Dan zal ze er wel al uit zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:01 schreef BVO het volgende:
Ik zag haar gisteren kort, maar ze liet niets los.
Juist nietquote:
quote:"Wij? Gemeen? Neeee joh, hooguit een beetje vals af en toe. Dus toen zich afgelopen vrijdag de kans voordeed om Anja Wessels, de bijna-winnares van het Nationaal Songfestival, in de maling te nemen greep Stenders Vroeg die kans natuurlijk met beide handen aan. Wat er was gebeurd? Wel, Gerard Joling bleek iets lelijks over deze dame te hebben gezegd. Maar wat zij niet wist, was dat wij Gerard Joling in de studio hadden rondlopen. Dat wil zeggen... iemand die hem verschrikkelijk goed kan nadoen. Jeroen van den Boom genaamd. En toen gebeurde er dus dit (in realaudio). En als je wilt weten, wat er gebeurde toen Jeroen van den Boom werd ontmaskerd, dan klik je ff hier."
Ben blij voor jequote:
quote:Anja:
“Ik moest even omschakelen, want de percussionisten deden iets anders dan tijdens de repetitie. Maar ik heb er een goed gevoel over. Ik zal er niet uitgaan omdat ik het verknald heb.”
quote:Anja's Confrontatie
De dagen tijdens De Confrontatie zijn lang en vermoeiend. Ook Anja heeft daar last van.
“Ik vond het echt heel erg zwaar. In deze fase gaat het er niet om hoe goed je kunt zingen, want dat kan iedereen. Maar het gaat erom hoe je kunt omgaan met de omstandigheden.”
Lovely day
Anja heeft de dagen voor De Confrontatie slecht geslapen. Dat is ook de reden dat ze ’s avonds in het hotel op tijd naar bed is gegaan, en niet meer gerepeteerd heeft. Ze heeft gekozen voor het nummer ‘Lovely Day’. "Ik ben gewoon afgegaan op mijn kennis van de nummers die ik al had", zegt ze.
"Een toffe opdracht"
Als ze de volgende morgen van Henk hoort dat ze gaan optreden met percussionisten is ze enthousiast: “Ik vind dat echt een toffe opdracht. Dan kun je je muzikantschap tonen.” Maar dat blijkt lastiger dan verwacht. Anja was er vanuit gegaan dat ze zouden optreden met een pianist en dus met akkoorden begeleid zouden worden. “Nou moet je zelf nog zorgen dat je in de juiste toonsoort blijft zingen. Dat is wel pittig.”
Zenuwen, thee en rescuedruppels
Naarmate de dag vordert, wordt Anja zenuwachtig. Ze merkt dat over haar stem een ruis komt. Af en toe rent ze heen en weer naar het toilet om even te kijken of alles nog werkt. “Daar galmt het lekker, even je stem oprekken.” Ze heeft nog meer tips om ervoor te zorgen dat op het ‘moment supręme’ alles goed gaat: “Je sjaal voor je mond binden, een alternatief voor stomen. Doordat je je adem uitblaast in je sjaal krijg je vochtige lucht weer binnen. Verder drink ik ook thee en heb ik rescue-druppels: deze zorgen ervoor dat je rustig blijft.”
"Ik heb het niet verknald"
Nadat ze opgetreden heeft voor Henk en Lies komt Anja als een van de weinigen opgelucht terug de wachtruimte in. “Als ik niet door ben, dan is het in ieder geval niet omdat ik het verknald heb.” Het ging dus goed.
En Door
Henk was het daarmee eens. Hij noemde Anja al eens 'een hele goede zangeres'. En ze is één van de zes kandidaten die doorgaat naar De Ultieme Test.
Het was ook de bedoeling elkaar tips te geven hoorquote:
Wat is er betweterig aan haar?quote:
Ik kijk voor het eerst naar haarquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat is er betweterig aan haar?. Dat ze zei andermans Engelse uitspraak niet goed te vinden? Dat was de bedoeling, iedereen zei iets over elkaar. Dat ze iemand gaat helpen met die uitspraak? Lijkt me juist wel aardig. Toen ze iets zei tegen die rare Amerikaanse (?) vent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |