Is er kans op een trio?quote:Op zondag 5 november 2006 00:44 schreef yvonne het volgende:
Je bent de mooiste mod die we ooit op BB gehad hebben.
Zo, klaar
Als day wil, nou!quote:
OHW MY FUCKING GOD ! nu je het zegtquote:Op zondag 5 november 2006 00:47 schreef Jappie het volgende:
Oh mijn god....ze hebben echt veel gezopen.......nu krijgen we de godganse nacht overal over het forum van die liefdesverklaringen te lezen...
![]()
![]()
Bommie wil ik niet.quote:
En als ik er nou bij kom?quote:Op zondag 5 november 2006 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie wil ik niet.
Maar jij mag hier komen!![]()
![]()
Dat lijkt mij een vrij onmogelijke opgavequote:Op zondag 5 november 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
OHW MY FUCKING GOD ! nu je het zegt![]()
Die gaan nog erger blaten dan wij al de hele dag doen![]()
Ik snap eindelijk wat mannen in vrouwen zienquote:Op zondag 5 november 2006 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie wil ik niet.
![]()
Ik heb mijn best gedaan, jij ook en manu en loes zeer zekerquote:Op zondag 5 november 2006 00:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een vrij onmogelijke opgave...maar in de buurt komen doe ze zeker.
![]()
![]()
Je hebt wat gemistquote:
Doe es ff updaten van haar weelderige vormen enzo...quote:Op zondag 5 november 2006 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap eindelijk wat mannen in vrouwen zien
Ik praat niet meer met jou.quote:
90quote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe es ff updaten van haar weelderige vormen enzo...![]()
![]()
![]()
Het was zo leuk, en Day is ECHT knap!quote:
quote:
Zou ik jokken?quote:Op zondag 5 november 2006 00:57 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
je liegt het.......damned
die smiley dekt bij lange na het speeksel niet wat me uit de bek loopt...
![]()
![]()
quote:
Doe eens een foto plaatsen.quote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
* Day maakt note: Morgen brilletje voor Yvonne kopen.
Dame, je bent een schoonheid!quote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
* Day maakt note: Morgen brilletje voor Yvonne kopen.
Flugel staat waarschijnlijk nu nog steeds op TL te wachten...quote:Op zondag 5 november 2006 01:06 schreef demins het volgende:
Waarom hoor ik niks over Flugel? Die is toch ook gruwelijk knap...!![]()
RUBENSVROUWEN!quote:Op zondag 5 november 2006 01:06 schreef demins het volgende:
Waarom hoor ik niks over Flugel? Die is toch ook gruwelijk knap...!![]()
Misschien moet iemand met haar gaan praten?quote:Op zondag 5 november 2006 01:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Flugel staat waarschijnlijk nu nog steeds op TL te wachten...![]()
Gaat prima bij mijquote:Op zondag 5 november 2006 01:12 schreef luciano het volgende:
Ben ik de enige waar mijn paginas niet volledig willen laden ? Iets met een i4.photobucket pic ........
quote:Op zondag 5 november 2006 00:44 schreef yvonne het volgende:
Zo, klaar
Nee hier ookquote:Op zondag 5 november 2006 01:12 schreef luciano het volgende:
Ben ik de enige waar mijn paginas niet volledig willen laden ? Iets met een i4.photobucket pic ........
* geeft troostknuf aan Flugelquote:
hier natuurlijk:quote:Op zondag 5 november 2006 01:17 schreef luciano het volgende:
Oh ja , brb , ff knuffelties doen !
Kropje sla terug voor jou ! + eventueel een stevige komkommert .quote:Op zondag 5 november 2006 01:43 schreef slurfje het volgende:
wil de groenten doen aan allemaal
Mis je een extreem aantal hersencellen of zit je met je klauwtjes in een pot met verboden middelen ofzo?quote:Op zondag 5 november 2006 01:54 schreef luciano het volgende:
FF cross postje . ik ga ff canasta + spades spelen op yahoo , behave all , dont ruin what i tried to build up with FB4 , i risked my life ', ....... LET ME LIVE !!!
Laterssssssssssssss all , KNUFFELLLLLLLLLLLLLLL
het voorbeeld van een mod die niets aanvoelen kan!quote:Op zondag 5 november 2006 02:54 schreef static het volgende:
[..]
Mis je een extreem aantal hersencellen of zit je met je klauwtjes in een pot met verboden middelen ofzo?
beidenquote:Op zondag 5 november 2006 02:54 schreef static het volgende:
[..]
Mis je een extreem aantal hersencellen of zit je met je klauwtjes in een pot met verboden middelen ofzo?
ga je hier nog op terugkomen schat?quote:Op zondag 5 november 2006 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie wil ik niet.
![]()
foto.quote:Op zondag 5 november 2006 00:44 schreef yvonne het volgende:
Zo, klaar
fobo, schele!quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 13:36 schreef Sanne het volgende:
Was er weer een crewmeet?
En het is zeker een lekker wijf!!!
Ik help alleen.quote:
Welneequote:Op zondag 5 november 2006 00:47 schreef Jappie het volgende:
Oh mijn god....ze hebben echt veel gezopen.......nu krijgen we de godganse nacht overal over het forum van die liefdesverklaringen te lezen...
![]()
![]()
Ohhhhwwww,quote:Op zondag 5 november 2006 16:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik help alleen.
In haar fobo* staat een foto vanDay
*fobo = fotoboek
Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen vanochtendquote:
Tja...je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen de hele avond door zijn knieen gaat zakken om jou te bekijken...quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 19:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tja...je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen de hele avond door zijn knieen gaat zakken om jou te bekijken...![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 19:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tja...je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen de hele avond door zijn knieen gaat zakken om jou te bekijken...![]()
En ik had nog wel hakken aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |