Zou Nena niet denken: Steek die staaf tussen mijn poten?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef moowriece het volgende:
Zou Nena niet denken: blijf met je poten eens van me af en rot op! Ik wil slapen!
Maar durft ze het niet te zeggen?
Ze heeft in een gesprek met Bart wel aangegeven dat ze heel erg op sex gericht is... dat ze dat mist .... Ook een vrouw als Nena kan natuurlijk lust hebben.... ( zonder liefde ).... ach... het houd ons bezig ; -) En Brian verward ; -)quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze gaat ervoor...?
Nou.... als er iemand niet bang hoeft te zijn dat ze ongewenst betast wordt dan is het Nena lijkt me wel... het barst van de ooggetuigen.quote:
Lastig.. Als je echt verliefd bent.. blijf je hopen.. en dan lijkt dat enkele handje méér hoop... Nena maakt het Brian niet makkelijk....quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Maar goed, mannen, wat vinden jullie NU van Nena
Dat een vrouw er als een houten klaas bij ligt en nauwelijks reageert of praat?
Wat zouden jullie in Brians plaats (geil) denken en doen?
Ik vind Nena een hele mooie en schattige meid. Ze komt heel lief, vertederend en ontwapenend over. Ze is een beetje lui en te verwend, maar is volgens mij heel slim.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Naar bed gaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:14 schreef moowriece het volgende:
Zit Nena nou in zijn broek te graaien?????
De vraag was wat je NU van haar vond. Dus hoe ze zich nu t.o.v. Brian gedraagt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:12 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ik vind Nena een hele mooie en schattige meid. Ze komt heel lief, vertederend en ontwapenend over. Ze is een beetje lui en te verwend, maar is volgens mij heel slim.
Ik weet niet wat ik precies zou doen, maar zou eerst goeie vriendjes met haar worden. Wat verder komt, heb je toch niet in de hand.
Dat is wel erg grof. Kind is 19 jaar, heeft ook behoeften. Genoeg 19 jarige die af en toe ff lekker bonkie bonkie doen toch.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het zal toch geen ordinaire cockteaser zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |