Wat is dat voor een verderfelijke smiley?quote:
En toch zal je net iets missen als je het hebt aangeschaftquote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Crashcat het volgende:
3000 Euro voor een complete gereedschapswagen![]()
http://www.mototravel.nl/index.html?lang=nl&target=d87.html
quote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef Crashcat het volgende:
Om dit topic kuis te houden, wordt er verzoekt om geen aanstootgevende plaatjes hier te posten.
Onderstaande voorbeelden zijn wel gewenst![]()
Rekenen ook nietquote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is niet meer wat het geweest is.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is niet meer wat het geweest is.![]()
[..]
![]()
Gammaquote:Op maandag 6 november 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
Stelletje kenkerhomo's.
Nog een keer dezelfde spelfout, en de uitleg waarom het een kuis topic moest zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
Wat stond er. dat is meestal interessant
Mischien heeft de val iets meer beschadigd dan alleen het kuipwerkquote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog een keer dezelfde spelfout, en de uitleg waarom het een kuis topic moest zijn.
Het kwartje viel een minuut later .. wel een hele minuut...![]()
![]()
Ik zie, ik zie ... een grote roze wolkquote:
Mijn hoofd kustte het asfalt als eerstequote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien heeft de val iets meer beschadigd dan alleen het kuipwerk
quote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Rib-i het volgende:
Mischien heeft de val iets meer beschadigd dan alleen het kuipwerk
Rare kleur op de foto. Irl is het meer wit metallic. Maar het verandert met de zon. OPM.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:01 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie, ik zie ... een grote roze wolk
[/hans anders]
Viperstrepen.quote:Weet je wat mooi zou zijn bij je XJ. Rood met een brede witte race streep uit het midden![]()
Als je een helm hebt gepast enzo bij motorport via Louis.de bestellen, scheelt een paar tientjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:05 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Mijn hoofd kustte het asfalt als eerste![]()
![]()
Kijk maar eens naar de foto, dat zou heel passend zijn. Toch ook wel Retro of nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Viperstrepen.![]()
Deze stickers kunnen er af, de lak is 100% .. realiseerbaar.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kreeg nog een klassefoto binnen van schoolklas.nl.. helaas zie je mij niet echt op de foto.![]()
I agree.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
Kijk maar eens naar de foto, dat zou heel passend zijn. Toch ook wel Retro of niet
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef Rib-i het volgende:
Shit ...
Termaat in Nijmegen heeft ook meestal vrij gangbare prijzen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je een helm hebt gepast enzo bij motorport via Louis.de bestellen, scheelt een paar tientjes![]()
Alleen bij Motorport passen, de rest van de business draag ik een warm hart toe![]()
[..]
Kijk maar eens naar de foto, dat zou heel passend zijn. Toch ook wel Retro of niet
Zodra pimber klaar is met uuhh handen wassen komt ie boos doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kreeg nog een klassefoto binnen van schoolklas.nl.. helaas zie je mij niet echt op de foto.![]()
Ik heb het wel eens bij een XJR1300 gezien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
Ik schrok van de motor![]()
[afbeelding]
Vette shizzle![]()
Disclaimer
Kon geen motor vinden als voorbeeld![]()
Handen wassen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef BazzieK het volgende:
Zodra pimber klaar is met uuhh handen wassen komt ie boos doen
Naar een pak slaag?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je de andere kant op gaat kan je bij mij solliciteren
In de volgende OP sta je erinquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:31 schreef Autoreply het volgende:
Heyhey; ik ook weer 's een keer, ik lurk de laatste tijd vooral![]()
Afgelopen zaterdag een slipcursus (veiligheidstraining) bij Dek in Goes gevolgd; erg leerzaam en ik kan 't iedereen aanraden, iig ik ga er beter van rijden. Vooral geblokkeerd remmen op het gladde stuk is gaaf; er gingen toch een paar mensen 3/4 keer in de rondte bij 20 km/h![]()
Mag ik wellicht ook in de OP? Ik volg niet alle topics, maar lees een groot deel wel. Posten komt er vaak niet van![]()
Hier stel ik me voor en hier is een foto van m'n Diversion te vinden. Van de crosser heb ik nog geen foto's.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je wijkt alweer van je week posten beleid af zie ik, geen leiderscapaciteiten dus
![]()
![]()
quote:
Als jij had opgelet wist je dat niemand ooit de OP leestquote:Als je op had gelet had BPM ook geen week hoeven te wachten![]()
A59?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Rib-i het volgende:
Als je de andere kant op gaat kan je bij mij solliciteren
Kan het nog langer terug?quote:
Dat is niet mijn verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als jij had opgelet wist je dat niemand ooit de OP leest
Kan er niks aan doen, maar als je alleen leest is het net of iedereen hier elkaar kent...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
A59?![]()
[..]
Kan het nog langer terug?![]()
Ik snap dat hele gelurk trouwens niet.. spannend is het toch ook niet.![]()
![]()
Maja, ook Rib-i is zo begonnen, dus het kan nog goedkomen met je.![]()
Trustenquote:Truste mannen.
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is niet mijn verantwoordelijkheid![]()
![]()
Persoonlijk dacht ik meer aan een goed voorbeeldquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maja, ook Rib-i is zo begonnen, dus het kan nog goedkomen met je.![]()
quote:Truste mannen.
![]()
![]()
Incest!MCquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar als je alleen leest is het net of iedereen hier elkaar kent...
Dat is ook zo![]()
![]()
Nou.. de A59 is best lang. Het stuk waar WB rijd is ongeveer 45 minuten van jou afquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bepaald deel van de A59 is zo'n 2 minuten rijden vanaf mijn huis, je komt wel gevaarlik dichtbij zo
Thank godquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nou.. de A59 is best lang. Het stuk waar WB rijd is ongeveer 45 minuten van jou af
![]()
Morgenmiddag naar Belgie rijden?quote:
Hoe laat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Morgenmiddag naar Belgie rijden?
* Rib-i gaat opzoek naar wat onderdelen![]()
Ongeveer 200 Km heen en terug
Als je rond 14:00 in Tilburg kan zijn, dan zijn we iets na 3 op plaats van bestemmingquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe laat?
Moet ook post doen en waarschijnlijk even naar de dokter aangezien ik met een probleem zit waarvan de details niet op fok komenPost is niet veel en te regelen maar dokter moet ik even kijken of en hoe laat ik terecht kan.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:54 schreef BazzieK het volgende:
Persoonlijk dacht ik meer aan een goed voorbeeld
[/Arie & Silvester]
Ze heeft al een laptop gehadquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:30 schreef Worldbeater het volgende:
Toch maar besloten om -na de toastjes en ijsjes-een uur geleden..
.. voor het slapen gaan toch nog maar een tomatensoepje op te warmen.![]()
De olie van de XJ is letterlijk het zwarte goud.![]()
[afbeelding]
Kan het niet goed zien, maar zie ik daar wat vocht op de olie?Morgen even schudden om te kijken.
En van de week starten zodra de accu er is, voorband op spanning brengen bij de pomp hier vlakbij..
.. terug .. en direct olie verversen.![]()
[..]
![]()
Arie en Sylvester.![]()
Rib-i, moet je niet naast je meisje liggen.![]()
![]()
Als jij alleen gaat rijden, dan verdwaal je volgens mij hopeloos.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:52 schreef BazzieK het volgende:
Bepaald deel van de A59 is zo'n 2 minuten rijden vanaf mijn huis, je komt wel gevaarlik dichtbij zo
Dakenniegoedgaandezetijden.quote:
Doet ie ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij alleen gaat rijden, dan verdwaal je volgens mij hopeloos.![]()
[..]
Dakenniegoedgaandezetijden.![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij alleen gaat rijden, dan verdwaal je volgens mij hopeloos.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:42 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i volgt Worldbeaters'advies op
Als je morgen langs wil/kan komen ben je welkom[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:48 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga ook.. dromen van het verhogen van de XJ.. en 40 mm is niet genoeg.
[afbeelding]
Zelf maken dus, ding is echt poeplaag als'ie van de middenbok afkomt.
![]()
![]()
![]()
quote:Sehr geehrter Herr BART,
Ihr Paket wurde am 07.11.2006 um 08:00 Uhr an die DHL(Post) übergeben
und hat unser Haus verlassen.
Bij een oud-ijzerboerquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
Morning all.![]()
![]()
[..]
![]()
Morgen moet dat wel binnen zijn.![]()
Makster, Rib-i .. hebben jullie nog tips waar ik staalprofielen in kleine afname's kan kopen?![]()
Nu ga ik niet gelijk zo klussen als Natas@MF, maar een tailriser moet wel kunnen.
2 blokjes van 3 centimeter breed, 6 centimeter hoog..ofzo..![]()
(nog een keer een voorbeeld van Natas![]()
)
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is geen bepaalde maat .. nog .. bedoel meer in het algemeen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:49 schreef Rib-i het volgende:
Bij een oud-ijzerboerIk heb daar geen adressen van
Geef mij de precieze maat eens door, mogelijk kan ik toch nog iets voor je betekenen
Is Gawaine niet lid van de metaalmafia![]()
![]()
Ik had net telefonisch contact met een bedrijf bij mij in de buurt die stalen ramen & kozijnen maken. Helaas hebben ze geen massief metalen strips van die groottequote:Op dinsdag 7 november 2006 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is geen bepaalde maat .. nog .. bedoel meer in het algemeen.
Je hebt iets in de kop, en "loopt" even langs de oud ijzer boer.![]()
Die tailrisers is voor hun ook meer afvalbakwerk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je zag wat "wij" iedere dag weggooiden bij de rubberfabriek.![]()
Sommige mensen hebben ook het juiste werk, fresen, lassen, materialen........salaris..![]()
![]()
Ik weet niet, gaatjes boren in een remschijf zal de sterkte niet doen toenemen, schijf spuiten... Ik vind het eerder amateuristisch dan dat een echte bouwer het zou doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk trouwens dat die Natas brug behalve mooi, ook wel erg zwaar is.
En het spuitwerk van de remschijf zal wel niet lang houden.. op aluminium.![]()
Verder aan de niet praktische kant wel een beetje ergop zijn werk. Een èchte bouwer.
![]()
Voorlopig krijg de XJ eerst eens zijn beurtjes, zoals vooraf al gepland was, en ga ik wat kilometers er mee draaien.![]()
Ik vind het wel grappig. Maar heb ook mijn bedenkingen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet, gaatjes boren in een remschijf zal de sterkte niet doen toenemen, schijf spuiten... Ik vind het eerder amateuristisch dan dat een echte bouwer het zou doen![]()
Euh.. en geen vriendin misschien.quote:Omgerekend kan je je tijd beter steken in andere zaken dan gaatjes op een sjabloon tekenen en boren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Eigenljik beter iets voor de figuurzaag klas![]()
![]()
![]()
Kijk wat ik heb gevonden, is bij mij achter. Kom een keer op de koffie dan gaan we wat uitzoeken voor jouw brikquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is geen bepaalde maat .. nog .. bedoel meer in het algemeen.
Je hebt iets in de kop, en "loopt" even langs de oud ijzer boer.![]()
Goed idee "buurman".quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:40 schreef Rib-i het volgende:
Kijk wat ik heb gevonden, is bij mij achter. Kom een keer op de koffie dan gaan we wat uitzoeken voor jouw brik![]()
![]()
Dremel mischienquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed idee "buurman".![]()
![]()
Ik moet nog 2 dingen kopeneen flex en een apparaat met draaiende schijven om e.a. mooi rond af te slijpen/afwerken. Kan even niet op de naam komen.
![]()
![]()
![]()
warme choclademelk meetingsquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Voorlopig krijg de XJ eerst eens zijn beurtjes, zoals vooraf al gepland was, en ga ik wat kilometers er mee draaien.![]()
Dit is een flex.quote:
quote:
quote:
Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:58 schreef -XX- het volgende:
Als je midden in een topic valt, is er geen begin te zoeken waar het over gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |