Tekst in de OP mag idd aangepast worden, maar dat stukje is niet van mij dus ik ben er verder maar vanaf gebleven.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
De OP moet eigenlijk geupdated worden (3e seizoen wordt nu uitgezonden in de VS, rebellenleider kan weg, Pegasus is verleden tijd).
verkapte tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Ik wil m'n eigen model 6 & 8.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Ik wil m'n eigen model 6 & 8.![]()
Valley of darknessquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:50 schreef Rhinestone het volgende:
Jij hebt goed opgelet bij Valley Of Death![]()
Hij was dat al voordat 'ie Commander werd (The captain's hand) . . .quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:34 schreef DarthNick het volgende:
Btw, Apollo is nou Majoor geworden. Check z'n viper maar![]()
Er is tijd verstreken in het BSG universum. Apollo is weer slank door zijn training denk ik ook met Helo. Op zijn cockpit stond Major Adama ja. Ik ga er dus vanuit dat die zijn Commander rank heeft moeten inleveren. Dan vraag ik me nog steeds af, hoort hij niet in de CiC te zijn naast zijn vader. Helo is kaptein en neemt de plaats van XO in. Tigh komt niet voorlopig niet meer terug, maar een Major is hoger als een kaptein in het BGS universum. Ik snap deze hele set up niet. Ik vond de riot act van Adama tegen Starbuck en Tigh goed. We hebben nu ook een beetje inzicht in de Cylon opzet binnen hun baseships. De Hybrid was cool om te zien en de naakte sharon ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Valley of darkness
[..]
Hij was dat al voordat 'ie Commander werd (The captain's hand) . . .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Om er melancholisch door heen te lopen, denkend aan vervlogen tijden?quote:
Aan het begin van de serie was het een karakter die ik niet uit kon staan... dat werd later een heel stuk minder en nu kan ik haar weer niet uitstaan.quote:
Aah ja dat bedoelde ik inderdaad.quote:
Ja, dat lijkt me wel.quote:Op zondag 5 november 2006 01:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heu, krijgt Sharon Athena geen last van de ziekte als ze de basestar betreedt?
Wie zegt dat Apollo geen CIC taken heeft? Naast z'n Viper duties lijkt het me aannemelijk dat hij ook CIC taken heeft, Adama en Helo zijn niet 24 uur per dag in CIC te vinden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:28 schreef DooD het volgende:
[..]
Er is tijd verstreken in het BSG universum. Apollo is weer slank door zijn training denk ik ook met Helo. Op zijn cockpit stond Major Adama ja. Ik ga er dus vanuit dat die zijn Commander rank heeft moeten inleveren. Dan vraag ik me nog steeds af, hoort hij niet in de CiC te zijn naast zijn vader. Helo is kaptein en neemt de plaats van XO in. Tigh komt niet voorlopig niet meer terug, maar een Major is hoger als een kaptein in het BGS universum. Ik snap deze hele set up niet.
Ik heb tot nu toe nog nooit iets in de serie gezien waaruit bleek dat zij er anders tegenover staan.quote:Op zondag 5 november 2006 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
Dat tweede weet je niet. Dat is in onze optiek. De kolonisten kunnen heel andere waarden hebben. Er was een tijd dat wij het ook niet vreemd vonden dat een leger bestuurd werd door allemaal broers en neven.
Ik vind het juist interessant dat déze mensen niet exact hetzelfde zijn als "wij", want op aarde is zelfs niet iedereen hetzelfde.
Apollo kreeg na de dood van Fisk toch de rang van Commander opgespeld?quote:Overigens: is commander in BSG wel een rang of is het een positie? Bij schepen wordt de commandant altijd 'kapitein' genoemd, of hij nu die rang heeft of dat hij luitenant is.
Als het een rang is heeft hij een stapje terug gedaan/moeten doen.
Niet zolang ze haar suit aanhoudt en who the frak is Valkyrie?quote:Op zondag 5 november 2006 01:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heu, krijgt Sharon Athena geen last van de ziekte als ze de basestar betreedt? En Valkyrie.
spoiler:quote:Op zondag 5 november 2006 11:25 schreef DarthNick het volgende:
[..]
Niet zolang ze haar suit aanhoudt en who the frak is Valkyrie?
Valkyrie stond beschreven in mijn spoiler dus daar zeg ik verder niks over en Apollo kreeg de rang van Commander nadat Garner het loodje had gelegd door zijn stomme FTL jump achter zijn verdwenen raptor piloten aan.quote:Op zondag 5 november 2006 11:25 schreef DarthNick het volgende:
[..]
Niet zolang ze haar suit aanhoudt en who the frak is Valkyrie?
Waar staat de XO?quote:Op zondag 5 november 2006 11:47 schreef DooD het volgende:
[..]
Valkyrie stond beschreven in mijn spoiler dus daar zeg ik verder niks over en Apollo kreeg de rang van Commander nadat Garner het loodje had gelegd door zijn stomme FTL jump achter zijn verdwenen raptor piloten aan.
Overigens is Commander wel duidelijk een rang kijk hier maar http://en.wikipedia.org/w(...)attlestar_Galactica) een mooi overzicht vand e rangen met badges erbij.
quote:Op zondag 5 november 2006 11:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
spoiler:
http://i4.photobucket.com/albums/y110/gaiusmarius/s640x480.jpg
Moeilijk te zien, maar heb het plaatje wat verlicht:
http://i49.photobucket.com/albums/f251/Sharkdoggie/valk.jpg
http://i49.photobucket.co(...)ie/Afbeelding2-1.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals hierboven is gezegd is de XO geen rang maar meer de schoothond van de commander/admiral. Ik denk trouwens dat het beter is dat Lee geen commander meer is. Twee kapiteinen op 1 schip veroorzaakt altijd spanning en ik zie de Admiral/Commander rang eigenlijk als bestuurders van een battlestar. We hebben al een Admiral dus een Commander is overbodig. Het raare alleen is dat erook foto's zijn van Lee als hij slank is met zijn Commander rank. Of dat dit puur is gedaan om de fans te laten gissen weet ik niet.quote:Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Waar staat de XO?
Enne wie is Garner?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op zondag 5 november 2006 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nu weer? Ik mis iets geloof ik? Help....BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
quote:Op zondag 5 november 2006 14:43 schreef DarthNick het volgende:
Wie is AdmiralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nu weer? Ik mis iets geloof ik? Help....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 15:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 17:19 schreef Crazykill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 15:30 schreef Rhinestone het volgende:
Jullie maken mij nieuwsgierig met jullie spoiler-tags![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Tsja, zolang je ervan uitgaat dat je de enige militaire macht bent die de mensheid dient en het hoogst in rang bent...quote:Op zondag 5 november 2006 22:11 schreef outcast_within het volgende:
Fijne admiral ben je als je maar een battlestar hebt onder je leiding
Maar daavoor had ze er meerdere.quote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Cain had ik ook maar één battlestar. Men ging voor Pegasus uit dat Galactica de enige battlestar was, zodat een admiraal overbodig leek. Uiteindelijk heeft die gedachte toch voor problemen gezorgd voor Adama met admiraal Cain.
Nee dat zeg ik nietquote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Rhinestone het volgende:
Juist, dus dat zal wel de reden zijn dat Adama nu admiraal is, zodat ze dat risico als met Cain iig niet meer lopen.
Hij is de Pegasus niet kwijt geraakt, dat heeft dat achterlijke zoontje van hem (en de schrijvers/producers) gedaan. Stom joch, kan niet eens een Battlestar heel houden . . .quote:Op maandag 6 november 2006 00:29 schreef outcast_within het volgende:
Hij is admiral omdat hij dat is. En hij blijft het ondanks dat hij een pegasus is kwijtgeraakt. enfin boeiend![]()
Nah ging toch echt over battlestars volgens mij of echte militaire schepen.quote:Op maandag 6 november 2006 08:15 schreef DarthNick het volgende:
Je bent admiraal als je meerdere schepen onder je commando hebt. Je hebt de BSG + de civiele schepen, waarvan enkele ook bewapend zijn.
Het doet iig wonderen voor de lijnquote:Op maandag 6 november 2006 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij is de Pegasus niet kwijt geraakt, dat heeft dat achterlijke zoontje van hem (en de schrijvers/producers) gedaan. Stom joch, kan niet eens een Battlestar heel houden . . .![]()
![]()
Dat heet gewoon het originele verhaal volgenquote:Op maandag 6 november 2006 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij is de Pegasus niet kwijt geraakt, dat heeft dat achterlijke zoontje van hem (en de schrijvers/producers) gedaan. Stom joch, kan niet eens een Battlestar heel houden . . .![]()
![]()
anders verlicht je ons eventjesquote:Op maandag 6 november 2006 15:17 schreef DarthNick het volgende:
Cain was admiraal, waarom ze hoger was werd uitgelegd in deleted scenes van die aflevering, dus DVD box aanschaffen
Waarom import ?? De NL versie komt half december uit . . .quote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef DarthNick het volgende:
Yup
http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=allproducts&searchstring=battlestar+galactica&page=search&pa=search
Of Terraquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef Wuder het volgende:
Heerlijke aflevering
Toch tekenen van Earth
Poorten open zetten lukt niet echt. Ben niet zo super met computersquote:Op maandag 6 november 2006 14:21 schreef outcast_within het volgende:
2kbs?
dan hoef je je niet echt druk te maken over wanneer de volgende uitkomt.
zitten je poorten wel open? load je zelf nog wat up?
Wat kan ik zeggen, addict en ik kijk toch nooit met subs dus.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom import ?? De NL versie komt half december uit . . .
bovendien zijn de Nl subs van seizoen één om te huilen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:57 schreef DarthNick het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, addict en ik kijk toch nooit met subs dus.
subs in het algemeen zijn vervelend.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:46 schreef DooD het volgende:
[..]
bovendien zijn de Nl subs van seizoen één om te huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |