Eens!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.
Wedje?
Nena is dit soort geile super-attentie wel gewend hoor.
Die is momenteel een stuk minder verhit dan Brian.
Ze laat het zich welgevallen, maar staat geen centimeter verder toe.
Denk ik ook, maar als Brian haar een 'snel' kusje geeft zal ze niet weigeren denk ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.
Wedje?
Nena is dit soort geile super-attentie wel gewend hoor.
Die is momenteel een stuk minder verhit dan Brian.
Ze laat het zich welgevallen, maar staat geen centimeter verder toe.
Morgen een hulpstuk in bestelling.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zij is voetballers gewend.. het is voor Brian te hopen dat ze (weer) aan de vóórkant zijn broek in schuift![]()
Nope.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kan iemand het verstaan?
Zou Brian een goede keeper zijn ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Morgen een hulpstuk in bestelling.![]()
Ja maar toen had ze niet helemaal de kussen op zijn knieen gelegd, je kon het duidelijk zienquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu heeft er al een kussen voor gelegen.... Okee, ik weet genoeg
Het lijkt me zelfs vrij noodzakelijk. Heb daar zelfs een topic over gestartquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens... als je daar twee jaar wil blijven zitten... Is het zo slecht nog niet om een friemel/streel/graai.. of nog iets meer maatje te hebben... verkort toch aanzienlijk de tijd dacht ik zo... Zou dat voor jullie een reden zijn om een niet verliefde maar toch leuke partner te nemen?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar toen had ze niet helemaal de kussen op zijn knieen gelegd, je kon het duidelijk zien
Ze hebben het over de stemming van vanavond, maar het is niet woordelijk te verstaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoor de naam Ilona vallen, verder kan ik er geen reet van verstaan.
Mooi laten vallen en niet meer oppakken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoor de naam Ilona vallen, verder kan ik er geen reet van verstaan.
Nee scan, dat zag je verkeerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Die hand lag net weer vrij (on) gunstig.
Geef mij Nena maar ipv die ex.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
Eh, brian wou toch verder met zijn ex ?
Ik dacht: ik hou m'n mond. Maar gelukkig zag je het zelf nu ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Die hand lag net weer vrij (on) gunstig.
Scherpquote:
Ja zoiets, misschien zit ze nu ook wel naar de livestream te kijken...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
Eh, brian wou toch verder met zijn ex ?
scannerquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee scan, dat zag je verkeerd![]()
Overigens... is je scanner stuk ?
Tja, die zal nu nog wel meer ex zijn dan ze al wasquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja zoiets, misschien zit ze nu ook wel naar de livestream te kijken...
Als ze in standje 69 op dat bed liggen zal ik eens op F6 drukkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zie weinig caps vanavond...
ging over haar voorkeur voor donkere mannen. En hij zei dus dat 'ns een keer wat anders proberen niet slecht zou zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian en zijn chocolade verhaal. Brian "jij vind chocola lekker' en dan iets over misschien eens wat anders eten. En dan zegt Nena iets over witte chocola.![]()
Een groep volwassenen die een uur intensief naar een handmassage zitten te kijken en discussieren of een negentienjarige nu wel of niet aan Van Persie zijn leuter heeft gezeten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:51 schreef APK het volgende:
Eigenlijk wel teringgenant om naar deze player plus muts te kijken.![]()
Donkere vrouwen? Natasia ofzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
ging over haar voorkeur voor donkere mannen. En hij zei dus dat 'ns een keer wat anders proberen niet slecht zou zijn.
Hij heeft al eens "getrokken" 's nachts (volgens Eveline) dus dat loopt wel los. Leuk is andersquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Die Brian gaat dat geen jaar meer 'trekken'
Eureka!! Ik heb het !!! nena heeft al aangegeven dat ze van een groot "apperaat" houd en dat dat voor haar erg belangrijk is.. zoveel zelfs dat het haar relatie kan maken of breken... Dus Nena heeft daarnet even een "relatiecheck" gedaan !!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
ging over haar voorkeur voor donkere mannen. En hij zei dus dat 'ns een keer wat anders proberen niet slecht zou zijn.
Huh?quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eureka!! Ik heb het !!! nena heeft al aangegeven dat ze van een groot "apperaat" houd en dat dat voor haar erg belangrijk is.. zoveel zelfs dat het haar relatie kan maken of breken... Dus Nena heeft daarnet even een "relatiecheck" gedaan !!!!
En aan de smile te zien.. zat het wel goed !!!
Nu wel ja, kan me herinneren van die videoboodschap dat het een hele mooie meid was die nog liefde voor Brian voelde en hij voor haar, daarom snap ik ook niet waarom Brian nu de casanova en gigolo uithangt naar vage Nenaquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:55 schreef moowriece het volgende:
[..]
Tja, die zal nu nog wel meer ex zijn dan ze al was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |