quote:
Mee eens en eigenlijk ook wel alle SC users die het hier tenminste nog een beetje in leven houdenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
Ik wil bij deze alle Streamers knuffelen, zij hebben het het hardst nodig in deze gezapige tijd in het huis!
Wat lief van je BANU , kom hierquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mee eens en eigenlijk ook wel alle SC users die het hier tenminste nog een beetje in leven houden![]()
((((((((((((((((((SLURFJE))))))))))))))))quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:22 schreef slurfje het volgende:
knuffie
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
((((((((((((((((((SLURFJE))))))))))))))))
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
Ik knuffel gans het fok! Forum, aangezien de kans redelijk aanwezig is dat ik ze een week niet mag beroeren
NEEN!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
je vraagt om een vrijwillige ban?![]()
en bedankt he!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:54 schreef luciano het volgende:
Ik sta echter je hoor heer Bommelt ! ( om je op te vangen als je klappen gaat krijgen ! )
Hihihiihi, dank je my dear!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:11 schreef luciano het volgende:
Ik vind jullie ALLEMAAL LIEVVVVVVVVVVVVVVVVVVV![]()
![]()
![]()
Zelfs JIJ daar ja , in dat verdomhoekje !
quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[ knuffel mode on ]Ik knuffel Gladys, omdat ze altijd zo lievvvvvvvvv is[ knuffel mode still on ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |