kleine spelfoutjes wordt meestel goedgerekendquote:
Eerder niet foutgerekend.quote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kleine spelfoutjes wordt meestel goedgerekend
fijnquote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kleine spelfoutjes wordt meestel goedgerekend
quote:
In principe mag je alles vragenquote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef liefie_ het volgende:
mag ik iets vragen over tv series?
Jij mist gewoon het fingerspitzengefühl voor dat soort subtiliteiten.quote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Jouw glas is zeker altijd half-leeg?
Blijkbaar beschik ik daar JUIST over gezien het feit dat ik de subtiliteit opgemerkt heb en er ook nog eens een kwinkslag tegenaan gooiquote:Op zondag 5 november 2006 23:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij mist gewoon het fingerspitzengefühl voor dat soort subtiliteiten.
Nee, ik merkte de subtiliteit op, jij kwam daar met de botte bijl overheen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar beschik ik daar JUIST over gezien het feit dat ik de subtiliteit opgemerkt heb en er ook nog eens een kwinkslag tegenaan gooi![]()
Tomeeto, tomahto...quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik merkte de subtiliteit op, jij kwam daar met de botte bijl overheen.
dan zou ik de vraag graag veranderen in: hoe heet mijn toekomstige vriendje (voor en achternaam) en wat is zijn adres en waar is hij morgen om 8 uurquote:
Nee johquote:
Wat doe je nou steeds zo te zwaaien, joh?quote:Op zondag 5 november 2006 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh
Dat is niet te vergelijken![]()
We zijn geen toekomstvoorspellersquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan zou ik de vraag graag veranderen in: hoe heet mijn toekomstige vriendje (voor en achternaam) en wat is zijn adres en waar is hij morgen om 8 uur
altijd handig dan kan ik m alvast gaan vangen
Geef even je mailadres, dan stuur ik je m'n gegevensquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan zou ik de vraag graag veranderen in: hoe heet mijn toekomstige vriendje (voor en achternaam) en wat is zijn adres en waar is hij morgen om 8 uur
altijd handig dan kan ik m alvast gaan vangen
Hieroquote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef liefie_ het volgende:
mag ik iets vragen over tv series?
dan wil ik graag weten hoe "bones" uit de gelijknamige serie met haar voornaam heet
nou ja ik weet het natuurlijk al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |