abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:11:13 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43234689

"There are those who believe... that life here... began out there. Far across the universe. With tribes of humans... who may have been the forefathers of the Egyptians... or the Toltecs... or the Mayans... that they may have been the architects of the Great Pyramids... or the lost civilizations of Lemuria... or Atlantis... Some believe that there may yet be brothers of man... who even now fight to survive... somewhere beyond the heavens."

Battlestar Galactica nog nooit gezien?
Adama - "It's a dream" Pegasus introduction
Adama vs. Cain - The Showdown
Battlestar Galactica - Pegasus To The Rescue
Battlestar Galactica - Pegasus Death

Battlestar Galactica is een remake van de orginele Battlestar Galactica welke in 1978 zijn debuut maakte. Na een succesvolle miniserie in December 2003 werd besloten tot het maken van een complete serie, welke eind 2004 voor het eerst werd uitgezonden door het Engelse Sky One, en enkele maanden daarna door SciFi channel zelf in de Verenigde Staten. Nadat seizoen een gigantisch succes bleek te zijn in zowel de VS als de UK werd al snel besloten tot een 2e seizoen, en het 2e seizoen was nog maar net begonnen toen de beslissing voor een 3e seizoen al werd gemaakt. In de USA wordt momenteel het 2e seizoen uitgezonden.

Het verhaal: Na een allesverwoestende oorlog met de Cylons, een ras van robots welke door de mens was gemaakt, en de vernietiging van alle 12 koloniën moet de Battlestar Galactica als een van de weinige overlevenden op de vlucht. Er word besloten om zo veel mogelijk overlevenden bij elkaar te zoeken, en met een vloot van burgerschepen en meer dan 45.000 mensen verlaten ze de 12 koloniën en gaan op zoek naar de mythologische 13e kolonie die volgens oude geschriften zou moeten bestaan. De naam van deze 13e kolonie? Aarde.

De serie belicht de problemen die ze krijgen tijdens hun zoektocht naar de Aarde, en deze beperken zich niet tot de Cylons die de vloot op de voet volgt en voor talloze problemen zorgt. Ook de interne politiek is onrustig, en de president van de kolonien (de enige overlevende minister van Onderwijs, die aan boord was van de Galactica tijdens de aanval) krijgt het moeilijk bij het vinden van een vice president, en het onderdrukken van een opstand van een rebellenleider.

Battlestar Galactica is een fantastische remake van het orgineel, en in veel opzichten zelfs beter. Je zal er aan moeten wennen dat Starbuck nu een vrouw is, maar de goede verhaallijn en de mooie CGI maakt ontzettend veel goed.

Dit topic gaat over de afleveringen die in de USA worden uitgezonden op SciFi channel. Voor de afleveringen die in Nederland op Veronica worden uitgezonden zie dit topic:

Battlestar Galactica - NL/Veronica afleveringen #1

Lieutenant Karl 'Helo' Agathon, Admiral William Adama, Colonel Saul Tigh

Captain Kara 'Starbuck' Thrace, Commander Lee 'Apollo' Adama

President Laura Roslin, Gaius Baltar

Battlestar Galactica

Battlestar Pegasus

Vorige delen:
- Battlestar Galactica Miniserie
- De nieuwe Battlestar Galactica Miniserie - Deel 2
- Battlestar Galactica - Deel 3
- Battlestar Galactica - Deel 4
- Battlestar Galactica (USA)- Deel 5 - So say we all!
- Battlestar Galactica (USA) - Deel 6 - New Caprica
- Battlestar Galactica (USA) - Deel 7 - Frak me!

Some usefull sites:
- http://en.battlestarwiki.org/wiki/Main_Page
- http://www.scifi.com/battlestar
- http://galactica.emedian.net
- http://66.49.253.213/index.html
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:15:34 #2
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_43234775
De OP moet eigenlijk geupdated worden (3e seizoen wordt nu uitgezonden in de VS, rebellenleider kan weg, Pegasus is verleden tijd).
verkapte tvp
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_43234851
Ik wil m'n eigen battlestar .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:20:24 #4
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_43234910

Ik wil m'n eigen model 6 & 8.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:22:25 #5
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43234965
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
De OP moet eigenlijk geupdated worden (3e seizoen wordt nu uitgezonden in de VS, rebellenleider kan weg, Pegasus is verleden tijd).
verkapte tvp
Tekst in de OP mag idd aangepast worden, maar dat stukje is niet van mij dus ik ben er verder maar vanaf gebleven.

En de Pegasus ( ) mag nog wel als eerbetoon, toch?
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:24:05 #6
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_43235011
Als eerbetoon
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:27:35 #7
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_43235102
Goede ep.

Benieuwd wat Sal gaat doen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:42:11 #8
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43235458
Dat was echt een vette aflevering. Misschien geen actie ofzo maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
pi_43236686
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]

zaterdag 4 november 2006 @ 18:13:51 #10
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_43238221
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 4 november 2006 @ 18:34:57 #11
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43238749
Btw, Apollo is nou Majoor geworden. Check z'n viper maar
pi_43239294
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:50 schreef Rhinestone het volgende:
Jij hebt goed opgelet bij Valley Of Death
Valley of darkness
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:34 schreef DarthNick het volgende:
Btw, Apollo is nou Majoor geworden. Check z'n viper maar
Hij was dat al voordat 'ie Commander werd (The captain's hand) . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:28:55 #13
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_43240249
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:55 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Valley of darkness
[..]

Hij was dat al voordat 'ie Commander werd (The captain's hand) . . .
Er is tijd verstreken in het BSG universum. Apollo is weer slank door zijn training denk ik ook met Helo. Op zijn cockpit stond Major Adama ja. Ik ga er dus vanuit dat die zijn Commander rank heeft moeten inleveren. Dan vraag ik me nog steeds af, hoort hij niet in de CiC te zijn naast zijn vader. Helo is kaptein en neemt de plaats van XO in. Tigh komt niet voorlopig niet meer terug, maar een Major is hoger als een kaptein in het BGS universum. Ik snap deze hele set up niet. Ik vond de riot act van Adama tegen Starbuck en Tigh goed. We hebben nu ook een beetje inzicht in de Cylon opzet binnen hun baseships. De Hybrid was cool om te zien en de naakte sharon ook die aan het mediteren was. Verder was het weer een setup voor volgende week. Ik vond het camerawerk hooguit irritant waardoor deze aflevering moeilijk te volgen was. En ze verziekte zo ook six in bikini, teveel glinstering van het water.

Ik weet inmiddels al aardig wat er volgende week gaat gebeuren dus als je niet de halve aflevering wilt lezen niet de spoiler highlighten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_43240347
wheee tvp
pi_43241312
Nieuwe aflevering? Yay
pi_43241586
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil m'n eigen battlestar .
Om er melancholisch door heen te lopen, denkend aan vervlogen tijden?

Of om een landje mee binnen te vallen?
pi_43243168
Starbuck is een slet
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:01:13 #18
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_43243415
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:53 schreef Crazykill het volgende:
Starbuck is een slet
Aan het begin van de serie was het een karakter die ik niet uit kon staan... dat werd later een heel stuk minder en nu kan ik haar weer niet uitstaan.
  zaterdag 4 november 2006 @ 22:51:38 #19
19529 Fendy
True Spirit
pi_43246740
Hey een BSG topic
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_43248762
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:55 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Valley of darkness
Aah ja dat bedoelde ik inderdaad.

Maareuh, Battlestarwiki doet het weer eens niet, dus ik heb ook niet kunnen checken wat die sonde nu was, maar was dit nu van Amerikaans/Russische makelij of is het jullie ook niet bekend?

@Sharkdoggie: Op die foto heb ik mij al zķ vaak afgetrokken
jeweetz
  zondag 5 november 2006 @ 01:41:21 #21
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_43250625
Heu, krijgt Sharon Athena geen last van de ziekte als ze de basestar betreedt? En Valkyrie.
The Internets, I needs it..
pi_43252770
Hmmm de zoektocht naar de Aarde
pi_43253486
Trouwens wanneer zou de president weer ziek worden?

Ze moet wel terminaal ziek zijn anders kan ze de zoektocht niet lijden vind ik
  zondag 5 november 2006 @ 10:29:34 #24
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43253582
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heu, krijgt Sharon Athena geen last van de ziekte als ze de basestar betreedt?
Ja, dat lijkt me wel.
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:28 schreef DooD het volgende:

[..]

Er is tijd verstreken in het BSG universum. Apollo is weer slank door zijn training denk ik ook met Helo. Op zijn cockpit stond Major Adama ja. Ik ga er dus vanuit dat die zijn Commander rank heeft moeten inleveren. Dan vraag ik me nog steeds af, hoort hij niet in de CiC te zijn naast zijn vader. Helo is kaptein en neemt de plaats van XO in. Tigh komt niet voorlopig niet meer terug, maar een Major is hoger als een kaptein in het BGS universum. Ik snap deze hele set up niet.
Wie zegt dat Apollo geen CIC taken heeft? Naast z'n Viper duties lijkt het me aannemelijk dat hij ook CIC taken heeft, Adama en Helo zijn niet 24 uur per dag in CIC te vinden.

Er zijn 2 redenen die ik kan bedenken waarom Apollo geen X.O. gaat worden:

1. Apollo is een van de beste Viper-pilots, bovendien hebben ze nu een shitload een Vipers erbij gekregen van Pegasus. En het is al vaker een probleem gebleken om genoeg en capabele Viper pilots te vinden.
Apollo zijn aanwezigheid daar is gewoon nuttiger.

2. Vader en zoon die samen het complete militaire apparaat besturen? Dat lijkt me geen slim idee, al is het alleen al voor de uitstraling naar de rest van de vloot toe.
  zondag 5 november 2006 @ 10:52:41 #25
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_43253939
Dat tweede weet je niet. Dat is in onze optiek. De kolonisten kunnen heel andere waarden hebben. Er was een tijd dat wij het ook niet vreemd vonden dat een leger bestuurd werd door allemaal broers en neven.

Ik vind het juist interessant dat déze mensen niet exact hetzelfde zijn als "wij", want op aarde is zelfs niet iedereen hetzelfde.

Overigens: is commander in BSG wel een rang of is het een positie? Bij schepen wordt de commandant altijd 'kapitein' genoemd, of hij nu die rang heeft of dat hij luitenant is.
Als het een rang is heeft hij een stapje terug gedaan/moeten doen.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 5 november 2006 @ 11:09:40 #26
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43254194
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
Dat tweede weet je niet. Dat is in onze optiek. De kolonisten kunnen heel andere waarden hebben. Er was een tijd dat wij het ook niet vreemd vonden dat een leger bestuurd werd door allemaal broers en neven.

Ik vind het juist interessant dat déze mensen niet exact hetzelfde zijn als "wij", want op aarde is zelfs niet iedereen hetzelfde.
Ik heb tot nu toe nog nooit iets in de serie gezien waaruit bleek dat zij er anders tegenover staan.

Naar Apollo is vaker gerefereerd als 'daddy's boy' in de serie en Admiral Cain heeft gezegd tegen Adama; "having your son as Galactica's CAG has been a grave mistake". Ik vond dat ze daar erg duidelijk maakte dat Apollo geen orders opvolgde en dat Adama er niks aan kon/durfde te doen (Cain's mening) omdat het zijn zoon is.

Dat vind ik er toch behoorlijk duidelijk op duiden dat ze er in het BSG universum niet gek veel anders over denken.
quote:
Overigens: is commander in BSG wel een rang of is het een positie? Bij schepen wordt de commandant altijd 'kapitein' genoemd, of hij nu die rang heeft of dat hij luitenant is.
Als het een rang is heeft hij een stapje terug gedaan/moeten doen.
Apollo kreeg na de dood van Fisk toch de rang van Commander opgespeld?
pi_43254218
daarom was de pegasus iig kapot gegaan. het zou stom staan als zoonlief een dikkere auto rijd dan die van die oude knakker.
  zondag 5 november 2006 @ 11:25:00 #28
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43254424
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heu, krijgt Sharon Athena geen last van de ziekte als ze de basestar betreedt? En Valkyrie.
Niet zolang ze haar suit aanhoudt en who the frak is Valkyrie?
  zondag 5 november 2006 @ 11:47:15 #29
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_43254870
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:25 schreef DarthNick het volgende:

[..]

spoiler:
http://i4.photobucket.com/albums/y110/gaiusmarius/s640x480.jpg

Moeilijk te zien, maar heb het plaatje wat verlicht:
http://i49.photobucket.com/albums/f251/Sharkdoggie/valk.jpg

http://i49.photobucket.co(...)ie/Afbeelding2-1.jpg
  zondag 5 november 2006 @ 11:47:44 #30
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_43254880
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:25 schreef DarthNick het volgende:

[..]

Valkyrie stond beschreven in mijn spoiler dus daar zeg ik verder niks over en Apollo kreeg de rang van Commander nadat Garner het loodje had gelegd door zijn stomme FTL jump achter zijn verdwenen raptor piloten aan.

Overigens is Commander wel duidelijk een rang kijk hier maar http://en.wikipedia.org/w(...)attlestar_Galactica) een mooi overzicht vand e rangen met badges erbij.
pi_43254936
Ik denk dat Dr_Crouton nog niet helemaal op de hoogte is van de namen in de serie Het is dan ook Athena of Sharon Valerii.
En met Athena hebben we er weer een karakter uit de originele series bij
jeweetz
  zondag 5 november 2006 @ 12:31:31 #32
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43255906
Ja, maar daar was ze de dochter van Adama, dat is nu dus niet het geval
pi_43256570
Da's waar, maar min of meer is zij toch ook wel Adama's dochter... Verder zal er denk ik ook niet echt veel gehint worden naar de originele series... Maar toch, Athena is Athena, Apollo was vroeger ook geen 'terrorist'
jeweetz
pi_43256926
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:47 schreef DooD het volgende:

[..]

Valkyrie stond beschreven in mijn spoiler dus daar zeg ik verder niks over en Apollo kreeg de rang van Commander nadat Garner het loodje had gelegd door zijn stomme FTL jump achter zijn verdwenen raptor piloten aan.

Overigens is Commander wel duidelijk een rang kijk hier maar http://en.wikipedia.org/w(...)attlestar_Galactica) een mooi overzicht vand e rangen met badges erbij.
Waar staat de XO?
Enne wie is Garner?
  zondag 5 november 2006 @ 13:22:39 #35
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43257070
XO is executive officer, de tweede man dus. Deze kan verschillende rangen hebben. Garner was de opvolger van Fisk als commander van de Pegasus.
  zondag 5 november 2006 @ 14:13:45 #36
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43258467
quote:
SPOILER
  zondag 5 november 2006 @ 14:19:08 #37
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_43258596
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Waar staat de XO?
Enne wie is Garner?
Zoals hierboven is gezegd is de XO geen rang maar meer de schoothond van de commander/admiral. Ik denk trouwens dat het beter is dat Lee geen commander meer is. Twee kapiteinen op 1 schip veroorzaakt altijd spanning en ik zie de Admiral/Commander rang eigenlijk als bestuurders van een battlestar. We hebben al een Admiral dus een Commander is overbodig. Het raare alleen is dat erook foto's zijn van Lee als hij slank is met zijn Commander rank. Of dat dit puur is gedaan om de fans te laten gissen weet ik niet.
SPOILER
  zondag 5 november 2006 @ 14:21:02 #38
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_43258651
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 5 november 2006 @ 14:43:16 #39
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43259276
Wie is Admiral
SPOILER
nu weer? Ik mis iets geloof ik? Help....
  zondag 5 november 2006 @ 15:01:41 #40
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43259798
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:43 schreef DarthNick het volgende:
Wie is Admiral
SPOILER
nu weer? Ik mis iets geloof ik? Help....
SPOILER
pi_43260646
Jullie maken mij nieuwsgierig met jullie spoiler-tags
jeweetz
  zondag 5 november 2006 @ 16:18:58 #42
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_43262485
Ik ben trouwens benieuwd of Athena ook besmet wordt met dat virus. Ze leek al aardig ziek toen in dat stelsel jumpte. Zo ja exit Athena en daarmee een hoop mogelijke conflicten die ze als Cylon kan tegenkomen in the rag tag fleet.
pi_43264358
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 5 november 2006 @ 18:29:04 #44
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_43266364
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:19 schreef Crazykill het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 5 november 2006 @ 21:48:21 #45
19529 Fendy
True Spirit
pi_43273943
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:30 schreef Rhinestone het volgende:
Jullie maken mij nieuwsgierig met jullie spoiler-tags
SPOILER
Je hebt gelijk Fen.
pi_43275024
Fijne admiral ben je als je maar een battlestar hebt onder je leiding
  zondag 5 november 2006 @ 22:14:00 #47
19529 Fendy
True Spirit
pi_43275139
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:11 schreef outcast_within het volgende:
Fijne admiral ben je als je maar een battlestar hebt onder je leiding
Tsja, zolang je ervan uitgaat dat je de enige militaire macht bent die de mensheid dient en het hoogst in rang bent...
Ofwel denk ik dat hij er nu niet vanuit gaat dat er nog andere battlestars of colonial schepen zijn dan in de huidige vloot...
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 5 november 2006 @ 22:34:38 #48
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_43276058
Cain had ik ook maar één battlestar. Men ging voor Pegasus uit dat Galactica de enige battlestar was, zodat een admiraal overbodig leek. Uiteindelijk heeft die gedachte toch voor problemen gezorgd voor Adama met admiraal Cain.
pi_43277092
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Cain had ik ook maar één battlestar. Men ging voor Pegasus uit dat Galactica de enige battlestar was, zodat een admiraal overbodig leek. Uiteindelijk heeft die gedachte toch voor problemen gezorgd voor Adama met admiraal Cain.
Maar daavoor had ze er meerdere.

Eenmaal die rang in bezit raakt ze em niet kwijt. Zelfde verhaal als nu met odama.

Alleen ben je wel een opgepoestste admiral met maar een battlestar onder je command

Trouwens die lifethreatening situation waarin hij zou zitten in s3e6 stelde ook niks voor alsof tigh echt zou schieten...
pi_43277129
Juist, dus dat zal wel de reden zijn dat Adama nu admiraal is, zodat ze dat risico als met Cain iig niet meer lopen.
jeweetz
pi_43279716
quote:
Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Rhinestone het volgende:
Juist, dus dat zal wel de reden zijn dat Adama nu admiraal is, zodat ze dat risico als met Cain iig niet meer lopen.
Nee dat zeg ik niet
Hij is admiral omdat hij dat is. En hij blijft het ondanks dat hij een pegasus is kwijtgeraakt. enfin boeiend
pi_43280184
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:29 schreef outcast_within het volgende:
Hij is admiral omdat hij dat is. En hij blijft het ondanks dat hij een pegasus is kwijtgeraakt. enfin boeiend
Hij is de Pegasus niet kwijt geraakt, dat heeft dat achterlijke zoontje van hem (en de schrijvers/producers) gedaan. Stom joch, kan niet eens een Battlestar heel houden . . .
  maandag 6 november 2006 @ 08:15:01 #53
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43282817
Je bent admiraal als je meerdere schepen onder je commando hebt. Je hebt de BSG + de civiele schepen, waarvan enkele ook bewapend zijn.
pi_43285032
quote:
Op maandag 6 november 2006 08:15 schreef DarthNick het volgende:
Je bent admiraal als je meerdere schepen onder je commando hebt. Je hebt de BSG + de civiele schepen, waarvan enkele ook bewapend zijn.
Nah ging toch echt over battlestars volgens mij of echte militaire schepen.

En niet een V.O.C handelsboot waarvan er een paar extra kannonen op zijn gemonteerd
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:52 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Hij is de Pegasus niet kwijt geraakt, dat heeft dat achterlijke zoontje van hem (en de schrijvers/producers) gedaan. Stom joch, kan niet eens een Battlestar heel houden . . .
Het doet iig wonderen voor de lijn
  maandag 6 november 2006 @ 12:08:31 #55
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43287368
Tja, maar in het geval van BSG zijn het de laatste schepen die er zijn dus kan beter maar iemand die bekwaam is de leiding hebben. Vergeet niet dat allemaal die civiele schepen ook een kapitein hebben van vergelijkbare rang. Je moet wel iemand hebben die erboven staat.
pi_43287813
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:52 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Dat heet gewoon het originele verhaal volgen
  maandag 6 november 2006 @ 14:19:45 #57
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_43290617
Ben weer erg benieuwd naar 206. Ik weet het... loop een klein beetje achter... Maar ik kan m thuis niet downloaden (gaat érg langzaam, lees: 2 KiB/s ) Moet weer wachten totdat ik morgen op school ben. Dan maar wat binnen halen. Op welke dag komt de nieuwe eigenlijk?
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_43290679
2kbs?

dan hoef je je niet echt druk te maken over wanneer de volgende uitkomt.
zitten je poorten wel open? load je zelf nog wat up?
pi_43292112
Ik vraag me trouwens nog steed af waarom Cain hoger dan Adama was? Ze waren toch beide commanders?
  maandag 6 november 2006 @ 15:17:09 #60
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_43292168
Cain was admiral toch?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 6 november 2006 @ 15:17:24 #61
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43292176
Cain was admiraal, waarom ze hoger was werd uitgelegd in deleted scenes van die aflevering, dus DVD box aanschaffen
  maandag 6 november 2006 @ 17:47:17 #62
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_43296795
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:17 schreef DarthNick het volgende:
Cain was admiraal, waarom ze hoger was werd uitgelegd in deleted scenes van die aflevering, dus DVD box aanschaffen
anders verlicht je ons eventjes
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 6 november 2006 @ 18:43:43 #63
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43298591
i wish i could. Ik weet dat het daarin wordt uitgelegd, ben zelf nog aan het wachten op me season 2 box
  maandag 6 november 2006 @ 20:41:57 #64
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_43303539
import ofzo?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 6 november 2006 @ 21:48:40 #65
52150 DarthNick
The man with the plan
  dinsdag 7 november 2006 @ 00:03:47 #66
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_43312850
Heerlijke aflevering

Toch tekenen van Earth
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_43313751
quote:
Waarom import ?? De NL versie komt half december uit . . .
pi_43313792
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef Wuder het volgende:
Heerlijke aflevering

Toch tekenen van Earth
Of Terra
  dinsdag 7 november 2006 @ 02:47:29 #69
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_43315400
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:21 schreef outcast_within het volgende:
2kbs?

dan hoef je je niet echt druk te maken over wanneer de volgende uitkomt.
zitten je poorten wel open? load je zelf nog wat up?
Poorten open zetten lukt niet echt. Ben niet zo super met computers Uploaden gaat wel stukken sneller...
Maar op school trek ik een aflevering binnen 2 minuten binnen, dus maak me wel druk wanneer de volgende uitkomt
Fingerbang... BANG! BANG!
  dinsdag 7 november 2006 @ 07:57:31 #70
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43316093
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Waarom import ?? De NL versie komt half december uit . . .
Wat kan ik zeggen, addict en ik kijk toch nooit met subs dus.
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:46:11 #71
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_43318596
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 07:57 schreef DarthNick het volgende:

[..]

Wat kan ik zeggen, addict en ik kijk toch nooit met subs dus.
bovendien zijn de Nl subs van seizoen één om te huilen.
pi_43318625
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:46 schreef DooD het volgende:

[..]

bovendien zijn de Nl subs van seizoen één om te huilen.
subs in het algemeen zijn vervelend.
als het toch moet. dan in het engels.

maar toch zowiezo vervelend als je weet wat er gezegd gaat worden
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:58:16 #73
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_43323425
Juist, daarnaast wil ik ook van me volledige beeld kunnen genieten en niet tekst onderin het beeld hebben. En wat ik zaterdags kijkt heeft ook geen subs dus veel verschil is er toch niet
pi_43323656
Weet iemand of er audiocommentaar aanwezig is, met of zonder op de season 1 NL box ??
pi_43339735
Season one bij de V&D gezien voor 29,-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')