Ik vind hem de bom.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hey.. het is mijn eerste ; -)
Ik weet nog steeds niet wat ik van Brian vind... het is niet m'n type dus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:48 schreef moowriece het volgende:
Dames onder ons, wat vinden jullie nu van Brian? Leuke type of toch liever een "bruut" zoals Bart???
Vlees weer ingepaktquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oh oh.. vlees boven de dekens... dat pakt hij binnen de minuut vast !
Leandra, vind je ze knap eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik van Brian vind... het is niet m'n type dus.
Waarschijnlijk zou ik eerder voor Bart dan voor Brian gaan, en zou Brian alleen kans hebben als ik hem beter leerde kennen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahaha Vragen ze Bart om bij Nena te liggen ... grinnn zullen we een poll houden hoe snel Brian daar is?
Brian : aardig, lief, onafhankelijk, maar hij is een beetje te zweverig (ooit een gedicht van hem gehoord ?), praat veel te veelquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:48 schreef moowriece het volgende:
Dames onder ons, wat vinden jullie nu van Brian? Leuke type of toch liever een "bruut" zoals Bart???
Mwah... geen van beiden eigenlijk, hoewel in Bart met zijn vrij donkere haar en blauwe ogen (zo lijkt het tenminste) niet onaantrekkelijk vind.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:54 schreef moowriece het volgende:
[..]
Leandra, vind je ze knap eigenlijk?
Ik vind Brian een leuke gozer, leuk om mee te praten, denk ik. Gewoon een coole gast.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:48 schreef moowriece het volgende:
Tering Gert, heb jij echt de hele zooi terug gelezen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:56 schreef Gert het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!!!!
Angelique weg!!!!![]()
Doei!!!
Zuiedlijk type hè?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind Brian leuker dan Bart maar ik word ook snel dronken van zijn "sjiep" gepraat
Nee dat vind ik juist niet zo...Maar het is wel een mooie jongen om te zien met een leuke accent.quote:
Weet ik nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:01 schreef moowriece het volgende:
Nena is heel erg weg van Bart. Dat zie je gewoon.
ps wat zegt nena nou als er geen camera's waren dan ..???
Haha ik bedoelde jij.. Dus dan snap ik dat welquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:03 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik juist niet zo...Maar het is wel een mooie jongen om te zien met een leuke accent.
Huh? Nee man, ff de talpa-site checken. Is veel sneller.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Tering Gert, heb jij echt de hele zooi terug gelezen?![]()
Zie je waar haar arm ligt?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef moowriece het volgende:
Zou Nena niet denken: blijf met je poten eens van me af en rot op! Ik wil slapen!
Maar durft ze het niet te zeggen?
Dat durf ze niet zo denk ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef moowriece het volgende:
Zou Nena niet denken: blijf met je poten eens van me af en rot op! Ik wil slapen!
Ok, daar zit wat in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:07 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof toch echt niet dat Nena hem uit "beleefdheid" niet duidelijk afwijst.. volgens mij stelt ze zijn aandacht wel degelijk op prijs.
Ze had ook niet dr hand in zijn zij kunnen leggen... dat terugstrelen doe je niet met iemand die je niet moet.
Inderdaad... Uit schuldgevoel? Of gewoon... beetje kroelen is natuurlijk wel lekker als je daar zit... ( veel meer heb je niet en het duuuuuuurt nog even) dus als ze hem weghgjaagd heeft ze niets...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
En ze is weer terug aan het kroelen.
Die mixed messages van haar snap ik ook geen moer van hoor.
Zou Nena niet denken: Steek die staaf tussen mijn poten?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef moowriece het volgende:
Ze heeft in een gesprek met Bart wel aangegeven dat ze heel erg op sex gericht is... dat ze dat mist .... Ook een vrouw als Nena kan natuurlijk lust hebben.... ( zonder liefde ).... ach... het houd ons bezig ; -) En Brian verward ; -)quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze gaat ervoor...?
Nou.... als er iemand niet bang hoeft te zijn dat ze ongewenst betast wordt dan is het Nena lijkt me wel... het barst van de ooggetuigen.quote:
Lastig.. Als je echt verliefd bent.. blijf je hopen.. en dan lijkt dat enkele handje méér hoop... Nena maakt het Brian niet makkelijk....quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Maar goed, mannen, wat vinden jullie NU van Nena
Dat een vrouw er als een houten klaas bij ligt en nauwelijks reageert of praat?
Wat zouden jullie in Brians plaats (geil) denken en doen?
Ik vind Nena een hele mooie en schattige meid. Ze komt heel lief, vertederend en ontwapenend over. Ze is een beetje lui en te verwend, maar is volgens mij heel slim.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Naar bed gaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:14 schreef moowriece het volgende:
Zit Nena nou in zijn broek te graaien?????
De vraag was wat je NU van haar vond. Dus hoe ze zich nu t.o.v. Brian gedraagt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:12 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ik vind Nena een hele mooie en schattige meid. Ze komt heel lief, vertederend en ontwapenend over. Ze is een beetje lui en te verwend, maar is volgens mij heel slim.
Ik weet niet wat ik precies zou doen, maar zou eerst goeie vriendjes met haar worden. Wat verder komt, heb je toch niet in de hand.
Dat is wel erg grof. Kind is 19 jaar, heeft ook behoeften. Genoeg 19 jarige die af en toe ff lekker bonkie bonkie doen toch.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het zal toch geen ordinaire cockteaser zijn ?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:16 schreef Cracka-ass het volgende:
loverboy materiaal.
Oeps sorry Dayquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
De vraag was wat je NU van haar vond. Dus hoe ze zich nu t.o.v. Brian gedraagt.
Je hoefde geen liefdesverklaring te tikken.
Opletten Scan, Nena zat net met haar hand vol IN zijn broek OP het doel !quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat iemand die een 19 jarig meisje ruim een uur door haar haar aan het strelen is, stiekem niet ook veel meer met haar wil doen.
Er wordt ook verdacht veel geschoven met die kussen ineens.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:17 schreef Leandra het volgende:
En toch hè... als hij naast haar gaat liggen (hij met zijn rug naar de camera) dan kan niemand meer zien waar haar hand precies zit.
Samen onder de dekens ook niet trouwens, maar dat is gelijk weer zo..... "samen slapen"
Ja hij maakt al echt vorderingen. Nena laat zich volkomen door hem inpakken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even een aflevering op tv gekeken, kijk nu weer naar de streams en zie Brian nog steeds Nena strelen
Ze wilt ieder geval wat verbergen, want ze legt steeds subtiel de kussen ervoor zodat de camera het niet ziet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:19 schreef avonne het volgende:
zat ze echt met haar hand in zijn broeK?
Is er iemand die jou het tegendeel wijs wil maken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat iemand die een 19 jarig meisje ruim een uur door haar haar aan het strelen is, stiekem niet ook veel meer met haar wil doen.
De bobbel in zijn broek probeert je dat ook niet wijs te maken....quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Brian daardoor helemaal niet verliefd op d'r zou kunnen worden. Hij is meer van eerst aaien, strelen en dan handje in de boekquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Niet zoenen wel trekken... Hmm zal maar niet zeggen wat dat voor een associaties heeft....
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Nena laat zich nu gewoon als een klein meisje behandelen, dat door haar moeder door haar haar gestreeld wordt.
Goeie zaakquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hij maakt al echt vorderingen. Nena laat zich volkomen door hem inpakken.![]()
Nena vindt het strelen enzo wel lekker, maar staat verder geen centimeter toe.
Hebben meer mensen dat gezien of is het wishfull thinking van Monkey?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
scan, ik heb bewondering voor je optimisme, maar face the facts, ze heeft net half aan zijn leuter gezeten.![]()
En?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk dat het voor Nena lust is... en fijne aandacht... Niet meer.
Wat ik zou doen? Ik zou geen miexed signals geven in ieder geval. Zeker niet als ik niet meer voor hem voelde dan vriendschap. Zou deze nachtelijke gesprekjes/gestreel vermijden en vooral benadrukken dat ik hem zag als vriend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:18 schreef moowriece het volgende:
[..]
Oeps sorry Day![]()
Ok, het is ERRUG tricky. Met al die camera's om me heen, mixed messages van Nena en being horny. Strijd tussen verstand en lust. Ik zou het niet weten.
En jij dan Day? Als jij Nena was????
Dat laatste sowieso.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Hebben meer mensen dat gezien of is het wishfull thinking van Monkey?
Nee nee geen wishfull thinking...Heb JIJ dat gemist?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In breedbeeld volledig op mijn High Resolutie TV !quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
me tooquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik zou doen? Ik zou geen miexed signals geven in ieder geval. Zeker niet als ik niet meer voor hem voelde dan vriendschap. Zou deze nachtelijke gesprekjes/gestreel vermijden en vooral benadrukken dat ik hem zag als vriend.
Ik dacht ook even dat ze het deed, maar het was vertekend beeld.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef Cracka-ass het volgende:
2e ronde.
Ik was even iets op tv aan het kijken. Dus, ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee nee geen wishfull thinking...Heb JIJ dat gemist?![]()
Ah, dus niet iedereen is het eens met Monkey en Gast. Ik ken die verhalen nog van BB, waar mensen zeker dachten te weten dat er werd geneukt enzo.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat ze het deed, maar het was vertekend beeld.
Punt is dat Nena gewoon geen sex ziet in Brian.
Het gaat niet gebeuren. Hij mag uren in 'r haar kroelen, en lieve woordjes fluisteren, maar Brian zal geen sexuele gunsten van Nena loskrijgen.
Nee plassenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ging ze nou trouwens net dr handen wassen?
Wat versta jij onder 'sexuele gunsten?'quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:25 schreef Gert het volgende:
maar Brian zal geen sexuele gunsten van Nena loskrijgen.
Dus nu heeft er al een kussen voor gelegenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze heeft ineens een big smile op haar gezicht. En mocht er niks gebeurd zijn, waarom legt ze dan steeds subtiel een kussen voor Brian zijn toedeledokie terwijl ze met haar hand in die area aan het kroelen was. Things happened!
Hmmm mankeer toch niets aan mijn ogen, ze zat IN zijn broek... of ze zijn roede vast had.. tja dat weet ik niet... maar als hij een gezonde man is zat die zeker strak op die hoogte... daar laat ik het maar bij...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dus niet iedereen is het eens met Monkey en Gast. Ik ken die verhalen nog van BB, waar mensen zeker dachten te weten dat er werd geneukt enzo.
Ik heb het niet gezien (keek effe niet)quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dus niet iedereen is het eens met Monkey en Gast. Ik ken die verhalen nog van BB, waar mensen zeker dachten te weten dat er werd geneukt enzo.
Het kussen lag niet.. goed... jeeh scan, geloof het nu maar, ik ben echt niet blind... ( Ondanks dat ik Natasia hysterisch heb zien uit kleden eerder deze avond )quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu heeft er al een kussen voor gelegen.... Okee, ik weet genoeg
trekkeneukepijpebeffelikkerimmetcquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'sexuele gunsten?'
Ja, die kussen lag er wel voor, hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vertrouw Gert toch meestal wel in dit soort gevallen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het kussen lag niet.. goed... jeeh scan, geloof het nu maar, ik ben echt niet blind... ( Ondanks dat ik Natasia hysterisch heb zien uit kleden eerder deze avond )
Ik ken de verhalen nog van BB dat mensen zeker wisten dat iemand genomineerd werd (liplezend op de streams).quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik ken die verhalen nog van BB, waar mensen zeker dachten te weten dat er werd geneukt enzo.
Dat liplezen ging toch goed toen, meen ik me te herinneren. En verder was dt van Sylvia een voorspelling natuurlijk. Alsof het voor de hand lag dat ze tegen Brian en Bart in zou stemmen. Maar voorspellingen kunnen altijd mis zijn. Vergelijking gaat beetje mank vind ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen nog van BB dat mensen zeker wisten dat iemand genomineerd werd (liplezend op de streams).
En eerder vandaag dacht jij dat Sylvia naar huis moest.
Duidelijk, zo voorkom je in ieder geval gekwetste gevoelens en liefdesverdrietquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik zou doen? Ik zou geen miexed signals geven in ieder geval. Zeker niet als ik niet meer voor hem voelde dan vriendschap. Zou deze nachtelijke gesprekjes/gestreel vermijden en vooral benadrukken dat ik hem zag als vriend.
Ik zal het onthouden scanquote:
Lekker gevatte opmerking weer.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian: Je hebt het warm
Nena: Ik heb twee dekens en een Brian over me heen
Nee, wij hadden toen beiden een code van Endemol en jij zei:....quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Dat liplezen ging toch goed toen, meen ik me te herinneren. En verder was dt van Sylvia een voorspelling natuurlijk. Alsof het voor de hand lag dat ze tegen Brian en Bart in zou stemmen. Maar voorspellingen kunnen altijd mis zijn. Vergelijking gaat beetje mank vind ik.
Als het wel zo was, zou ik wel de favor returnen zegmaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef Gert het volgende:
Kom op zeg, Nena kan dit cockteasen maanden volhouden, dat is haar beroep haast. Je denkt toch niet serieus dat ze, na alle voorzichtigheid rond het douchen etc, ineens in de broek van Brian heeft lopen graaien.
Nee.quote:
Hij maakt haar vingers vast soepel, voor als ze weer zijn broek in gaatquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef Day het volgende:
Oh god, we gaan weer handmasseren.
Ook dat kan hij uren volhouden. Die jongen is wel een doorzetterquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef Day het volgende:
Oh god, we gaan weer handmasseren.
Zij is voetballers gewend.. het is voor Brian te hopen dat ze (weer) aan de vóórkant zijn broek in schuiftquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij maakt haar vingers vast soepel, voor als ze weer zijn broek in gaat![]()
Eens!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.
Wedje?
Nena is dit soort geile super-attentie wel gewend hoor.
Die is momenteel een stuk minder verhit dan Brian.
Ze laat het zich welgevallen, maar staat geen centimeter verder toe.
Denk ik ook, maar als Brian haar een 'snel' kusje geeft zal ze niet weigeren denk ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.
Wedje?
Nena is dit soort geile super-attentie wel gewend hoor.
Die is momenteel een stuk minder verhit dan Brian.
Ze laat het zich welgevallen, maar staat geen centimeter verder toe.
Morgen een hulpstuk in bestelling.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zij is voetballers gewend.. het is voor Brian te hopen dat ze (weer) aan de vóórkant zijn broek in schuift![]()
Nope.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kan iemand het verstaan?
Zou Brian een goede keeper zijn ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Morgen een hulpstuk in bestelling.![]()
Ja maar toen had ze niet helemaal de kussen op zijn knieen gelegd, je kon het duidelijk zienquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs vrij noodzakelijk. Heb daar zelfs een topic over gestartquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens... als je daar twee jaar wil blijven zitten... Is het zo slecht nog niet om een friemel/streel/graai.. of nog iets meer maatje te hebben... verkort toch aanzienlijk de tijd dacht ik zo... Zou dat voor jullie een reden zijn om een niet verliefde maar toch leuke partner te nemen?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar toen had ze niet helemaal de kussen op zijn knieen gelegd, je kon het duidelijk zien
Ze hebben het over de stemming van vanavond, maar het is niet woordelijk te verstaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoor de naam Ilona vallen, verder kan ik er geen reet van verstaan.
Mooi laten vallen en niet meer oppakken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoor de naam Ilona vallen, verder kan ik er geen reet van verstaan.
Nee scan, dat zag je verkeerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Die hand lag net weer vrij (on) gunstig.
Geef mij Nena maar ipv die ex.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
Eh, brian wou toch verder met zijn ex ?
Ik dacht: ik hou m'n mond. Maar gelukkig zag je het zelf nu ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Die hand lag net weer vrij (on) gunstig.
Scherpquote:
Ja zoiets, misschien zit ze nu ook wel naar de livestream te kijken...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
Eh, brian wou toch verder met zijn ex ?
scannerquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee scan, dat zag je verkeerd![]()
Overigens... is je scanner stuk ?
Tja, die zal nu nog wel meer ex zijn dan ze al wasquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja zoiets, misschien zit ze nu ook wel naar de livestream te kijken...
Als ze in standje 69 op dat bed liggen zal ik eens op F6 drukkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zie weinig caps vanavond...
ging over haar voorkeur voor donkere mannen. En hij zei dus dat 'ns een keer wat anders proberen niet slecht zou zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian en zijn chocolade verhaal. Brian "jij vind chocola lekker' en dan iets over misschien eens wat anders eten. En dan zegt Nena iets over witte chocola.![]()
Een groep volwassenen die een uur intensief naar een handmassage zitten te kijken en discussieren of een negentienjarige nu wel of niet aan Van Persie zijn leuter heeft gezeten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:51 schreef APK het volgende:
Eigenlijk wel teringgenant om naar deze player plus muts te kijken.![]()
Donkere vrouwen? Natasia ofzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
ging over haar voorkeur voor donkere mannen. En hij zei dus dat 'ns een keer wat anders proberen niet slecht zou zijn.
Hij heeft al eens "getrokken" 's nachts (volgens Eveline) dus dat loopt wel los. Leuk is andersquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Die Brian gaat dat geen jaar meer 'trekken'
Eureka!! Ik heb het !!! nena heeft al aangegeven dat ze van een groot "apperaat" houd en dat dat voor haar erg belangrijk is.. zoveel zelfs dat het haar relatie kan maken of breken... Dus Nena heeft daarnet even een "relatiecheck" gedaan !!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
ging over haar voorkeur voor donkere mannen. En hij zei dus dat 'ns een keer wat anders proberen niet slecht zou zijn.
Huh?quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eureka!! Ik heb het !!! nena heeft al aangegeven dat ze van een groot "apperaat" houd en dat dat voor haar erg belangrijk is.. zoveel zelfs dat het haar relatie kan maken of breken... Dus Nena heeft daarnet even een "relatiecheck" gedaan !!!!
En aan de smile te zien.. zat het wel goed !!!
Nu wel ja, kan me herinneren van die videoboodschap dat het een hele mooie meid was die nog liefde voor Brian voelde en hij voor haar, daarom snap ik ook niet waarom Brian nu de casanova en gigolo uithangt naar vage Nenaquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:55 schreef moowriece het volgende:
[..]
Tja, die zal nu nog wel meer ex zijn dan ze al was![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat toch veel verder dan Tijn in 8 weken met Monique heeft geflikt
Idd, heb Brian wel es onder de douche gezien en dat apparaat was nogal groot uitgevallen ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eureka!! Ik heb het !!! nena heeft al aangegeven dat ze van een groot "apperaat" houd en dat dat voor haar erg belangrijk is.. zoveel zelfs dat het haar relatie kan maken of breken... Dus Nena heeft daarnet even een "relatiecheck" gedaan !!!!
En aan de smile te zien.. zat het wel goed !!!
Was een geintje, maar als je het moet uitleggen is ie niet meer leukquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
Huh?
Nena vindt Brian te serieus en daar heeft ze heel erg gelijk in.
Dan maakt die een kans, Nena vind dat een must. ( zonder gekheid)quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:01 schreef moowriece het volgende:
[..]
Idd, heb Brian wel es onder de douche gezien en dat apparaat was nogal groot uitgevallen ja.
ja die zijn veliefd en niet singlequote:Op zaterdag 4 november 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat toch veel verder dan Tijn in 8 weken met Monique heeft geflikt
1 & 2quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bij direct oogcontact wend ze overigens snel haar blik af... ( na enkele seconden van mixed signals )
Poll : Wat denken jullie? Gaat dit wat worden?
1. Nu
2. later
3. Nooit
niet meerquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Aan Nena haar handen te zien, geniet ze er aardig van. Af en toe ff lekker die nagels in zijn rug.
Tijn is wanhopig verliefd ja maar Monique niet, ze ziet Tijn als een leuk speeltje om de tijd te doden...quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:04 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ja die zijn veliefd en niet single
Ze heeft aan zijn leuter mogen voelen, nu is hij aan de beurt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Nena staat wel heel veel toe nu.
klaar voor de 69 ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:11 schreef scanman01 het volgende:
Jij mag zo ongeveer haar hele gezicht kussen, behalve haar mond
Dan moeten ze wel een stuk verder gaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:12 schreef APK het volgende:
Die kus van Brian ziet er redelijk serieus uit.
Alles voor de kijkcijfers dus, ze denken dat het publiek nu mag beslissen.
Jep... het was nu idd wel duidelijk ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:14 schreef moowriece het volgende:
Volgens mij zit Nena aan z'nlul te trekken!!
Oh nena zei dat, lolquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:14 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Nena: Dit is geen goed idee
Dan moet hij haar nu wel met rust laten als ze er zo over denkt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:13 schreef scanman01 het volgende:
Opeens zegt ze: "Ga weg, dit is geen goed idee"
Neuh, dit is precies genoeg voor de uitzending.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
Dan moeten ze wel een stuk verder gaan![]()
Zij deed het bij hemquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan moet hij haar nu wel met rust laten als ze er zo over denkt.
Ik blijf erbij.. geiligheid en genegenheid maar geen leifde vanuit nena.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een vreemd kind, wel trekken niet zoenen...hmm![]()
Niet erg romantiek...
Heb je het gecaptured???quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... het was nu idd wel duidelijk ja.
Serieus?quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een vreemd kind, wel trekken niet zoenen...hmm![]()
Niet erg romantiek...
Op een foto zie je niets hè... Dan moet je al een filmpje maken. Heeft JohnDK vast welquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Degene die Brian gecast heeft zit nu te juichen in zijn bed met laptop op schoot.
Enn iet zo zuinig ook. Dat kussen ging heftig heen en weer. Je kon het zelfs horen.quote:
Roel momentje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:19 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft nu helemaal hoge nood. Moet vast wel even naar de wc zo.
Ik was gefocust op de kus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Enn iet zo zuinig ook. Dat kussen ging heftig heen en weer. Je kon het zelfs horen.
Brian heeft nu helemaal hoge nood. Moet vast wel even naar de wc zo.
Zat je wel op stream 2? Op stream 1 zag je niets volgens mijquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was gefocust op de kus.
Romanticus hè
Ja, op stream 2. Maar die cameraman zat te kutten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zat je wel op stream 2? Op stream 1 zag je niets volgens mij
Misschien werd ze wat opgewonden door zijn tedere kusjesquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind haar nu wel een vreemd kind...van "nou ik wil je wel trekken maar laat me dan wel met rust ok"
Hij lag wel flink te zuchten ja. Wel snel dan, maar na 6 weken is dat ook niet echt vreemdquote:
Denk het wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
SpankTheMoney, denk je dat Brian nu nog even jouw naam eer aan gaat doen?
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:13 schreef scanman01 het volgende:
Fuck.. ze trekt hem af.
Opeens zegt ze: "Ga weg, dit is geen goed idee"
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:14 schreef moowriece het volgende:
Volgens mij zit Nena aan z'nlul te trekken!!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is hem nu toch werkelijk wel aan het trekken hoor...
Ja ik hoorde het, hij hield per ongeluk z'n zender om toen ie naar de w.c. ging om het af te maken...quote:
Ik keek naar de streamsquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
[..]
[..]
Ik schreef 'money' zag ik net. Freudian slip zal ik maar zeggenquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schreef 'money' zag ik net. Freudian slip zal ik maar zeggen
Wat denk je van de nieuwe bewoner.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben benieuwd of dit incident tussen hun blijft. En mocht dat zo zijn of de bewoners het in het huis in 1 van de kranten lezen.
Denk het wel. Brian zal het in ieder geval niet aan Bart vertelllen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben benieuwd of dit incident tussen hun blijft. En mocht dat zo zijn of de bewoners het in het huis in 1 van de kranten lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |