Ze kan het heus wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar omgang met de camera is nog niet goed genoeg, veel te afstandelijkheid.
Eens!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:55 schreef SpecialGuest het volgende:
Goede zangeres, vast ook wel een tof persoon, maar ze brengt bij mij geen enkel gevoel over met haar performance.
Daar doet ze precies hetzelfde, ze kijkt over het publiek en maar amper in de camera.quote:
hangt natuurlijk wel van het thema af.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:16 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat ze deze week overleeft en volgende week met een echt mooie ballad kan laten horen wat ze kan.
Niet constant, hoor. Maar die beat bij Relight my Fire waren soms best luid.quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef Tasha het volgende:
@ Natalie: Ik weet niet wat er mis was met je tv, maar als iemand boven de muziek uitzong dan was zij het wel. Misschien was je in de war met Melanie?
Live vond ik 'r wel erg goedquote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef Natalie het volgende:
Kreeg er geen kippenvel van. Denk ook niet dat dit een goed nummer voor haar was. Jury was natuurlijk niets dan positief, terwijl ik haar stem soms amper hoorde door het volume van de muziek...
Ik ben het alweer met Sven eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
Dat zingen zit opzich wel goed, maar ze boeit gewoon nul komma nul.
Ik gruwelde vooral van haar UK-Engelse uitspraak.quote:Op zondag 31 december 2006 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond haar gisteravond 1 van de slechtste... zowel live als op tv
Ik denk dat die gruwels over haar uitspraak bij veel mensen komen door hún gebrekkige uitspraakquote:Op zondag 31 december 2006 11:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik gruwelde vooral van haar UK-Engelse uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |