Oh, dat kan ook.quote:Op zondag 31 december 2006 11:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat die gruwels over haar uitspraak bij veel mensen komen door hún gebrekkige uitspraak.
Ze spreekt het te goed voor een Nederlandse. Te Engels zeg maar.
Ik vond haar uitspraak juist erg goed. Zo heerlijk Brits-Engels, en niet dat steenkolen Engels wat de meeste Nederlanders presteren. Hele verademingquote:Op zondag 31 december 2006 11:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik gruwelde vooral van haar UK-Engelse uitspraak.
ik vond ze verschrikkelijkquote:Op zondag 31 december 2006 20:44 schreef --Globe-- het volgende:
De kleren vind ik ook niet zo geslaagd eigenlijk.
Jaquote:Op maandag 1 januari 2007 17:27 schreef soylent het volgende:
BVO, ik las volgens mij ergens dat jij ook leerling van haar was, heb je ook op het Erasmiaans gezeten?
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. 2,5 jaar geleden alweer eindexamen gedaan
.
Je foto's zeiden me al niksquote:Op maandag 1 januari 2007 17:51 schreef soylent het volgende:
[..]
![]()
Ik 10 jaar geleden, en dus heb ik haar niet meer meegemaakt!![]()
Desondanks een prachtige tijd gehad.
Ik ook nietquote:Op zondag 31 december 2006 20:44 schreef --Globe-- het volgende:
De kleren vind ik ook niet zo geslaagd eigenlijk.
quote:Anja Wessels ’vreselijk goed’ in X-factor
ROTTERDAM De Rotterdamse troef in het tv-programma X-factor, Anja Wessels, is verzekerd van een plaats in de volgende ronde.
Tijdens de uitslag van de stemming door tv-kijkers, oudejaarsavond, kreeg Anja als eerste het verlossende bericht dat zij aanstaande zaterdag opnieuw mag meedoen aan de liveshow.
Afgelopen zaterdag was de jury al lovend over Anja, die verraste met een sterke uitvoering van Relight my Fire van Dan Hartman. ,,Vreselijk goed,’’ oordeelde jurylid Henk Temming, de coach van de kandidaten boven de 26 jaar. Maar ook de immer kritische Henk-Jan Smits was lovend: ,,Ik heb menig Top-40 zangeres dit nummer horen zingen, maar weinigen zó goed.’’
Anja Wessels (37) is in het dagelijks leven lerares Engels op het Erasmiaans Gymnasium in Rotterdam. Als zij aanstaande zaterdag de tv-kijkers weer weet te imponeren, betekent dit dat haar leerlingen het na de Kerstvakantie even zonder haar moeten doen. Anja heeft namelijk verlof totdat X-factor voor haar tot een einde komt.
De leerlingen van het Erasmiaans volgen de verrichtingen van hun lerares op de voet. Het is overigens de tweede keer dat zij zo kunnen meeleven met ’mevrouw Wessels’. Enkele jaren geleden wist Anja door te dringen tot de finale van het Nationaal Songfestival. Toen werd zij tweede.
Hmm.. Ik vind haar én een geweldige stem hebben, én een leuke uitstraling hebbenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb het eerder gezegd. Ze heeft een leuke stem, maar ze mist de uitstraling
Correctie: Goede (i.t.t. anderen) uispraak.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:26 schreef Woelli het volgende:
Als ik haar optreden terug zie ga ik me ook steeds meer ergeren aan haar overdreven uitspraak
Nee maar die accentquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Correctie: Goede (i.t.t. anderen) uispraak.
Of gaat Woelli of all people even een Engels lerares op een gymnasium bekritiseren op haar uitspraak?
En das nou net waar C_D, fir3fly en anderen zo tegen zijnquote:
is dat zo? Dat is me nog niet opgevallen eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:18 schreef Hapertje het volgende:
Nou, ik help je wel hoor... zegt ze tegen iedereen. Doet me denken aan Sunny... KOTS!
Als jij nou in plaats van kijken ook eens zou luisteren, had je begrepen dat Henk aan de kandidaten vroeg kritisch te zijn tegenover anderen en elkaar niet te sparen. Dorine heeft duidelijk een vrij matige Engelse uitspraak, waarop Anja als lerares Engels zijnde daar iets over zegt en haar aanbiedt haar ermee te helpen. Wat een ongeloofelijke takketrut inderdaad, hoe DURFT ze het voor te stellenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:24 schreef Hapertje het volgende:
Moet je de laatste ronde voor de liveshow maar eens bekijken!
Inderdaad, en slim, 't kan zo een paar duizend SMSjes opleverenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Je foto's zeiden me al niks. Ik heb haar maar één jaar gehad, jaar of zeven terug geloof ik, maar ook met buitenschoolse activiteiten was het een leuk mens
.
Wel tof dat ze de school ook nog even noemde.
Sorry hoor, maar ze zei het ook tegen Ruben. En dan tegen Eric en Natasja dat ze dat tabletje gaf om te kalmeren... nee, ze voelt zich boven anderen verheven. Sorry, zo ziet ik het!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jij nou in plaats van kijken ook eens zou luisteren, had je begrepen dat Henk aan de kandidaten vroeg kritisch te zijn tegenover anderen en elkaar niet te sparen. Dorine heeft duidelijk een vrij matige Engelse uitspraak, waarop Anja als lerares Engels zijnde daar iets over zegt en haar aanbiedt haar ermee te helpen. Wat een ongeloofelijke takketrut inderdaad, hoe DURFT ze het voor te stellen?
Ze voelt zich de moeder van de groepquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:37 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze zei het ook tegen Ruben. En dan tegen Eric en Natasja dat ze dat tabletje gaf om te kalmeren... nee, ze voelt zich boven anderen verheven. Sorry, zo ziet ik het!
Ze geeft een tabletje aan iemand die volkomen hysterisch is en dat maakt haar een kapsonestrol? Interesting....quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:37 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze zei het ook tegen Ruben. En dan tegen Eric en Natasja dat ze dat tabletje gaf om te kalmeren... nee, ze voelt zich boven anderen verheven. Sorry, zo ziet ik het!
dit gaat mij ook boven de petquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze geeft een tabletje aan iemand die volkomen hysterisch is en dat maakt haar een kapsonestrol? Interesting....
dat geldt voor jou meer dan voor ons volgens mijquote:Op donderdag 4 januari 2007 03:05 schreef Hapertje het volgende:
You only see what you wanna see...
quote:Top-choreograaf
Tim Noble is topchoreograaf en de danscoach van de kandidaten. Hij geeft zijn mening over de Oudere Solisten.
Anja:
“Zij heeft ongetwijfeld een geweldige stem. Toch vond ik dat ze, in het eerste stadium van X FACTOR, zonder beleving een optreden neerzette. Het leek alsof ze zich ongemakkelijk voelde als ze moest bewegen. Ze concentreerde zich alleen op het zingen en niet op het plaatje. Nu ze een paar keer met mij heeft gerepeteerd, staat ze meer open voor het maken van meer bewegingen. Ik hoop dat ze er steeds meer open voor staat.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |