quote:
het was niet de bedoeling dat je gaat kwijlenquote:
Tja dat is iets wat we gewoonweg niet kunnne reguleren: de desinteresse in BBquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk wel dat er wat weinig COS invloeden in dat gecombineerde topic zitten.![]()
Het lijkt wel of niemand de streams aan heeft, ofzo.![]()
Dat moet gaan groeienquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk wel dat er wat weinig COS invloeden in dat gecombineerde topic zitten.![]()
Het lijkt wel of niemand de streams aan heeft, ofzo.![]()
Top! Ik ga daar snel een schouderklopje voor uitdelen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:12 schreef luciano het volgende:
Knuffel hier je medeuser , een voorloper voor de meeting !
als ze die sticky wil dumpen welquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:58 schreef luciano het volgende:
Wat een schatje is schatje toch dan .......... toch ?
Die schijterd heefte en deuk in zijn snavel en ego!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:00 schreef luciano het volgende:
Waar is Duckie eig. ?
Doe even normaal!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:07 schreef henk.jansen het volgende:
Eigenlijk is dit dus een onz topic
Die hier niet hoort
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:07 schreef henk.jansen het volgende:
Eigenlijk is dit dus een onz topic
Die hier niet hoort
beter zou je nu streamverslagen gaan schrijven!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:11 schreef Prospera het volgende:
Gezellig.... mogen we nu ook de streams hier posten?
Ze zijn ons gewoon zat en denken door ons in de steek te laten dat we zelf dit forum wel kapot makenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
Is er een Mod-meet ofzo?
Of zou TL Day en Flugel hebben opgesloten in zijn kelder
en tevens schopje.
Gelukkig zijn er ook nog normale users (en een NSB'er) die het beste voor hebben met dit forumquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze zijn ons gewoon zat en denken door ons in de steek te laten dat we zelf dit forum wel kapot maken
Zo is dat! De gang zit er lekker in iig!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog normale users (en een NSB'er) die het beste voor hebben met dit forum
{{{{KNUFFEL}}}}quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:12 schreef luciano het volgende:
Knuffel hier je medeuser , een voorloper voor de meeting !
FF verplaatsen naar het daarvoorbestemde topic graag , We willen de boel wel geordend houden hier . Er zijn al teveel NSB=ers en relnichten gesignaleerd vanavond !quote:
Okquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
beter zou je nu streamverslagen gaan schrijven!![]()
Wel een beetje ontopic blijven, ja!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:28 schreef Prospera het volgende:
rode pijltjes zijn over een half uurtje toch weg:
Jeroen en Sem zijn aan het schaken op stream4, het rare is dat op stream 2 en 3 Sem op hetzelfde moment bezig is met de kleding maar dan in een A. een groen shirt(schakend) en B. een grijs shirt( helpend met Rik)
[afbeelding]
Sem& Rik zijn heel secuur aan het werk, Rik is na 2 dagen nog heel fanatiek.
rik tegen de meisjes: als jullie willen raggen doe het dan pas als ik klaar ben, ik moet nog even door en straks kan ik het wel met de hand. Gegiechel van de meisjes
De zusjes zijn bezig met schoonmaken, maar willen eigenlijk ook wel naar bed.
Ze zingen no nonsense op do-a-dear
Jongens ik ben sereneus zegt Saar.
[afbeelding]
Saar: maar we kunnen hier maar een piepdansje doen.
Snotver, zit ik dan WEER in een verkeerd topic?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:29 schreef luciano het volgende:
FF verplaatsen naar het daarvoorbestemde topic graag , We willen de boel wel geordend houden hier . Er zijn al teveel NSB=ers en relnichten gesignaleerd vanavond !
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr! Eindelijk, zeg!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:36 schreef luciano het volgende:
We zijn vergevingsgezind hier hoor , niet van daten
en
gedoe hier .
Het is KNUFFELWEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Wil jij zo graag op de schop??quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
schopperdeschop
nee maar er zit geen sticky op deze fb dus houden we hem kunstmatig bovenquote:
Ehummmm ....quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:47 schreef pullup het volgende:
Wat hebben jullie met onze mods gedaan ?![]()
Wie zegt dat er wat gedaan is? Misschien waren ze ons, users, al behoorlijk zat en zijn ze weg gegaan en willen ze niet meer voor ons zorgen enzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:47 schreef pullup het volgende:
Wat hebben jullie met onze mods gedaan ?![]()
Nou ....nou ??quote:
Ze hebben ons te vondeling gelegdquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie zegt dat er wat gedaan is? Misschien waren ze ons, users, al behoorlijk zat en zijn ze weg gegaan en willen ze niet meer voor ons zorgen enzo![]()
Ut zal toch niet dat zo JULLIE zo loslaten gaan, he????quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
Wie zegt dat er wat gedaan is? Misschien waren ze ons, users, al behoorlijk zat en zijn ze weg gegaan en willen ze niet meer voor ons zorgen enzo![]()
Het is een schande!!quote:
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:52 schreef chas het volgende:
[..]
Het is een schande!!
Ons gewoon alleen laten en dat is nog niet zo erg...
Wij worden gewoon overgeleverd aan de "rotte" appels hier op FOK!![]()
Ik voel me zwaar in de steek gelatenquote:
*werd ik geroepen*quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:52 schreef chas het volgende:
[..]
Het is een schande!!
Ons gewoon alleen laten en dat is nog niet zo erg...
Wij worden gewoon overgeleverd aan de "rotte" appels hier op FOK!![]()
Jij bent voorgedragen als Mod, je mag niet meer tot het gilde der rotte appels behoren!quote:
Strijk ik ze met alle plezier EN LIEFDE wel weer platquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:50 schreef chas het volgende:
[..]
Ut zal toch niet dat zo JULLIE zo loslaten gaan, he????
Mijn rode haren gaan hier GELIJK overeind staan!![]()
Ik dacht juist dat "wij"modsquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent voorgedragen als Mod, je mag niet meer tot het gilde der rotte appels behoren!![]()
niet op de zaken vooruit lopen pik....quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat "wij"mods...de rotte appels waren...
![]()
Dat kan nog VEEL platter, moppie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:58 schreef luciano het volgende:
[..]
Strijk ik ze met alle plezier EN LIEFDE wel weer platKNUFFEL !
Nou nou...zo hoog wil ik ook niet gelijk van de toren blazen...ik dacht eik wat bescheidener zoals Day te beginnen eerlijk gezegd...quote:Op zondag 5 november 2006 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet op de zaken vooruit lopen pik....
Waarom wil jij eigenlijk zo graag de nieuwe TL worden?
Jappie, je leest het (zoals wel vaker) weer eens verkeerd!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat "wij"mods...de rotte appels waren...
![]()
Day haar niveau ligt wel een stukje hoger dan die van TL!quote:Op zondag 5 november 2006 00:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou nou...zo hoog wil ik ook niet gelijk van de toren blazen...ik dacht eik wat bescheidener zoals Day te beginnen eerlijk gezegd...![]()
Chas...wees nou verstandig en hou het nou op Loes...die kun je tenminste handelen...quote:Op zondag 5 november 2006 00:10 schreef chas het volgende:
[..]
Jappie, je leest het (zoals wel vaker) weer eens verkeerd!![]()
Klopt , Day is medeRotterdammer , en die andere ......... ach laat ook maar ............quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day haar niveau ligt wel een stukje hoger dan die van TL!
Dat niveau wel ja...ik had het nu eik meer over de hoogte van de toren...quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day?quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik eens een keertje vreemd gaan, zeg!quote:Op zondag 5 november 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Chas...wees nou verstandig en hou het nou op Loes...die kun je tenminste handelen...![]()
Loes vind je niet Rivella light genoegquote:Op zondag 5 november 2006 00:16 schreef chas het volgende:
[..]
Mag ik eens een keertje vreemd gaan, zeg!
![]()
Lieverd, mijn lieve Loes geef ik beslist geen Rivella, maar gelijk een flinke stoot van een andere drankje!quote:
Weleens mijn magische Caipirinha geproefd lieverd ?quote:Op zondag 5 november 2006 00:20 schreef chas het volgende:
[..]
Lieverd, mijn lieve Loes geef ik beslist geen Rivella, maar gelijk een flinke stoot van een andere drankje!
![]()
Nee, maar dat gaat komen, geloof me!quote:Op zondag 5 november 2006 00:21 schreef luciano het volgende:
Weleens mijn magische Caipirinha geproefd lieverd ?
Goeie FB!quote:
Wat zit er zoal in de minibar vanavond?quote:
quote:
Wat niet ! Tis overigens geen minibar maar een behoorlijke bar!quote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat zit er zoal in de minibar vanavond?![]()
bemoei jij je eens met je eigen zegquote:
doe mij dan maar eens een tequila met zout en citroenquote:Op zondag 5 november 2006 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat niet ! Tis overigens geen minibar maar een behoorlijke bar!
Veel drank, heel veel drank!quote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat zit er zoal in de minibar vanavond?![]()
Mag jij stoken?quote:Op zondag 5 november 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Loes vind je niet Rivella light genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!quote:
nies dadelijk in de mic als je zo door gaatquote:
brammetje is my middle name...dus ja als er 1 is die het mag lijkt mij dat Jappert (gezegend zij zijn naam ) toch wel.quote:
Nou ja, zeg!!quote:Op zondag 5 november 2006 00:31 schreef luciano het volgende:
Waar blijft die Sabinapuppieboy nou ? Bij de buurtjes serveert hij zich het apelazerus , maar hier ........... Tlijkt wel of hij hier niet welkom is of zo !?
Hebben jullie iets tegen hem of zo ?
Geef hem ook eens een knuffel ....... wie begint ?
[ wegrent mode on ][ wegrent mode blijft aan ]
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!![]()
2 dagen en dit subforum loopt als nooit tevoren!quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Zelfregulerende users *proest*
Ik geef jullie precies 2 dagen.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Volgens mij zat die groene klodder op d'r beeldscherm!quote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!![]()
quote:
ranzig wijf dat je bentquote:Op zondag 5 november 2006 00:34 schreef chas het volgende:
[..]
Volgens mij zat die groene klodder op d'r beeldscherm!
En dat is nog niet zo erg... maar die klodder gaat glijden over dat scherm!
Bahhhhhhhhh![]()
Owhhhhhhhhh... hihihihi......quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Neuh, dan maar met opgeheven hoofd de consequenties dragen!quote:Op zondag 5 november 2006 00:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
kom op nou bommels...redden wat er te redden valt![]()
Hebben die Mods ZOLANG nodig om alles in het gareel te houden?quote:Op zondag 5 november 2006 00:35 schreef luciano het volgende:
Maar we hebben WEL 2 dagen .............. SCREENSHOT !
quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
Wie gaat de bans aanvragen eigenlijk?
Oké, dan ga ik ook wel elrgens anders postne, tis ook best heftig als er 20 actieve threads in een subforumpje staan waar nog maar 10 mensen postenquote:Op zondag 5 november 2006 00:37 schreef Day het volgende:
Kan prima in het Marcia-topic.
quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, dan maar met opgeheven hoofd de consequenties dragen!![]()
Niemand!quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
dus ik hoesquote:
Ik wil best bans aanvragen, helemaal geen probleemquote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
helt ?quote:
Ik heb niet zo'n behoefte aan diverse Floris-topics hier. Dit had je ook prima kunnen melden het vorige Floris-topics dat je opende.quote:Op zondag 5 november 2006 00:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik ook wel elrgens anders postne, tis ook best heftig als er 20 actieve threads in een subforumpje staan waar nog maar 10 mensen posten
ey! PAK MIJN AANVRAAG OP MSN EENS AAN!quote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil best bans aanvragen, helemaal geen probleem![]()
![]()
HEB IK ALLANG GEDAANquote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey! PAK MIJN AANVRAAG OP MSN EENS AAN!
MAAR WEL HET CAPSLOCKVIRUS! :pquote:Op zondag 5 november 2006 00:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
HEB IK ALLANG GEDAANHEB ALLEEN DIE MSN NIET AAN
nee,womanquote:Op zondag 5 november 2006 00:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
De rest van die post geloofde je wel ?![]()
![]()
Ja dag!quote:Op zondag 5 november 2006 00:39 schreef luciano het volgende:
Eerst ff deel 4 doorlezen Day , dan oordelen .......![]()
Die Jappie begrijpt het nog steeds niet, DIT MOET HIERquote:Op zondag 5 november 2006 00:47 schreef Jappie het volgende:
Oh mijn god....ze hebben echt veel gezopen.......nu krijgen we de godganse nacht overal over het forum van die liefdesverklaringen te lezen...
![]()
![]()
HEIR HEIR!quote:Op zondag 5 november 2006 00:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die Jappie begrijpt het nog steeds niet, DIT MOET HIER![]()
Als je dat zou doen , dan konden jullie allemaal je kleurtje inleveren wegens overbodigheid hier ......quote:Op zondag 5 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:
Ja dag!![]()
Ik ga echt geen hele topic doorlezen, samenvatting graag!
kannie te laat hier ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef luciano het volgende:
[ FB #5 ] Het zelfregulerende gedrag van de users !
Mag dicht Day.......
Ik was net te laat .
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef luciano het volgende:
Ja hoor ......... wat is er mis gegaag dan ?
precies, en waar blijven onze knopjesquote:Op zondag 5 november 2006 01:16 schreef luciano het volgende:
En Day heeft ons 2 dagen " proeftijd " gegeven om ons te bewijzen ..........
Kan niet anders zeggen idd...quote:Op zondag 5 november 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
Tis gewoon fantastisch gegaan hier!
Dus eigenlijk zouden de mods hier de teugels moeten laten vieren juist?quote:
Mijn TT is veranderd, het moet zijn: Zwaai hier alvast Monique uit.quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef flugeltje het volgende:
O god, we kunnen niet eens een avondje weg hier...
JALOERS?quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef flugeltje het volgende:
O god, we kunnen niet eens een avondje weg hier...
Dat niet...ik denk alleen dat ze het met een gerust hart aan ons kunnen overlatenquote:Op zondag 5 november 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zouden de mods hier de teugels moeten laten vieren juist?
Grensgevalletje OFF-topic , maar vooruit , we zijn tolerant , KNUFFELLLLLLLLLLLLLLLLL Peet !quote:Op zondag 5 november 2006 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn TT is veranderd, het moet zijn: Zwaai hier alvast Monique uit.
Verander ff
Zwaai hier (alvast) Rik uit
quote:Op zondag 5 november 2006 01:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat niet...ik denk alleen dat ze het met een gerust hart aan ons kunnen overlaten![]()
quote:
dankjequote:
Woefquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:31 schreef chas het volgende:
[..]
Wel een beetje ontopic blijven, ja!!
ik kan hier geen lettergrootte 72 nemen maar toch:quote:
Ik kan hier gewoon niet over uit!quote:
ik kan wel janken nu!quote:
Euh 6 topics FB aan het teruglezen?quote:Op zondag 5 november 2006 02:31 schreef luciano het volgende:
WAAR WAS JE NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!
quote:Op zondag 5 november 2006 02:31 schreef luciano het volgende:
IK jank mee ..............
Wat zij zeggenquote:
Wat een rampquote:
Dan dan moet ik ook maar gaan jankenquote:
ga janken zeg!quote:
En dan krijg je dit weer, terwijl we het allemaal in goede banen willen leiden hierquote:Op zondag 5 november 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is terug![]()
Kan je die offtopic bullshit ff verwijderen?
Volgens mij was het meer een observatiequote:
HEAR HEAR! Het subfourm was vandaag gewoon gezellig en zonder wankklank!quote:Op zondag 5 november 2006 02:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan krijg je dit weer, terwijl we het allemaal in goede banen willen leiden hierNormaal zou ik zeggen, bannen die hap, maar aangezien we vandaag goed bezig zijn is een
voldoende lijkt me
quote:Op zondag 5 november 2006 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een observatie
quote:Op zondag 5 november 2006 02:54 schreef static het volgende:
[..]
Mis je een extreem aantal hersencellen of zit je met je klauwtjes in een pot met verboden middelen ofzo?
gewoon een kutmod!quote:
Lijkt vandaag wel of die mods zijn losgeslagen en dat de users eigenlijk beter af zijn zonderquote:
Heeft die nick van jouw nog een betekenis?quote:
nee gewoon ooit fout opgeschrevenquote:Op zondag 5 november 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft die nick van jouw nog een betekenis?
Ik vind hen nogal, euh intrigeren
*eens!quote:Op zondag 5 november 2006 03:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lijkt vandaag wel of die mods zijn losgeslagen en dat de users eigenlijk beter af zijn zonder
neverhome?quote:Op zondag 5 november 2006 03:04 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee gewoon ooit fout opgeschreven
Ok blijf maar lekker intrigeren danquote:Op zondag 5 november 2006 03:09 schreef neferhone het volgende:
[..]
meestal niet nee; maar nee dat was het hem niet
quote:Op zondag 5 november 2006 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok blijf maar lekker intrigeren dan![]()
FB = Feedback, vragen zoals je nu stelt dus, maar ook andere vragen aan ons (de mods)quote:Op zondag 5 november 2006 14:43 schreef Patricia.B het volgende:
Hallo iedereen.
Vandaag heb ik dit forum gevonden maar snap er nog niet veel van![]()
Ik ben een grote BB fan en bekijk de streams heel vaak en van een collega hoorde ik dat je er hier over kunt praten.
Eindelijk aangemeld en dan kan ik kiezen uit: FB5, COS 487, BB SC 119 enz.
Kan iemand mij uitleggen wat die afkortingen inhouden zodat ik weet waar ik wezen moet![]()
Ik hoop op een antwoord.
FB = feedback, voor alle gezeik of problemenquote:Op zondag 5 november 2006 14:43 schreef Patricia.B het volgende:
Hallo iedereen.
Vandaag heb ik dit forum gevonden maar snap er nog niet veel van![]()
Ik ben een grote BB fan en bekijk de streams heel vaak en van een collega hoorde ik dat je er hier over kunt praten.
Eindelijk aangemeld en dan kan ik kiezen uit: FB5, COS 487, BB SC 119 enz.
Kan iemand mij uitleggen wat die afkortingen inhouden zodat ik weet waar ik wezen moet![]()
Ik hoop op een antwoord.
Wat een snelle reactie, dank je wel!quote:Op zondag 5 november 2006 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FB = Feedback, vragen zoals je nu stelt dus, maar ook andere vragen aan ons (de mods)
COS = Commentaren op de Streams. Hier kun je babbelen over wat er op de streams gebeurd.
SC = Slow Chat, hier kun je over alles babbelen. Of dit nu wel of niet BB gerelateerd is maakt niet uit.
Lees ook de FAQ even => FAQ, Policy, Streams en Bewoners
Mods = moderators = Flugeltje, Day en Teamleadquote:
Ook jij bedankt.quote:Op zondag 5 november 2006 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
FB = feedback, voor alle gezeik of problemen
COS = Commentaar op de streams, dus over de streams van BB
SV = Streamverslag, ook over de streams maar dan neutraal
SC = Slow Chat, het gezelligste topic, waar je het overal over mag hebben![]()
Dat was het geloof ik
OOHH, mods zijn moderatorsquote:Op zondag 5 november 2006 14:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mods zijn Flugeltje, Day en Teamlead
Veranderen je posting indien gewenst (en ongewenst) en proberen de hele zooi hier een beetje in goede banen te leiden
Érgens moet er iets verschrikkelijk misgegaan zijn in jouw leven....kan je daar iets meer over vertellen?quote:Op zondag 5 november 2006 15:30 schreef luciano het volgende:
En ik ben Luciano .
Als je vragen hebt met betrekking tot bans , unbans , het helpen opstellen van een unbanverzoek aan de mods ( dat wil zeggen , hulp bij het schrijven van een lekkere glijerige druipnatte slijmerige asslikkende voetenkussende schoenenpoetsende strijkende afwassende ramenzemende stofzuigende boodschappendoende autowassende kokende stoffende ontbijtopbedmakende , zelfs opverzoeksexmetdemodshebbende email , dan kun je MIJ mailen , want ik ben een expert volgens velen hier ........... ook op het gebied van anarchistische ideeen , zie het reeds gesloten topic onderaan de lijst , [ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FB , ben ik DE man ........., mocht ik op dat moment aan het " klussen " zijn bij een modje i.v.m. een unban , dan kun je eventueel ook terecht bij een van mijn pupillen Versabommie , PCEend , Jappie moge Jappie ruste in vrede nu de moddiemods zijn ziel hebben gestolen , Manu82 , of een van onze klonen , welke we je gaarne op aanvraag geheel kosteloos toe zullen sturen , maar hier de namen niet van willen noemen , want Big Brother is watching us )
Groetjes , Luciano
Het enige passende op deze tekst is:quote:
Of je komt uit een eitje , OF van een andere planeet , OF ...... je moet nog een hoop leren denk ik .......quote:Op zondag 5 november 2006 15:51 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Het enige passende op deze tekst is:![]()
Als dat jou manier van schrijven is sla ik je berichten wel over.
Het is "jouw manier van schrijven", horkerige kloon.quote:Op zondag 5 november 2006 15:51 schreef Patricia.B het volgende:
Als dat jou manier van schrijven is sla ik je berichten wel over.
En jij wil weer in de gunst komen bij je ex-vriendje Gert of zo?quote:Op zondag 5 november 2006 19:40 schreef PH52 het volgende:
De enorme wezenloze teringzooi in het FB overziend, kan ik niet anders dan concluderen dat er een hele slechte lading wit poeder is afgeleverd deze week.
Niet gedacht dat het niveau nog verder zou kunnen zakken, maar chapeau jongens, het begrip baggeren heeft er weer een nieuwe dimensie bijgekregen.
Kom je ook op de meet PH, lijkt me gezellig!quote:Op zondag 5 november 2006 19:40 schreef PH52 het volgende:
De enorme wezenloze teringzooi in het FB overziend, kan ik niet anders dan concluderen dat er een hele slechte lading wit poeder is afgeleverd deze week.
Niet gedacht dat het niveau nog verder zou kunnen zakken, maar chapeau jongens, het begrip baggeren heeft er weer een nieuwe dimensie bijgekregen.
Gewoon volgepost tochquote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef demins het volgende:
Mijn [BB SC #119] Herman Brood 60 Memorial Topic heeft vroegtijdig een slotje gekregen. Net als het leven van Herman trouwens, dus ergens is het wel een mooi idee. Maar toch zou ik wel willen weten waarom, van dat topic bedoel ik.![]()
300 posts gewoon hoorquote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef demins het volgende:
Mijn [BB SC #119] Herman Brood 60 Memorial Topic heeft vroegtijdig een slotje gekregen. Net als het leven van Herman trouwens, dus ergens is het wel een mooi idee. Maar toch zou ik wel willen weten waarom, van dat topic bedoel ik.![]()
Ja, nou zie ik het ook! Daarstraks zat ik onderaan op pagina 5 en kon niet meer reageren. Had ik natuurlijk gewoon naar pagina 6 moeten gaan.quote:
er kwamen zelfs laat in de nacht nog mensen hun eer betonen aan Hermanquote:Op zondag 5 november 2006 23:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, nou zie ik het ook! Daarstraks zat ik onderaan op pagina 5 en kon niet meer reageren. Had ik natuurlijk gewoon naar pagina 6 moeten gaan.![]()
![]()
Ik word oud!
![]()
Jammer eigenlijk, het was zo'n mooi idee...![]()
Welke mod kan die andere mod zijn quote ff veranderen in een quote met een anonieme verwijzing o.i.d. , of gewoon de hele quote deleten , want TL + LU in 1 zin op DEZE manier ......quote:Op maandag 6 november 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
verdomme.. nu ben ik het nog met luciano eens ook
Welke bagger ? We hebben gewoon bewezen met [ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FB + [FB5] Het zelfregulerende gedrag der users! dat we zonder ruzie maken de boel ZELF kunnen REGULEREN , m.a.w. een motie van wantrouwen tegen de modjes , welke bij dezen kunnen worden afgezetquote:Op maandag 6 november 2006 16:41 schreef Pinball het volgende:
Eh.. TL.
Ben je nog bezig met opruimen of laat je de rest van de bagger wèl gewoon staan?
quote:Op maandag 6 november 2006 17:21 schreef luciano het volgende:
[..]
Welke bagger ? We hebben gewoon bewezen met FB4 + FB5 dat we zonder ruzie maken de boel ZELF kunnen REGULEREN , m.a.w. een motie van wantrouwen tegen de modjes , welke bij dezen kunnen worden afgezet
ik ga niet alles zitten teruglezen neequote:Op maandag 6 november 2006 16:41 schreef Pinball het volgende:
Eh.. TL.
Ben je nog bezig met opruimen of laat je de rest van de bagger wèl gewoon staan?
quote:Op maandag 6 november 2006 21:09 schreef tong80 het volgende:
Niet te veel humor in het BB Forum.
De kapper van Micheline.
Mijn god.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ga niet alles zitten teruglezen neeAls je iets storends tegenkomt: we hebben een nsb-knop
Tenzij dat slotje van jouw ook een sarcastisch grapje was, ben je het niet met mij eensquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. nu ben ik het verdomme op dezelfde dag met luciano EN met eend eens...
klagen over moderatie mag in het FB-topic
quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tenzij dat slotje van jouw ook een sarcastisch grapje was, ben je het niet met mij eens
![]()
Dan heb je vanaf nu ruzie met mijquote:Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben nu jullie mod.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben nu jullie mod.
Wat is er in godesnaam gebeurt met zelfregulering?quote:Op maandag 6 november 2006 21:13 schreef teamlead het volgende:
[..]tis BB geen ONZ apart topic voegt niets toe, had ook prima als losse post gekunt
Vergeet luus nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is er in godesnaam gebeurt met zelfregulering?
Het ging zo goed hier! We hebben slechts 1 klagende ( bbkijker) user gehad in 3 dagen!
JUIST!quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vergeet luus niet
Onee, die probeerde alleen Gert een beetje te treiteren![]()
Hij heeft quota die hij moet halenquote:Op maandag 6 november 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
JUIST!
1 klagende user in drie dagen....het moddiemod team haalt 3 klachten in 1 dag minimaal![]()
Zooooooooo ff lekker de moddiemods jennen![]()
hou het forum zo soepel en je krijgt nagenoeg geen wanklanken en geen rotzooiquote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft quota die hij moet halen![]()
Maar serieus, ik snap niet dat onzintopics niet zouden kunnen als het toch enigszins BB gerelateerd is
Beetje te serieus allemaal, daar heeft Tong wel een punt
Ja tuurlijk ik kan een scheet laten die niemand ruikt of er een lucifer bij houden.quote:Op maandag 6 november 2006 21:13 schreef teamlead het volgende:
[..]tis BB geen ONZ apart topic voegt niets toe, had ook prima als losse post gekunt
Tong heeft altíjd een punt, namelijk achter zijn topictitels, en als je hem niet kort houdt dan staan er binnen de kortste keren 43 van dergelijke punten in je subforum.quote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef PC eend het volgende:
Beetje te serieus allemaal, daar heeft Tong wel een punt
En als de lol eraf is zakt het vanzelf wegquote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Tong heeft altíjd een punt, namelijk achter zijn topictitels, en als je hem niet kort houdt dan staan er binnen de kortste keren 43 van dergelijke punten in je subforum.![]()
Em als je er een slotje op gooit, zakt het sneller weg.quote:Op maandag 6 november 2006 23:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als de lol eraf is zakt het vanzelf weg![]()
En als jij in dgk blijft lijk je minder hypocrietquote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Em als je er een slotje op gooit, zakt het sneller weg.![]()
Volgens sommige was de lol er nog niet af, want er kwamen wat klachtenquote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Em als je er een slotje op gooit, zakt het sneller weg.![]()
Vandaag de regulier én de live gekeken.quote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
En als jij in dgk blijft lijk je minder hypocriet![]()
Ik kijk elke dag dgk ....dus ..ik mag?quote:Op maandag 6 november 2006 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaag de regulier én de live gekeken.![]()
Ik heb weer even recht van spreken hier.![]()
Ja. TLquote:Op maandag 6 november 2006 23:55 schreef PC eend het volgende:
Maar jij bent echt TL zijn grootste fan geworden he?
Hypocriete vraag!!quote:Op maandag 6 november 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag dgk ....dus ..ik mag?
quote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hypocriete vraag!!
Je hebt zelfs al een rel-tvp geplaatst in DGK FB, dus je intenties zijn duidelijk.![]()
Bommert rellen in FBquote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hypocriete vraag!!
Je hebt zelfs al een rel-tvp geplaatst in DGK FB, dus je intenties zijn duidelijk.![]()
Elke FB is er 1 om te rellen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bommert rellen in FB![]()
![]()
Hij zou een ban moeten krijgen voor gezagsonderbouwend gedrag
quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vergeet luus niet
Onee, die probeerde alleen Gert een beetje te treiteren![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:45 schreef luciano het volgende:
[..]
ER ging een sirene af bij mij in de straat ( iets met Bescherming Bevolking werd mij verteld , en ik kreeg een volautomatisch gegenereerd sms-je van vodaFOK ...........
Did u ring sir ???
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:41 schreef luciano het volgende:
Maak eens vol hier , saaie TT dit .
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:42 schreef luciano het volgende:
Bijna vol
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef luciano het volgende:
Helemaal vol
[ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FBquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef luciano het volgende:
Nu dus
Ik ben een concurrerende meet begonnenquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:06 schreef luciano het volgende:
Heb ff wat putaproblemos ( spaans voor computer problemen , geloof ik) gehad , nog niet helemaal opgelost , maar ik kan in ieder geval alweer zuigen posten
![]()
Niet vergeten hè Duckie ..... De grote BB-meet (dit keer echt)
KOMT
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een concurrerende meet begonnen
BB6 2006 - Meeting!
-edit- je had hem al gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |