Ik vertrouw Gert toch meestal wel in dit soort gevallen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het kussen lag niet.. goed... jeeh scan, geloof het nu maar, ik ben echt niet blind... ( Ondanks dat ik Natasia hysterisch heb zien uit kleden eerder deze avond )
Ik ken de verhalen nog van BB dat mensen zeker wisten dat iemand genomineerd werd (liplezend op de streams).quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik ken die verhalen nog van BB, waar mensen zeker dachten te weten dat er werd geneukt enzo.
Dat liplezen ging toch goed toen, meen ik me te herinneren. En verder was dt van Sylvia een voorspelling natuurlijk. Alsof het voor de hand lag dat ze tegen Brian en Bart in zou stemmen. Maar voorspellingen kunnen altijd mis zijn. Vergelijking gaat beetje mank vind ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen nog van BB dat mensen zeker wisten dat iemand genomineerd werd (liplezend op de streams).
En eerder vandaag dacht jij dat Sylvia naar huis moest.
Duidelijk, zo voorkom je in ieder geval gekwetste gevoelens en liefdesverdrietquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik zou doen? Ik zou geen miexed signals geven in ieder geval. Zeker niet als ik niet meer voor hem voelde dan vriendschap. Zou deze nachtelijke gesprekjes/gestreel vermijden en vooral benadrukken dat ik hem zag als vriend.
Ik zal het onthouden scanquote:
Lekker gevatte opmerking weer.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian: Je hebt het warm
Nena: Ik heb twee dekens en een Brian over me heen
Nee, wij hadden toen beiden een code van Endemol en jij zei:....quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Dat liplezen ging toch goed toen, meen ik me te herinneren. En verder was dt van Sylvia een voorspelling natuurlijk. Alsof het voor de hand lag dat ze tegen Brian en Bart in zou stemmen. Maar voorspellingen kunnen altijd mis zijn. Vergelijking gaat beetje mank vind ik.
Als het wel zo was, zou ik wel de favor returnen zegmaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef Gert het volgende:
Kom op zeg, Nena kan dit cockteasen maanden volhouden, dat is haar beroep haast. Je denkt toch niet serieus dat ze, na alle voorzichtigheid rond het douchen etc, ineens in de broek van Brian heeft lopen graaien.
Nee.quote:
Hij maakt haar vingers vast soepel, voor als ze weer zijn broek in gaatquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef Day het volgende:
Oh god, we gaan weer handmasseren.
Ook dat kan hij uren volhouden. Die jongen is wel een doorzetterquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef Day het volgende:
Oh god, we gaan weer handmasseren.
Zij is voetballers gewend.. het is voor Brian te hopen dat ze (weer) aan de vóórkant zijn broek in schuiftquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij maakt haar vingers vast soepel, voor als ze weer zijn broek in gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |