Hoe bevallen je eerste rijweekjes?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:50 schreef Knuffelslet het volgende:
ik breek het ijs wel even:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:50 schreef Knuffelslet het volgende:
ik breek het ijs wel even:
[afbeelding]
goed ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 17:13 schreef bvvt het volgende:
Zo, en dan zo weer naar hûûs toe goan.
Zo lang school ook he!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
goed idee
hicham heeft tot 18.10 les![]()
Dan wordt het idd de hoogste tijd om naar huis te gaanquote:
Op naar het volgende sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
I do not love: een detacheringsbureau die je zonder communicatie een andere baan aanbiedt dan waar je net een uur voor gereden hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie fotoquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
But it is fun to flex!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die fietsquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
De flex zal dr wel niet voor niets in staanquote:
Hier hangt een briefje op de deur.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Snelwagen het volgende:
Heb ik de pakjesman gemist tijdens het games, en de n00b doet het ook niet ff in de postbus voor het huis ofzo
![]()
Humz, ik kan ook best zon briefje maken....quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier hangt een briefje op de deur.![]()
Bel defect
DHL hard kloppen
06 464...
eventuele belkosten worden vergoed
Afgifte bij de buren na overleg mogelijk.
Werkte de vorige keer ook, hij bonste zo hard, de deur lag er bijna uit.![]()
![]()
En het tijdstip was ook verbazend, hij stond er om half 9 s'avonds.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was alleen iemand van de PTT, maar die begreep het ook.. zei nog wel dat hij geen DHL was.![]()
Flex it? Flex able?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Die onderste heeft leipe ogenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Flex it? Flex able?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ècht zonde van de tijd. Maja, weer een ervaring.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:24 schreef -XX- het volgende:
Op naar het volgende sollicitatiegesprek????????????
JAMMER JOH!![]()
Zelfontspanner.quote:
Ik wilde 'em nog repareren, of iemand anders mee blij maken, maar Nick en de buurjongen hadden hun sleutellusten er een half jaar geleden op gebotvierd.quote:
Het rijdt echt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met zulke afstanden zul je em zeker waarderen![]()
Sollicitatie was niks
Met geen communicatie bedoel ik iemand uitnodigen voor A, en als ze gekomen zijn B aanbieden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:37 schreef Makster het volgende:
Jammer van je dat je niet zo goed kan communiceren, maar aan de andere kant hoeveel communicatie kan je van brabanders verwachten![]()
![]()
Hoe zou jij kijken in die positie?quote:
Lekker dan. En maar gemotiveerd over blijven komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
Die sollicitatie was te triest voor woorden, een consulente die alleen naar het einde van de dag zit te verlangen, en dus niet luistert terwijl ik een verhaal aan het opbouwen ben, of het verhaal steeds onderbreekt. Interesseerde'r letterlijk geen reet.
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ècht zonde van de tijd. Maja, weer een ervaring.![]()
[..]
Zelfontspanner.En was alweer vergeten dat de camera aanstond.
![]()
![]()
![]()
De vonken gaan zeker 5 meter ver.![]()
Flexte een keer omhoog, WoW, konden ze de vonken drie straten verderop boven de huizen uit zien komen. [afbeelding]
[..]
Ik wilde 'em nog repareren, of iemand anders mee blij maken, maar Nick en de buurjongen hadden hun sleutellusten er een half jaar geleden op gebotvierd.Dus toen waren er al zoveel onderdelen af. En het balhoofd is gammel dussszz.
Misschien dat ik nu iets met het staal kan doen. De flex ging er wel als een pakje boter doorheen.
Ongelofenlijk leuk spul.En slopen.
![]()
[..]
Het rijdt echt.Die auto heeft wel alles. Nou ja geen cruise control
, een klokje in het dashbord
, en een LPG G3 installatie.
Maar het verbruik valt me nog enorm mee.
![]()
![]()
Die sollicitatie was te triest voor woorden, een consulente die alleen naar het einde van de dag zit te verlangen, en dus niet luistert terwijl ik een verhaal aan het opbouwen ben, of het verhaal steeds onderbreekt. Interesseerde'r letterlijk geen reet.
En dan nog die stomme -en compleet andere vacature.
Ja ik ga iedere dag naar Etten Leur voor een binnendienstfunctie.
Last but not least die persoonlijkheidstest van het kwaliteitje Libelle of een ander damesblad voor Jehova's.![]()
[..]
Met geen communicatie bedoel ik iemand uitnodigen voor A, en als ze gekomen zijn B aanbieden.![]()
[..]
Hoe zou jij kijken in die positie?![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:06 schreef -XX- het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaarZoveel Quotes in 1 post!
![]()
![]()
Als er niemand post, dan ben ik de plakmaster.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:06 schreef -XX- het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaarZoveel Quotes in 1 post!
![]()
![]()
Dat enthousiasme. Dat zijn de leuke bijdrages nu Martie er niet meer is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] I feel sorry for you [afbeelding]
Gaat het nog een beetje?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef ikookhier het volgende:
[url=http://www.weebls-stuff.com/toons/magical+trevor+4/]Avond[/sub]![]()
Foutje voor de edit gevangen.quote:
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/937140/4/50#43331487]dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Gaat het nog een beetje?
Je lijkt steeds meer op mij.quote:
Nog even en ikookhier heeft ook een brikquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Foutje voor de edit gevangen.![]()
Doe ik ook vaak .. ben nog zo gek niet dus.![]()
![]()
[..]
[..]
Je lijkt steeds meer op mij.![]()
![]()
![]()
Bijna de hele post is wat raar nu.. 1 grote hotlink![]()
Ja hoorquote:
Wtf ga je doen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog even en ikookhier heeft ook een brik
Krijg nou wat .. met editten is mijn /sub met de juiste tekst er voor gekomen.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je lijkt steeds meer op mij.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nog even en ikookhier heeft ook een brik
Een ZR-7 past er qua model wel bij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef ikookhier het volgende:
ik voel een onvrijwillige Flex meet aan komen
![]()
Nu minder?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] I feel sorry for you [afbeelding]
Ik denk het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke duotone verenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
Hi hi.. ik kom net een centimeter tekort om die bout van de achtervering er uit te krijgen.
[afbeelding]
Dus nu kan de uitlaat eraf.![]()
![]()
Die roest op de veer is er trouwens helemaal snel af.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |