Nee dat zeg ik nietquote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Rhinestone het volgende:
Juist, dus dat zal wel de reden zijn dat Adama nu admiraal is, zodat ze dat risico als met Cain iig niet meer lopen.
Hij is de Pegasus niet kwijt geraakt, dat heeft dat achterlijke zoontje van hem (en de schrijvers/producers) gedaan. Stom joch, kan niet eens een Battlestar heel houden . . .quote:Op maandag 6 november 2006 00:29 schreef outcast_within het volgende:
Hij is admiral omdat hij dat is. En hij blijft het ondanks dat hij een pegasus is kwijtgeraakt. enfin boeiend![]()
Nah ging toch echt over battlestars volgens mij of echte militaire schepen.quote:Op maandag 6 november 2006 08:15 schreef DarthNick het volgende:
Je bent admiraal als je meerdere schepen onder je commando hebt. Je hebt de BSG + de civiele schepen, waarvan enkele ook bewapend zijn.
Het doet iig wonderen voor de lijnquote:Op maandag 6 november 2006 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij is de Pegasus niet kwijt geraakt, dat heeft dat achterlijke zoontje van hem (en de schrijvers/producers) gedaan. Stom joch, kan niet eens een Battlestar heel houden . . .![]()
![]()
Dat heet gewoon het originele verhaal volgenquote:Op maandag 6 november 2006 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij is de Pegasus niet kwijt geraakt, dat heeft dat achterlijke zoontje van hem (en de schrijvers/producers) gedaan. Stom joch, kan niet eens een Battlestar heel houden . . .![]()
![]()
anders verlicht je ons eventjesquote:Op maandag 6 november 2006 15:17 schreef DarthNick het volgende:
Cain was admiraal, waarom ze hoger was werd uitgelegd in deleted scenes van die aflevering, dus DVD box aanschaffen
Waarom import ?? De NL versie komt half december uit . . .quote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef DarthNick het volgende:
Yup
http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=allproducts&searchstring=battlestar+galactica&page=search&pa=search
Of Terraquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef Wuder het volgende:
Heerlijke aflevering
Toch tekenen van Earth
Poorten open zetten lukt niet echt. Ben niet zo super met computersquote:Op maandag 6 november 2006 14:21 schreef outcast_within het volgende:
2kbs?
dan hoef je je niet echt druk te maken over wanneer de volgende uitkomt.
zitten je poorten wel open? load je zelf nog wat up?
Wat kan ik zeggen, addict en ik kijk toch nooit met subs dus.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom import ?? De NL versie komt half december uit . . .
bovendien zijn de Nl subs van seizoen één om te huilen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:57 schreef DarthNick het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, addict en ik kijk toch nooit met subs dus.
subs in het algemeen zijn vervelend.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:46 schreef DooD het volgende:
[..]
bovendien zijn de Nl subs van seizoen één om te huilen.
Ik had een beetje hetzelfde, maar het kwam er op neer dat de cylons de wereld niet per se zien zoals de mensen, het voorbeeld met dat bos was vrij duidelijk toch? Baltar zag het baseship en Six liep in een bos, ze visualiseerde dus haar omgeving als een bos ipv die saaie gangen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef PPL het volgende:
Wat was nou precies dat verhaal van Cylons en Baltar die in hun verbeelding de wereld konden visualiseren?
Ik kon het eerlijk gezegd slecht volgen.
Het moet verdomme niet te zweverig gaan worden zeg. Het zijn gewoon robots en die zeggen gewoon bliep-blieb, by your command. Geen gezeik met denkbeeldige bomen, want dan zie ik dadelijk het bos niet meer.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:03 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Ik had een beetje hetzelfde, maar het kwam er op neer dat de cylons de wereld niet per se zien zoals de mensen, het voorbeeld met dat bos was vrij duidelijk toch? Baltar zag het baseship en Six liep in een bos, ze visualiseerde dus haar omgeving als een bos ipv die saaie gangen.
Juist voor Chuck Norris moet je vluchten. Hij is gewoon badass, als hij in de beurt komt van Galactica board die het schip en geeft die de hele crew flying kicks. Don't fuck with the Chuckquote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef DarthNick het volgende:
en dan nog is het logisch eigenlijk. Ze volgen een evolutie anders dan de mensheid. Dus dit is heel normaal voor hun lijkt me zo. Ik vraag me nu ook serieus af wat het verhaal achter Baltar wordt. Ik denk dat weer terug aan de tijd op Kobol als hij door het bos loopt en dat wiegje ziet staan.....
Why is the Battlestar Galactica still on the run? The five remaining Cylon models are all Chuck Norris
Lijkt me niet dat de Cylons zo simpel in elkaar zitten.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:14 schreef Madine het volgende:
[..]
Het moet verdomme niet te zweverig gaan worden zeg. Het zijn gewoon robots en die zeggen gewoon bliep-blieb, by your command. Geen gezeik met denkbeeldige bomen, want dan zie ik dadelijk het bos niet meer.
Wolfjequote:Op woensdag 8 november 2006 17:35 schreef -Wolf- het volgende:
ff ep. 03x06 kijken. staat al sinds zaterdag op m'n schijf, maar geen tijd gehad om te kijken..
Zaterdagochtend vroeg...quote:Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet op welke dag nou telkens de nieuwe afleveringen uitkomen
3 weken is toch wel vol te houden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:31 schreef FoXje het volgende:
Mooie serie ditBSG heeft ook, zoals Lost, een winterstop toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:46 schreef Sharkdoggie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schijnt dat de kijkcijfers het niet met je eens zijn. ene all time low naar de andere. de piek is er wel afquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef wdn het volgende:
7 is binnen en ga ik nu bekijken
Ik vind het zelf steeds beter worden.Maar ik heb een voerkeur voor sf/fantasy dus negatief zie je me niet snel posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |