgende:
Op naar het volgende sollicitatiegesprek????????????
JAMMER JOH!![]()
Zelfontspanner.quote:
Ik wilde 'em nog repareren, of iemand anders mee blij maken, maar Nick en de buurjongen hadden hun sleutellusten er een half jaar geleden op gebotvierd.quote:
Het rijdt echt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met zulke afstanden zul je em zeker waarderen![]()
Sollicitatie was niks
Met geen communicatie bedoel ik iemand uitnodigen voor A, en als ze gekomen zijn B aanbieden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:37 schreef Makster het volgende:
Jammer van je dat je niet zo goed kan communiceren, maar aan de andere kant hoeveel communicatie kan je van brabanders verwachten![]()
![]()
Hoe zou jij kijken in die positie?quote:
Lekker dan. En maar gemotiveerd over blijven komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
Die sollicitatie was te triest voor woorden, een consulente die alleen naar het einde van de dag zit te verlangen, en dus niet luistert terwijl ik een verhaal aan het opbouwen ben, of het verhaal steeds onderbreekt. Interesseerde'r letterlijk geen reet.
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ècht zonde van de tijd. Maja, weer een ervaring.![]()
[..]
Zelfontspanner.En was alweer vergeten dat de camera aanstond.
![]()
![]()
![]()
De vonken gaan zeker 5 meter ver.![]()
Flexte een keer omhoog, WoW, konden ze de vonken drie straten verderop boven de huizen uit zien komen. [afbeelding]
[..]
Ik wilde 'em nog repareren, of iemand anders mee blij maken, maar Nick en de buurjongen hadden hun sleutellusten er een half jaar geleden op gebotvierd.Dus toen waren er al zoveel onderdelen af. En het balhoofd is gammel dussszz.
Misschien dat ik nu iets met het staal kan doen. De flex ging er wel als een pakje boter doorheen.
Ongelofenlijk leuk spul.En slopen.
![]()
[..]
Het rijdt echt.Die auto heeft wel alles. Nou ja geen cruise control
, een klokje in het dashbord
, en een LPG G3 installatie.
Maar het verbruik valt me nog enorm mee.
![]()
![]()
Die sollicitatie was te triest voor woorden, een consulente die alleen naar het einde van de dag zit te verlangen, en dus niet luistert terwijl ik een verhaal aan het opbouwen ben, of het verhaal steeds onderbreekt. Interesseerde'r letterlijk geen reet.
En dan nog die stomme -en compleet andere vacature.
Ja ik ga iedere dag naar Etten Leur voor een binnendienstfunctie.
Last but not least die persoonlijkheidstest van het kwaliteitje Libelle of een ander damesblad voor Jehova's.![]()
[..]
Met geen communicatie bedoel ik iemand uitnodigen voor A, en als ze gekomen zijn B aanbieden.![]()
[..]
Hoe zou jij kijken in die positie?![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:06 schreef -XX- het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaarZoveel Quotes in 1 post!
![]()
![]()
Als er niemand post, dan ben ik de plakmaster.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:06 schreef -XX- het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaarZoveel Quotes in 1 post!
![]()
![]()
Dat enthousiasme. Dat zijn de leuke bijdrages nu Martie er niet meer is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] I feel sorry for you [afbeelding]
Gaat het nog een beetje?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef ikookhier het volgende:
[url=http://www.weebls-stuff.com/toons/magical+trevor+4/]Avond[/sub]![]()
Foutje voor de edit gevangen.quote:
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/937140/4/50#43331487]dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Gaat het nog een beetje?
Je lijkt steeds meer op mij.quote:
Nog even en ikookhier heeft ook een brikquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Foutje voor de edit gevangen.![]()
Doe ik ook vaak .. ben nog zo gek niet dus.![]()
![]()
[..]
[..]
Je lijkt steeds meer op mij.![]()
![]()
![]()
Bijna de hele post is wat raar nu.. 1 grote hotlink![]()
Ja hoorquote:
Wtf ga je doen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog even en ikookhier heeft ook een brik
Krijg nou wat .. met editten is mijn /sub met de juiste tekst er voor gekomen.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je lijkt steeds meer op mij.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nog even en ikookhier heeft ook een brik
Een ZR-7 past er qua model wel bij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef ikookhier het volgende:
ik voel een onvrijwillige Flex meet aan komen
![]()
Nu minder?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] I feel sorry for you [afbeelding]
Ik denk het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke duotone verenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
Hi hi.. ik kom net een centimeter tekort om die bout van de achtervering er uit te krijgen.
[afbeelding]
Dus nu kan de uitlaat eraf.![]()
![]()
Die roest op de veer is er trouwens helemaal snel af.![]()
Alweer wat andersquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
Hi hi.. ik kom net een centimeter tekort om die bout van de achtervering er uit te krijgen.
[afbeelding]
Dus nu kan de uitlaat eraf.![]()
![]()
Die roest op de veer is er trouwens helemaal snel af.![]()
Jammer, was het wel een lekker wèf waar je naar mocht kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het rijdt echt.Die auto heeft wel alles. Nou ja geen cruise control
, een klokje in het dashbord
, en een LPG G3 installatie.
Maar het verbruik valt me nog enorm mee.
![]()
![]()
En dan nog die stomme -en compleet andere vacature.
Ja ik ga iedere dag naar Etten Leur voor een binnendienstfunctie.
Last but not least die persoonlijkheidstest van het kwaliteitje Libelle of een ander damesblad voor Jehova's.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
goed idee
hicham heeft tot 18.10 les![]()
Progressief gewonden.quote:
Een kenner.....quote:En struikel niet over sleutel 10
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Progressief gewonden.![]()
Maar vooral te slap.![]()
[..]
Een kenner.....![]()
Die zat er waarschijnlijk op als pr0nquote:Had trouwens drie verschillende maten nodig..
.. en de grootste bij een stom beugeltje waar geen kracht op staat.![]()
zeker dezelfde als vanmiddag... ik hoorde dat die daarvoor ook al mensen wegstuurde omdat ze geen les ging gevenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar had de docente zelf ook geen zin, dus 17.30 pleitos por favor
Everyone loves magical trevor [afbeelding]
Oh jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Die zat er waarschijnlijk op als pr0n
Lekker donker.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef Rib-i het volgende:
Zo stonden ze er bij de MC Donalds Waalwijk bij
[afbeelding]
Komt er nu een stukje ATB tussen om de boel te verhogenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
Oh... de uitlaat loshalen is kansloos. Kan'ie gelijk de schroothoop op schat ik. Hitte doet rare dingen met staal.![]()
Met lomp gewicht op de achterkant gaan zitten duwen, en een uitgestrekt handje met een Engelse sleutel eraan, en een hoop gefreubel, deed het ook.De bout er later weer inkrijgen is lastiger schat ik.
![]()
[afbeelding]
Een stukje koker, dat het vroeger een fiets was dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Rib-i het volgende:
Komt er nu een stukje ATB tussen om de boel te verhogen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
En durven jullie je koplampjes niet te laten branden. Ik dacht dat jullie beide nieuwe accu's hadden?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje romantische sfeer kweken met zijn tweetjes.![]()
Jamaar de onderkant zat vast....enzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had je BazzieK moeten zien eten...
Mocht er enige vorm van romantiek zijn dan was het binnen een fractie van een milliseconde verdwenen![]()
Voor jou is er elke werkdag op RTL 4 een programmaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jamaar de onderkant zat vast....enzoEn jij die me constant aan het lachen maakte hielp ook niet echt
![]()
![]()
![]()
Net na de hamburger en big mac ook nog een grote friet en mexicano op. Hoe zou het toch komen dat ik niet afval
Who cares?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef BazzieK het volgende:
Hoe zou het toch komen dat ik niet afval
Crap dat je het al weet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor jou is er elke werkdag op RTL 4 een programma![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor jou is er elke werkdag op RTL 4 een programma![]()
Ik, heb een schijthekel aan joggen en iedere kilo die ik extra moet meezeulen is er eenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik, heb een schijthekel aan joggen en iedere kilo die ik extra moet meezeulen is er eenJa je leest het goed, ik wil afvallen uit luiheid
Kreeg een bord andijviestamppot met braadworst toen ik thuiskwamquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik, heb een schijthekel aan joggen en iedere kilo die ik extra moet meezeulen is er eenJa je leest het goed, ik wil afvallen uit luiheid
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kreeg een bord andijviestamppot met braadworst toen ik thuiskwammaar niet gezegd dat ik bij de Mac al wat had gegeten
![]()
Vandaar ik naar ehh.. Nederlanders tussen de inboorlingen keek.quote:
!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had je BazzieK moeten zien eten...
Mocht er enige vorm van romantiek zijn dan was het binnen een fractie van een milliseconde verdwenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef Rib-i het volgende:
Kreeg een bord andijviestamppot met braadworst toen ik thuiskwammaar niet gezegd dat ik bij de Mac al wat had gegeten
![]()
Volgend jaar doen we een eetbattle.. Fok! MC 2007 contest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef BazzieK het volgende:
Kwam mijn broertje tegen op weg naar de friettent dus toen maar even een bescheiden bestelling opgegeven
![]()
Ik lig er nu al uitquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgend jaar doen we een eetbattle.. Fok! MC 2007 contest.![]()
Moet TataK niet meedoen want volgens mij eet die nog meer dan ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Waarbij maar weer eens bewezen is dat MacDonalds hongerig maakt.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij een oud-ijzerboerIk heb daar geen adressen van
Geef mij de precieze maat eens door, mogelijk kan ik toch nog iets voor je betekenen
Is Gawaine niet lid van de metaalmafia![]()
![]()
Maar dat is dan ook een ex marinier die het vlees vroeger gewoon rauw at.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef BazzieK het volgende:
Moet TataK niet meedoen want volgens mij eet die nog meer dan ik
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een ex marinier die het vlees vroeger gewoon rauw at.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een jongen in motorkleren met zo'n gezicht bij de mc donalds ....Lekker jahquote:
Die wint BazzieK, zonder dollenquote:[..]
quote:![]()
I make you an offer you can't refuse![]()
![]()
Nee, ik houdt niet van macdonaldsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anorexia?![]()
Een vrouw besteld bij de Mc Donalds een mannenburger. De man pikt het niet en daarna gaat hij zich gedragen als een vrouw. Ze zijn thuis en de man vraagt over hij een dikke kont in die broek heeft. Daarna komt er ruzie en de man zegt: ''Dit wordt weer een leuk weekend''.![]()
Omgquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit is schattig
[afbeelding]
Maar een jongen in motorkleren met zo'n gezicht bij de mc donalds ....
[..]
Lekker jah![]()
[..]
Die wint BazzieK, zonder dollen![]()
[..]
![]()
I make you an offer you can't refuse![]()
![]()
+Een hamburger die er via mijn neus weer uit kwam via het lachenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit is schattig
[afbeelding]
Maar een jongen in motorkleren met zo'n gezicht bij de mc donalds ....
quote:[..]
Die wint BazzieK, zonder dollen![]()
Heel die hamburger viel uit elkaar en ik moest redden wat er te redden vielquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
OmgHahaha bazzie toch
Kliederkous! ! Je moet ook wel servetjes bij de hand houden he!
![]()
Zolang het smaakt en ik er niet direct dood aan ga eet ik alles wat er ook in zitquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, ik houdt niet van macdonaldsVooral niet na de verhalen van iemand die daar werkte
![]()
![]()
Whaha had het moeten zienquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heel die hamburger viel uit elkaar en ik moest redden wat er te redden viel
En toen ik naar servetjes zoeken en een plezant uitziende dame die me subtiel uit zat te lachen
Ik zal er maar niet over vertellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang het smaakt en ik er niet direct dood aan ga eet ik alles wat er ook in zit
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zal er maar niet over vertellen
dan ontneem ik rib-i het gezellige uitje naar de Mac met jou![]()
Nu wil ik het wetenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zal er maar niet over vertellen
dan ontneem ik rib-i het gezellige uitje naar de Mac met jou![]()
Lollllquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn maag kan veel hebben
Heb het wel eens gehad dat iedereen ziek is geworden op een feestje van het eten en dat ik nergens last van had![]()
De hamburger viel niet uit elkaar, je had een moment geen controle over je ledematen waardoor je het broodje onbedoeld kapotscheurdequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heel die hamburger viel uit elkaar en ik moest redden wat er te redden viel
En toen ik naar servetjes zoeken en een plezant uitziende dame die me subtiel uit zat te lachen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De hamburger viel niet uit elkaar, je had een moment geen controle over je ledematen waardoor je het broodje onbedoeld kapotscheurde![]()
En de plezant uitziende dame was Ronald Mc Donald![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De hamburger viel niet uit elkaar, je had een moment geen controle over je ledematen waardoor je het broodje onbedoeld kapotscheurde![]()
quote:En de plezant uitziende dame was Ronald Mc Donald![]()
![]()
Was best zielig hoor. BazzieK kon bijna niets zien omdat er sla en en allerlei andere ingredienten van de BigMac in z'n beide ogen zatenquote:
Natuurlijk niet wat denk je welquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Gawaine het volgende:
Nog mensen die gewerkt hebben vandaag ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was best zielig hoor. BazzieK kon bijna niets zien omdat er sla en en allerlei andere ingredienten van de BigMac in z'n beide ogen zaten![]()
God zij dankquote:En nu hou ik erover op![]()
Ik heb wel 3 keer koffie gezetquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Heb je geen buurvrouw met dubbel D om ff een kannetje melk te vragenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 keer koffie gezeten toen was de melk op
![]()
Ik zat de hele dag op een pakketje te wachten, wilde het risico niet lopen om het pakketje te missenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je geen buurvrouw met dubbel D om ff een kannetje melk te vragen![]()
Werken is voor aardappelzakken!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Gawaine het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was best zielig hoor. BazzieK kon bijna niets zien omdat er sla en en allerlei andere ingredienten van de BigMac in z'n beide ogen zaten![]()
En nu hou ik erover op![]()
Zeg dat ff tegen die ouwe van jequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Werken is voor aardappelzakken! [afbeelding]
Hoe wil jij je motor straks gaan bekostigen betalenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Werken is voor aardappelzakken! [afbeelding]
Komt vanzelf aanwaaienquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe wil jij je motor straks gaan bekostigen betalen![]()
Wanneer ga je lessen?
Maandje keilewegquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer ga je lessen?
Van me gespaarde centjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer ga je lessen?
Je bent toch al aan het oefenenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Van me gespaarde centjesals die niet al op zijn na me aantal lessen
![]()
Als die op zijn..tja..dan moet ik werk zoekenbah!
![]()
MuaaapIk ga in de kerstvakantie me theorie doen, en daarna lessen
![]()
morgen lekker helemaal niet naar schoolquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef -XX- het volgende:
De tijd gaat veel te snel als je je amuseert![]()
morgen pas half 11 op school te zijn
En ik maar denken half 9!
![]()
!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Spazziek
[..]
Vond al dat ze veel make up op had
![]()
![]()
op school een beetjequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Voor theoriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de bulldog is te zwaar om op te oefenenSowieso schrijf je zo.
Je kan toch CBR A zo downloadenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor theorie? Jaaa zo af en toe !, maar dan wel van CBR B 2006
...
quote:Of bedoel je motor rijden? ...
De les motor waar ik altijd op oefende is stuk!(word nu gemaakt
)
Er was iets helemaal weg gevreten ofzo in het motorblok...
Je mag gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de bulldog is te zwaar om op te oefenen![]()
Tja, hij is natuurlijk ook de jongste, dus die moeten we ook maar gewoon laten winnen.quote:
Die lijkt me zowel in kilo's als in pk's niet echt "zwaarder" dan de motor die je ooit gepost hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:38 schreef -XX- het volgende:
En de bulldog is te zwaar om op te oefenen
Downloadenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan toch CBR A zo downloaden
[..]
Je mag gewoon niet![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, hij is natuurlijk ook de jongste, dus die moeten we ook maar gewoon laten winnen.![]()
[..]
Die lijkt me zowel in kilo's als in pk's niet echt "zwaarder" dan de motor die je ooit gepost hebt.![]()
oW, ben niet terug, maar afwezig.![]()
![]()
Als we niet oppassen is -XX- straks het jongste lidquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, hij is natuurlijk ook de jongste, dus die moeten we ook maar gewoon laten winnen.![]()
Houdoequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee hoorKwa voelen zeg maar!
Als ik er op zit, komen me voeten op een of andere manier niet echt bij de grondEn als ik dan een achtje ofzo wil draaien of rustig rij en af wil stappe met 1 voet, dan is me hefboom zeg maar te kort, en kantel ik door
![]()
Niet dat het al eens gebeurd is hoor!!
Maar ik ga de t.v. buis even bezichtigen![]()
Doeii
![]()
quote:
Zonde geldquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef Snelwagen het volgende:
Goffedomme, hele dag een beetje rond wezen toeren (vanochtend naar Utrecht, en ik kom net uit Groningen), wordt ik aant aant tog nog geflitst in de audi van mn pa. Wat zou een boete van 20Kmpu te hard kosten in een 50 stukkie
edit: Kweet het al:
Het boetebedrag:
* Het boetebedrag: ¤ 75,-.
Mn moeder zei eerst ¤400,-, ik zeg je bent gek in de kop, nu vind ze het meevallen
![]()
tis altijd zonde geld, afgelopen 1,5 jaar al teveel aan het CJIB gegevenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
Halleeuuuuwww
Vinden jullie het erg als ik de verhalen over Bazziek oversla?
[afbeelding]
Bash deze heikneuter eens: De A4 tussen rijswijk en amsterdam, richting amsterdamquote:
Zo goed?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Bash deze heikneuter eens: De A4 tussen rijswijk en amsterdam, richting amsterdam
Na 10 minuten al een huiliekick, ik weiger principieel buiten motortopics te reageren, doe jij plis
Van -XX- wil ik niet winnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:01 schreef Rib-i het volgende:
Als we niet oppassen is -XX- straks het jongste lid![]()
Scherp.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
Hee Peppo,
zit net ff je topic op MF te bekijken. Nou heb ik neit alles gelezen enzo maar hebbie al gezien dat de swingarmvan de AF de tandwielen voor de ketting aan de rechter kant heeft zitten en de XJ aan de linker kant![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste 100 postsquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
Halleeuuuuwww
Vinden jullie het erg als ik de verhalen over Bazziek oversla?
[afbeelding]
Mischien ooit met een te slappe keting doorgereden en schade aan het schermpje gehad wat een vervelend geluid maaktequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
.. ik vind dat het aangezicht van een motor ook valt of staat met een schoon kettingscherm.![]()
![]()
[afbeelding]
Snapt alleen iemand waarom er een hap uitgezaagd is aan de binnenzijde.
Voor het kettingsmeren kan het niet zijn denk ik, want de achterband zit in de weg..
.. of je moet helemaal met je spuitbus er vlakbij zitten tegen de band..
Want dat je dus op de normale wijze vanaf de linkerkant van de motor juist wel op de band spuit... wat ik vaak heb.
Dan zou het brilliant zijn.![]()
![]()
Wel lelijk gerepareerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Rib-i het volgende:
Mischien ooit met een te slappe keting doorgereden en schade aan het schermpje gehad wat een vervelend geluid maakte![]()
Denk je dat ik mijn kinderbijslag krijg? TataK rijdt niet voor niks een dikke nieuwe motorquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
Geef hier uw salaris, ww, of (Bazziek) kinderbijslag uit.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn kinderbijslag krijg? TataK rijdt niet voor niks een dikke nieuwe motor
Niet iedereen heeft meer gereedschap dan goed voor ze isquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel lelijk gerepareerd.![]()
![]()
Dat vijl je toch even mooi rond..![]()
![]()
Het is, wat je uit de foto op kan maken, wel het punt waar de ketting aan de bovenkant het meeste doorhangtquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
Geef hier uw salaris, ww, of (Bazziek) kinderbijslag uit.![]()
[..]
Wel lelijk gerepareerd.![]()
![]()
Dat vijl je toch even mooi rond..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn kinderbijslag krijg? TataK rijdt niet voor niks een dikke nieuwe motor
Tja, zit er over te denken om de kolomboor en het lasapparaat terug te brengen.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
Niet iedereen heeft meer gereedschap dan goed voor ze is![]()
Gaat om een aantal bijzondere goodies.quote:Maarre die website is echt bagger![]()
Doorhangt of vrije ruimte? Dat laatste lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:03 schreef Rib-i het volgende:
Het is, wat je uit de foto op kan maken, wel het punt waar de ketting aan de bovenkant het meeste doorhangt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |