Antwoordde Soempie:quote:
Wie zien we hier?
quote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef Soempie het volgende:
supersheep!
ah damn even een nieuw topic openen
Ik doe wel even.quote:Op zondag 5 november 2006 21:34 schreef Soempie het volgende:
zou iemand anders voor me kunnen tellen? Ik zit hier een beetje onhandig en heb geen pen of papier.![]()
Dankje welquote:
Etcetera + 1quote:Op zondag 5 november 2006 21:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje wel![]()
denk niet dat iemand die vraag weet. Zal even kijken voor een nieuwe![]()
Ik zou zeggen Loesje...quote:Op zondag 5 november 2006 21:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje wel![]()
denk niet dat iemand die vraag weet. Zal even kijken voor een nieuwe![]()
Iedereen doet mee die zin heeftquote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef tummeke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Loesje...
Maar dat zal wel niet goed zijn..
En eigenlijk doe ik ook helemaal niet mee hier
Loesje en liefde isquote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef tummeke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Loesje...
Maar dat zal wel niet goed zijn..
En eigenlijk doe ik ook helemaal niet mee hier
ben je daar niet wat oud voor?quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef Soempie het volgende:
wie speelt buurman baasje in sesamstraat?
sorrie duurt lang, m'n internet is traag.
Buurman Baasje is stomquote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef Soempie het volgende:
wie speelt buurman baasje in sesamstraat?
sorrie duurt lang, m'n internet is traag.
ben nog maar 23 en student. Dan mag hetquote:
Maar wel uit het pre-Purk-tijdperkquote:Op zondag 5 november 2006 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Die is zeker vrij nieuw.
RoofingBurner +1quote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's volgens mij Martin Waardenberg.
Purkquote:
Nee, een man, komt ook voor in het boek Hannibal. (aannraderquote:
Ook, maar dat is niet wat ik bedoelquote:Op zondag 5 november 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
vis
Nee het is een natuurlijk product wat vroeger erg in 'schwung' was.quote:Op zondag 5 november 2006 22:28 schreef doeka het volgende:
becel spullie?
Die bedoel ik! Erkel +1quote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef erkel het volgende:
levertraan?
Lijkt mij ook. En nu zijn ze in IJsland weer begonnen. Eikels.quote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef erkel het volgende:
Volgens mij was dat een hel vroeger als ik de verhalen hoor van familieleden over de verplichte lepel elke avond(?)![]()
Jo, dat is 'mquote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Dwerg vinvis.
Nopequote:Op zondag 5 november 2006 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Erik de Zwart
Makkie voor de Berk Berkery +1 Misschien is het zaak om de Japanners op Spinvis af te sturen? Beter dan die zielige Dwerg vinvissen.quote:
Ojaquote:Op zondag 5 november 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
ow neej ayers rock?
[b] en dan hier de tekst, en dan daarna [/ b] (maar dan zonder spatie tussen / en b.)quote:
ja!!quote:Op zondag 5 november 2006 23:21 schreef Lienekien het volgende:
To wong foo
kleine spelfoutjes wordt meestel goedgerekendquote:
Eerder niet foutgerekend.quote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kleine spelfoutjes wordt meestel goedgerekend
fijnquote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kleine spelfoutjes wordt meestel goedgerekend
quote:
In principe mag je alles vragenquote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef liefie_ het volgende:
mag ik iets vragen over tv series?
Jij mist gewoon het fingerspitzengefühl voor dat soort subtiliteiten.quote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Jouw glas is zeker altijd half-leeg?
Blijkbaar beschik ik daar JUIST over gezien het feit dat ik de subtiliteit opgemerkt heb en er ook nog eens een kwinkslag tegenaan gooiquote:Op zondag 5 november 2006 23:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij mist gewoon het fingerspitzengefühl voor dat soort subtiliteiten.
Nee, ik merkte de subtiliteit op, jij kwam daar met de botte bijl overheen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar beschik ik daar JUIST over gezien het feit dat ik de subtiliteit opgemerkt heb en er ook nog eens een kwinkslag tegenaan gooi![]()
Tomeeto, tomahto...quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik merkte de subtiliteit op, jij kwam daar met de botte bijl overheen.
dan zou ik de vraag graag veranderen in: hoe heet mijn toekomstige vriendje (voor en achternaam) en wat is zijn adres en waar is hij morgen om 8 uurquote:
Nee johquote:
Wat doe je nou steeds zo te zwaaien, joh?quote:Op zondag 5 november 2006 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh
Dat is niet te vergelijken![]()
We zijn geen toekomstvoorspellersquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan zou ik de vraag graag veranderen in: hoe heet mijn toekomstige vriendje (voor en achternaam) en wat is zijn adres en waar is hij morgen om 8 uur
altijd handig dan kan ik m alvast gaan vangen
Geef even je mailadres, dan stuur ik je m'n gegevensquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan zou ik de vraag graag veranderen in: hoe heet mijn toekomstige vriendje (voor en achternaam) en wat is zijn adres en waar is hij morgen om 8 uur
altijd handig dan kan ik m alvast gaan vangen
Hieroquote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef liefie_ het volgende:
mag ik iets vragen over tv series?
dan wil ik graag weten hoe "bones" uit de gelijknamige serie met haar voornaam heet
nou ja ik weet het natuurlijk al...
Die heb ik dus morgen de hele dag in m'n kop zittenquote:Op maandag 6 november 2006 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
stop
Ik heb het nu al in m'n hoofdquote:Op maandag 6 november 2006 00:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die heb ik dus morgen de hele dag in m'n kop zitten![]()
Met name Lost vragen zijn gewenstquote:Op zondag 5 november 2006 23:58 schreef erkel het volgende:
Andere vraag maar...Prison Break, Lost ofzo![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb het nu al in m'n hoofd![]()
I think you better stop right nowquote:Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb het nu al in m'n hoofd![]()
jij bent de eerste met 5 in een postquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mama, Wannebe, Spice up your life, Viva Forever en Stop!
Gedeelde smart is halve smart, dus voor de rest:quote:
quote:You just walk in, I make you smile,
It's cool but you don't even know me,
You take an inch, I run a mile,
Can't win your always right behind me.
And we know that you could go and find some other,
Take or leave it or just don't even bother,
Caught in a craze, it's just a faze,
Or will this be around forever.
Don't you know it's going too fast,
Racing so hard you know it won't last,
Don't you know, why can't you see,
Slow it down, read the sign, so you know just where you're
going.
Chorus:
Stop right now, thank you very much,
I need somebody with the human touch,
Hey you always on the run,
Gotta slow it down baby, gotta have some fun.
Do, Do, Do, Do, Do, (x3)
Always be together,
Ba, da, Ba, Ba, (x3)
Stay that way forever.
And we know that you could go and find some other,
Take or leave it cos we've always got each other,
You know who you are and yes, you're gonna breakdown,
You've crossed the line so you're gonna have to turnaround.
Don't you know it's going too fast,
Racing so hard you know it won't last,
Don't you know, why can't you see,
Slow it down, read the sign, so you know just where you're
going.
Repeat Chorus
Gotta keep it down honey, lay your back on the line,
Cos I don't care bout the money, don't go wasting my time,
You need less speed, get off my case,
You gotta slow it down baby, just get out of my face.
Repeat Chorus x3
Stop right now, we wanna thank you, we wanna thank you,
Stop right now, thank you very much, thank you very much
met het dansje er bij hequote:Op maandag 6 november 2006 00:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
I think you better stop right now
Thank you very much
I need somebody with a human touch
Hey you, always on the run
Gotta slow it down baby
Gotta have some fun
zoiets![]()
Volgens mij behoor ik het punt te krijgen:quote:Op maandag 6 november 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij bent de eerste met 5 in een post
dus dan krijg jij de punten gok ik?
Enquote:De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold. Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
Als de vragensteller vraagt naar een opsomming en de vragensteller wil alle leden van de opsomming in één antwoord zien alvorens hij het antwoord goedkeurt, dan dient de vragensteller dit in zijn of haar vraag te vermelden.
quote:Punten
De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen).
De vraagsteller beslist of hij/zij de punten geeft aan het eerste complete lijstje of aan degene die met een antwoord het lijstje afmaakt. Je moet het wel van te voren aangeven, anders wordt het een zooitje.quote:Op maandag 6 november 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
Nope, dat is alleen zo als je specifiek vraagt om een lijstje van 5 in één post. Nu krijgt degene het die het aanvulde, volgens mij is dat Nem.quote:Op maandag 6 november 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hawaii_tim +1
Lost vind ik op dit moment beter dan Prison Break. Zit wat meer spanning in.quote:Op maandag 6 november 2006 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Lost is zo overhyped. Dat kán ik gewoon niet kijken![]()
Gek genoeg vond ik dat nog een beetje het enige nummer van ze dat te pruimen was.quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens ook Viva Forever nu in mijn hoofd
Dat vind ik echt een kulargumentquote:Op maandag 6 november 2006 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Lost is zo overhyped. Dat kán ik gewoon niet kijken![]()
Viva Foreverquote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens ook Viva Forever nu in mijn hoofd
Ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg vond ik dat nog een beetje het enige nummer van ze dat te pruimen was.
Yepquote:Op maandag 6 november 2006 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Viva Forever
I'll be waiting
Everlasting
Like the sun
zoiets?
Dat is toch met de elfjesclip of niet?quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Gek genoeg vond ik dat nog een beetje het enige nummer van ze dat te pruimen was.
Dat heb ik met 2 become 1quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde, ik krijg dan ook zo'n anti-reactie. Dat had ik met 24 ook. Beide series alleen de eerste paar afleveringen gezien en daarna nooit weer.quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een kulargumentDat iets gehyped wordt zegt niets over de kwaliteit daarvan...
Gek is dat he? Ik kán het gewoon nietquote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een kulargumentDat iets gehyped wordt zegt niets over de kwaliteit daarvan...
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 6 november 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch met de elfjesclip of niet?
Ik ken het wel hoor, heb eerst Harry Potter gemeden omdat het zo gehyped werd. Maar toen ben ik het toch gaan lezen en bleek ik het super te vinden. Ik vind dat je je niet moet laten leiden door de massa, het kan zijn dat het inderdaad overhyped is maar de hype kan ook terecht zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 00:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde, ik krijg dan ook zo'n anti-reactie. Dat had ik met 24 ook. Beide series alleen de eerste paar afleveringen gezien en daarna nooit weer.![]()
Ach ja dat kanquote:Op maandag 6 november 2006 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek is dat he? Ik kán het gewoon niet
Zo heeft iedereen wel van die eigenaardigheden denk ik
Waar ik ook een ontzettende hekel aan heb ik als mensen een serie *kuch* "ontdekken" terwijl die al 5 jaar oud is om vervolgens 3 maanden lang elke aflevering te quoten en te doen alsof zij die toffe serie ontdekt hebben.
Ja ik weet het, HP is ook zo'n voorbeeld ja, net zoals de Da Vinci codequote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor, heb eerst Harry Potter gemeden omdat het zo gehyped werd. Maar toen ben ik het toch gaan lezen en bleek ik het super te vinden. Ik vind dat je je niet moet laten leiden door de massa, het kan zijn dat het inderdaad overhyped is maar de hype kan ook terecht zijn.
Ik vind het SC topic echt de grootste onzin aangezien hier altijd al geSC't wordtquote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef Sitethief het volgende:
Jongens, wat is de vraag? we zijn toch geen SC?
Jij telt goed volgens mij, de anderen kunnen gewoon niet tellen.quote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef liefie_ het volgende:
sorry mn fok knalde er weer uit
wyccie is dan toch degene die de vraag compleet maakte? of tel ik dan zo scheef?
Preciesquote:Op maandag 6 november 2006 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het SC topic echt de grootste onzin aangezien hier altijd al geSC't wordt
quote:Op maandag 6 november 2006 00:16 schreef Supersheep het volgende:
Candlelight and soul forever
boel tekst
klachten mogen in de prullenklachtenbak
quote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef liefie_ het volgende:
sorry mn fok knalde er weer uit
wyccie is dan toch degene die de vraag compleet maakte? of tel ik dan zo scheef?
Met Da Vince Code had ik precies hetzelfdequote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja ik weet het, HP is ook zo'n voorbeeld ja, net zoals de Da Vinci codemoet me er dan echt toe zetten. HP en Dan Brown volg ik nou trouwens wel allemaal, maar lost en 24 nog steeds niet. Ook omdat ik vaak niet thuis ben en geen zin heb om afleveringen op te nemen. Ik huur het wel een, dat is voor de betere snertweerweekenden enzo!
Dat doe ik toch juist niet?quote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat je je niet moet laten leiden door de massa,
quote:
Aw men!quote:Op maandag 6 november 2006 00:19 schreef MaJo het volgende:
Punt is inderdaad voor Wyccie aangezien if you be my lover geen nummer is (dat is Wannabe)
Jawelquote:Op maandag 6 november 2006 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doe ik toch juist niet?
Iedereen roept dat ik het moet gaan kijken. En dat doe ik niet.
Maar dan wel het punt naar wyccie in plaats van nemquote:Op maandag 6 november 2006 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne Erkel, van mij mag de wijziging erdoor, anders wordt het nog verwarrender met de lijstjestopics
Er zijn 2 mainstreams;quote:Op maandag 6 november 2006 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Dat doe ik toch juist niet?
Iedereen roept dat ik het moet gaan kijken. En dat doe ik niet.
Eindelijk de 'eerste' die het doorheeftquote:Op maandag 6 november 2006 00:19 schreef MaJo het volgende:
Punt is inderdaad voor Wyccie aangezien if you be my lover geen nummer is (dat is Wannabe)
Had niet goed gelezen in eerste instantiequote:Op maandag 6 november 2006 00:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eindelijk de 'eerste' die het doorheeft![]()
Hear hear!quote:Op maandag 6 november 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn 2 mainstreams;
1. De groep die iets leest omdat iedereen het leest.
2. De groep die iets niet wil lezen omdat iedereen het leest.
De tweede groep is minstens zo groot als de eerse.
Wat nah? Ze geeft ons toch allebei gelijkquote:
Dat heb ik inmiddels al een stuk of drie keer gedaan...quote:Op maandag 6 november 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
Ow kunnen jullie nog even hier klikken als jullie me liev vinden?![]()
Elke dag klikken teltquote:Op maandag 6 november 2006 00:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels al een stuk of drie keer gedaan...
wat een overhyperlink...bahquote:Op maandag 6 november 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
Ow kunnen jullie nog even hier klikken als jullie me liev vinden?![]()
Ja ze zijn zeker goed! Ik doe mee aan een prijsvraag waarbij zoveel mogelijk mensen op mijn link moeten klikken. De mensen met de meeste "kliks" winnen prijzenquote:Op maandag 6 november 2006 00:25 schreef BrandX het volgende:
Infadels zijn errug goed!!!!
maar hoezo op dat linkje klikken (wat ik dus gedaan heb)
Nou dan klik ik morgen op kantoor ook nog wel een paar keertjes enzoquote:Op maandag 6 november 2006 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ze zijn zeker goed! Ik doe mee aan een prijsvraag waarbij zoveel mogelijk mensen op mijn link moeten klikken. De mensen met de meeste "kliks" winnen prijzenElke dag dat je erop klikt telt het, dus als jullie dat zouden willen doen vind ik jullie extra liev
Je bent stiekem best wel lievquote:Op maandag 6 november 2006 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wat een overhyperlink...bah
Evengoed geklikt hoor
Oeh dat is helemaal mooi, elk ip adres teltquote:Op maandag 6 november 2006 00:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou dan klik ik morgen op kantoor ook nog wel een paar keertjes enzo
Hawaii_Tim +1quote:Op maandag 6 november 2006 00:28 schreef BrandX het volgende:
slagtand
Pfff..moeilijk hoorquote:Op maandag 6 november 2006 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent stiekem best wel liev
Kom je de volgende keer meedoen in mijn team trouwens? Allemaal meiden![]()
Algemene Kennis Quiz Deel 396quote:Op maandag 6 november 2006 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar voor is het eigenlijk MaJo?
Jeequote:Op maandag 6 november 2006 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pfff..moeilijk hoorNou goed dan
Maar dan moet je het wel even vantevoren laten weten en niet om 20:00
No problemquote:
Van welke 'managementfilosofie' zijn deze drie principes afkomstig?quote:de drijfveer van de eekhoorn, de werkwijze van de bever, de gave van de gans
Best...quote:Op maandag 6 november 2006 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeIk zal het je wel tijdiger laten weten inderdaad
Zal over 3 weken zijn, volgende week ben ik er niet
![]()
Ik weet niet eens wat een 'managementfilosofie' inhoudtquote:Op maandag 6 november 2006 00:35 schreef BrandX het volgende:
goed, een vaktechnische vraag:
[..]
Van welke 'managementfilosofie' zijn deze drie principes afkomstig?
Niemand?quote:Op maandag 6 november 2006 00:35 schreef BrandX het volgende:
goed, een vaktechnische vraag:
[..]
Van welke 'managementfilosofie' zijn deze drie principes afkomstig?
Ehm Nembrio:quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slagtand
eh, de officiele benamingen bedoel ik natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
standaard, met bubbels en met een smaakje+bubbels?
Hawaii-Tim +1quote:Op maandag 6 november 2006 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Reine, Brarisart en Marie-Henriette
Merciquote:
Goed genoegquote:Op maandag 6 november 2006 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eamonn - Fuck?
Ik had het niet beter kunnen formuleren! HAWAII_TIM + 1quote:Op maandag 6 november 2006 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de eerste weet je dat het de nummer 1 van een verzameling is, en bij laatste heb je geen idee hoeveel er voor zijn geweest.
De hoeveelheid bij eerste is volgens jou 1, terwijl als er een eerste is, er ook een tweede, derde of vierde kan zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Omdat bij eerste de hoeveelheid wel bekend is (1) en bij laatste kan dat van alles zijn. Het geeft geen aantal aan.
En lees die van Hawaii_Tim nou nog eens...quote:Op maandag 6 november 2006 01:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De hoeveelheid bij eerste is volgens jou 1, terwijl als er een eerste is, er ook een tweede, derde of vierde kan zijn.
ja m aar dan tel je toch?quote:Op maandag 6 november 2006 01:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De hoeveelheid bij eerste is volgens jou 1, terwijl als er een eerste is, er ook een tweede, derde of vierde kan zijn.
Nu ja, eigenlijk welquote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of ik heb je uitleg natuurlijk verkeerd begrepen en je bedoelt hetzelfde als Hawaii_Tim, dat kan natuurlijk ook.
Die geeft aan dat het de eerste in een reeks is (dus dat de plaats bepaald is), maar dat bij laatste de plaats onbepaald is omdat je niet weet hoeveel er voor zitten.quote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
En lees die van Hawaii_Tim nou nog eens...
Precies, het gaat dat ook om de plaats in de reeks, en niet de hoeveelheid. Dit werd in het antwoord van Hawaii_Tim duidelijk.quote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef liefie_ het volgende:
ja m aar dan tel je toch?
en bij laatste is het niet te tellen want het kan de laatste van 4 zijn maar ook van 400
Je dwaalt af...quote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
563ml?
quote:Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
568?
YuriTheMaster +1quote:1 Imperial pint (UK) = 20 UK fluid ounces ≈ 568 mL (0.56826125 litres more exactly)
Jeejquote:Op maandag 6 november 2006 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
YuriTheMaster +1(sorry TSE)
Hoezo sorry?quote:Op maandag 6 november 2006 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
(sorry TSE)
KLM?quote:Op maandag 6 november 2006 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Van welke luchtvaart maatschapij was het vliegtuig dat neerstorte in Lost
Klopt, maar je zat er zo dicht in de buurtquote:Op maandag 6 november 2006 01:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoezo sorry?
Hij had het goed, ik niet. Lijkt me duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |