quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO is er net mee gestart zie ik.
Ik doe nooit mee aan die flauwekulquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO is er net mee gestart zie ik.
geweldigquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef Hockeylotje het volgende:
Een fansite op clubs!! http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=363962
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:48 schreef soylent het volgende:
De ECHTE fan maakt een clubs.nl site.
Daarop kun je dan je clubkas plaatsen, en 10 plaatjes die gekopieerd zijn van xfactor.nl
Lang leve fansites.
geen idee... maar het is al een paar seizoenen al niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand waarom dat dit jaar niet is?
Omdat Idols dit jaar niet isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand waarom dat dit jaar niet is?
Was dat vorig jaar ook niet dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee... maar het is al een paar seizoenen al niet meer
Ow was me dan helemaal niet opgevallen, maar dan was het vorig jaar voor het eerst want popstars: the rivals had het nog wel..quote:
jah?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow was me dan helemaal niet opgevallen, maar dan was het vorig jaar voor het eerst want popstars: the rivals had het nog wel..
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:46 schreef BVO het volgende:
Zullen we het nou weer over Anja hebben? Doe dit maar ergens anders.
Ja sorry hmmmmquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:46 schreef BVO het volgende:
Zullen we het nou weer over Anja hebben? Doe dit maar ergens anders.
Jij wilt dat ze naast je komt zitten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitstekende zang ook vanavond weer, maar veel te veel met zichzelf bezig en niet met de kijker en het publiek.
Dat had ik ook wel. Al heb ik dat liever dan zo'n Melanie, die heel de tijd klein zingt en de fout in gaat als ze iet meer risico neemt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze doet het wel goed, maar toch vind ik steeds de start van de nummers wat minder. Pas echt geod wordt ze als ze mag uithalen.
Niet! Bij Anja stond het juist supergoed, ze kon het hebben imo. Stukken beter dan GS in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:29 schreef --Globe-- het volgende:
'Het gewaad' vond ik wel lelijk trouwens.![]()
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Anja:
1. 'If I ain't got you' van Alicia Keys
2. 'I would die for you / Baby I'm a star' van Prince
3. 'Running up that hill' van Kate Bush
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |