Wat is dat voor een verderfelijke smiley?quote:
En toch zal je net iets missen als je het hebt aangeschaftquote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Crashcat het volgende:
3000 Euro voor een complete gereedschapswagen![]()
http://www.mototravel.nl/index.html?lang=nl&target=d87.html
quote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef Crashcat het volgende:
Om dit topic kuis te houden, wordt er verzoekt om geen aanstootgevende plaatjes hier te posten.
Onderstaande voorbeelden zijn wel gewenst![]()
Rekenen ook nietquote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is niet meer wat het geweest is.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is niet meer wat het geweest is.![]()
[..]
![]()
Gammaquote:Op maandag 6 november 2006 23:47 schreef worldpimber het volgende:
Stelletje kenkerhomo's.
Nog een keer dezelfde spelfout, en de uitleg waarom het een kuis topic moest zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
Wat stond er. dat is meestal interessant
Mischien heeft de val iets meer beschadigd dan alleen het kuipwerkquote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog een keer dezelfde spelfout, en de uitleg waarom het een kuis topic moest zijn.
Het kwartje viel een minuut later .. wel een hele minuut...![]()
![]()
Ik zie, ik zie ... een grote roze wolkquote:
Mijn hoofd kustte het asfalt als eerstequote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien heeft de val iets meer beschadigd dan alleen het kuipwerk
quote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Rib-i het volgende:
Mischien heeft de val iets meer beschadigd dan alleen het kuipwerk
Rare kleur op de foto. Irl is het meer wit metallic. Maar het verandert met de zon. OPM.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:01 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie, ik zie ... een grote roze wolk
[/hans anders]
Viperstrepen.quote:Weet je wat mooi zou zijn bij je XJ. Rood met een brede witte race streep uit het midden![]()
Als je een helm hebt gepast enzo bij motorport via Louis.de bestellen, scheelt een paar tientjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:05 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Mijn hoofd kustte het asfalt als eerste![]()
![]()
Kijk maar eens naar de foto, dat zou heel passend zijn. Toch ook wel Retro of nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Viperstrepen.![]()
Deze stickers kunnen er af, de lak is 100% .. realiseerbaar.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kreeg nog een klassefoto binnen van schoolklas.nl.. helaas zie je mij niet echt op de foto.![]()
I agree.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
Kijk maar eens naar de foto, dat zou heel passend zijn. Toch ook wel Retro of niet
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef Rib-i het volgende:
Shit ...
Termaat in Nijmegen heeft ook meestal vrij gangbare prijzen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je een helm hebt gepast enzo bij motorport via Louis.de bestellen, scheelt een paar tientjes![]()
Alleen bij Motorport passen, de rest van de business draag ik een warm hart toe![]()
[..]
Kijk maar eens naar de foto, dat zou heel passend zijn. Toch ook wel Retro of niet
Zodra pimber klaar is met uuhh handen wassen komt ie boos doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kreeg nog een klassefoto binnen van schoolklas.nl.. helaas zie je mij niet echt op de foto.![]()
Ik heb het wel eens bij een XJR1300 gezien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
Ik schrok van de motor![]()
[afbeelding]
Vette shizzle![]()
Disclaimer
Kon geen motor vinden als voorbeeld![]()
Handen wassen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef BazzieK het volgende:
Zodra pimber klaar is met uuhh handen wassen komt ie boos doen
Naar een pak slaag?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je de andere kant op gaat kan je bij mij solliciteren
In de volgende OP sta je erinquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:31 schreef Autoreply het volgende:
Heyhey; ik ook weer 's een keer, ik lurk de laatste tijd vooral![]()
Afgelopen zaterdag een slipcursus (veiligheidstraining) bij Dek in Goes gevolgd; erg leerzaam en ik kan 't iedereen aanraden, iig ik ga er beter van rijden. Vooral geblokkeerd remmen op het gladde stuk is gaaf; er gingen toch een paar mensen 3/4 keer in de rondte bij 20 km/h![]()
Mag ik wellicht ook in de OP? Ik volg niet alle topics, maar lees een groot deel wel. Posten komt er vaak niet van![]()
Hier stel ik me voor en hier is een foto van m'n Diversion te vinden. Van de crosser heb ik nog geen foto's.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je wijkt alweer van je week posten beleid af zie ik, geen leiderscapaciteiten dus
![]()
![]()
quote:
Als jij had opgelet wist je dat niemand ooit de OP leestquote:Als je op had gelet had BPM ook geen week hoeven te wachten![]()
A59?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Rib-i het volgende:
Als je de andere kant op gaat kan je bij mij solliciteren
Kan het nog langer terug?quote:
Dat is niet mijn verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als jij had opgelet wist je dat niemand ooit de OP leest
Kan er niks aan doen, maar als je alleen leest is het net of iedereen hier elkaar kent...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
A59?![]()
[..]
Kan het nog langer terug?![]()
Ik snap dat hele gelurk trouwens niet.. spannend is het toch ook niet.![]()
![]()
Maja, ook Rib-i is zo begonnen, dus het kan nog goedkomen met je.![]()
Trustenquote:Truste mannen.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |