Oooooooooooohhh, zo'n dingquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is een flex.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Of weet jij een betere manier om snel ijzer door te zagen?![]()
Of is een flex om het netjes rond te slijpen.![]()
[afbeelding
Staat bij de schoenmaker annex sleutelmaker ook altijd op de werkbankquote:Verder bedoelde ik een ding wat je op tafel zet, met twee van die ronddraaidende schijven.
Kan je iets tegenaan houden, en dan draaien om het netjes te maken.![]()
Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Dat weet ik nog niet.. eerst kijken of ik langer dan 10 kilometer per keer durf te rijden.![]()
Weet ook niet 1,2,3 een adres op te toveren. Ijzer regelde ik vaak via een maatje van me. Zal is vragen waar hij het haalde. Maar ik geloof dat elke zichzelf respecterend industriegebied wel een ijzerboer heeft zittenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
Morning all.![]()
![]()
[..]
![]()
Morgen moet dat wel binnen zijn.![]()
Makster, Rib-i .. hebben jullie nog tips waar ik staalprofielen in kleine afname's kan kopen?![]()
Nu ga ik niet gelijk zo klussen als Natas@MF, maar een tailriser moet wel kunnen.
2 blokjes van 3 centimeter breed, 6 centimeter hoog..ofzo..![]()
(nog een keer een voorbeeld van Natas![]()
)
[afbeelding]
[afbeelding]
The muscles from Bruxxlesquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is een flex.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder bedoelde ik een ding wat je op tafel zet, met twee van die ronddraaidende schijven.
Oke!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd.Gewoon posten, en vóóral doorgaan.
![]()
[afbeelding]
Is een uitspraak van vroegâh.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:06 schreef Rib-i het volgende:
Mischien zijn er VMBO-ers die het antwoord kunnen geven![]()
Gaat er nu een beetje gay uitzien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:09 schreef Makster het volgende:
The muscles from Bruxxles![]()
![]()
He's the man!!
Freriks ritje was wel een goede duurtest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Heb ik ook altijd.Gewoon rijden, en vóóral doorgaan.
![]()
Hahaha, moet je laten controleren of je wel echt 2 ballen hebt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:
Hoe laat?
Moet ook post doen en waarschijnlijk even naar de dokter aangezien ik met een probleem zit waarvan de details niet op fok komenPost is niet veel en te regelen maar dokter moet ik even kijken of en hoe laat ik terecht kan.
ik dacht dat dat een haakse slijper ofzo heette.... maar volgens mij kan je daar idd ook dingen netjes rond slijpen, zal je alleen ff een ander blad erop moeten zetten waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is een flex.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder bedoelde ik een ding wat je op tafel zet, met twee van die ronddraaidende schijven.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef worldpimber het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Hahaha, moet je laten controleren of je wel echt 2 ballen hebt?![]()
Moet je niet naar schoolquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Net de wekker om 10 uur gezet om de dag goed te beginnen en de post maar meteen te hebben gedaan![]()
Maar toen viel ik weer meteen in slaap en werd net pas weer wakker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
Bazziek en school?![]()
Als BazzieK op school had gezeten had ie tenminste nog uitzicht op een leuke baan
Maar khad dus hetzelfde, wekker om 9 en 10 uur, rol mijn bed opeens uit om 12.00
Kenkerleveloos
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:
Bazziek en school?![]()
Als BazzieK op school had gezeten had ie tenminste nog uitzicht op een leuke baan
Maar khad dus hetzelfde, wekker om 9 en 10 uur, rol mijn bed opeens uit om 12.00
Kenkerleveloos
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:36 schreef -XX- het volgende:
![]()
Ik zit in het OLC
Nu moet je grappige opmerkingen inhouden
Iedereen verklaart me hier voor gek
![]()
Dutch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat een haakse slijper ofzo heette....
Succesquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
Zó, overhemd gestreken, schoenen gepoetst, stropdasje klaargelegd.![]()
Snel scheren, douchen, aankleden, boterham smeren, uurtje rijden ..
.. en een verpletterende indruk maken op Cindy.![]()
Nog een kwartier voor take off.![]()
<whaaah>
![]()
Juistquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hmm, google.
Oostmarsumse Lopers Club?
Ooglasercentrum?
Odoorner Luchtvaart Club?
Opleidingscommissie?
Ah, Open Leer Centrum Wellicht![]()
![]()
|quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
<whaaah>
![]()
WB goes back to work part #17quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
<whaaah>
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oooooooooooohhh, zo'n ding![]()
[..]
Staat bij de schoenmaker annex sleutelmaker ook altijd op de werkbank![]()
Mischien zijn er VMBO-ers die het antwoord kunnen geven![]()
<whaaah>
![]()
Die dingenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dubbele werkbankslijper. Gij bedoelt disse of wa
Wat is VMBO
Ze gaan controleren of ze niet per ongeluk de baby weggegooid hebben en de moederkoek een naam hebben gegevenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef worldpimber het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Hahaha, moet je laten controleren of je wel echt 2 ballen hebt?![]()
Haakse slijper it isquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat een haakse slijper ofzo heette.... maar volgens mij kan je daar idd ook dingen netjes rond slijpen, zal je alleen ff een ander blad erop moeten zetten waarschijnlijk
<whaaah>
![]()
dus geen HCM-meetquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
Freriks ritje was wel een goede duurtest.Alleen op de verkeerde dag.
![]()
![]()
![]()
euh..yepquote:Blijf je wel op scheurtjes van het subframe etc letten?![]()
Get the picturequote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dubbele werkbankslijper. Gij bedoelt disse of wa
Wat is VMBO
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:15 schreef Rib-i het volgende:
Ze gaan controleren of ze niet per ongeluk de baby weggegooid hebben en de moederkoek een naam hebben gegeven![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze gaan controleren of ze niet per ongeluk de baby weggegooid hebben en de moederkoek een naam hebben gegeven![]()
quote:[..]
Haakse slijper it is![]()
:^quote:[..]
Succes![]()
Hot Chocolate Milkquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha
BazzieK pwned![]()
Wat is HCM?![]()
En ik dacht dat je een Fighter ging kopen om ook te leren stunten OPM?Je woont nu toch ook dichterbij?
Dat was vetquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Get the picture![]()
Dubbele werkbankslijper it is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwil ut groag zegguh,.... tis een uhhh... een uhhh...![]()
kloptquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:21 schreef worldpimber het volgende:
En ik dacht dat je een Fighter ging kopen om ook te leren stunten OPM?
dichterbij watquote:Je woont nu toch ook dichterbij?
Krijg je een wit neusje vanquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was vetineens kwamen ze met detailfoto's van details
![]()
"plung plong plong plong plong plong pling" A
Ligaamsopening met een AAdamsappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwil ut groag zegguh,.... tis een uhhh... een uhhh...
[afbeelding]![]()
Dan moet je ook niet je neus er in hangenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Krijg je een wit neusje van![]()
[..]
Adamsappel![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was vetineens kwamen ze met detailfoto's van details
![]()
"plung plong plong plong plong plong pling" A
Ligaamsopening met een A/koffiekoekje/tepel.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwil ut groag zegguh,.... tis een uhhh... een uhhh...
[afbeelding]
Sowieso schrijf je zo.
De rodequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wacht even BazzieK roepen, je mag 2 ballen pakken![]()
geen prob tochquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik dacht dat je in Utrecht was gaan wonen, maar dat heb ik allemaal gemist omdat ik toen lag te chille ergens verderop
zal eerst wat kleine dingen moeten fiksen voordat ik uberhaupt kan meeten..door wat probs met mijn blik (as zaterdag wordt dat pas verholpen) + tentamens 0,0 tijd voor motor gehadquote:Wanneer ga je dan weer rijden en zulksCentrale parkeerplaats ofzo zoeken
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wacht even BazzieK roepen, je mag 2 ballen pakken![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef bvvt het volgende:
Een blauwe bal dan?
"Staat niet op de kaart!"quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef bvvt het volgende:
Een blauwe bal dan?
Moeten wij eens proberen, gelijk de sukjoeritie in onze nekquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:12 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ERk3KZf9VzM&NR
Wat een kankerlijerLijkt me echt iets voor een brommertopic ......
![]()
quote:
Hoe bevallen je eerste rijweekjes?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:50 schreef Knuffelslet het volgende:
ik breek het ijs wel even:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:50 schreef Knuffelslet het volgende:
ik breek het ijs wel even:
[afbeelding]
goed ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 17:13 schreef bvvt het volgende:
Zo, en dan zo weer naar hûûs toe goan.
Zo lang school ook he!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
goed idee
hicham heeft tot 18.10 les![]()
Dan wordt het idd de hoogste tijd om naar huis te gaanquote:
Op naar het volgende sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
I do not love: een detacheringsbureau die je zonder communicatie een andere baan aanbiedt dan waar je net een uur voor gereden hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie fotoquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
But it is fun to flex!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die fietsquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
De flex zal dr wel niet voor niets in staanquote:
Hier hangt een briefje op de deur.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Snelwagen het volgende:
Heb ik de pakjesman gemist tijdens het games, en de n00b doet het ook niet ff in de postbus voor het huis ofzo
![]()
Humz, ik kan ook best zon briefje maken....quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier hangt een briefje op de deur.![]()
Bel defect
DHL hard kloppen
06 464...
eventuele belkosten worden vergoed
Afgifte bij de buren na overleg mogelijk.
Werkte de vorige keer ook, hij bonste zo hard, de deur lag er bijna uit.![]()
![]()
En het tijdstip was ook verbazend, hij stond er om half 9 s'avonds.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was alleen iemand van de PTT, maar die begreep het ook.. zei nog wel dat hij geen DHL was.![]()
Flex it? Flex able?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Die onderste heeft leipe ogenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Flex it? Flex able?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ècht zonde van de tijd. Maja, weer een ervaring.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:24 schreef -XX- het volgende:
Op naar het volgende sollicitatiegesprek????????????
JAMMER JOH!![]()
Zelfontspanner.quote:
Ik wilde 'em nog repareren, of iemand anders mee blij maken, maar Nick en de buurjongen hadden hun sleutellusten er een half jaar geleden op gebotvierd.quote:
Het rijdt echt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met zulke afstanden zul je em zeker waarderen![]()
Sollicitatie was niks
Met geen communicatie bedoel ik iemand uitnodigen voor A, en als ze gekomen zijn B aanbieden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:37 schreef Makster het volgende:
Jammer van je dat je niet zo goed kan communiceren, maar aan de andere kant hoeveel communicatie kan je van brabanders verwachten![]()
![]()
Hoe zou jij kijken in die positie?quote:
Lekker dan. En maar gemotiveerd over blijven komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
Die sollicitatie was te triest voor woorden, een consulente die alleen naar het einde van de dag zit te verlangen, en dus niet luistert terwijl ik een verhaal aan het opbouwen ben, of het verhaal steeds onderbreekt. Interesseerde'r letterlijk geen reet.
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ècht zonde van de tijd. Maja, weer een ervaring.![]()
[..]
Zelfontspanner.En was alweer vergeten dat de camera aanstond.
![]()
![]()
![]()
De vonken gaan zeker 5 meter ver.![]()
Flexte een keer omhoog, WoW, konden ze de vonken drie straten verderop boven de huizen uit zien komen. [afbeelding]
[..]
Ik wilde 'em nog repareren, of iemand anders mee blij maken, maar Nick en de buurjongen hadden hun sleutellusten er een half jaar geleden op gebotvierd.Dus toen waren er al zoveel onderdelen af. En het balhoofd is gammel dussszz.
Misschien dat ik nu iets met het staal kan doen. De flex ging er wel als een pakje boter doorheen.
Ongelofenlijk leuk spul.En slopen.
![]()
[..]
Het rijdt echt.Die auto heeft wel alles. Nou ja geen cruise control
, een klokje in het dashbord
, en een LPG G3 installatie.
Maar het verbruik valt me nog enorm mee.
![]()
![]()
Die sollicitatie was te triest voor woorden, een consulente die alleen naar het einde van de dag zit te verlangen, en dus niet luistert terwijl ik een verhaal aan het opbouwen ben, of het verhaal steeds onderbreekt. Interesseerde'r letterlijk geen reet.
En dan nog die stomme -en compleet andere vacature.
Ja ik ga iedere dag naar Etten Leur voor een binnendienstfunctie.
Last but not least die persoonlijkheidstest van het kwaliteitje Libelle of een ander damesblad voor Jehova's.![]()
[..]
Met geen communicatie bedoel ik iemand uitnodigen voor A, en als ze gekomen zijn B aanbieden.![]()
[..]
Hoe zou jij kijken in die positie?![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:06 schreef -XX- het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaarZoveel Quotes in 1 post!
![]()
![]()
Als er niemand post, dan ben ik de plakmaster.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:06 schreef -XX- het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaarZoveel Quotes in 1 post!
![]()
![]()
Dat enthousiasme. Dat zijn de leuke bijdrages nu Martie er niet meer is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] I feel sorry for you [afbeelding]
Gaat het nog een beetje?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef ikookhier het volgende:
[url=http://www.weebls-stuff.com/toons/magical+trevor+4/]Avond[/sub]![]()
Foutje voor de edit gevangen.quote:
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/937140/4/50#43331487]dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Gaat het nog een beetje?
Je lijkt steeds meer op mij.quote:
Nog even en ikookhier heeft ook een brikquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Foutje voor de edit gevangen.![]()
Doe ik ook vaak .. ben nog zo gek niet dus.![]()
![]()
[..]
[..]
Je lijkt steeds meer op mij.![]()
![]()
![]()
Bijna de hele post is wat raar nu.. 1 grote hotlink![]()
Ja hoorquote:
Wtf ga je doen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog even en ikookhier heeft ook een brik
Krijg nou wat .. met editten is mijn /sub met de juiste tekst er voor gekomen.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je lijkt steeds meer op mij.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nog even en ikookhier heeft ook een brik
Een ZR-7 past er qua model wel bij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef ikookhier het volgende:
ik voel een onvrijwillige Flex meet aan komen
![]()
Nu minder?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] I feel sorry for you [afbeelding]
Ik denk het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke duotone verenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
Hi hi.. ik kom net een centimeter tekort om die bout van de achtervering er uit te krijgen.
[afbeelding]
Dus nu kan de uitlaat eraf.![]()
![]()
Die roest op de veer is er trouwens helemaal snel af.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |