En jij wil weer in de gunst komen bij je ex-vriendje Gert of zo?quote:Op zondag 5 november 2006 19:40 schreef PH52 het volgende:
De enorme wezenloze teringzooi in het FB overziend, kan ik niet anders dan concluderen dat er een hele slechte lading wit poeder is afgeleverd deze week.
Niet gedacht dat het niveau nog verder zou kunnen zakken, maar chapeau jongens, het begrip baggeren heeft er weer een nieuwe dimensie bijgekregen.
Kom je ook op de meet PH, lijkt me gezellig!quote:Op zondag 5 november 2006 19:40 schreef PH52 het volgende:
De enorme wezenloze teringzooi in het FB overziend, kan ik niet anders dan concluderen dat er een hele slechte lading wit poeder is afgeleverd deze week.
Niet gedacht dat het niveau nog verder zou kunnen zakken, maar chapeau jongens, het begrip baggeren heeft er weer een nieuwe dimensie bijgekregen.
Gewoon volgepost tochquote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef demins het volgende:
Mijn [BB SC #119] Herman Brood 60 Memorial Topic heeft vroegtijdig een slotje gekregen. Net als het leven van Herman trouwens, dus ergens is het wel een mooi idee. Maar toch zou ik wel willen weten waarom, van dat topic bedoel ik.![]()
300 posts gewoon hoorquote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef demins het volgende:
Mijn [BB SC #119] Herman Brood 60 Memorial Topic heeft vroegtijdig een slotje gekregen. Net als het leven van Herman trouwens, dus ergens is het wel een mooi idee. Maar toch zou ik wel willen weten waarom, van dat topic bedoel ik.![]()
Ja, nou zie ik het ook! Daarstraks zat ik onderaan op pagina 5 en kon niet meer reageren. Had ik natuurlijk gewoon naar pagina 6 moeten gaan.quote:
er kwamen zelfs laat in de nacht nog mensen hun eer betonen aan Hermanquote:Op zondag 5 november 2006 23:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, nou zie ik het ook! Daarstraks zat ik onderaan op pagina 5 en kon niet meer reageren. Had ik natuurlijk gewoon naar pagina 6 moeten gaan.![]()
![]()
Ik word oud!
![]()
Jammer eigenlijk, het was zo'n mooi idee...![]()
Welke mod kan die andere mod zijn quote ff veranderen in een quote met een anonieme verwijzing o.i.d. , of gewoon de hele quote deleten , want TL + LU in 1 zin op DEZE manier ......quote:Op maandag 6 november 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
verdomme.. nu ben ik het nog met luciano eens ook
Welke bagger ? We hebben gewoon bewezen met [ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FB + [FB5] Het zelfregulerende gedrag der users! dat we zonder ruzie maken de boel ZELF kunnen REGULEREN , m.a.w. een motie van wantrouwen tegen de modjes , welke bij dezen kunnen worden afgezetquote:Op maandag 6 november 2006 16:41 schreef Pinball het volgende:
Eh.. TL.
Ben je nog bezig met opruimen of laat je de rest van de bagger wèl gewoon staan?
quote:Op maandag 6 november 2006 17:21 schreef luciano het volgende:
[..]
Welke bagger ? We hebben gewoon bewezen met FB4 + FB5 dat we zonder ruzie maken de boel ZELF kunnen REGULEREN , m.a.w. een motie van wantrouwen tegen de modjes , welke bij dezen kunnen worden afgezet
ik ga niet alles zitten teruglezen neequote:Op maandag 6 november 2006 16:41 schreef Pinball het volgende:
Eh.. TL.
Ben je nog bezig met opruimen of laat je de rest van de bagger wèl gewoon staan?
quote:Op maandag 6 november 2006 21:09 schreef tong80 het volgende:
Niet te veel humor in het BB Forum.
De kapper van Micheline.
Mijn god.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ga niet alles zitten teruglezen neeAls je iets storends tegenkomt: we hebben een nsb-knop
Tenzij dat slotje van jouw ook een sarcastisch grapje was, ben je het niet met mij eensquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. nu ben ik het verdomme op dezelfde dag met luciano EN met eend eens...
klagen over moderatie mag in het FB-topic
quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tenzij dat slotje van jouw ook een sarcastisch grapje was, ben je het niet met mij eens
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |