OMFG!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar hebben we ook een topic voor
[DGK FB] Waar het personeel u te woord zal staan....![]()
ja da's dan weer kut idd...zodra er een "romance"is gaat alle aandacht daarheenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanmiddag een half uur naar Bart, en Lesley (het paardenmeisje) zitten kijken, en dat was nu ook niet het toppunt van spectaculairiteit.
Al zijn de tv uitzendingen van DGK beduidend beter dan die van BB.
Doe als ik Peet...gooi die streams de deur uit en laat je verneuken door Sjonnie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanmiddag een half uur naar Bart, en Lesley (het paardenmeisje) zitten kijken, en dat was nu ook niet het toppunt van spectaculairiteit.
Al zijn de tv uitzendingen van DGK beduidend beter dan die van BB.
dat doe ik nu ook steeds vakerquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe als ik Peet...gooi die streams de deur uit en laat je verneuken door Sjonnie.![]()
![]()
Ja, ook al omdat de tv-uitzending minimaal een halve week achterlooptquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe als ik Peet...gooi die streams de deur uit en laat je verneuken door Sjonnie.![]()
![]()
Ja, blijkbaar is het FB concept weer eens veranderdquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:57 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind deze FB eigenlijk een stuk leuker dan de FB oude stijl
ff over dat verneuken he.......wat denk jij nou een dag na dato van dat richard deal or no deal verhaal ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat doe ik nu ook steeds vaker![]()
Heerlijk om sjonnies waarheid te zien, en ook een sleuk om die andere kant van bb en dgk te zien
Wat was het probleem, had die geen ¤ 40000quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
ff over dat verneuken he.......wat denk jij nou een dag na dato van dat richard deal or no deal verhaal ?
Dat was het hem nu juist....de manier waarop staat mij niet aan.....ik ben een goedgelovige sul maar er zijn grenzen he !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat was het probleem, had die geen ¤ 40000
<<<----blushing , bedankt VRIEND !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:57 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou Luus, om je de waarheid te vertellen, je post nog braver dan Talitha! Je bent verreweg de netste poster geworden ooit en bent je hele touch kwijt!
Nicky's lievelingsmerkquote:
Uhhhhhhhhhhhh, ja: zoiets was hetquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
uhuh .......net als jouw plaatje glad als een aal...![]()
![]()
Voor iemand die 50+ afleveringen de joker kon uithangen vind ik het een mooie geste en een goed honorarium!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was het hem nu juist....de manier waarop staat mij niet aan.....ik ben een goedgelovige sul maar er zijn grenzen he !![]()
...spelend op limburgs groen......en het ventje kan leuke kunstje doen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhhh, ja: zoiets was het![]()
En laten we ons ook van onze goede kant zien, we blaffen de fb vol maar laten de COS ongemoeid...is een mooie geste toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:57 schreef Manu82 het volgende:
...my thoughts exactly....quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor iemand die 50+ afleveringen de joker kon uithangen vind ik het een mooie geste en een goed honorarium!![]()
Whahahahaha het kleine vriendelijke uberlieve vrouwtje wil ook een wrede repquote:
maar dat zou betekenen dat de bank wel weet wat er in iemand zijn kist zit!quote:
dat denk ik wel....niet dat dat het spel zou hoeven beinvloeden; maar ik denk dat in richards specifieke geval er wel iets meer mensen op de hoogte waren dan alleen de bank.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar dat zou betekenen dat de bank wel weet wat er in iemand zijn kist zit!
Hou die gedachte ff vast, ik moet eerst ff schijten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
dat denk ik wel....niet dat dat het spel zou hoeven beinvloeden; maar ik denk dat in richards specifieke geval er wel iets meer mensen op de hoogte waren dan alleen de bank.
Niet dat ik het echt erg vind; after all... wat jij al zei...hij heeft het programma voor een behoorlijk deel gedragen en mee groot gemaakt de afgelopen weken.![]()
Degelijke, brave, gezagsgetrouwe Talitha gaat de grote FB-crimineel aangeven bij de Modpliesie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whahahahaha het kleine vriendelijke uberlieve vrouwtje wil ook een wrede rep
Ik ben zo intens blij dat jij mijn forumvriendje bentquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou die gedachte ff vast, ik moet eerst ff schijten!![]()
Balkie for president.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Degelijke, brave, gezagsgetrouwe Talitha gaat de grote FB-crimineel aangeven bij de Modpliesie.
[/tvmode]quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
zitten jullie allemaal hierwas jullie al kwijt
Ssshhttt....quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
Luv you to beeb!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben zo intens blij dat jij mijn forumvriendje bent![]()
...nope...we zitten weer op het vertrouwde niveau....quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, deze snap ik denk ik: Perfect strangers?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ssshhttt.......anders komt iedereen hierheen...
![]()
Hallo moppie, welkom in chez Efbé!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
ik hou niet zo van nieuwe dingenquote:
wat ben je toch een ransaapquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luv you to beeb!
Waar waren we?
*denkt dat hij bevallen is van een tyranosaurus rex!
kan ik hier ook wat te vreten bestellen ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo moppie, welkom in chez Efbé!
dankdank!quote:
Kep een broodje warme worst zonder broodje voor je!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan ik hier ook wat te vreten bestellen ?
De eerste optie die in me opkwam was te afschuwelijk om hardop te zeggen. Zo gemeen kun je niet zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
...nope...we zitten weer op het vertrouwde niveau....![]()
![]()
je weet wie het zegt hequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
dankdank!
*voelt zich wederom gevleid!![]()
worstquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep een broodje warme worst zonder broodje voor je!![]()
zou je het misschien toch nog even willen vermelden? Ben benieuwd en is wellicht goed voor je nieuw aangemeten image!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
De eerste optie die in me opkwam was te afschuwelijk om hardop te zeggen. Zo gemeen kun je niet zijn!![]()
Waar baseer je deze dolle klets op?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
worstworstJE zal je bedoelen
![]()
dat is iets voor mijn holle kies joh
![]()
Arme Luusquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Degelijke, brave, gezagsgetrouwe Talitha gaat de grote FB-crimineel aangeven bij de Modpliesie.
ik heb mijn bronnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar baseer je deze dolle klets op?
HEIR HEIR!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
De Willembokaal gaat dit jaar zonder twijfel naar Tally ...![]()
niemand die jij en ik gemeenschappelijk kennen heb ik mijn Hilti laten zienquote:
Ik hoorde dat ze winkelen doet met Yvonne en Nikky!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef luciano het volgende:
ZE heult met TL heb IK uit betrouwbare bron ............
Nah , we hebben allemaal diplomatieke onbanbaarheid hier !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me nu achteraf na de zonde af of de mods als ze weer hier zijn niet enorm boos zullen wezen op me?
Zijn er nog mods danquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me nu achteraf na de zonde af of de mods als ze weer hier zijn niet enorm boos zullen wezen op me?
OMFG! The X-files all over againquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef luciano het volgende:
TaLitha , zien jullie de overeenkomst niet ????
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Misschien zijn ze ons zat en dachten : val maar kapot met jullie subforumquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn er nog mods dan
Volgens mij hebben ze ons allang opgegeven.....
Das pas wat je noemt een vriend !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.![]()
Mooi...dan ga ik nu ff toiletteren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ons zat en dachten : val maar kapot met jullie subforum![]()
Ik voel me redelijk in de steek gelaten en pijn gedaan!![]()
Ben er nu alweer overheen, heb tiramissu-vlaai![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben toch altijd aardig tegen je geweest? Maar blijkbaar geloof jij liever wat Bommie zegt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef luciano het volgende:
TaLitha , zien jullie de overeenkomst niet ????
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
niemand die jij en ik gemeenschappelijk kennen heb ik mijn Hilti laten zien![]()
Bespaar je de moeite, gewoon even bij Nikkyquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef luciano het volgende:
Ik ga vast een unbanverzoek schrijven in 27 fout van op zijn minst 25 A4-tjes .......
Ik zie het weer even zitten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |