Alweer wat andersquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
Hi hi.. ik kom net een centimeter tekort om die bout van de achtervering er uit te krijgen.
[afbeelding]
Dus nu kan de uitlaat eraf.![]()
![]()
Die roest op de veer is er trouwens helemaal snel af.![]()
Jammer, was het wel een lekker wèf waar je naar mocht kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het rijdt echt.Die auto heeft wel alles. Nou ja geen cruise control
, een klokje in het dashbord
, en een LPG G3 installatie.
Maar het verbruik valt me nog enorm mee.
![]()
![]()
Die sollicitatie was te triest voor woorden, een consulente die alleen naar het einde van de dag zit te verlangen, en dus niet luistert terwijl ik een verhaal aan het opbouwen ben, of het verhaal steeds onderbreekt. Interesseerde'r letterlijk geen reet.
En dan nog die stomme -en compleet andere vacature.
Ja ik ga iedere dag naar Etten Leur voor een binnendienstfunctie.
Last but not least die persoonlijkheidstest van het kwaliteitje Libelle of een ander damesblad voor Jehova's.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
goed idee
hicham heeft tot 18.10 les![]()
Progressief gewonden.quote:
Een kenner.....quote:En struikel niet over sleutel 10
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Progressief gewonden.![]()
Maar vooral te slap.![]()
[..]
Een kenner.....![]()
Die zat er waarschijnlijk op als pr0nquote:Had trouwens drie verschillende maten nodig..
.. en de grootste bij een stom beugeltje waar geen kracht op staat.![]()
zeker dezelfde als vanmiddag... ik hoorde dat die daarvoor ook al mensen wegstuurde omdat ze geen les ging gevenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar had de docente zelf ook geen zin, dus 17.30 pleitos por favor
Everyone loves magical trevor [afbeelding]
Oh jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Die zat er waarschijnlijk op als pr0n
Lekker donker.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef Rib-i het volgende:
Zo stonden ze er bij de MC Donalds Waalwijk bij
[afbeelding]
Komt er nu een stukje ATB tussen om de boel te verhogenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
Oh... de uitlaat loshalen is kansloos. Kan'ie gelijk de schroothoop op schat ik. Hitte doet rare dingen met staal.![]()
Met lomp gewicht op de achterkant gaan zitten duwen, en een uitgestrekt handje met een Engelse sleutel eraan, en een hoop gefreubel, deed het ook.De bout er later weer inkrijgen is lastiger schat ik.
![]()
[afbeelding]
Een stukje koker, dat het vroeger een fiets was dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Rib-i het volgende:
Komt er nu een stukje ATB tussen om de boel te verhogen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
En durven jullie je koplampjes niet te laten branden. Ik dacht dat jullie beide nieuwe accu's hadden?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje romantische sfeer kweken met zijn tweetjes.![]()
Jamaar de onderkant zat vast....enzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had je BazzieK moeten zien eten...
Mocht er enige vorm van romantiek zijn dan was het binnen een fractie van een milliseconde verdwenen![]()
Voor jou is er elke werkdag op RTL 4 een programmaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jamaar de onderkant zat vast....enzoEn jij die me constant aan het lachen maakte hielp ook niet echt
![]()
![]()
![]()
Net na de hamburger en big mac ook nog een grote friet en mexicano op. Hoe zou het toch komen dat ik niet afval
Who cares?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef BazzieK het volgende:
Hoe zou het toch komen dat ik niet afval
Crap dat je het al weet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor jou is er elke werkdag op RTL 4 een programma![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor jou is er elke werkdag op RTL 4 een programma![]()
Ik, heb een schijthekel aan joggen en iedere kilo die ik extra moet meezeulen is er eenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik, heb een schijthekel aan joggen en iedere kilo die ik extra moet meezeulen is er eenJa je leest het goed, ik wil afvallen uit luiheid
Kreeg een bord andijviestamppot met braadworst toen ik thuiskwamquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik, heb een schijthekel aan joggen en iedere kilo die ik extra moet meezeulen is er eenJa je leest het goed, ik wil afvallen uit luiheid
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kreeg een bord andijviestamppot met braadworst toen ik thuiskwammaar niet gezegd dat ik bij de Mac al wat had gegeten
![]()
Vandaar ik naar ehh.. Nederlanders tussen de inboorlingen keek.quote:
!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had je BazzieK moeten zien eten...
Mocht er enige vorm van romantiek zijn dan was het binnen een fractie van een milliseconde verdwenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef Rib-i het volgende:
Kreeg een bord andijviestamppot met braadworst toen ik thuiskwammaar niet gezegd dat ik bij de Mac al wat had gegeten
![]()
Volgend jaar doen we een eetbattle.. Fok! MC 2007 contest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef BazzieK het volgende:
Kwam mijn broertje tegen op weg naar de friettent dus toen maar even een bescheiden bestelling opgegeven
![]()
Ik lig er nu al uitquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgend jaar doen we een eetbattle.. Fok! MC 2007 contest.![]()
Moet TataK niet meedoen want volgens mij eet die nog meer dan ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Waarbij maar weer eens bewezen is dat MacDonalds hongerig maakt.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij een oud-ijzerboerIk heb daar geen adressen van
Geef mij de precieze maat eens door, mogelijk kan ik toch nog iets voor je betekenen
Is Gawaine niet lid van de metaalmafia![]()
![]()
Maar dat is dan ook een ex marinier die het vlees vroeger gewoon rauw at.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef BazzieK het volgende:
Moet TataK niet meedoen want volgens mij eet die nog meer dan ik
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een ex marinier die het vlees vroeger gewoon rauw at.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een jongen in motorkleren met zo'n gezicht bij de mc donalds ....Lekker jahquote:
Die wint BazzieK, zonder dollenquote:[..]
quote:![]()
I make you an offer you can't refuse![]()
![]()
Nee, ik houdt niet van macdonaldsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anorexia?![]()
Een vrouw besteld bij de Mc Donalds een mannenburger. De man pikt het niet en daarna gaat hij zich gedragen als een vrouw. Ze zijn thuis en de man vraagt over hij een dikke kont in die broek heeft. Daarna komt er ruzie en de man zegt: ''Dit wordt weer een leuk weekend''.![]()
Omgquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit is schattig
[afbeelding]
Maar een jongen in motorkleren met zo'n gezicht bij de mc donalds ....
[..]
Lekker jah![]()
[..]
Die wint BazzieK, zonder dollen![]()
[..]
![]()
I make you an offer you can't refuse![]()
![]()
+Een hamburger die er via mijn neus weer uit kwam via het lachenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit is schattig
[afbeelding]
Maar een jongen in motorkleren met zo'n gezicht bij de mc donalds ....
quote:[..]
Die wint BazzieK, zonder dollen![]()
Heel die hamburger viel uit elkaar en ik moest redden wat er te redden vielquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
OmgHahaha bazzie toch
Kliederkous! ! Je moet ook wel servetjes bij de hand houden he!
![]()
Zolang het smaakt en ik er niet direct dood aan ga eet ik alles wat er ook in zitquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, ik houdt niet van macdonaldsVooral niet na de verhalen van iemand die daar werkte
![]()
![]()
Whaha had het moeten zienquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heel die hamburger viel uit elkaar en ik moest redden wat er te redden viel
En toen ik naar servetjes zoeken en een plezant uitziende dame die me subtiel uit zat te lachen
Ik zal er maar niet over vertellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang het smaakt en ik er niet direct dood aan ga eet ik alles wat er ook in zit
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zal er maar niet over vertellen
dan ontneem ik rib-i het gezellige uitje naar de Mac met jou![]()
Nu wil ik het wetenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zal er maar niet over vertellen
dan ontneem ik rib-i het gezellige uitje naar de Mac met jou![]()
Lollllquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn maag kan veel hebben
Heb het wel eens gehad dat iedereen ziek is geworden op een feestje van het eten en dat ik nergens last van had![]()
De hamburger viel niet uit elkaar, je had een moment geen controle over je ledematen waardoor je het broodje onbedoeld kapotscheurdequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heel die hamburger viel uit elkaar en ik moest redden wat er te redden viel
En toen ik naar servetjes zoeken en een plezant uitziende dame die me subtiel uit zat te lachen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De hamburger viel niet uit elkaar, je had een moment geen controle over je ledematen waardoor je het broodje onbedoeld kapotscheurde![]()
En de plezant uitziende dame was Ronald Mc Donald![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De hamburger viel niet uit elkaar, je had een moment geen controle over je ledematen waardoor je het broodje onbedoeld kapotscheurde![]()
quote:En de plezant uitziende dame was Ronald Mc Donald![]()
![]()
Was best zielig hoor. BazzieK kon bijna niets zien omdat er sla en en allerlei andere ingredienten van de BigMac in z'n beide ogen zatenquote:
Natuurlijk niet wat denk je welquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Gawaine het volgende:
Nog mensen die gewerkt hebben vandaag ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was best zielig hoor. BazzieK kon bijna niets zien omdat er sla en en allerlei andere ingredienten van de BigMac in z'n beide ogen zaten![]()
God zij dankquote:En nu hou ik erover op![]()
Ik heb wel 3 keer koffie gezetquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Heb je geen buurvrouw met dubbel D om ff een kannetje melk te vragenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 keer koffie gezeten toen was de melk op
![]()
Ik zat de hele dag op een pakketje te wachten, wilde het risico niet lopen om het pakketje te missenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je geen buurvrouw met dubbel D om ff een kannetje melk te vragen![]()
Werken is voor aardappelzakken!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Gawaine het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was best zielig hoor. BazzieK kon bijna niets zien omdat er sla en en allerlei andere ingredienten van de BigMac in z'n beide ogen zaten![]()
En nu hou ik erover op![]()
Zeg dat ff tegen die ouwe van jequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Werken is voor aardappelzakken! [afbeelding]
Hoe wil jij je motor straks gaan bekostigen betalenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Werken is voor aardappelzakken! [afbeelding]
Komt vanzelf aanwaaienquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe wil jij je motor straks gaan bekostigen betalen![]()
Wanneer ga je lessen?
Maandje keilewegquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer ga je lessen?
Van me gespaarde centjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer ga je lessen?
Je bent toch al aan het oefenenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Van me gespaarde centjesals die niet al op zijn na me aantal lessen
![]()
Als die op zijn..tja..dan moet ik werk zoekenbah!
![]()
MuaaapIk ga in de kerstvakantie me theorie doen, en daarna lessen
![]()
morgen lekker helemaal niet naar schoolquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef -XX- het volgende:
De tijd gaat veel te snel als je je amuseert![]()
morgen pas half 11 op school te zijn
En ik maar denken half 9!
![]()
!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Spazziek
[..]
Vond al dat ze veel make up op had
![]()
![]()
op school een beetjequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Voor theoriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de bulldog is te zwaar om op te oefenenSowieso schrijf je zo.
Je kan toch CBR A zo downloadenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor theorie? Jaaa zo af en toe !, maar dan wel van CBR B 2006
...
quote:Of bedoel je motor rijden? ...
De les motor waar ik altijd op oefende is stuk!(word nu gemaakt
)
Er was iets helemaal weg gevreten ofzo in het motorblok...
Je mag gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de bulldog is te zwaar om op te oefenen![]()
Tja, hij is natuurlijk ook de jongste, dus die moeten we ook maar gewoon laten winnen.quote:
Die lijkt me zowel in kilo's als in pk's niet echt "zwaarder" dan de motor die je ooit gepost hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:38 schreef -XX- het volgende:
En de bulldog is te zwaar om op te oefenen
Downloadenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan toch CBR A zo downloaden
[..]
Je mag gewoon niet![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, hij is natuurlijk ook de jongste, dus die moeten we ook maar gewoon laten winnen.![]()
[..]
Die lijkt me zowel in kilo's als in pk's niet echt "zwaarder" dan de motor die je ooit gepost hebt.![]()
oW, ben niet terug, maar afwezig.![]()
![]()
Als we niet oppassen is -XX- straks het jongste lidquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, hij is natuurlijk ook de jongste, dus die moeten we ook maar gewoon laten winnen.![]()
Houdoequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee hoorKwa voelen zeg maar!
Als ik er op zit, komen me voeten op een of andere manier niet echt bij de grondEn als ik dan een achtje ofzo wil draaien of rustig rij en af wil stappe met 1 voet, dan is me hefboom zeg maar te kort, en kantel ik door
![]()
Niet dat het al eens gebeurd is hoor!!
Maar ik ga de t.v. buis even bezichtigen![]()
Doeii
![]()
quote:
Zonde geldquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef Snelwagen het volgende:
Goffedomme, hele dag een beetje rond wezen toeren (vanochtend naar Utrecht, en ik kom net uit Groningen), wordt ik aant aant tog nog geflitst in de audi van mn pa. Wat zou een boete van 20Kmpu te hard kosten in een 50 stukkie
edit: Kweet het al:
Het boetebedrag:
* Het boetebedrag: ¤ 75,-.
Mn moeder zei eerst ¤400,-, ik zeg je bent gek in de kop, nu vind ze het meevallen
![]()
tis altijd zonde geld, afgelopen 1,5 jaar al teveel aan het CJIB gegevenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
Halleeuuuuwww
Vinden jullie het erg als ik de verhalen over Bazziek oversla?
[afbeelding]
Bash deze heikneuter eens: De A4 tussen rijswijk en amsterdam, richting amsterdamquote:
Zo goed?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Bash deze heikneuter eens: De A4 tussen rijswijk en amsterdam, richting amsterdam
Na 10 minuten al een huiliekick, ik weiger principieel buiten motortopics te reageren, doe jij plis
Van -XX- wil ik niet winnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:01 schreef Rib-i het volgende:
Als we niet oppassen is -XX- straks het jongste lid![]()
Scherp.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
Hee Peppo,
zit net ff je topic op MF te bekijken. Nou heb ik neit alles gelezen enzo maar hebbie al gezien dat de swingarmvan de AF de tandwielen voor de ketting aan de rechter kant heeft zitten en de XJ aan de linker kant![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste 100 postsquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
Halleeuuuuwww
Vinden jullie het erg als ik de verhalen over Bazziek oversla?
[afbeelding]
Mischien ooit met een te slappe keting doorgereden en schade aan het schermpje gehad wat een vervelend geluid maaktequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
.. ik vind dat het aangezicht van een motor ook valt of staat met een schoon kettingscherm.![]()
![]()
[afbeelding]
Snapt alleen iemand waarom er een hap uitgezaagd is aan de binnenzijde.
Voor het kettingsmeren kan het niet zijn denk ik, want de achterband zit in de weg..
.. of je moet helemaal met je spuitbus er vlakbij zitten tegen de band..
Want dat je dus op de normale wijze vanaf de linkerkant van de motor juist wel op de band spuit... wat ik vaak heb.
Dan zou het brilliant zijn.![]()
![]()
Wel lelijk gerepareerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Rib-i het volgende:
Mischien ooit met een te slappe keting doorgereden en schade aan het schermpje gehad wat een vervelend geluid maakte![]()
Denk je dat ik mijn kinderbijslag krijg? TataK rijdt niet voor niks een dikke nieuwe motorquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
Geef hier uw salaris, ww, of (Bazziek) kinderbijslag uit.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn kinderbijslag krijg? TataK rijdt niet voor niks een dikke nieuwe motor
Niet iedereen heeft meer gereedschap dan goed voor ze isquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel lelijk gerepareerd.![]()
![]()
Dat vijl je toch even mooi rond..![]()
![]()
Het is, wat je uit de foto op kan maken, wel het punt waar de ketting aan de bovenkant het meeste doorhangtquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
Geef hier uw salaris, ww, of (Bazziek) kinderbijslag uit.![]()
[..]
Wel lelijk gerepareerd.![]()
![]()
Dat vijl je toch even mooi rond..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn kinderbijslag krijg? TataK rijdt niet voor niks een dikke nieuwe motor
Tja, zit er over te denken om de kolomboor en het lasapparaat terug te brengen.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
Niet iedereen heeft meer gereedschap dan goed voor ze is![]()
Gaat om een aantal bijzondere goodies.quote:Maarre die website is echt bagger![]()
Doorhangt of vrije ruimte? Dat laatste lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:03 schreef Rib-i het volgende:
Het is, wat je uit de foto op kan maken, wel het punt waar de ketting aan de bovenkant het meeste doorhangt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |