Die kun je hier vandaan halen: http://wiki.fok.nl/index.php/X-Factorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef BVO het volgende:
Sven of SG, kan iemand de OP inpassen?
1 |
Dan Hartman. Maar inderdaad is die net zo dood als James Brown .quote:Op zondag 7 januari 2007 00:26 schreef SpecialGuest het volgende:
O ja, Relight my fire is toch écht van iemand anders.
quote:Anja
Anja brengt de hit ‘One’ van U2 in een uitvoering van Mary J. Blige & U2. Vooraf voorspelt jurylid Henk: “Dit nummer en Anja samen is een geweldige combinatie.” Tijdens het optreden valt het geluid uit bij Anja. Dat belet haar echter niet in het geven van een goed optreden.
Het commentaar van de jury
Henk: “Ik heb al eerder gezegd dat Anja van wereldklasse is."
Marianne: “Jouw stem heeft inderdaad een internationale allure.”
Henkjan: “Je bent een hartstikke goede zangeres. Pas alleen wel op met je versierinkjes. En word geen top 40-zangeres. Als je veel kan bestaat namelijk het gevaar dat je veel op anderen probeert te gaan lijken. Ik hoor nog geen Anja.”
Heb ik ook en ik mis wat bij haarquote:Op zondag 7 januari 2007 02:05 schreef Jojoortje het volgende:
Goede zangeres, maar er is iets aan haar wat ik niet zo prettig vind!![]()
Anja zal snel vertrekken... ze is nep!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:48 schreef BVO het volgende:
Wat een breezergeneratie toch ook op FOK!. Gelukkig weten enoeg mensen échte kwaliteit nog wel te waarderen, en zullen die flutacts eerst exit gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |