Dat is pure bullshit, weet je dat?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:52 schreef Metro2005 het volgende:ja het is alleen maar de druktste snelweg van nederland dus ik denk dat je wel door kunt rijden om half 9 in de spits
Thanks.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:54 schreef cohen het volgende:
Vanaf 9uur/half 10 kan je wel redelijk doorrijden daar.
het is wel een van de drukste punten. Ik vind het overigens na de rondweg Eindhoven, het ergste stuk tering snelweg dat we in Nederland hebben..quote:Op woensdag 8 november 2006 11:24 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Dat is pure bullshit, weet je dat?
oh almachtige, leg eens uit!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:24 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Dat is pure bullshit, weet je dat?
quote:
die staat momenteel compleet vast kan ik je vertellen. Dat de file niet veel langer is komt door een omleiding die is ingesteld via A5/A9quote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef Razor21 het volgende:
File: A4 - Delft - Amsterdam,
tussen knp. de Hoek en Schiphol - 3 km
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer door een geschaarde vrachtwagencombinatie
Al zeker anderhalf uur geen milimeter vooruit!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:03 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
die staat momenteel compleet vast kan ik je vertellen. Dat de file niet veel langer is komt door een omleiding die is ingesteld via A5/A9
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |