Die kun je hier vandaan halen: http://wiki.fok.nl/index.php/X-Factorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef BVO het volgende:
Sven of SG, kan iemand de OP inpassen?
1 |
Dan Hartman. Maar inderdaad is die net zo dood als James Brown .quote:Op zondag 7 januari 2007 00:26 schreef SpecialGuest het volgende:
O ja, Relight my fire is toch écht van iemand anders.
quote:Anja
Anja brengt de hit ‘One’ van U2 in een uitvoering van Mary J. Blige & U2. Vooraf voorspelt jurylid Henk: “Dit nummer en Anja samen is een geweldige combinatie.” Tijdens het optreden valt het geluid uit bij Anja. Dat belet haar echter niet in het geven van een goed optreden.
Het commentaar van de jury
Henk: “Ik heb al eerder gezegd dat Anja van wereldklasse is."
Marianne: “Jouw stem heeft inderdaad een internationale allure.”
Henkjan: “Je bent een hartstikke goede zangeres. Pas alleen wel op met je versierinkjes. En word geen top 40-zangeres. Als je veel kan bestaat namelijk het gevaar dat je veel op anderen probeert te gaan lijken. Ik hoor nog geen Anja.”
Heb ik ook en ik mis wat bij haarquote:Op zondag 7 januari 2007 02:05 schreef Jojoortje het volgende:
Goede zangeres, maar er is iets aan haar wat ik niet zo prettig vind!![]()
Anja zal snel vertrekken... ze is nep!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:48 schreef BVO het volgende:
Wat een breezergeneratie toch ook op FOK!. Gelukkig weten enoeg mensen échte kwaliteit nog wel te waarderen, en zullen die flutacts eerst exit gaan.
Nah het was gewoon logisch dat ze door zou gaan, ze zingt wél erg goed namelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:44 schreef Hapertje het volgende:
Niemand meer gereageerd na de uitslag... is Anja toch niet zo populair?
Inderdaad, maar ze heeft iets wat me verschrikkelijk tegenstaat, ik kan het alleen niet uitleggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah het was gewoon logisch dat ze door zou gaan, ze zingt wél erg goed namelijk.
Ik zou haar liever I'm a loser van Beck willen horen zingenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:33 schreef Erick1985 het volgende:
Ik vind haar net Celine Dion; zeker ook tijdens de ultieme test toen ze "I'm Calling You" zong. Dat heeft Dion ook ooit eens gezongen; Anja is gewoon echt fantastisch!
Ik zou haar zoooo graag eens The Winner Takes It All van ABBA willen horen zingen... dat kan ze volgens mij als geen ander.
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwah valt mee, sommige zien er wel gewoon okay uit, maar ditquote:Op maandag 8 januari 2007 12:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niemand heeft mooi kleding bij de liveshows![]()
dat is het ookquote:Op maandag 8 januari 2007 12:43 schreef --Globe-- het volgende:
Ik maakte gisteren gewoon een grap dat het een paard met hoefijzer was.
Da's ook wat mij zo aan haar irriteert... dat opgelegde Dion-gevoelquote:Op maandag 8 januari 2007 13:14 schreef sharonfactor het volgende:
ik vind haar stem fantastisch, heerlijke die range, maar haar uiterlijk is wel wat tuttig om echt ver te komen. Maarja Celine Dion, upper-tut is er ook gekomen.
Je krijgt een Engelse les met de klas?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef Julien het volgende:
Zondag 21 Januari mag ik met school gratis naar Anja!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met haar leerlingen neem ik aan? Anders zit die hele zaal bekant vol met 1000 man.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef Julien het volgende:
Heee leuk man, have funquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef Julien het volgende:
zal het echt opgelegd zijn of is het gewoon een uppertut?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's ook wat mij zo aan haar irriteert... dat opgelegde Dion-gevoel
V.
Leuk, veel plezierquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef Julien het volgende:
Als ze er dan nog niet uitligtquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef Julien het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |