Wat ik zou doen? Ik zou geen miexed signals geven in ieder geval. Zeker niet als ik niet meer voor hem voelde dan vriendschap. Zou deze nachtelijke gesprekjes/gestreel vermijden en vooral benadrukken dat ik hem zag als vriend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:18 schreef moowriece het volgende:
[..]
Oeps sorry Day![]()
Ok, het is ERRUG tricky. Met al die camera's om me heen, mixed messages van Nena en being horny. Strijd tussen verstand en lust. Ik zou het niet weten.
En jij dan Day? Als jij Nena was????
Dat laatste sowieso.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Hebben meer mensen dat gezien of is het wishfull thinking van Monkey?
Nee nee geen wishfull thinking...Heb JIJ dat gemist?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In breedbeeld volledig op mijn High Resolutie TV !quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
me tooquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik zou doen? Ik zou geen miexed signals geven in ieder geval. Zeker niet als ik niet meer voor hem voelde dan vriendschap. Zou deze nachtelijke gesprekjes/gestreel vermijden en vooral benadrukken dat ik hem zag als vriend.
Ik dacht ook even dat ze het deed, maar het was vertekend beeld.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef Cracka-ass het volgende:
2e ronde.
Ik was even iets op tv aan het kijken. Dus, ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee nee geen wishfull thinking...Heb JIJ dat gemist?![]()
Ah, dus niet iedereen is het eens met Monkey en Gast. Ik ken die verhalen nog van BB, waar mensen zeker dachten te weten dat er werd geneukt enzo.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat ze het deed, maar het was vertekend beeld.
Punt is dat Nena gewoon geen sex ziet in Brian.
Het gaat niet gebeuren. Hij mag uren in 'r haar kroelen, en lieve woordjes fluisteren, maar Brian zal geen sexuele gunsten van Nena loskrijgen.
Nee plassenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ging ze nou trouwens net dr handen wassen?
Wat versta jij onder 'sexuele gunsten?'quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:25 schreef Gert het volgende:
maar Brian zal geen sexuele gunsten van Nena loskrijgen.
Dus nu heeft er al een kussen voor gelegenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze heeft ineens een big smile op haar gezicht. En mocht er niks gebeurd zijn, waarom legt ze dan steeds subtiel een kussen voor Brian zijn toedeledokie terwijl ze met haar hand in die area aan het kroelen was. Things happened!
Hmmm mankeer toch niets aan mijn ogen, ze zat IN zijn broek... of ze zijn roede vast had.. tja dat weet ik niet... maar als hij een gezonde man is zat die zeker strak op die hoogte... daar laat ik het maar bij...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dus niet iedereen is het eens met Monkey en Gast. Ik ken die verhalen nog van BB, waar mensen zeker dachten te weten dat er werd geneukt enzo.
Ik heb het niet gezien (keek effe niet)quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dus niet iedereen is het eens met Monkey en Gast. Ik ken die verhalen nog van BB, waar mensen zeker dachten te weten dat er werd geneukt enzo.
Het kussen lag niet.. goed... jeeh scan, geloof het nu maar, ik ben echt niet blind... ( Ondanks dat ik Natasia hysterisch heb zien uit kleden eerder deze avond )quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu heeft er al een kussen voor gelegen.... Okee, ik weet genoeg
trekkeneukepijpebeffelikkerimmetcquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'sexuele gunsten?'
Ja, die kussen lag er wel voor, hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu heeft er al een kussen voor gelegen.... Okee, ik weet genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |