Wordt dat niet alleen op verzoek van de TS gedaan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand ff de TT van [ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FB aanpassen naar "voor al uw feedback"
Normaal wel maar deze OPer behoort niet tot het incrowd kliekje..quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wordt dat niet alleen op verzoek van de TS gedaan?
OFFTOPIC ... 1e waarschuwing voor Flappiequote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand ff de TT van [ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FB aanpassen naar "voor al uw feedback"
1) Die SC/COS scheiding, waarom?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef luciano het volgende:
1) Oftewel alleen discussies uit de oude doos hier!
2)Alleen off-topic SC geneuzel; Ontopic wordt toch verwijderd.
3)Bans worden uitgebreid besproken.
HEIR HEIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1) is niet meer . WEG SCHEIDINGquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1) Die SC/COS scheiding, waarom?
2) Luusje, WB, alles goed, leuke dag gehad?
3) Kan er een uitgebreide verklaring komen over de bans van Luusje?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
Levensvatbaarheid "zero"......wedden dat we straks met een schone lei beginnen ?
Er staat niet eens BB in de TT.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
Levensvatbaarheid "zero"......wedden dat we straks met een schone lei beginnen ?
Nog 395 te gaan....wat kan mij in godsnaam gebeuren binnen een topic met 300 posts max.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:56 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
, 2e waarschuwing Flappie , and counting !
Sommige opmerking tellen dubbel ..........quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog 395 te gaan....wat kan mij in godsnaam gebeuren binnen een topic met 300 posts max.![]()
Ga jij nu op elk vergrijp mijnerzijds dubbel reageren ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:59 schreef luciano het volgende:
[..]
Sommige opmerking tellen dubbel ..........
Jap, je krijgt toch geen ban heur, daar hoef je je niet extra voor in te likkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
Heb jij toegang tot de "admin files"quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jap, je krijgt toch geen ban heur, daar hoef je je niet extra voor in te likken
TT!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef luciano het volgende:
Oftewel alleen discussies uit de oude doos hier!
Dit topic is niet bedoeld om feedback te geven over zaken die binnen BB6 spelen.Alleen off-topic SC geneuzel; Ontopic wordt toch verwijderd. Bans worden uitgebreid besproken. ook subtiel gezuig is welkom en zelfs gewenst.
HEIR HEIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neuh maar zolang jij je niet misdraagt krijg je geen ban lijkt mequote:Op zaterdag 4 november 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij toegang tot de "admin files"
Jij vind mij een beetje het braafste jongetje van de klas he ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh maar zolang jij je niet misdraagt krijg je geen ban lijkt me![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij vind mij een beetje het braafste jongetje van de klas he ?...zeg maar een soort wannabee Gert ?
![]()
Dat word dan een beetje een probleem denk je niet....ik kan dit topic moeilijk als serieuse FB classificeren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee zover als Gert wil ik niet gaan
Maar ik geef toe er valt weinig te rellen op het moment ....
Laten we op zijn minst 1 FB volchatten, zodat we met opgeheven hoofd weer terug kunnen naar de sc![]()
]quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:20 schreef luciano het volgende:
idee
Waarom niet? Het is de enige fb4 !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat word dan een beetje een probleem denk je niet....ik kan dit topic moeilijk als serieuse FB classificeren.![]()
HALLOOOOOOOOOO GLADIJS!quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is de enige fb4 !
ja hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOO GLADIJS!![]()
Zou jij ff de TT van de cos willen wijzigen?
[kutdwerg-mode]quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat word dan een beetje een probleem denk je niet....ik kan dit topic moeilijk als serieuse FB classificeren.![]()
thnx, love you to beeb! Denk dat Banu, Luusje en Gladys het ook wel eens zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
de TT sucks
de TO sucks
de rules sucks
de inhoud sucks
de postende users sucks
need I say more...![]()
damianquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja hoormoet het woordje 'omen' erbij ?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
de TT sucks = 2 waarschuwingen
de TO sucks = 2 waarschuwingen
de rules sucks = 2 waarschuwingen
de inhoud sucks = 2 wasrschuwingen
de postende users sucks = 4 waarschuwingen ( belediging van een user in funktie ! )
need I say more...= STFU
Ga door...quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
[kutdwerg-mode]
![]()
[/kutdwerg-mode]
Joh stel je niet zo aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef teamlead het volgende:
Eend: sodezandstraal op naar het SC topic als je slap wilt lullen
zou dit dan eindelijk duidelijk zijn....
Waar?quote:
Ik ook, ik volg de streams niet eens meer!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar zie jij tegenwoordig nog proeftijden staan? Dus wat nou met twee maten meten? Als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mond of vraag hoe dit zit voordat je de boel probeerd op te stoken. We bannen naar eigen inzicht. Mochten bepaalde mensen niets leren van hun BB6 ban kan de volgende een week zijn maar ook een maand. En met dat ge-etter hier kan dat best hard en snel oplopen.
Ik zou mensen hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig mee te posten zoals BB ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de mods hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken zonder bagger en zooi. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een ander forum op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.
De eerste de beste die weer om niets begint te miepen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een mod schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu.
Wie de schoen past trekt hem aan..
En nee ik ga géén discussie aan, dus bespaar je de moeite. Ik heb het gehad met BB6 op het moment.
Ik doe mij fokking best !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de ban frequentie de laatste tijd best wel teleurstellend.
Heb je die dit jaar gevolgd danquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook, ik volg de streams niet eens meer!
Nee dat doe je nietquote:
Nou Luus, om je de waarheid te vertellen, je post nog braver dan Talitha! Je bent verreweg de netste poster geworden ooit en bent je hele touch kwijt!quote:
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet![]()
Je postgedrag van de laatste weken is zo soft dat zelfs APK niet meer in een adem met jou genoemd wil worden.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die dit jaar gevolgd dan
Maar ik moet wel zeggen dat ik het compleet eens ben met Nikky![]()
Zullen we vast gaan verhuizen naar DGK![]()
Ga er dan ook voor pik! maar dan ook met de volle 200%quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:46 schreef luciano het volgende:
Ik had ook gezegd dat ik niet meer zou posten hier totdat een zeker iemand optievd.....
Maar die oproep om te rellen kon ik niet afslaan !
Wie en waarom moet dat zekere iemand optieven?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:46 schreef luciano het volgende:
Ik had ook gezegd dat ik niet meer zou posten hier totdat een zeker iemand optievd.....
Oproepquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:46 schreef luciano het volgende:
Maar die oproep om te rellen kon ik niet afslaan !
quote:
Ja ik wil ook wel eens weten wie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie en waarom moet dat zekere iemand optieven?
Ik kan me ook niet voorstellen dat die lieve day en fluugs hem een doorn in het oog zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, wie moet er optieven, toch niet TL ofzo he![]()
Ze staan uhhhhhhhhhh tijdelijk uit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Peter jongen![]()
Heb je de streams nog aan
Misschien kunnen we Luusje anders wel een handje helpen en krijgt hij dan z'n mojo weer terugquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens weten wie!
Begint een beetje de meest trieste BB ooit te worden. Komt misschien ook omdat het ietwat spectaculairdere dgk tegelijkertijd draait nu ...quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze staan uhhhhhhhhhh tijdelijk uit.
Vanmiddag waren ze aan het naaien
Met een naaimachine.
Zeker Day niet, Flugeltje heeft soms haar strenge kanten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat die lieve day en fluugs hem een doorn in het oog zijn!
Hij is zijn mojo idd al een tijdje kwijt, stumper!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Luusje anders wel een handje helpen en krijgt hij dan z'n mojo weer terug![]()
Ik wl haar altijd aaien als ze echt superpissed is...zo van "koetjiekoetjiekoe"quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeker Day niet, Flugeltje heeft soms haar strenge kanten.
Maar als Day streng probeerd te zijn, is ze alleen maar schattig![]()
Daar hebben we ook een topic voorquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat het ietwat spectaculairdere dgk tegelijkertijd draait nu ...
Nou, ik heb vanmiddag een half uur naar Bart, en Lesley (het paardenmeisje) zitten kijken, en dat was nu ook niet het toppunt van spectaculairiteit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begint een beetje de meest trieste BB ooit te worden. Komt misschien ook omdat het ietwat spectaculairdere dgk tegelijkertijd draait nu ...
OMFG!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar hebben we ook een topic voor
[DGK FB] Waar het personeel u te woord zal staan....![]()
ja da's dan weer kut idd...zodra er een "romance"is gaat alle aandacht daarheenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanmiddag een half uur naar Bart, en Lesley (het paardenmeisje) zitten kijken, en dat was nu ook niet het toppunt van spectaculairiteit.
Al zijn de tv uitzendingen van DGK beduidend beter dan die van BB.
Doe als ik Peet...gooi die streams de deur uit en laat je verneuken door Sjonnie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanmiddag een half uur naar Bart, en Lesley (het paardenmeisje) zitten kijken, en dat was nu ook niet het toppunt van spectaculairiteit.
Al zijn de tv uitzendingen van DGK beduidend beter dan die van BB.
dat doe ik nu ook steeds vakerquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe als ik Peet...gooi die streams de deur uit en laat je verneuken door Sjonnie.![]()
![]()
Ja, ook al omdat de tv-uitzending minimaal een halve week achterlooptquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe als ik Peet...gooi die streams de deur uit en laat je verneuken door Sjonnie.![]()
![]()
Ja, blijkbaar is het FB concept weer eens veranderdquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:57 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind deze FB eigenlijk een stuk leuker dan de FB oude stijl
ff over dat verneuken he.......wat denk jij nou een dag na dato van dat richard deal or no deal verhaal ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat doe ik nu ook steeds vaker![]()
Heerlijk om sjonnies waarheid te zien, en ook een sleuk om die andere kant van bb en dgk te zien
Wat was het probleem, had die geen ¤ 40000quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
ff over dat verneuken he.......wat denk jij nou een dag na dato van dat richard deal or no deal verhaal ?
Dat was het hem nu juist....de manier waarop staat mij niet aan.....ik ben een goedgelovige sul maar er zijn grenzen he !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat was het probleem, had die geen ¤ 40000
<<<----blushing , bedankt VRIEND !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:57 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou Luus, om je de waarheid te vertellen, je post nog braver dan Talitha! Je bent verreweg de netste poster geworden ooit en bent je hele touch kwijt!
Nicky's lievelingsmerkquote:
Uhhhhhhhhhhhh, ja: zoiets was hetquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
uhuh .......net als jouw plaatje glad als een aal...![]()
![]()
Voor iemand die 50+ afleveringen de joker kon uithangen vind ik het een mooie geste en een goed honorarium!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was het hem nu juist....de manier waarop staat mij niet aan.....ik ben een goedgelovige sul maar er zijn grenzen he !![]()
...spelend op limburgs groen......en het ventje kan leuke kunstje doen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhhh, ja: zoiets was het![]()
En laten we ons ook van onze goede kant zien, we blaffen de fb vol maar laten de COS ongemoeid...is een mooie geste toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:57 schreef Manu82 het volgende:
...my thoughts exactly....quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor iemand die 50+ afleveringen de joker kon uithangen vind ik het een mooie geste en een goed honorarium!![]()
Whahahahaha het kleine vriendelijke uberlieve vrouwtje wil ook een wrede repquote:
maar dat zou betekenen dat de bank wel weet wat er in iemand zijn kist zit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |