Yep!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef Gert het volgende:
Volgens mij doen er geen schurfthomo's mee aan DGK, dus dat wordt een makkie!![]()
Gaan we hier trouwens ook COS'en, SC'en en streamen?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef Sirolf het volgende:
In de eerste post uit het FAQ-topic staat (overigens net als in het BB6-forum) nog een kopje 'waar vind ik de streams?' met de melding dat die nog niet bekend zijn, terwijl die daar pal onder staan vermeld in een aparte post. Misschien wel zo netjes om die paar regels in de eerste post even weg te halen, kan verwarring onder bezoekers schelen.
Ohja, hieronder in de sig staat ook nog wat.
Stond er al in Scanquote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Plaats er dan misschien mijn pagina ook maar bij, waar je dus twee BB streams en twee DGK streams tegelijk kunt volgen:
http://members.home.nl/scanman/bb&dgk.html
Maak maar een nieuwe COS aan. [DGK COS #1] ofzo. Dan kan dit topic doodbloeden. Staat namelijk meer info in dan alleen COSquote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Mag De Gouden Kooi - Deel 2 voor de duidelijkheid worden hernoemd? Commentaren? Streams? Weet ik veel?![]()
Dat zijn ook de garnierstreamsquote:Op donderdag 28 september 2006 22:33 schreef bbfakir het volgende:
Waarom staat deze stream er niet bij? Erg handig.
Maar dan direct en vrij snel schakelbaar. Of alle 4 de schermen tegelijk, of apart.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zijn ook de garnierstreams
is een zelfde soort pagina als die van Sirolf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |