Veel drank, heel veel drank!quote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat zit er zoal in de minibar vanavond?![]()
Mag jij stoken?quote:Op zondag 5 november 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Loes vind je niet Rivella light genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!quote:
nies dadelijk in de mic als je zo door gaatquote:
brammetje is my middle name...dus ja als er 1 is die het mag lijkt mij dat Jappert (gezegend zij zijn naam ) toch wel.quote:
Nou ja, zeg!!quote:Op zondag 5 november 2006 00:31 schreef luciano het volgende:
Waar blijft die Sabinapuppieboy nou ? Bij de buurtjes serveert hij zich het apelazerus , maar hier ........... Tlijkt wel of hij hier niet welkom is of zo !?
Hebben jullie iets tegen hem of zo ?
Geef hem ook eens een knuffel ....... wie begint ?
[ wegrent mode on ][ wegrent mode blijft aan ]
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!![]()
2 dagen en dit subforum loopt als nooit tevoren!quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Zelfregulerende users *proest*
Ik geef jullie precies 2 dagen.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Volgens mij zat die groene klodder op d'r beeldscherm!quote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!![]()
quote:
ranzig wijf dat je bentquote:Op zondag 5 november 2006 00:34 schreef chas het volgende:
[..]
Volgens mij zat die groene klodder op d'r beeldscherm!
En dat is nog niet zo erg... maar die klodder gaat glijden over dat scherm!
Bahhhhhhhhh![]()
Owhhhhhhhhh... hihihihi......quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Neuh, dan maar met opgeheven hoofd de consequenties dragen!quote:Op zondag 5 november 2006 00:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
kom op nou bommels...redden wat er te redden valt![]()
Hebben die Mods ZOLANG nodig om alles in het gareel te houden?quote:Op zondag 5 november 2006 00:35 schreef luciano het volgende:
Maar we hebben WEL 2 dagen .............. SCREENSHOT !
quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
Wie gaat de bans aanvragen eigenlijk?
Oké, dan ga ik ook wel elrgens anders postne, tis ook best heftig als er 20 actieve threads in een subforumpje staan waar nog maar 10 mensen postenquote:Op zondag 5 november 2006 00:37 schreef Day het volgende:
Kan prima in het Marcia-topic.
quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, dan maar met opgeheven hoofd de consequenties dragen!![]()
Niemand!quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
dus ik hoesquote:
Ik wil best bans aanvragen, helemaal geen probleemquote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
helt ?quote:
Ik heb niet zo'n behoefte aan diverse Floris-topics hier. Dit had je ook prima kunnen melden het vorige Floris-topics dat je opende.quote:Op zondag 5 november 2006 00:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik ook wel elrgens anders postne, tis ook best heftig als er 20 actieve threads in een subforumpje staan waar nog maar 10 mensen posten
ey! PAK MIJN AANVRAAG OP MSN EENS AAN!quote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil best bans aanvragen, helemaal geen probleem![]()
![]()
HEB IK ALLANG GEDAANquote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey! PAK MIJN AANVRAAG OP MSN EENS AAN!
MAAR WEL HET CAPSLOCKVIRUS! :pquote:Op zondag 5 november 2006 00:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
HEB IK ALLANG GEDAANHEB ALLEEN DIE MSN NIET AAN
nee,womanquote:Op zondag 5 november 2006 00:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
De rest van die post geloofde je wel ?![]()
![]()
Ja dag!quote:Op zondag 5 november 2006 00:39 schreef luciano het volgende:
Eerst ff deel 4 doorlezen Day , dan oordelen .......![]()
Die Jappie begrijpt het nog steeds niet, DIT MOET HIERquote:Op zondag 5 november 2006 00:47 schreef Jappie het volgende:
Oh mijn god....ze hebben echt veel gezopen.......nu krijgen we de godganse nacht overal over het forum van die liefdesverklaringen te lezen...
![]()
![]()
HEIR HEIR!quote:Op zondag 5 november 2006 00:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die Jappie begrijpt het nog steeds niet, DIT MOET HIER![]()
Als je dat zou doen , dan konden jullie allemaal je kleurtje inleveren wegens overbodigheid hier ......quote:Op zondag 5 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:
Ja dag!![]()
Ik ga echt geen hele topic doorlezen, samenvatting graag!
kannie te laat hier ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef luciano het volgende:
[ FB #5 ] Het zelfregulerende gedrag van de users !
Mag dicht Day.......
Ik was net te laat .
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef luciano het volgende:
Ja hoor ......... wat is er mis gegaag dan ?
precies, en waar blijven onze knopjesquote:Op zondag 5 november 2006 01:16 schreef luciano het volgende:
En Day heeft ons 2 dagen " proeftijd " gegeven om ons te bewijzen ..........
Kan niet anders zeggen idd...quote:Op zondag 5 november 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
Tis gewoon fantastisch gegaan hier!
Dus eigenlijk zouden de mods hier de teugels moeten laten vieren juist?quote:
Mijn TT is veranderd, het moet zijn: Zwaai hier alvast Monique uit.quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef flugeltje het volgende:
O god, we kunnen niet eens een avondje weg hier...
JALOERS?quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef flugeltje het volgende:
O god, we kunnen niet eens een avondje weg hier...
Dat niet...ik denk alleen dat ze het met een gerust hart aan ons kunnen overlatenquote:Op zondag 5 november 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zouden de mods hier de teugels moeten laten vieren juist?
Grensgevalletje OFF-topic , maar vooruit , we zijn tolerant , KNUFFELLLLLLLLLLLLLLLLL Peet !quote:Op zondag 5 november 2006 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn TT is veranderd, het moet zijn: Zwaai hier alvast Monique uit.
Verander ff
Zwaai hier (alvast) Rik uit
quote:Op zondag 5 november 2006 01:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat niet...ik denk alleen dat ze het met een gerust hart aan ons kunnen overlaten![]()
quote:
dankjequote:
Woefquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:31 schreef chas het volgende:
[..]
Wel een beetje ontopic blijven, ja!!
ik kan hier geen lettergrootte 72 nemen maar toch:quote:
Ik kan hier gewoon niet over uit!quote:
ik kan wel janken nu!quote:
Euh 6 topics FB aan het teruglezen?quote:Op zondag 5 november 2006 02:31 schreef luciano het volgende:
WAAR WAS JE NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!
quote:Op zondag 5 november 2006 02:31 schreef luciano het volgende:
IK jank mee ..............
Wat zij zeggenquote:
Wat een rampquote:
Dan dan moet ik ook maar gaan jankenquote:
ga janken zeg!quote:
En dan krijg je dit weer, terwijl we het allemaal in goede banen willen leiden hierquote:Op zondag 5 november 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is terug![]()
Kan je die offtopic bullshit ff verwijderen?
Volgens mij was het meer een observatiequote:
HEAR HEAR! Het subfourm was vandaag gewoon gezellig en zonder wankklank!quote:Op zondag 5 november 2006 02:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan krijg je dit weer, terwijl we het allemaal in goede banen willen leiden hierNormaal zou ik zeggen, bannen die hap, maar aangezien we vandaag goed bezig zijn is een
voldoende lijkt me
quote:Op zondag 5 november 2006 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een observatie
quote:Op zondag 5 november 2006 02:54 schreef static het volgende:
[..]
Mis je een extreem aantal hersencellen of zit je met je klauwtjes in een pot met verboden middelen ofzo?
gewoon een kutmod!quote:
Lijkt vandaag wel of die mods zijn losgeslagen en dat de users eigenlijk beter af zijn zonderquote:
Heeft die nick van jouw nog een betekenis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |