Zes maanden cel voor seks met schaapquote:De Iraakse asielzoeker Hidyat Amin heeft zes maanden cel gekregen voor seks met een schaap. Het geheel speelde zich af in het Britse dorpje Hull. "Mijn schaap zag er helemaal niet gelukkig uit", concludeerde de boer Frank Davidson.
Wheheh.quote:Op zondag 5 november 2006 22:09 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Zes maanden cel voor seks met schaap
Verzin hier wat onze schapenvriend tegen de pers zei!
[afbeelding]
'gardasj' betekent vriend
Gaat alles goed trouwens? Ja ik dacht ik vraag het effequote:Op zondag 5 november 2006 22:16 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ja vind ik dus ook totaal gestoord. 6 maanden cel voor verkrachting, en als je een schaap opeet dan is er niks aan de hand
Scherp +3quote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Leuk om te zien dat een schaap meer privacy verdient dan een allochtoon![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Leuk om te zien dat een schaap meer privacy verdient dan een allochtoon![]()
Whehe, jij hebt schaap in je naam staan!quote:Op zondag 5 november 2006 22:21 schreef miss_schaapje het volgende:
dierenmishandeling !!
Was die besneden cock lekker?quote:Op zondag 5 november 2006 22:21 schreef miss_schaapje het volgende:
dierenmishandeling !!
3x zelfsquote:Op zondag 5 november 2006 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe, jij hebt schaap in je naam staan!![]()
vetteshitmanquote:Op zondag 5 november 2006 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hey , de naam van de TS is te lang, net als die van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |