Veel toffer dan Floortjequote:
Net zo imagoloosquote:
Beev gaat voor de oudere vrouwen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
Ook dat valt best mee.
Alleen even d'r neus wegdenken, dan is het echt een leuke vrouw. Ik zat als 13jarig ventje zo nu en dan wel tein die les
.
Mwah, zij was toen een jaar of 29/30, als jong pubertje is dat heel wat hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beev gaat voor de oudere vrouwen?
Hey, lul, dat is gewoon wat ook op die songfestivalsite te downloaden is, vrij toegankelijk dus, nog niet eens de studioversiequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
edit: warez
Dan plaats je die link toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Hey, lul, dat is gewoon wat ook op die songfestivalsite te downloaden is, vrij toegankelijk dus, nog niet eens de studioversie.
[afbeelding]
Ja, deed ik dat nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan plaats je die link toch?![]()
Neequote:
Dat klinkt best lekker!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Deze doet het hopelijk wel: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2004/heartofstone.rm
Jaaaa, die zocht ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:29 schreef Knipoogje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BdfiIenHLOg
Bron.quote:Anja Wessels, de favoriete van het publiek bij het nederlands songfestival, was te gast bij Stendersvroeg...
en dat hebben ze geweten... Zij is dus echt niet op haar bekkie gevallen en als een echte kat beet ze van zich af met opmerkingen nog scerper dan een katteklauw.
Henkjan: "als ze mijn billen zo vast houden heb ik twee dagen blauwe billen"... Anja: "Als ze mijn billen zo vast houden hebben zij twee dagen blauwe ogen!!!"
quote:Op zondag 5 november 2006 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Wat doet dat saaie mens hier![]()
ik kon haar tijdens het songfestival ook al niet uitstaan!brrrr
lol, toevallig was ik ook vind Hind-Elisaar en Raffaquote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
. Saai is ze sowieso niet
. Leuk mens juist
.
En ja, ik zal net als bij Hind-Elisaar-Raffa ervoor blijven strijden.
Elisaar kon dan helaas maar zeer Matig zingen met een hoofdletter M.quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
En ja, ik zal net als bij Hind-Elisaar-Raffa ervoor blijven strijden.
Nietes, Elisaar was goedquote:Op maandag 6 november 2006 09:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Elisaar kon dan helaas maar zeer Matig zingen met een hoofdletter M.![]()
*mee eens*quote:Op maandag 6 november 2006 10:57 schreef PeRi het volgende:
Ik vind haar dus echt niks. Ik hou niet van Floortjes. Stem is te jankerig, en ze is way oud (als in; ze ziet er niet uit).
niet dus... ik vidn het een beetje een doosquote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef BVO het volgende:
Nouja, des te leuker is het als jullie straks allemaal om zijn.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 6 november 2006 10:57 schreef PeRi het volgende:
Stem is te jankerig, en ze is way oud (als in; ze ziet er niet uit).
Kan ze ookquote:Op maandag 6 november 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En ik zie haar geen uptempo zingen
Dat is natuurlijk onzin. Er zijn genoeg zangers & zangeressen die hartstikke goed zijn, maar in de marge zijn blijven steken omdat de platenbonzen liever voor instant succes gaan en een of ander commercieel aantrekkelijk groepje voorrang verlenen (die ze na een jaar afdanken voor een volgend groepje).quote:Op maandag 6 november 2006 15:45 schreef _Arual_ het volgende:
Oh, daarom kwam zij me zo bekend voor. Vind ik niet echt fair eigenlijk, dat zo iemand mee mag doen. En nutteloos ook. Ze heeft al bewezen dat ze die X-factor niet heeft, anders had ze wel in de spotlights blijven staan.
goed zingen is toch iets anders dan het hebben van de X-factor? Als ze die had gehad, dan was er toch vraag naar haar muziek geweest, en was ze niet gedumpt door haar platenbaas?quote:Op maandag 6 november 2006 16:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Er zijn genoeg zangers & zangeressen die hartstikke goed zijn, maar in de marge zijn blijven steken omdat de platenbonzen liever voor instant succes gaan en een of ander commercieel aantrekkelijk groepje voorrang verlenen (die ze na een jaar afdanken voor een volgend groepje).
Ze is lerares Engels op het Gymnasium, dus zeg nou niet dat ze geen Engels kanquote:Op zondag 5 november 2006 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond ze allebei slecht met de Engelse uitspraak, en daar heb ik een gloeiende hekel aan.
Dan zal ze er wel al uit zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:01 schreef BVO het volgende:
Ik zag haar gisteren kort, maar ze liet niets los.
Juist nietquote:
quote:"Wij? Gemeen? Neeee joh, hooguit een beetje vals af en toe. Dus toen zich afgelopen vrijdag de kans voordeed om Anja Wessels, de bijna-winnares van het Nationaal Songfestival, in de maling te nemen greep Stenders Vroeg die kans natuurlijk met beide handen aan. Wat er was gebeurd? Wel, Gerard Joling bleek iets lelijks over deze dame te hebben gezegd. Maar wat zij niet wist, was dat wij Gerard Joling in de studio hadden rondlopen. Dat wil zeggen... iemand die hem verschrikkelijk goed kan nadoen. Jeroen van den Boom genaamd. En toen gebeurde er dus dit (in realaudio). En als je wilt weten, wat er gebeurde toen Jeroen van den Boom werd ontmaskerd, dan klik je ff hier."
Ben blij voor jequote:
quote:Anja:
“Ik moest even omschakelen, want de percussionisten deden iets anders dan tijdens de repetitie. Maar ik heb er een goed gevoel over. Ik zal er niet uitgaan omdat ik het verknald heb.”
quote:Anja's Confrontatie
De dagen tijdens De Confrontatie zijn lang en vermoeiend. Ook Anja heeft daar last van.
“Ik vond het echt heel erg zwaar. In deze fase gaat het er niet om hoe goed je kunt zingen, want dat kan iedereen. Maar het gaat erom hoe je kunt omgaan met de omstandigheden.”
Lovely day
Anja heeft de dagen voor De Confrontatie slecht geslapen. Dat is ook de reden dat ze ’s avonds in het hotel op tijd naar bed is gegaan, en niet meer gerepeteerd heeft. Ze heeft gekozen voor het nummer ‘Lovely Day’. "Ik ben gewoon afgegaan op mijn kennis van de nummers die ik al had", zegt ze.
"Een toffe opdracht"
Als ze de volgende morgen van Henk hoort dat ze gaan optreden met percussionisten is ze enthousiast: “Ik vind dat echt een toffe opdracht. Dan kun je je muzikantschap tonen.” Maar dat blijkt lastiger dan verwacht. Anja was er vanuit gegaan dat ze zouden optreden met een pianist en dus met akkoorden begeleid zouden worden. “Nou moet je zelf nog zorgen dat je in de juiste toonsoort blijft zingen. Dat is wel pittig.”
Zenuwen, thee en rescuedruppels
Naarmate de dag vordert, wordt Anja zenuwachtig. Ze merkt dat over haar stem een ruis komt. Af en toe rent ze heen en weer naar het toilet om even te kijken of alles nog werkt. “Daar galmt het lekker, even je stem oprekken.” Ze heeft nog meer tips om ervoor te zorgen dat op het ‘moment suprême’ alles goed gaat: “Je sjaal voor je mond binden, een alternatief voor stomen. Doordat je je adem uitblaast in je sjaal krijg je vochtige lucht weer binnen. Verder drink ik ook thee en heb ik rescue-druppels: deze zorgen ervoor dat je rustig blijft.”
"Ik heb het niet verknald"
Nadat ze opgetreden heeft voor Henk en Lies komt Anja als een van de weinigen opgelucht terug de wachtruimte in. “Als ik niet door ben, dan is het in ieder geval niet omdat ik het verknald heb.” Het ging dus goed.
En Door
Henk was het daarmee eens. Hij noemde Anja al eens 'een hele goede zangeres'. En ze is één van de zes kandidaten die doorgaat naar De Ultieme Test.
Het was ook de bedoeling elkaar tips te geven hoorquote:
Wat is er betweterig aan haar?quote:
Ik kijk voor het eerst naar haarquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat is er betweterig aan haar?. Dat ze zei andermans Engelse uitspraak niet goed te vinden? Dat was de bedoeling, iedereen zei iets over elkaar. Dat ze iemand gaat helpen met die uitspraak? Lijkt me juist wel aardig. Toen ze iets zei tegen die rare Amerikaanse (?) vent?
Dan laat ze dus al zo'n 4 finalisten achter zich.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
Ze kan zingen.
Maar ze is nog steeds geen ster!quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan laat ze dus al zo'n 4 finalisten achter zich.
quote:Wist je dat…
...Anja docent Engels op een middelbare school is?
...Anja in 2004 tweede werd op het Nationaal Songfestival?
...Anja enorm veel weet van Astrologie?
...Anja ook dol is op paardrijden?
...Anja geen alcohol drinkt?
...Henk denkt dat het ook mooi zou klinken als Anja het kookboek zou voorlezen?
...Drie slaappillen er niet voor konden zorgen dat Anja in slaap viel in de nacht van De Ultieme Test?
...Prince en Barbara Streisand Anja’s favoriete artiesten zijn?
...Anja thee en rescue-druppels gebruikt om rustig te zijn voor optredens?
...Henk Anja een hele goede zangeres vindt?
Ja, dat wist ik.quote:Wist je dat…
...Anja docent Engels op een middelbare school is?
Ik denk ook niet dat ze het ver gaat schoppen. Maar voor haar zangkwaliteiten hoeft ze zich wat mij betreft niet te schamenquote:
quote:Op zondag 24 december 2006 12:36 schreef sbientje het volgende:
trijntje oosterhuis loenst, maar vind ik niet lelijk!
Anja niet danquote:
Die compenseert het met haar tofheid, Trijntje kan alleen zingen.quote:
Wat mij betreft geldt dat ook voor Anja.quote:
Anja zingt beter, alleen een beetje een hopeloze performancequote:
ze zien er allebei niet uit, dus dat maakt geen verschil.quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef sbientje het volgende:
anja zingt beter dan trijntje oosterhuis?![]()
en ze is nog knapper ook zeker...
sure
Anja zingt klasses beter.quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef sbientje het volgende:
anja zingt beter dan trijntje oosterhuis?![]()
en ze is nog knapper ook zeker...
sure
fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denktquote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Anja zingt klasses beter.
Ben benieuwd naar het commentaar van Henkjan in de liveshow(s), hij was tijdens het songfestival erg van haar onder de indruk.
Wat kunnen die anderen meer dan?quote:Op maandag 25 december 2006 20:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
zeer terecht dat ze door is. qua stem is ze zeker een van de beste kandidaten dit seizoen. maar hoelang houdt ze het vol, als ze niet veel anders kan dan goed zingen?
Dat kon ik dus weer niet goed horen omdat iedereen er doorheen zat te kakelen. Maar Anja is gewoon de beste zangeres, dus dat geloof ik welquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:58 schreef BVO het volgende:
Wat stak ze tijdens dat gezamenlijke nummer trouwens mijlenver boven de rest uit zeg.
Ah tof, van tegenstander tijdens IDO naar medestander nuquote:Op woensdag 27 december 2006 00:05 schreef Lynx666 het volgende:
Damn, wat was ze goed zeg tijdens dr optreden voor al die BNers![]()
. En ik vind het een top wijf
Deze wordt leuk om te volgen in de liveshows
Zeg haar dan maar dat ik haar een kutwijf vind! Wat een verwaande en arrogante trut.quote:
nou nouquote:Op woensdag 27 december 2006 05:10 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Zeg haar dan maar dat ik haar een kutwijf vind! Wat een verwaande en arrogante trut.
Dank je wel!
quote:Anja wil geen druk
Het grootste gevaar voor Anja is dat zij zichzelf te veel druk oplegt. Hoe ontwijkt ze dit gevaar?
Luxe villa
De Oudere Solisten brengen de dag voor het optreden in De Ultieme Test door in een luxe villa in het plaatsje Nieuwer Ter Aa. In deze rustige omgeving bereiden de kandidaten zich voor op hun optreden op het podium van Panama.
Gat
Wie verwacht dat de Rotterdamse Anja helemaal tot rust komt in deze landelijke ruimte heeft het helemaal mis. Toch is ze bij aankomst in de villa blij met wat ze ziet: “Wat een groot huis! Ik dacht: in welk gat ben ik nou beland? Maar ik vind het hier wel erg mooi.”
Druk
Voor Anja is het erg belangrijk dat ze zich ontspant, en een omgeving waar ze zich op haar gemak voelt kan daar bij helpen: “Wat mij de das om zou kunnen doen, is dat ik teveel druk op mezelf leg, waardoor ik mijn stem niet goed naar buiten kan brengen.”
Pillen
De rustige omgeving kan er niet voor zorgen dat Anja helemaal in goede doen aan het optreden van De Ultieme Test begint. De nacht in de villa doet de zangeres geen oog dicht. Een half uur voordat ze moest opstaan nam Anja zelfs nog haar derde slaappil van die nacht in. “De effecten daarvan voel je wel de dag daarna”, beaamt de onrustige zangeres.
Klasse
Dat Anja een goede zangeres is bewijst ze tijdens haar optreden. Ondanks haar gebrek aan slaap, en de gevolgen daarvan, weet ze op Henk zo’n goede indruk te maken dat het jurylid er niet lang over hoeft na te denken: Anja gaat door naar de Liveshows!
Staat me niet bij dat ze daar woont, maar zou best kunnen hoor. Zo goed ken ik d'r ook weer nietquote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
BVO waar woont Anja?
Mijn vader zei dat hij gelezen had dat 1 van de finalisten uit Spijkenisse kwamen ik dacht gelijk aan Anja
Volgens mij koortsblaarquote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef PeRi het volgende:
Ze heeft iets op haar lip.
ik denk dat ze er zaterdag uitvliegtquote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze zaterdag veel mensen gaat verrasssen.
Nee, eerst GS. Anja mag volgende week.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik denk dat ze er zaterdag uitvliegt
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze zaterdag veel mensen gaat verrasssen.
Mensen met grote neusen hebben de x-factorquote:Op donderdag 28 december 2006 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jeeh wat een neus.... selecteren ze de kandidaten daarop ofzo?
quote:Anja
“Goeie zaak! Ik was ziek, dus ik had alle tijd om veel te bellen voor haar, natuurlijk ook hopend op die prijs die je kon winnen door te stemmen. Ik vind het super, ook voor Henk, dat onze categorie – toch een beetje het ondergeschoven kindje – met vier mensen in de finale staat. En Dorine is ook een supertof wijf. Daarnaast ben ik nu niet meer de oudste in onze categorie, haha.”
Vooral dat over haar x-factorquote:Mijn x-factor: ,,Ik kan mensen raken met mijn stem. Anderen hebben het door een frisse en fruitige uitstraling. Ik niet niet. Kom op zeg! Als mensen hun ogen sluiten gaat het bij mij goed.''
De ultieme x-factor: ,,Het klinkt oneerbiedig maar in Nederland zie ik die niet. Anouk en Dinand Woesthoff hebben internationale allure maar vallen toch in het niet bij artiesten als Prince.''
AD-prognose: Mooie, geschoolde stem. Word Maud of Jim nu nog jaloers van. Maar hypernerveuze Anja moet werken aan haar onzekere presentatie: zo raakt die stem het publiek niet.
Nou, ze heeft wel enige zelfkennisquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:55 schreef BVO het volgende:
Uit het AD:
[..]
Vooral dat over haar x-factor.
Het viel me al van je tegen dat je mijn praktijkervaring niet gewoon aannamquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik begin haar leuker te vinden dan voorheen.
Ze kan het heus wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar omgang met de camera is nog niet goed genoeg, veel te afstandelijkheid.
Eens!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:55 schreef SpecialGuest het volgende:
Goede zangeres, vast ook wel een tof persoon, maar ze brengt bij mij geen enkel gevoel over met haar performance.
Daar doet ze precies hetzelfde, ze kijkt over het publiek en maar amper in de camera.quote:
hangt natuurlijk wel van het thema af.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:16 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat ze deze week overleeft en volgende week met een echt mooie ballad kan laten horen wat ze kan.
Niet constant, hoor. Maar die beat bij Relight my Fire waren soms best luid.quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef Tasha het volgende:
@ Natalie: Ik weet niet wat er mis was met je tv, maar als iemand boven de muziek uitzong dan was zij het wel. Misschien was je in de war met Melanie?
Live vond ik 'r wel erg goedquote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef Natalie het volgende:
Kreeg er geen kippenvel van. Denk ook niet dat dit een goed nummer voor haar was. Jury was natuurlijk niets dan positief, terwijl ik haar stem soms amper hoorde door het volume van de muziek...
Ik ben het alweer met Sven eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
Dat zingen zit opzich wel goed, maar ze boeit gewoon nul komma nul.
Ik gruwelde vooral van haar UK-Engelse uitspraak.quote:Op zondag 31 december 2006 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond haar gisteravond 1 van de slechtste... zowel live als op tv
Ik denk dat die gruwels over haar uitspraak bij veel mensen komen door hún gebrekkige uitspraakquote:Op zondag 31 december 2006 11:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik gruwelde vooral van haar UK-Engelse uitspraak.
Oh, dat kan ook.quote:Op zondag 31 december 2006 11:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat die gruwels over haar uitspraak bij veel mensen komen door hún gebrekkige uitspraak.
Ze spreekt het te goed voor een Nederlandse. Te Engels zeg maar.
Ik vond haar uitspraak juist erg goed. Zo heerlijk Brits-Engels, en niet dat steenkolen Engels wat de meeste Nederlanders presteren. Hele verademingquote:Op zondag 31 december 2006 11:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik gruwelde vooral van haar UK-Engelse uitspraak.
ik vond ze verschrikkelijkquote:Op zondag 31 december 2006 20:44 schreef --Globe-- het volgende:
De kleren vind ik ook niet zo geslaagd eigenlijk.
Jaquote:Op maandag 1 januari 2007 17:27 schreef soylent het volgende:
BVO, ik las volgens mij ergens dat jij ook leerling van haar was, heb je ook op het Erasmiaans gezeten?
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. 2,5 jaar geleden alweer eindexamen gedaan
.
Je foto's zeiden me al niksquote:Op maandag 1 januari 2007 17:51 schreef soylent het volgende:
[..]
![]()
Ik 10 jaar geleden, en dus heb ik haar niet meer meegemaakt!![]()
Desondanks een prachtige tijd gehad.
Ik ook nietquote:Op zondag 31 december 2006 20:44 schreef --Globe-- het volgende:
De kleren vind ik ook niet zo geslaagd eigenlijk.
quote:Anja Wessels ’vreselijk goed’ in X-factor
ROTTERDAM De Rotterdamse troef in het tv-programma X-factor, Anja Wessels, is verzekerd van een plaats in de volgende ronde.
Tijdens de uitslag van de stemming door tv-kijkers, oudejaarsavond, kreeg Anja als eerste het verlossende bericht dat zij aanstaande zaterdag opnieuw mag meedoen aan de liveshow.
Afgelopen zaterdag was de jury al lovend over Anja, die verraste met een sterke uitvoering van Relight my Fire van Dan Hartman. ,,Vreselijk goed,’’ oordeelde jurylid Henk Temming, de coach van de kandidaten boven de 26 jaar. Maar ook de immer kritische Henk-Jan Smits was lovend: ,,Ik heb menig Top-40 zangeres dit nummer horen zingen, maar weinigen zó goed.’’
Anja Wessels (37) is in het dagelijks leven lerares Engels op het Erasmiaans Gymnasium in Rotterdam. Als zij aanstaande zaterdag de tv-kijkers weer weet te imponeren, betekent dit dat haar leerlingen het na de Kerstvakantie even zonder haar moeten doen. Anja heeft namelijk verlof totdat X-factor voor haar tot een einde komt.
De leerlingen van het Erasmiaans volgen de verrichtingen van hun lerares op de voet. Het is overigens de tweede keer dat zij zo kunnen meeleven met ’mevrouw Wessels’. Enkele jaren geleden wist Anja door te dringen tot de finale van het Nationaal Songfestival. Toen werd zij tweede.
Hmm.. Ik vind haar én een geweldige stem hebben, én een leuke uitstraling hebbenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb het eerder gezegd. Ze heeft een leuke stem, maar ze mist de uitstraling
Correctie: Goede (i.t.t. anderen) uispraak.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:26 schreef Woelli het volgende:
Als ik haar optreden terug zie ga ik me ook steeds meer ergeren aan haar overdreven uitspraak
Nee maar die accentquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Correctie: Goede (i.t.t. anderen) uispraak.
Of gaat Woelli of all people even een Engels lerares op een gymnasium bekritiseren op haar uitspraak?
En das nou net waar C_D, fir3fly en anderen zo tegen zijnquote:
is dat zo? Dat is me nog niet opgevallen eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:18 schreef Hapertje het volgende:
Nou, ik help je wel hoor... zegt ze tegen iedereen. Doet me denken aan Sunny... KOTS!
Als jij nou in plaats van kijken ook eens zou luisteren, had je begrepen dat Henk aan de kandidaten vroeg kritisch te zijn tegenover anderen en elkaar niet te sparen. Dorine heeft duidelijk een vrij matige Engelse uitspraak, waarop Anja als lerares Engels zijnde daar iets over zegt en haar aanbiedt haar ermee te helpen. Wat een ongeloofelijke takketrut inderdaad, hoe DURFT ze het voor te stellenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:24 schreef Hapertje het volgende:
Moet je de laatste ronde voor de liveshow maar eens bekijken!
Inderdaad, en slim, 't kan zo een paar duizend SMSjes opleverenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Je foto's zeiden me al niks. Ik heb haar maar één jaar gehad, jaar of zeven terug geloof ik, maar ook met buitenschoolse activiteiten was het een leuk mens
.
Wel tof dat ze de school ook nog even noemde.
Sorry hoor, maar ze zei het ook tegen Ruben. En dan tegen Eric en Natasja dat ze dat tabletje gaf om te kalmeren... nee, ze voelt zich boven anderen verheven. Sorry, zo ziet ik het!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jij nou in plaats van kijken ook eens zou luisteren, had je begrepen dat Henk aan de kandidaten vroeg kritisch te zijn tegenover anderen en elkaar niet te sparen. Dorine heeft duidelijk een vrij matige Engelse uitspraak, waarop Anja als lerares Engels zijnde daar iets over zegt en haar aanbiedt haar ermee te helpen. Wat een ongeloofelijke takketrut inderdaad, hoe DURFT ze het voor te stellen?
Ze voelt zich de moeder van de groepquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:37 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze zei het ook tegen Ruben. En dan tegen Eric en Natasja dat ze dat tabletje gaf om te kalmeren... nee, ze voelt zich boven anderen verheven. Sorry, zo ziet ik het!
Ze geeft een tabletje aan iemand die volkomen hysterisch is en dat maakt haar een kapsonestrol? Interesting....quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:37 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze zei het ook tegen Ruben. En dan tegen Eric en Natasja dat ze dat tabletje gaf om te kalmeren... nee, ze voelt zich boven anderen verheven. Sorry, zo ziet ik het!
dit gaat mij ook boven de petquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze geeft een tabletje aan iemand die volkomen hysterisch is en dat maakt haar een kapsonestrol? Interesting....
dat geldt voor jou meer dan voor ons volgens mijquote:Op donderdag 4 januari 2007 03:05 schreef Hapertje het volgende:
You only see what you wanna see...
quote:Top-choreograaf
Tim Noble is topchoreograaf en de danscoach van de kandidaten. Hij geeft zijn mening over de Oudere Solisten.
Anja:
“Zij heeft ongetwijfeld een geweldige stem. Toch vond ik dat ze, in het eerste stadium van X FACTOR, zonder beleving een optreden neerzette. Het leek alsof ze zich ongemakkelijk voelde als ze moest bewegen. Ze concentreerde zich alleen op het zingen en niet op het plaatje. Nu ze een paar keer met mij heeft gerepeteerd, staat ze meer open voor het maken van meer bewegingen. Ik hoop dat ze er steeds meer open voor staat.”
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO is er net mee gestart zie ik.
Ik doe nooit mee aan die flauwekulquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO is er net mee gestart zie ik.
geweldigquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef Hockeylotje het volgende:
Een fansite op clubs!! http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=363962
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:48 schreef soylent het volgende:
De ECHTE fan maakt een clubs.nl site.
Daarop kun je dan je clubkas plaatsen, en 10 plaatjes die gekopieerd zijn van xfactor.nl
Lang leve fansites.
geen idee... maar het is al een paar seizoenen al niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand waarom dat dit jaar niet is?
Omdat Idols dit jaar niet isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand waarom dat dit jaar niet is?
Was dat vorig jaar ook niet dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee... maar het is al een paar seizoenen al niet meer
Ow was me dan helemaal niet opgevallen, maar dan was het vorig jaar voor het eerst want popstars: the rivals had het nog wel..quote:
jah?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow was me dan helemaal niet opgevallen, maar dan was het vorig jaar voor het eerst want popstars: the rivals had het nog wel..
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:46 schreef BVO het volgende:
Zullen we het nou weer over Anja hebben? Doe dit maar ergens anders.
Ja sorry hmmmmquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:46 schreef BVO het volgende:
Zullen we het nou weer over Anja hebben? Doe dit maar ergens anders.
Jij wilt dat ze naast je komt zitten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitstekende zang ook vanavond weer, maar veel te veel met zichzelf bezig en niet met de kijker en het publiek.
Dat had ik ook wel. Al heb ik dat liever dan zo'n Melanie, die heel de tijd klein zingt en de fout in gaat als ze iet meer risico neemt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze doet het wel goed, maar toch vind ik steeds de start van de nummers wat minder. Pas echt geod wordt ze als ze mag uithalen.
Niet! Bij Anja stond het juist supergoed, ze kon het hebben imo. Stukken beter dan GS in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:29 schreef --Globe-- het volgende:
'Het gewaad' vond ik wel lelijk trouwens.![]()
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Anja:
1. 'If I ain't got you' van Alicia Keys
2. 'I would die for you / Baby I'm a star' van Prince
3. 'Running up that hill' van Kate Bush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |