Veel toffer dan Floortjequote:
Net zo imagoloosquote:
Beev gaat voor de oudere vrouwen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
Ook dat valt best mee.
Alleen even d'r neus wegdenken, dan is het echt een leuke vrouw. Ik zat als 13jarig ventje zo nu en dan wel tein die les
.
Mwah, zij was toen een jaar of 29/30, als jong pubertje is dat heel wat hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beev gaat voor de oudere vrouwen?
Hey, lul, dat is gewoon wat ook op die songfestivalsite te downloaden is, vrij toegankelijk dus, nog niet eens de studioversiequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
edit: warez
Dan plaats je die link toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Hey, lul, dat is gewoon wat ook op die songfestivalsite te downloaden is, vrij toegankelijk dus, nog niet eens de studioversie.
[afbeelding]
Ja, deed ik dat nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan plaats je die link toch?![]()
Neequote:
Dat klinkt best lekker!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Deze doet het hopelijk wel: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2004/heartofstone.rm
Jaaaa, die zocht ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:29 schreef Knipoogje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BdfiIenHLOg
Bron.quote:Anja Wessels, de favoriete van het publiek bij het nederlands songfestival, was te gast bij Stendersvroeg...
en dat hebben ze geweten... Zij is dus echt niet op haar bekkie gevallen en als een echte kat beet ze van zich af met opmerkingen nog scerper dan een katteklauw.
Henkjan: "als ze mijn billen zo vast houden heb ik twee dagen blauwe billen"... Anja: "Als ze mijn billen zo vast houden hebben zij twee dagen blauwe ogen!!!"
quote:Op zondag 5 november 2006 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Wat doet dat saaie mens hier![]()
ik kon haar tijdens het songfestival ook al niet uitstaan!brrrr
lol, toevallig was ik ook vind Hind-Elisaar en Raffaquote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
. Saai is ze sowieso niet
. Leuk mens juist
.
En ja, ik zal net als bij Hind-Elisaar-Raffa ervoor blijven strijden.
Elisaar kon dan helaas maar zeer Matig zingen met een hoofdletter M.quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
En ja, ik zal net als bij Hind-Elisaar-Raffa ervoor blijven strijden.
Nietes, Elisaar was goedquote:Op maandag 6 november 2006 09:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Elisaar kon dan helaas maar zeer Matig zingen met een hoofdletter M.![]()
*mee eens*quote:Op maandag 6 november 2006 10:57 schreef PeRi het volgende:
Ik vind haar dus echt niks. Ik hou niet van Floortjes. Stem is te jankerig, en ze is way oud (als in; ze ziet er niet uit).
niet dus... ik vidn het een beetje een doosquote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef BVO het volgende:
Nouja, des te leuker is het als jullie straks allemaal om zijn.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 6 november 2006 10:57 schreef PeRi het volgende:
Stem is te jankerig, en ze is way oud (als in; ze ziet er niet uit).
Kan ze ookquote:Op maandag 6 november 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En ik zie haar geen uptempo zingen
Dat is natuurlijk onzin. Er zijn genoeg zangers & zangeressen die hartstikke goed zijn, maar in de marge zijn blijven steken omdat de platenbonzen liever voor instant succes gaan en een of ander commercieel aantrekkelijk groepje voorrang verlenen (die ze na een jaar afdanken voor een volgend groepje).quote:Op maandag 6 november 2006 15:45 schreef _Arual_ het volgende:
Oh, daarom kwam zij me zo bekend voor. Vind ik niet echt fair eigenlijk, dat zo iemand mee mag doen. En nutteloos ook. Ze heeft al bewezen dat ze die X-factor niet heeft, anders had ze wel in de spotlights blijven staan.
goed zingen is toch iets anders dan het hebben van de X-factor? Als ze die had gehad, dan was er toch vraag naar haar muziek geweest, en was ze niet gedumpt door haar platenbaas?quote:Op maandag 6 november 2006 16:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Er zijn genoeg zangers & zangeressen die hartstikke goed zijn, maar in de marge zijn blijven steken omdat de platenbonzen liever voor instant succes gaan en een of ander commercieel aantrekkelijk groepje voorrang verlenen (die ze na een jaar afdanken voor een volgend groepje).
Ze is lerares Engels op het Gymnasium, dus zeg nou niet dat ze geen Engels kanquote:Op zondag 5 november 2006 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond ze allebei slecht met de Engelse uitspraak, en daar heb ik een gloeiende hekel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |