Tering Gert, heb jij echt de hele zooi terug gelezen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:56 schreef Gert het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!!!!
Angelique weg!!!!![]()
Doei!!!
Zuiedlijk type hè?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind Brian leuker dan Bart maar ik word ook snel dronken van zijn "sjiep" gepraat
Nee dat vind ik juist niet zo...Maar het is wel een mooie jongen om te zien met een leuke accent.quote:
Weet ik nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:01 schreef moowriece het volgende:
Nena is heel erg weg van Bart. Dat zie je gewoon.
ps wat zegt nena nou als er geen camera's waren dan ..???
Haha ik bedoelde jij.. Dus dan snap ik dat welquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:03 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik juist niet zo...Maar het is wel een mooie jongen om te zien met een leuke accent.
Huh? Nee man, ff de talpa-site checken. Is veel sneller.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Tering Gert, heb jij echt de hele zooi terug gelezen?![]()
Zie je waar haar arm ligt?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef moowriece het volgende:
Zou Nena niet denken: blijf met je poten eens van me af en rot op! Ik wil slapen!
Maar durft ze het niet te zeggen?
Dat durf ze niet zo denk ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef moowriece het volgende:
Zou Nena niet denken: blijf met je poten eens van me af en rot op! Ik wil slapen!
Maar durft ze het niet te zeggen?
Ok, daar zit wat in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:07 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof toch echt niet dat Nena hem uit "beleefdheid" niet duidelijk afwijst.. volgens mij stelt ze zijn aandacht wel degelijk op prijs.
Ze had ook niet dr hand in zijn zij kunnen leggen... dat terugstrelen doe je niet met iemand die je niet moet.
Inderdaad... Uit schuldgevoel? Of gewoon... beetje kroelen is natuurlijk wel lekker als je daar zit... ( veel meer heb je niet en het duuuuuuurt nog even) dus als ze hem weghgjaagd heeft ze niets...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
En ze is weer terug aan het kroelen.
Die mixed messages van haar snap ik ook geen moer van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |