Het lijkt me zelfs vrij noodzakelijk. Heb daar zelfs een topic over gestartquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens... als je daar twee jaar wil blijven zitten... Is het zo slecht nog niet om een friemel/streel/graai.. of nog iets meer maatje te hebben... verkort toch aanzienlijk de tijd dacht ik zo... Zou dat voor jullie een reden zijn om een niet verliefde maar toch leuke partner te nemen?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar toen had ze niet helemaal de kussen op zijn knieen gelegd, je kon het duidelijk zien
Ze hebben het over de stemming van vanavond, maar het is niet woordelijk te verstaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoor de naam Ilona vallen, verder kan ik er geen reet van verstaan.
Mooi laten vallen en niet meer oppakken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoor de naam Ilona vallen, verder kan ik er geen reet van verstaan.
Nee scan, dat zag je verkeerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Die hand lag net weer vrij (on) gunstig.
Geef mij Nena maar ipv die ex.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
Eh, brian wou toch verder met zijn ex ?
Ik dacht: ik hou m'n mond. Maar gelukkig zag je het zelf nu ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Die hand lag net weer vrij (on) gunstig.
Scherpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |