Wordt dat niet alleen op verzoek van de TS gedaan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand ff de TT van [ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FB aanpassen naar "voor al uw feedback"
Normaal wel maar deze OPer behoort niet tot het incrowd kliekje..quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wordt dat niet alleen op verzoek van de TS gedaan?
OFFTOPIC ... 1e waarschuwing voor Flappiequote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand ff de TT van [ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FB aanpassen naar "voor al uw feedback"
1) Die SC/COS scheiding, waarom?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef luciano het volgende:
1) Oftewel alleen discussies uit de oude doos hier!
2)Alleen off-topic SC geneuzel; Ontopic wordt toch verwijderd.
3)Bans worden uitgebreid besproken.
HEIR HEIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1) is niet meer . WEG SCHEIDINGquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1) Die SC/COS scheiding, waarom?
2) Luusje, WB, alles goed, leuke dag gehad?
3) Kan er een uitgebreide verklaring komen over de bans van Luusje?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
Levensvatbaarheid "zero"......wedden dat we straks met een schone lei beginnen ?
Er staat niet eens BB in de TT.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
Levensvatbaarheid "zero"......wedden dat we straks met een schone lei beginnen ?
Nog 395 te gaan....wat kan mij in godsnaam gebeuren binnen een topic met 300 posts max.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:56 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
, 2e waarschuwing Flappie , and counting !
Sommige opmerking tellen dubbel ..........quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog 395 te gaan....wat kan mij in godsnaam gebeuren binnen een topic met 300 posts max.![]()
Ga jij nu op elk vergrijp mijnerzijds dubbel reageren ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:59 schreef luciano het volgende:
[..]
Sommige opmerking tellen dubbel ..........
Jap, je krijgt toch geen ban heur, daar hoef je je niet extra voor in te likkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
Heb jij toegang tot de "admin files"quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jap, je krijgt toch geen ban heur, daar hoef je je niet extra voor in te likken
TT!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef luciano het volgende:
Oftewel alleen discussies uit de oude doos hier!
Dit topic is niet bedoeld om feedback te geven over zaken die binnen BB6 spelen.Alleen off-topic SC geneuzel; Ontopic wordt toch verwijderd. Bans worden uitgebreid besproken. ook subtiel gezuig is welkom en zelfs gewenst.
HEIR HEIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neuh maar zolang jij je niet misdraagt krijg je geen ban lijkt mequote:Op zaterdag 4 november 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij toegang tot de "admin files"
Jij vind mij een beetje het braafste jongetje van de klas he ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh maar zolang jij je niet misdraagt krijg je geen ban lijkt me![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij vind mij een beetje het braafste jongetje van de klas he ?...zeg maar een soort wannabee Gert ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |