Wordt dat niet alleen op verzoek van de TS gedaan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand ff de TT van [ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FB aanpassen naar "voor al uw feedback"
Normaal wel maar deze OPer behoort niet tot het incrowd kliekje..quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wordt dat niet alleen op verzoek van de TS gedaan?
OFFTOPIC ... 1e waarschuwing voor Flappiequote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand ff de TT van [ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FB aanpassen naar "voor al uw feedback"
1) Die SC/COS scheiding, waarom?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef luciano het volgende:
1) Oftewel alleen discussies uit de oude doos hier!
2)Alleen off-topic SC geneuzel; Ontopic wordt toch verwijderd.
3)Bans worden uitgebreid besproken.
HEIR HEIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1) is niet meer . WEG SCHEIDINGquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1) Die SC/COS scheiding, waarom?
2) Luusje, WB, alles goed, leuke dag gehad?
3) Kan er een uitgebreide verklaring komen over de bans van Luusje?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
Levensvatbaarheid "zero"......wedden dat we straks met een schone lei beginnen ?
Er staat niet eens BB in de TT.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
Levensvatbaarheid "zero"......wedden dat we straks met een schone lei beginnen ?
Nog 395 te gaan....wat kan mij in godsnaam gebeuren binnen een topic met 300 posts max.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:56 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
, 2e waarschuwing Flappie , and counting !
Sommige opmerking tellen dubbel ..........quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog 395 te gaan....wat kan mij in godsnaam gebeuren binnen een topic met 300 posts max.![]()
Ga jij nu op elk vergrijp mijnerzijds dubbel reageren ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:59 schreef luciano het volgende:
[..]
Sommige opmerking tellen dubbel ..........
Jap, je krijgt toch geen ban heur, daar hoef je je niet extra voor in te likkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
Heb jij toegang tot de "admin files"quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jap, je krijgt toch geen ban heur, daar hoef je je niet extra voor in te likken
TT!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef luciano het volgende:
Oftewel alleen discussies uit de oude doos hier!
Dit topic is niet bedoeld om feedback te geven over zaken die binnen BB6 spelen.Alleen off-topic SC geneuzel; Ontopic wordt toch verwijderd. Bans worden uitgebreid besproken. ook subtiel gezuig is welkom en zelfs gewenst.
HEIR HEIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neuh maar zolang jij je niet misdraagt krijg je geen ban lijkt mequote:Op zaterdag 4 november 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij toegang tot de "admin files"
Jij vind mij een beetje het braafste jongetje van de klas he ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh maar zolang jij je niet misdraagt krijg je geen ban lijkt me![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij vind mij een beetje het braafste jongetje van de klas he ?...zeg maar een soort wannabee Gert ?
![]()
Dat word dan een beetje een probleem denk je niet....ik kan dit topic moeilijk als serieuse FB classificeren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee zover als Gert wil ik niet gaan
Maar ik geef toe er valt weinig te rellen op het moment ....
Laten we op zijn minst 1 FB volchatten, zodat we met opgeheven hoofd weer terug kunnen naar de sc![]()
]quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:20 schreef luciano het volgende:
idee
Waarom niet? Het is de enige fb4 !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat word dan een beetje een probleem denk je niet....ik kan dit topic moeilijk als serieuse FB classificeren.![]()
HALLOOOOOOOOOO GLADIJS!quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is de enige fb4 !
ja hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOO GLADIJS!![]()
Zou jij ff de TT van de cos willen wijzigen?
[kutdwerg-mode]quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat word dan een beetje een probleem denk je niet....ik kan dit topic moeilijk als serieuse FB classificeren.![]()
thnx, love you to beeb! Denk dat Banu, Luusje en Gladys het ook wel eens zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
de TT sucks
de TO sucks
de rules sucks
de inhoud sucks
de postende users sucks
need I say more...![]()
damianquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja hoormoet het woordje 'omen' erbij ?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
de TT sucks = 2 waarschuwingen
de TO sucks = 2 waarschuwingen
de rules sucks = 2 waarschuwingen
de inhoud sucks = 2 wasrschuwingen
de postende users sucks = 4 waarschuwingen ( belediging van een user in funktie ! )
need I say more...= STFU
Ga door...quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
[kutdwerg-mode]
![]()
[/kutdwerg-mode]
Joh stel je niet zo aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef teamlead het volgende:
Eend: sodezandstraal op naar het SC topic als je slap wilt lullen
zou dit dan eindelijk duidelijk zijn....
Waar?quote:
Ik ook, ik volg de streams niet eens meer!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar zie jij tegenwoordig nog proeftijden staan? Dus wat nou met twee maten meten? Als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mond of vraag hoe dit zit voordat je de boel probeerd op te stoken. We bannen naar eigen inzicht. Mochten bepaalde mensen niets leren van hun BB6 ban kan de volgende een week zijn maar ook een maand. En met dat ge-etter hier kan dat best hard en snel oplopen.
Ik zou mensen hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig mee te posten zoals BB ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de mods hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken zonder bagger en zooi. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een ander forum op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.
De eerste de beste die weer om niets begint te miepen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een mod schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu.
Wie de schoen past trekt hem aan..
En nee ik ga géén discussie aan, dus bespaar je de moeite. Ik heb het gehad met BB6 op het moment.
Ik doe mij fokking best !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de ban frequentie de laatste tijd best wel teleurstellend.
Heb je die dit jaar gevolgd danquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook, ik volg de streams niet eens meer!
Nee dat doe je nietquote:
Nou Luus, om je de waarheid te vertellen, je post nog braver dan Talitha! Je bent verreweg de netste poster geworden ooit en bent je hele touch kwijt!quote:
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet![]()
Je postgedrag van de laatste weken is zo soft dat zelfs APK niet meer in een adem met jou genoemd wil worden.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die dit jaar gevolgd dan
Maar ik moet wel zeggen dat ik het compleet eens ben met Nikky![]()
Zullen we vast gaan verhuizen naar DGK![]()
Ga er dan ook voor pik! maar dan ook met de volle 200%quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:46 schreef luciano het volgende:
Ik had ook gezegd dat ik niet meer zou posten hier totdat een zeker iemand optievd.....
Maar die oproep om te rellen kon ik niet afslaan !
Wie en waarom moet dat zekere iemand optieven?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:46 schreef luciano het volgende:
Ik had ook gezegd dat ik niet meer zou posten hier totdat een zeker iemand optievd.....
Oproepquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:46 schreef luciano het volgende:
Maar die oproep om te rellen kon ik niet afslaan !
quote:
Ja ik wil ook wel eens weten wie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie en waarom moet dat zekere iemand optieven?
Ik kan me ook niet voorstellen dat die lieve day en fluugs hem een doorn in het oog zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, wie moet er optieven, toch niet TL ofzo he![]()
Ze staan uhhhhhhhhhh tijdelijk uit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Peter jongen![]()
Heb je de streams nog aan
Misschien kunnen we Luusje anders wel een handje helpen en krijgt hij dan z'n mojo weer terugquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens weten wie!
Begint een beetje de meest trieste BB ooit te worden. Komt misschien ook omdat het ietwat spectaculairdere dgk tegelijkertijd draait nu ...quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze staan uhhhhhhhhhh tijdelijk uit.
Vanmiddag waren ze aan het naaien
Met een naaimachine.
Zeker Day niet, Flugeltje heeft soms haar strenge kanten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat die lieve day en fluugs hem een doorn in het oog zijn!
Hij is zijn mojo idd al een tijdje kwijt, stumper!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Luusje anders wel een handje helpen en krijgt hij dan z'n mojo weer terug![]()
Ik wl haar altijd aaien als ze echt superpissed is...zo van "koetjiekoetjiekoe"quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeker Day niet, Flugeltje heeft soms haar strenge kanten.
Maar als Day streng probeerd te zijn, is ze alleen maar schattig![]()
Daar hebben we ook een topic voorquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat het ietwat spectaculairdere dgk tegelijkertijd draait nu ...
Nou, ik heb vanmiddag een half uur naar Bart, en Lesley (het paardenmeisje) zitten kijken, en dat was nu ook niet het toppunt van spectaculairiteit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begint een beetje de meest trieste BB ooit te worden. Komt misschien ook omdat het ietwat spectaculairdere dgk tegelijkertijd draait nu ...
OMFG!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar hebben we ook een topic voor
[DGK FB] Waar het personeel u te woord zal staan....![]()
ja da's dan weer kut idd...zodra er een "romance"is gaat alle aandacht daarheenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanmiddag een half uur naar Bart, en Lesley (het paardenmeisje) zitten kijken, en dat was nu ook niet het toppunt van spectaculairiteit.
Al zijn de tv uitzendingen van DGK beduidend beter dan die van BB.
Doe als ik Peet...gooi die streams de deur uit en laat je verneuken door Sjonnie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanmiddag een half uur naar Bart, en Lesley (het paardenmeisje) zitten kijken, en dat was nu ook niet het toppunt van spectaculairiteit.
Al zijn de tv uitzendingen van DGK beduidend beter dan die van BB.
dat doe ik nu ook steeds vakerquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe als ik Peet...gooi die streams de deur uit en laat je verneuken door Sjonnie.![]()
![]()
Ja, ook al omdat de tv-uitzending minimaal een halve week achterlooptquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe als ik Peet...gooi die streams de deur uit en laat je verneuken door Sjonnie.![]()
![]()
Ja, blijkbaar is het FB concept weer eens veranderdquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:57 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind deze FB eigenlijk een stuk leuker dan de FB oude stijl
ff over dat verneuken he.......wat denk jij nou een dag na dato van dat richard deal or no deal verhaal ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat doe ik nu ook steeds vaker![]()
Heerlijk om sjonnies waarheid te zien, en ook een sleuk om die andere kant van bb en dgk te zien
Wat was het probleem, had die geen ¤ 40000quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
ff over dat verneuken he.......wat denk jij nou een dag na dato van dat richard deal or no deal verhaal ?
Dat was het hem nu juist....de manier waarop staat mij niet aan.....ik ben een goedgelovige sul maar er zijn grenzen he !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat was het probleem, had die geen ¤ 40000
<<<----blushing , bedankt VRIEND !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:57 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou Luus, om je de waarheid te vertellen, je post nog braver dan Talitha! Je bent verreweg de netste poster geworden ooit en bent je hele touch kwijt!
Nicky's lievelingsmerkquote:
Uhhhhhhhhhhhh, ja: zoiets was hetquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
uhuh .......net als jouw plaatje glad als een aal...![]()
![]()
Voor iemand die 50+ afleveringen de joker kon uithangen vind ik het een mooie geste en een goed honorarium!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was het hem nu juist....de manier waarop staat mij niet aan.....ik ben een goedgelovige sul maar er zijn grenzen he !![]()
...spelend op limburgs groen......en het ventje kan leuke kunstje doen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhhh, ja: zoiets was het![]()
En laten we ons ook van onze goede kant zien, we blaffen de fb vol maar laten de COS ongemoeid...is een mooie geste toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:57 schreef Manu82 het volgende:
...my thoughts exactly....quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor iemand die 50+ afleveringen de joker kon uithangen vind ik het een mooie geste en een goed honorarium!![]()
Whahahahaha het kleine vriendelijke uberlieve vrouwtje wil ook een wrede repquote:
maar dat zou betekenen dat de bank wel weet wat er in iemand zijn kist zit!quote:
dat denk ik wel....niet dat dat het spel zou hoeven beinvloeden; maar ik denk dat in richards specifieke geval er wel iets meer mensen op de hoogte waren dan alleen de bank.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar dat zou betekenen dat de bank wel weet wat er in iemand zijn kist zit!
Hou die gedachte ff vast, ik moet eerst ff schijten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
dat denk ik wel....niet dat dat het spel zou hoeven beinvloeden; maar ik denk dat in richards specifieke geval er wel iets meer mensen op de hoogte waren dan alleen de bank.
Niet dat ik het echt erg vind; after all... wat jij al zei...hij heeft het programma voor een behoorlijk deel gedragen en mee groot gemaakt de afgelopen weken.![]()
Degelijke, brave, gezagsgetrouwe Talitha gaat de grote FB-crimineel aangeven bij de Modpliesie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whahahahaha het kleine vriendelijke uberlieve vrouwtje wil ook een wrede rep
Ik ben zo intens blij dat jij mijn forumvriendje bentquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou die gedachte ff vast, ik moet eerst ff schijten!![]()
Balkie for president.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Degelijke, brave, gezagsgetrouwe Talitha gaat de grote FB-crimineel aangeven bij de Modpliesie.
[/tvmode]quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
zitten jullie allemaal hierwas jullie al kwijt
Ssshhttt....quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
Luv you to beeb!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben zo intens blij dat jij mijn forumvriendje bent![]()
...nope...we zitten weer op het vertrouwde niveau....quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, deze snap ik denk ik: Perfect strangers?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ssshhttt.......anders komt iedereen hierheen...
![]()
Hallo moppie, welkom in chez Efbé!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
ik hou niet zo van nieuwe dingenquote:
wat ben je toch een ransaapquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luv you to beeb!
Waar waren we?
*denkt dat hij bevallen is van een tyranosaurus rex!
kan ik hier ook wat te vreten bestellen ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo moppie, welkom in chez Efbé!
dankdank!quote:
Kep een broodje warme worst zonder broodje voor je!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan ik hier ook wat te vreten bestellen ?
De eerste optie die in me opkwam was te afschuwelijk om hardop te zeggen. Zo gemeen kun je niet zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
...nope...we zitten weer op het vertrouwde niveau....![]()
![]()
je weet wie het zegt hequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
dankdank!
*voelt zich wederom gevleid!![]()
worstquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep een broodje warme worst zonder broodje voor je!![]()
zou je het misschien toch nog even willen vermelden? Ben benieuwd en is wellicht goed voor je nieuw aangemeten image!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
De eerste optie die in me opkwam was te afschuwelijk om hardop te zeggen. Zo gemeen kun je niet zijn!![]()
Waar baseer je deze dolle klets op?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
worstworstJE zal je bedoelen
![]()
dat is iets voor mijn holle kies joh
![]()
Arme Luusquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Degelijke, brave, gezagsgetrouwe Talitha gaat de grote FB-crimineel aangeven bij de Modpliesie.
ik heb mijn bronnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar baseer je deze dolle klets op?
HEIR HEIR!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
De Willembokaal gaat dit jaar zonder twijfel naar Tally ...![]()
niemand die jij en ik gemeenschappelijk kennen heb ik mijn Hilti laten zienquote:
Ik hoorde dat ze winkelen doet met Yvonne en Nikky!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef luciano het volgende:
ZE heult met TL heb IK uit betrouwbare bron ............
Nah , we hebben allemaal diplomatieke onbanbaarheid hier !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me nu achteraf na de zonde af of de mods als ze weer hier zijn niet enorm boos zullen wezen op me?
Zijn er nog mods danquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me nu achteraf na de zonde af of de mods als ze weer hier zijn niet enorm boos zullen wezen op me?
OMFG! The X-files all over againquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef luciano het volgende:
TaLitha , zien jullie de overeenkomst niet ????
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Misschien zijn ze ons zat en dachten : val maar kapot met jullie subforumquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn er nog mods dan
Volgens mij hebben ze ons allang opgegeven.....
Das pas wat je noemt een vriend !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.![]()
Mooi...dan ga ik nu ff toiletteren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ons zat en dachten : val maar kapot met jullie subforum![]()
Ik voel me redelijk in de steek gelaten en pijn gedaan!![]()
Ben er nu alweer overheen, heb tiramissu-vlaai![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben toch altijd aardig tegen je geweest? Maar blijkbaar geloof jij liever wat Bommie zegt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef luciano het volgende:
TaLitha , zien jullie de overeenkomst niet ????
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
niemand die jij en ik gemeenschappelijk kennen heb ik mijn Hilti laten zien![]()
Bespaar je de moeite, gewoon even bij Nikkyquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef luciano het volgende:
Ik ga vast een unbanverzoek schrijven in 27 fout van op zijn minst 25 A4-tjes .......
Ik zie het weer even zitten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.![]()
i betterquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, gewoon even bij Nikkyslijmen is voldoende
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef luciano het volgende:
Ik ga vast een unbanverzoek schrijven in 27 fout van op zijn minst 25 A4-tjes .......
Tuurlijk, draai er maar weer omheen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, Bommie. Hou je niet van de domme.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
vin het wel gezellig hier met jullie!![]()
Luv you to beeb!quote:
ssssttt don't talk ....quote:
Hier luitjes, ik heb de eerste ronde ff gehaald:quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:43 schreef luciano het volgende:
Uit de mailbox van de FA's en mods #2.
ik heb wat inspiratie opgedaan hier ... komt allemaal goed !
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier luitjes, ik heb de eerste ronde ff gehaald:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
just kiss?quote:
Lekker opd e ban k de hele avond liggen friemelen en bekken als twee verliefde pubers?quote:
Get a roomquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker opd e ban k de hele avond liggen friemelen en bekken als twee verliefde pubers?
maak meeeeeeeeeeeeeeeeeee geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker opd e ban k de hele avond liggen friemelen en bekken als twee verliefde pubers?
en Bruels, NJ, Dagonet, Lucille enzo?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:48 schreef luciano het volgende:
Ik heb ze allemaal in de pocket !
TL ) ik ZOU KUNNEN dreigen zijn babyfoto's nogmaals te posten
Day ) ik ZOU KUNNEN dreigen haar tieten te posten , ( want had ik al verteld dat ze ze WEL: alvast aan MIJ heeft laten zien , om te beoordelen of die handtekeningen actie de moeite waard was ?
Flugel ) dat wordt wat lastiger , maar daar wordt aan gewerkt
4) Yvonne is gewoon liiev , en een eitje
5) Nikky houdt niet van op de man spelen , maar ik speel bij haar op de VROUW ( toch ? ) , dus , pies of keek
Danny ) Die is bang voor de telegraaf + talpa , dus ........... nog zo'n keek
etc etc etc
Ik ben niet goed in multitasking, dus als ik het hier weer zat ben ga ik wel even met basje praten en zuipenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef luciano het volgende:
Kunnen we Basje niet hierheen terughalen als ober ? Hij is gooed in het serveren zag ik bij de buren !
doe eens niet zo preutsquote:
Sportief Loesquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:48 schreef luciano het volgende:
Ik heb ze allemaal in de pocket !
TL ) ik ZOU KUNNEN dreigen zijn babyfoto's nogmaals te posten
Day ) ik ZOU KUNNEN dreigen haar tieten te posten , ( want had ik al verteld dat ze ze WEL: alvast aan MIJ heeft laten zien , om te beoordelen of die handtekeningen actie de moeite waard was ?
Flugel ) dat wordt wat lastiger , maar daar wordt aan gewerkt
4) Yvonne is gewoon liiev , en een eitje
5) Nikky houdt niet van op de man spelen , maar ik speel bij haar op de VROUW ( toch ? ) , dus , pies of keek
Danny ) Die is bang voor de telegraaf + talpa , dus ........... nog zo'n keek
etc etc etc
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef luciano het volgende:
Kunnen we Basje niet hierheen terughalen als ober ? Hij is gooed in het serveren zag ik bij de buren !
Bruels heeft het te druk met fok in de lucht te houden ,quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
en Bruels, NJ, Dagonet, Lucille enzo?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe eens niet zo preutsjij bent toch ook eens jong geweest
he he
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
maak meeeeeeeeeeeeeeeeeee geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek![]()
![]()
![]()
![]()
oe..jij gaat echt voor de jackpotquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:51 schreef luciano het volgende:
[..]
Bruels heeft het te druk met fok in de lucht te houden ,![]()
![]()
![]()
Dagonet ....... wie ?
NJ ..... wie ?
Lucille ....... wie ?
Topgosert Loes...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
oe..jij gaat echt voor de jackpot
maar ik heb geen plakbankquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar toen dook ik gewoon meteen het bed in, de bank plankt meestal zo aan m'n reet
![]()
Ja het ging in het begin wat wijfelend, maar Loes begint zijn vorm van voor de ban terug te krijgenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Topgosert Loes......tis dat die snor mij te veel lijkt kriebelen maar anders....
![]()
tuurlijk,wat heb je aan het erom heen lullen ?quote:
Perfect!quote:
* Gladys gooit bommie op de bankquote:
en 2 en een 3 zits...quote:
maar geen sex he vooralsnog...gewoon lekker de hele avond wat freubelen! Kijken wie het het langst trektquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
tuurlijk,wat heb je aan het erom heen lullen ?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
en 2 en een 3 zits...en anders is mijn bed ook nog een optie
1m80 bij 2meter
![]()
trekt ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar geen sex he vooralsnog...gewoon lekker de hele avond wat freubelen! Kijken wie het het langst trekt
dat zou pas lullig zijn ...een tv IN bedquote:
wel bij het bed,maar niet INquote:
wIKE*&@#Y*@(*Y@#(Yquote:
niet trekken dusquote:
Nu begint het bijna overduidelijk te worden dat je een Gert-wannabee bentquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ik hier nog bonuspunten mee verdien....after all heb ik meerdere malen geprobeerd manu en Loes weer in het gareel te krijgen.
Slijmen levert 3dubbele STRAFpunten op ............quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ik hier nog bonuspunten mee verdien....after all heb ik meerdere malen geprobeerd manu en Loes weer in het gareel te krijgen.
nee dan maar gewoon keihard nueckenquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
ik vinnut primaquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee dan maar gewoon keihard nuecken
Wij zouden NIET DURVEN!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Slijmen levert 3dubbele STRAFpunten op ............
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CHAS ! Welkom in dit altijd serieuze FB topic. Kan ik iets voor je betekenen ?quote:
Het duurt te lang he ? Het word jullie inmiddels te heet onder de voeten en nu gaan jullie een andere zondebok zoeken........sorry Manu.....aint gonna work.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu begint het bijna overduidelijk te worden dat je een Gert-wannabee bent
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Heb je je MOD iets te melden, doe dat hier http://www.dewinkelvansinkel.nl/
neh...je hebt gelijk...wat dat betreft is al het personeel hier zo harteloos; onrechtvaardig en zo bang voor de eigen posities dat promotie langs natuurlijke weg er simpelweg niet in zit.quote:
hoe laat spreken we af bij de bank/bed ?quote:
Nee jap, maar je hebt dat witte voetje niet nodig pik, we moeten gewoon als dat modderende tuig weer terug is, 1 front vormen dan komt alles goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het duurt te lang he ? Het word jullie inmiddels te heet onder de voeten en nu gaan jullie een andere zondebok zoeken........sorry Manu.....aint gonna work.![]()
zal wel laat worden jou kennendequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
hoe laat spreken we af bij de bank/bed ?![]()
ja lekker tochquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:07 schreef chas het volgende:
[..]
He gatverdamme, op de zaterdagavond???¿![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Heb je je MOD iets te melden, doe dat hier http://www.dewinkelvansinkel.nl/
ik pas me wel aan hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal wel laat worden jou kennende![]()
Nou ehummmmm.... moet ik hier echt serieus zijn??????quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CHAS ! Welkom in dit altijd serieuze FB topic. Kan ik iets voor je betekenen ?
Volgens mij probeert ice de huidige positie van het mod-tuig aan te gevenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is dit een serieuse FB, nieuwe stijl en is er geen ruimte voor spam
![]()
Lees de OP ffquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:12 schreef chas het volgende:
[..]
Nou ehummmmm.... moet ik hier echt serieus zijn??????![]()
Jij bent echt de goeiste mod nu!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees de OP ff![]()
Je moet die kutnewbees ook overal op wijzen![]()
zei ik dat nou ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ice de huidige positie van het mod-tuig aan te geven![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef luciano het volgende:
Chas is van MIJ , ze heeft rood haar , OPZOUTUH!
True true...het ging mij dan ook niet zo zeer om lijfsbehoud maar een blik op de adminfiles lijken mij wel een nobel streven na zoveel dienstjarenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee jap, maar je hebt dat witte voetje niet nodig pik, we moeten gewoon als dat modderende tuig weer terug is, 1 front vormen dan komt alles goed![]()
zeur eens niet zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees de OP ff![]()
Je moet die kutnewbees ook overal op wijzen![]()
IK ga wel een avondje yvonneren voor hetzelfde doelquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
True true...het ging mij dan ook niet zo zeer om lijfsbehoud maar een blik op de adminfiles lijken mij wel een nobel streven na zoveel dienstjaren
*PROEST*quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef luciano het volgende:
Ik wil chas wel ff " inwijden " hier hoor !
Kom die rooie hier maar ophalen!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef luciano het volgende:
Chas is van MIJ , ze heeft rood haar , OPZOUTUH!
WHAHAHAHHAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef luciano het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef luciano het volgende:
ik zeur niet, want het is 3-0 Faaaaaaarrrrrrrffffffffffaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
zeur eens niet zo![]()
en ga je mic zoeken
![]()
Bilspleet? Ja om jou op je kop te schijten, vies stuk stront van het burenforum!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef luciano het volgende:
Les 1 ) Haal je benen eens uit de knoop voor je een avatar post !
Spreidstand wordt meer gewaardeerd in FB. ( Versas bilspleet staat ook altijd wijd open hier ! )
Nee dankje, wil vandaag mijn eten binnenhouden!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef luciano het volgende:
Ben jij ook niet benieuwd naar dat kruispunt van die 2 goddelijke benen / dijen op haar avatar Bommelt ?![]()
![]()
![]()
LOLLLLLLLLLLL Hij vind ut anders altijd wel heel lekker, zei hij!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef luciano het volgende:
Les 1 ) Haal je benen eens uit de knoop voor je een avatar post !
HUH? Die zitten nooit in de knoop!![]()
Spreidstand wordt meer gewaardeerd in FB. ( Versas bilspleet staat ook altijd wijd open hier ! )
Hij krijgt echt klop!quote:
Ik zit nog in mijn 5 jarige proeftijd hoor ! , Ik kan nog terug hier !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bilspleet? Ja om jou op je kop te schijten, vies stuk stront van het burenforum!![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zeur niet, want het is 3-0 Faaaaaaarrrrrrrffffffffffaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
Dan moet je vooral beginnen met vijanden maken gekkehuis!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:20 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn 5 jarige proeftijd hoor ! , Ik kan nog terug hier !![]()
Makkelijk scoren als je een fb opent op een modloze dag duh!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:21 schreef luciano het volgende:
Komt er tenminste weer eens wat leven in de brouwerij hier als ik een topic open .. deze gaat harder dan SC...........
Kan ook een teken van gebrek aan smaak zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:19 schreef luciano het volgende:
Je vergeet dat meer dan 50% van mijn vriendinnen roodharig was lieve schat ... dus ik denk dat het wel gaat lukken hoor !
quote:
WAT ?quote:
ishetookniet,hebflugeltjevanmorgennoggezienenalsjehetmakkelijkervindtypenzonderspatiesgeeftdatvolgensmijaandatjenietblindtyptquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:23 schreef luciano het volgende:
Weetikveeldatditeenmodlozedagis,jajullielezenhetgoed,hettyptveelmakkelijkerzonderspaties.
ff replyen voor het effect!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ishetookniet,hebflugeltjevanmorgennoggezienenalsjehetmakkelijkervindtypenzonderspatiesgeeftdatvolgensmijaandatjenietblindtypt
pik wat doe je nouquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ishetookniet,hebflugeltjevanmorgennoggezienenalsjehetmakkelijkervindtypenzonderspatiesgeeftdatvolgensmijaandatjenietblindtypt
Die rooie krijgt net visite horen gladys en ik net op skypequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat loesje eens serieus werk moet gaan maken van die rooie...![]()
ik hoorde nixquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die rooie krijgt net visite horen gladys en ik net op skype![]()
Cheise...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat betekent dat er NOG een serieus FB aan kan gaan komen !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed argument Banu , hoe denken JULLIE er over mederellers ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:28 schreef Manu82 het volgende:
Die COS loopt ook voor geen meter, zou net zo goed samengevoegd kunnen worden met SC
heb het over chas EI!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat betekent dat er NOG een serieus FB aan kan gaan komen !![]()
ik denk groot: [BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Goed argument Banu , hoe denken JULLIE er over mederellers ?
cheisequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Cheise...![]()
Loes...hold that thought......toch iig tot ze de visite buiten de deur hebben gewerkt
![]()
IK vind de combinatie zoals in [BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren! mi toch het beste...heb je geen nieuwe topics meer nodig ook!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het best te beargumenten dat we de FB in deze vorm voortzetten en de COS gewoon opheffen, er volgt toch geen hond die streams
pok pok pok pok pooookquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
[/vtmode]quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat er geen zelfregulerend vermogen onder de users isquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK vind de combinatie zoals in [BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren! mi toch het beste...heb je geen nieuwe topics meer nodig ook!
allemaaaaaaaal :quote:
Chicken !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
[/vtmode]
helaas k ga vanavond stappen ff omkleden zo en naar kammeraad
quote:
Ik vind dat we het goed doen vandaag!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat er geen zelfregulerend vermogen onder de users is![]()
bek houwe luus k zij al voor dat je deze actie begon dat ik tv ging kijkequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef luciano het volgende:
[..]
Chicken !
( en dat geldt OOK voor TaLitha + Buufie ....... ze durven niet hier , NEWBIEZZZZZZZZZZZ ! )
Ik doe zo wel ff een rondje lang de topics...neem ik gelijk DGK ff mee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat we het goed doen vandaag!
We hebben laten zien dat we ook zonder mods het forum in prima staat houden!
Heeft er iemand nog de cos gechecked? Strax is daar een megarel aan de hand zonder dat we het weten !
Gecheckt, 5 posts per uurquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat we het goed doen vandaag!
We hebben laten zien dat we ook zonder mods het forum in prima staat houden!
Heeft er iemand nog de cos gechecked? Strax is daar een megarel aan de hand zonder dat we het weten !
IK heb ONZ net gepakt en ga zo een rondje psychpaten en flora en fauna doen !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik doe zo wel ff een rondje lang de topics...neem ik gelijk DGK ff mee.![]()
![]()
Schatje maakt gehakt van jouw aars als ze zou willen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:38 schreef luciano het volgende:
Schatje is niet geauhtoriseerd hier , PFT
Ik zou wel van schatje...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Schatje maakt gehakt van jouw aars als ze zou willen...![]()
![]()
Dacht ut wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK heb ONZ net gepakt en ga zo een rondje psychpaten en flora en fauna doen !![]()
Wij zijn goed bezig!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dacht ut wel.....als Banu dan ook eindelijk eens een keer de handjes uit zijn zakken haalt ipv kontinu met zijn jongeheer te zitten spelen.
![]()
Zei je nou dat schatje hem in mijn aars prakt ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Schatje maakt gehakt van jouw aars als ze zou willen...![]()
![]()
Goed gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
Modactie in politiek, check!
'Schijnheilige Bos speelt op de man'
Heb ook ff gewaarschuwd: [COS #486] Op elke pindakaaspotje past een dekseltjequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed gezien.![]()
Vraag jij gelijk ff een ban aan.![]()
Wat denk je zelf...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:48 schreef luciano het volgende:
Nog 11 posts , woooooohoooooooooooo
[ FB #5 ] ...............................................
[FB5 Het zelfregulerende gedrag der users!]quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:48 schreef luciano het volgende:
Nog 11 posts , woooooohoooooooooooo
[ FB #5 ] ...............................................
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[FB5 Het zelfregulerende gedrag der users!]
Mooi topictitel!
Omdat we geen knopjes extra hebben gekregenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
EN WAAROM IS DIT BAGGERTOPIC NOG NIET GESLOTEN![]()
Het exitdiner van zondagavond...
Sorry Peet....we kunnen wel corrigerend optreden maar slotjesrechten hebben we nog niet...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
EN WAAROM IS DIT BAGGERTOPIC NOG NIET GESLOTEN![]()
Het exitdiner van zondagavond...
Ik heb er wel weer 3 pageviews bijquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat we geen knopjes extra hebben gekregen![]()
BALENquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry Peet....we kunnen wel corrigerend optreden maar slotjesrechten hebben we nog niet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |