Ik zei toch dat ik het eens was..quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:32 schreef neferhone het volgende:
[..]
hij heeft toch zoveel respect voor robdan had hij afstand gehouden
![]()
Maar die van mij was eerder.quote:
Maar wel een beetje laat....quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn TT is leuker![]()
[COS #486] Op elk pindakaaspotje past een dekseltje
weet ik niet; nu ff wat onzin(wel leuk) zijn geboorte dag horroscoop. dag wordt betieteld als de dag van de aan val. zijn sterke kanten zijn energiek vol zelf vertrouwen expansief- zwakke kanten: destructief chaotisch en rusteloosquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:36 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het eens was..![]()
Hij zou idd met zijn handen van een getrouwde vrouw af moeten blijven... voor hem moet trouwens ook raar zijn, met die kinderen in zijn achterhoofd...
quote:
25 Augustus. Kijk eens als je wil.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef neferhone het volgende:
[..]
weet ik niet; nu ff wat onzin(wel leuk) zijn geboorte dag horroscoop. dag wordt betieteld als de dag van de aan val. zijn sterke kanten zijn energiek vol zelf vertrouwen expansief- zwakke kanten: destructief chaotisch en rusteloos![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn TT is leuker![]()
[COS #486] Op elk pindakaaspotje past een dekseltje
Mo had beloofd dat als ze klaar was bij Rik...ze nog even bij Tijn kwam buurten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef Suikeroom het volgende:
de maatjes zijn aan het fluisteren in bed zo te zien
't is maar goed dat Marlies er niet is...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef Suikeroom het volgende:
de maatjes zijn aan het fluisteren in bed zo te zien
Moet iemand ff in FB vragen of de TT veranderd kan worden.quote:
Eigenlijk heb ik helemaal niet meer aan hem gedacht sinds hij het huis uit isquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik moest meteen aan Etiënne denken. Hoe zou die het hebben, gezoend met een neger én een homo. Begrijp me niet verkeerd, vrijheid blijheid voor mij part, maar tja, die vrienden van Etiënne.
.
Ik wil de vorm van zijn hoofd ook wel eens zienquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik moest meteen aan Etiënne denken. Hoe zou die het hebben, gezoend met een neger én een homo. Begrijp me niet verkeerd, vrijheid blijheid voor mij part, maar tja, die vrienden van Etiënne.
.
Ik heb al een topicreportje gestuurd. Als er nog iemand wakker is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet iemand ff in FB vragen of de TT veranderd kan worden.
de dag van de onbeschaamde extravert sterke kantenflamboyant sexy enrgiek zwakke kanten behoeftig en onzeker. die dag is mijn vader ook jarig bij hem klopt hij nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
25 Augustus. Kijk eens als je wil.
Zeker leukquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef neferhone het volgende:
[..]
weet ik niet; nu ff wat onzin(wel leuk) zijn geboorte dag horroscoop. dag wordt betieteld als de dag van de aan val. zijn sterke kanten zijn energiek vol zelf vertrouwen expansief- zwakke kanten: destructief chaotisch en rusteloos![]()
vraag het zijn vrienden, floris of barry maarquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:45 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik wil de vorm van zijn hoofd ook wel eens zien![]()
![]()
Hoe kom je aan deze info? Is wel leukquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:46 schreef neferhone het volgende:
[..]
de dag van de onbeschaamde extravert sterke kantenflamboyant sexy enrgiek zwakke kanten behoeftig en onzeker. die dag is mijn vader ook jarig bij hem klopt hij niet![]()
Ik geloof er niet in maar hij klopt best redelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:46 schreef neferhone het volgende:
[..]
de dag van de onbeschaamde extravert sterke kantenflamboyant sexy enrgiek zwakke kanten behoeftig en onzeker. die dag is mijn vader ook jarig bij hem klopt hij niet![]()
Ik heb begrepen dat Floris te stoned is om ook maar een deuk in een pakje boter te kunnen slaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vraag het zijn vrienden, floris of barry maar![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Floris te stoned is om ook maar een deuk in een pakje boter te kunnen slaan.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Floris te stoned is om ook maar een deuk in een pakje boter te kunnen slaan.
Ik kijk niet, is Rik nou serieus nog als enige wakker?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:49 schreef Suikeroom het volgende:
Is Rik nu bezig met een Menno actie om zendtijd voor zichzelf te krijgen?![]()
Die komen hier niet...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vraag het zijn vrienden, floris of barry maar![]()
nuja zoals Flo doet op VOL (wanhopig zijn) zo is Tijn nu in het huisquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:
[..]. Floris. Die gast staat nu gewoon te boek als junk en zijn vriendin heeft zich laten vingeren door het meest ranzige ventje van heel BB. Arme jongen. Ach, hij moet maar veel op VOL lezen, zal 'm goed doen.
ja.. en de zusjes kletsen in bedquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kijk niet, is Rik nou serieus nog als enige wakker?
heb een boek:dat heet het mysterie van je geboorte dag; heb ik gekregen voor mijn verjaardag en die klopt in de meeste gevallen heel erg. maar is gewoon leuk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:48 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info? Is wel leuk
Jan Jaap heeft een goeie vriendin aan de haak geslagen las ik hier ergens op Fok. Good for him. Érg offtopic dit trouwens.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:50 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Die komen hier niet...
E10 vrienden kunnen dit niveau niet aan (alleen het woord niveau al)
Barry.... ken ik niet
Floris: die zit op een ander Forum waar iedereen zijn vriendinnetje beschermd, hijzelf als enthousiaste aanvoerder
Jammer... ik had graag gelezen: gelukkig hebben we de foto's nog (JJ vd Wal zit bij Pauw en Witteman)
Als ik zo'n boek in de winkel zie staan zoek ik altijd snel mijn eigen geboortedatum opquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:51 schreef neferhone het volgende:
[..]
heb een boek:dat heet het mysterie van je geboorte dag; heb ik gekregen voor mijn verjaardag en die klopt in de meeste gevallen heel erg. maar is gewoon leuk.
De truc van zon boekje is om het globaal heel veel dingen te noemen. Bij mij staan bijvoorbeeld sexy en onzeker in 1 regel, op zn zachtst gezegd vreemd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:53 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Als ik zo'n boek in de winkel zie staan zoek ik altijd snel mijn eigen geboortedatum opMeestal zitten ze er niet ver naast
Nou en.. geen mod te bekennenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jan Jaap heeft een goeie vriendin aan de haak geslagen las ik hier ergens op Fok. Good for him. Érg offtopic dit trouwens..
nu ff e10 was het 22 24 of 25 oktquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:53 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Als ik zo'n boek in de winkel zie staan zoek ik altijd snel mijn eigen geboortedatum opMeestal zitten ze er niet ver naast
Klopt wel ja... je kunt alles wel op een bepaalde manier interpreteren dat het klopt... maar toch blijft het leukquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
De truc van zon boekje is om het globaal heel veel dingen te noemen. Bij mij staan bijvoorbeeld sexy en onzeker in 1 regel, op zn zachtst gezegd vreemd.
Het een sluit het ander toch niet uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
De truc van zon boekje is om het globaal heel veel dingen te noemen. Bij mij staan bijvoorbeeld sexy en onzeker in 1 regel, op zn zachtst gezegd vreemd.
Klopt. Ik ben superonzeker en niet sexy.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uitMaar geldt niet voor jou, begrijp ik
![]()
Kansloosquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben superonzeker en niet sexy.
Ehm? Die vat ik niet?quote:
Open er een topic voorquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:02 schreef Bartoli het volgende:
wat staat er dan voor 18 september?
Staat niets op Talpa.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:01 schreef neferhone het volgende:
rik zit aan de naai machine en weet iemand e10 zijn geboortebag?
http://etienne-meulhof.hyves.nl/profiel/#quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:01 schreef neferhone het volgende:
rik zit aan de naai machine en weet iemand e10 zijn geboortebag?
Ah zo. Nagoed, ik kan altijd BB in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:02 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Superonzeker en niet sexy... wat moet er dan nog van je worden...
Maar ik eik welquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee laat maar zitten dan. denk niet eens dat ik het wil weten![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah zo. Nagoed, ik kan altijd BB in.
de dag van het innerlijke mysterie sterk attent serieus esthetisch zwak teruggetrokken zorgzaam negatiefquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:02 schreef Bartoli het volgende:
wat staat er dan voor 18 september?
zie je dat ik het niet wilde weten maar er zit wel waarheid inquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:05 schreef neferhone het volgende:
[..]
de dag van het innerlijke mysterie sterk attent serieus esthetisch zwak teruggetrokken zorgzaam negatief
Ik denk dat dat wel meevalt eerlijk gezegd. Er zijn gewoon een paar dingen waar ik t fundementeel niet mee eens ben (Tijn / Monique-ding) en tja, als ik dat dan een keer heb gezegd is het goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Javolgens mij levert dat wel wat pittige discussie op
![]()
moet ik mij eerst aan meldenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
http://etienne-meulhof.hyves.nl/profiel/#
tijn en mo slaan ook door zoals marcia zei als een griet zo zat te plakken met mijn vriend ging ik hoekenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt eerlijk gezegd. Er zijn gewoon een paar dingen waar ik t fundementeel niet mee eens ben (Tijn / Monique-ding) en tja, als ik dat dan een keer heb gezegd is het goed.
Best grappig als je het beeld van E10 en haar erlangs legt..quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:09 schreef neferhone het volgende:
[..]
tijn en mo slaan ook door zoals marcia zei als een griet zo zat te plakken met mijn vriend ging ik hoeken
Daar moest ik erg om lachen, want ze heeft boter op haar hoofd. Etienne, weet je nogquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:09 schreef neferhone het volgende:
[..]
tijn en mo slaan ook door zoals marcia zei als een griet zo zat te plakken met mijn vriend ging ik hoeken
ja dat bedoelde ik ook; dus floris moet het maar pikken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar moest ik erg om lachen, want ze heeft boter op haar hoofd. Etienne, weet je nog![]()
trustenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:13 schreef JufJoop het volgende:
Ik ga een tukje doen.. morgen weer vroeg posten
Houdoe![]()
Ze heeft vast een heel redelijke verklaring voor hemquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:14 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook; dus floris moet het maar pikken?
Als hij de misstap van Marcia pikt moet hij het hele junkverhaal er ook bij laten zitten, en juist dát zou voor mij een bottleneck zijn in deze.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:14 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook; dus floris moet het maar pikken?
Marcia op haar knieen tegen Floris: "Maar niemand kan zijn fokking aantrekkelijkheid weerstaan"quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze heeft vast een heel redelijke verklaring voor hemMaar intussen wel tegen Tijn preken
![]()
Van deze cap moet Hummie met haar huishoudschoolachtergrond toch van d'r stoel glijden!quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Marcia op haar knieen tegen Floris: "Maar niemand kan zijn fokking aantrekkelijkheid weerstaan"
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Marcia op haar knieen tegen Floris: "Maar niemand kan zijn fokking aantrekkelijkheid weerstaan"
Wat zou ze nou zo geil vinden aan 'm? Zn kale plekken? Ze lelijke tatoo's? Of zou t zn preutsheid zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik hoop ook op Sabrina. Rik was mijn nummer twee, maar hij loopt nu wel erg te mauwen. Hij heeft ook de verkeerde vriendinnen: Marlies, Marciaquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef Coos het volgende:
Rik wint BB6.![]()
(ik zelf zie liever Sabrina)![]()
The whole package...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat zou ze nou zo geil vinden aan 'm? Zn kale plekken? Ze lelijke tatoo's? Of zou t zn preutsheid zijn.
Wie? Floris of Etienne?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat zou ze nou zo geil vinden aan 'm? Zn kale plekken? Ze lelijke tatoo's? Of zou t zn preutsheid zijn.
Je kan niet slapen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:28 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Heeft het zin om het vorige topic te lezen of zeggen jullie: laat maar
Lief, dank je welquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:28 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Absoluut de moeite waard. Opnieuw een Tijn discussie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:28 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
dank jequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:28 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Aha! Met veel gebash en zo?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Absoluut de moeite waard. Opnieuw een Tijn discussie..
Ik heb voor t eerst een zinnige opmerking gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Absoluut de moeite waard. Opnieuw een Tijn discussie..
Mijn nieuwe sig, Dayquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb voor t eerst een zinnige opmerking gemaakt..
Mag ik nu weer zeggen dat ik Madurodam t bijstandsdisney vind?quote:
Arneaux geniaalquote:
Nee. Want:quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mag ik nu weer zeggen dat ik Madurodam t bijstandsdisney vind?.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Want:
1. Geen idee waar dat op slaat;
2. Ik ga mijn sig niet weer zo snel veranderen![]()
daar ga je toch naar toe op schoolreisje? of is dat nu andersquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mag ik nu weer zeggen dat ik Madurodam t bijstandsdisney vind?.
Ha, we zijn Day een tijdje kwijt!quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:38 schreef neferhone het volgende:
[..]
daar ga je toch naar toe op schoolreisje? of is dat nu anders
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, we zijn Day een tijdje kwijt!
Off topic! Off topic!![]()
Misschien kunnen we beter naar de SCquote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we beter naar de SCAls Bommie daar niet rondhangt, tenminste
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:41 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik zal je sterker vertellen, ik ben er nog nooit geweest.
Efteling! Brabant he.quote:
Tijn ook. Om 't maar een beetje ontopic te houden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
beter ik ben dol op de efteling
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:08 schreef arneaux het volgende:
Kutbewoners.
tIs gewoon dramatisch.quote:
In welk opzichtquote:
Beide. Zowieso dat ze Rik alleen laten werken, gewoon, ja alles.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In welk opzichtDat ze nu al slapen of in het algemeen?
Weet je, het is niet eens zo veel slechter dan vorig jaar. Deze bewoners zijn nota bene veel leuker. Maar Hummie doet er he-le-maal niks mee. Doet haar kunstje en incasseert haar geldquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beide. Zowieso dat ze Rik alleen laten werken, gewoon, ja alles.
rik findt dit wel leuk hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beide. Zowieso dat ze Rik alleen laten werken, gewoon, ja alles.
Ik verwacht de haan over een half uurtje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:26 schreef marky het volgende:
Ze hebben nog best veel te doen voor het exit diner en ze slapen nog. Ze lagen er best wel vroeg in (op Rik na dan). Dus kom op met die haan.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik verwacht de haan over een half uurtje.
Helaas, BB laat ze maar slapenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik verwacht de haan over een half uurtje.
Oh, dat is niet mijn intentie hoor; ik probeer alleen het gesprek op gang te brengen......quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:39 schreef arneaux het volgende:. Ga je me van de 2e plek stoten Nostaligist?
.
Maar er valt zo weinig te vertellen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh, dat is niet mijn intentie hoor; ik probeer alleen het gesprek op gang te brengen......![]()
Ze praten.... Dat is al een luxe vergeleken met de voorgaande dagen....quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar er valt zo weinig te vertellen.
Semih kan t geloof ik. En ook al naai je niet, je zou van die patroontjes uit kunnen tekenen op de stof ofzo.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Kan niemand anders, naaien dan ? Ze kunnen Rik toch ook wel helpen ?
In ieder geval wat gezelschap houden...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Al zou er niet veel voor de anderen te doen zijn, zou het wel leuk zijn om uit solidariteit Rik te vergezellen; tenzij Rik liever alleen werkt!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih kan t geloof ik. En ook al naai je niet, je zou van die patroontjes uit kunnen tekenen op de stof ofzo.
Precies, dat is het minste....quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
In ieder geval wat gezelschap houden...
Zeg nog eens iets? Kijken of ze weer gehoorzamen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:56 schreef Nostalgist het volgende:
Alsof ze ons gehoord hebben.....
De zusjes kunnen dus echt wel helpen. Rik zal er wel chagereinig over geworden zijn....
Lukt niet dit keer.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:00 schreef Nostalgist het volgende:
Het zou leuk zijn als er nog meer gingen kijken bij Rik....
Eens kijken of ze dat gaan doen.....
Eensch..Een oude ziel, zoals Mo zou zeggen....quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:14 schreef Lady-night het volgende:
Het is weer spannend, Jeroen lult weer om het lullen ennne uuuhhh papagaaien, eehhhhhh uuuhhh Jezus het lijkt wel een oud mannetje, lullen om het lullen en uiteindelijk niets zeggen.
Alleen Semih kan het ook maar ze hebben maar een machine.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Afwisselen kan toch ook? Mo heeft nu ook genoeg te doen....quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen Semih kan het ook maar ze hebben maar een machine.
Oude zielen zijn relaxed. Hebben een rust gevonden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eensch..Een oude ziel, zoals Mo zou zeggen....
Dat is ook zo, maar spontaan een interessante discussie openen, zit er voor hem niet in. Hij is een volger.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Oude zielen zijn relaxed. Hebben een rust gevonden.
Het verbaast me niets.... In Calella of Salau waarschijnlijk ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:33 schreef Verida het volgende:
weer een tipje van de sluier van jeroens leven : hij is een tijdje propper geweest in spanje
Op de Wc ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:39 schreef Verida het volgende:
waar is sabrina?
Dat zal een oude ziel nooit en groupe doen. Hij zal dat alleen 1 op 1 doen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar spontaan een interessante discussie openen, zit er voor hem niet in. Hij is een volger.
Initiatief nemen zit er niet in. Hij zal bijvoorbeeld nooit een discussie openen. Hij reageert alleen maar. Een oude ziel zou ook levenservaring uit kunnen spreken. Dat ben ik bij hem nog niet tegengekomen.![]()
Deels met je eens. Een oude ziel kan zaken inderdaad ook goed verwoorden, maar een oude ziel hoeft niet in te houden, dat er geen initiatief meer inzit, toch ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zal een oude ziel nooit en groupe doen. Hij zal dat alleen 1 op 1 doen.
Toen hij tijdens de ruzie Tijn - Semih moest optreden als adviseur merkte je dat hij ineens heel goed kan bwoorden wat het probleem is en wat er eventueel aan te doen is. Ook toen hij aan Marlies ging uitleggen waarom hij haar genomineerd had kon hij met hele mooie bewordingen zeggen dat ze nep is. Dat zijn de kenmerken van een oude ziel.
Slecht op zijn gemak, hij zal toch wel merken dat hij "achterloopt" bij de rest, qua culturele, culinaire en andere zaken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:36 schreef Nostalgist het volgende:
In iedere zin zit ook twijfel bij Jeroen. Ja, dat is dan jammer, of jammer....
Diep van binnen is hij erg onzeker denk ik. Vandaar ook de krampachtige pogingen te gaan winnen, waarschijnlijk.
En zelfs dat is nog te veel eer voor hem, veel verder als over lijken gaan is het niet. Niet dat ik vind dat hij niet op Tijn mocht stemmen, maar met Rik had hij dus veel minder, die had vaker op hem gestemd dus zou een logischer keuze zijn geweest of zelfs Mars waar hij niets mee heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:44 schreef gerxan het volgende:
observeren.. analiseren...elimineren...das jeroen!
volgende patient...
Klopt, hij is dan ook helemaal gefixeerd op zijn uiterlijk. De lokjes, het in de zon gaan staan als hij buiten is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:43 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Slecht op zijn gemak, hij zal toch wel merken dat hij "achterloopt" bij de rest, qua culturele, culinaire en andere zaken.
Hij kan alleen maar meepraten over huishoudelijke dingetjes, hoeveel supermarkten er in een dorp zijn. Heb het al eerder gezegd, van huis uit wrsch niets meegekregen over die zaken die bijdragen aan je persoonlijke ontwikkeling.
Heeft wrsch gedacht dat hij het wel zou redden met domheid, mooi haar , sprankelende lach etc. (vind hem zelf helemaal niet aantrekkelijk) Hij mist persoonlijkheid.
als hij rik had gestemd kreeg ieder 1 stem en had hij zichzelf ook genomineerd voor de bank...quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef Lady-night het volgende:
[..]
En zelfs dat is nog te veel eer voor hem, veel verder als over lijken gaan is het niet. Niet dat ik vind dat hij niet op Tijn mocht stemmen, maar met Rik had hij dus veel minder, die had vaker op hem gestemd dus zou een logischer keuze zijn geweest of zelfs Mars waar hij niets mee heeft.
Dat is gewoon bullshit. Hij heeft gewoon op een HBO gezeten en daar zal hij toch geconfronteerd zijn met de meer wereldse zaken. Kan ook wel eens zijn dat hij zich prettig voelt en een meer relaxed minder hotmemetoterige sfeer. Zoiezo hebben we nu op Mo en Saar na het platteland in het huis zitten. Geeft niets maar die zijn wel anders dan mensen uit de stad die toch wat meer rebbel heben maar of er door meer rebbel ook iets zinnigs uit komt is maar zeer de vraag.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:43 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Slecht op zijn gemak, hij zal toch wel merken dat hij "achterloopt" bij de rest, qua culturele, culinaire en andere zaken.
Hij kan alleen maar meepraten over huishoudelijke dingetjes, hoeveel supermarkten er in een dorp zijn. Heb het al eerder gezegd, van huis uit wrsch niets meegekregen over die zaken die bijdragen aan je persoonlijke ontwikkeling.
Heeft wrsch gedacht dat hij het wel zou redden met domheid, mooi haar , sprankelende lach etc. (vind hem zelf helemaal niet aantrekkelijk) Hij mist persoonlijkheid.
Excuse de moi:quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:44 schreef gerxan het volgende:
observeren.. analiseren...elimineren...das jeroen!
volgende patient...
Tuurlijk, hij heeft er alleen niets mee gedaan..... De aardappeltjes met jus bij zijn moeder, waren al spannend genoeg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon op een HBO gezeten en daar zal hij toch geconfronteerd zijn met de meer wereldse zaken.
Domme lach zou ik het willen noemen, beetje koeienuitstraling. Die kunnen je ook zo "leuk" aankijkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Excuse de moi:
What goes around, comes around. Hij is de volgende patiënt, en zal de sterkere kandidaten waarschijnlijk niet overleven.
Het is geen Bart. Bart was een rebel met een mooi uiterlijk. Jeroen is slechts een leuk plukkie haar en een (onzekere) stralende lach.
Nee want op Rik stemd niemand en hij dacht ik wil niet met twee op de bank. Hij ging ervanuit dat Mars op hem zou stemmen. Dan had hij drie en zij twee en dan zaten zij twee op de bank. Nu wist hij dat Tijn er ook twee zou hebben omdat Semih een zekerheidje was qua stemmen. Dat het nu zo is uitgepakt als het is uitgepakt is eigenlijk alleen maar een mooie bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef Lady-night het volgende:
[..]
En zelfs dat is nog te veel eer voor hem, veel verder als over lijken gaan is het niet. Niet dat ik vind dat hij niet op Tijn mocht stemmen, maar met Rik had hij dus veel minder, die had vaker op hem gestemd dus zou een logischer keuze zijn geweest of zelfs Mars waar hij niets mee heeft.
Mijn zoon heeft op HAVO gezeten, doet nu een MBO opleiding, wil daarna nog een HBO opleiding doen. Hij is jonger als Jeroen, maar heeft meer inhoud.Kan over veel zaken meepraten en weet zaken vaak ook heel goed te onderbouwen. Wij hebben hem dan ook opgevoed met boeken, musea, films, uit eten, samen nieuws kijken etc.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is gewoon bullshit. Hij heeft gewoon op een HBO gezeten en daar zal hij toch geconfronteerd zijn met de meer wereldse zaken. Kan ook wel eens zijn dat hij zich prettig voelt en een meer relaxed minder hotmemetoterige sfeer. Zoiezo hebben we nu op Mo en Saar na het platteland in het huis zitten. Geeft niets maar die zijn wel anders dan mensen uit de stad die toch wat meer rebbel heben maar of er door meer rebbel ook iets zinnigs uit komt is maar zeer de vraag.
Tijn woont ook nog thuis. Rik deels ook nog geloof ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt, hij is dan ook helemaal gefixeerd op zijn uiterlijk. De lokjes, het in de zon gaan staan als hij buiten is.
Ik heb het idee, dat hij nog steeds thuiswoont. Dat is imho goed aan hem te merken.
Zich laten verwennen door zijn moeder, zijn voetbalclub die alles voor hem is. Een erg klein wereldje waar hij in leeft. De HBO heeft daar weinig verandering in gebracht. Het was voor hem waarschijnlijk alleen een voortzetting van de middelbare school.
Boeken, songteksten, mooie films. Het zegt hem niets.
"Living is easy, when it's boring" komt bij me op als ik hem observeer.
Jammer Jeroen, er is zoveel meer in het leven dan leuk kunnen dansen en smalltalk.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Domme lach zou ik het willen noemen, beetje koeienuitstraling. Die kunnen je ook zo "leuk" aankijken![]()
Leuk om met zo'n oude ziel getrouwd te zijn. Kan me zo ongeveer voorstellen hoe zijn kinderen dan worden. Volgens mij leef je dan nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:01 schreef marky het volgende:
[..]
Tijn woont ook nog thuis. Rik deels ook nog geloof ik.
Kenmerk van de oude ziel is dat hij het allemaal al gehad en gezien heeft. Die hoeft het leven niet meer aan te pakken maar laat het leven op zich afkomen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met grote ogen en een lege blik....
Geef me één titel van een boek dat hij gelezen dat meer inhoud heeft dan een streekroman.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:01 schreef marky het volgende:
[..]
Kenmerk van de oude ziel is dat hij het allemaal al gehad en gezien heeft. Die hoeft het leven niet meer aan te pakken maar laat het leven op zich afkomen.
Mijn ouders hebben mij ook nooit meegenomen naar een museum (hadden ze geen tijd voor), Een boek lezen was voor mij een crime vanwegen een leesprobleem. Films hebben nooit mijn intresse gehad, val ik bij in slaap. Uit eten, jahoor overal, maar ik heb dan ook een paar jaar kokschool achter de kiezen. Verder heb ik het leven over mij heen gekregen daar is waar ik hard van ben geworden maar ik ben dan ook een paar jaar ouder dan Jeroen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft op HAVO gezeten, doet nu een MBO opleiding, wil daarna nog een HBO opleiding doen. Hij is jonger als Jeroen, maar heeft meer inhoud.Kan over veel zaken meepraten en weet zaken vaak ook heel goed te onderbouwen. Wij hebben hem dan ook opgevoed met boeken, musea, films, uit eten, samen nieuws kijken etc.
Kozakkenboys zaterdag amateurs. Nu een stap terug gedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Geef me één titel van een boek dat hij gelezen dat meer inhoud heeft dan een streekroman.
Eén film die niet over het vergaan van de wereld gaat.
Ik geloof er geen snars van. Een propper die voetbalt bij zijn voetbalcuppie in de D-klasse, en Werkendam als de wereld ziet, dat kenschetst Jeroeniepoenie....![]()
dacht toch echt dat je een vrouw was, gezien je avatarquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Geef me één titel van een boek dat hij gelezen dat meer inhoud heeft dan een streekroman.
Eén film die niet over het vergaan van de wereld gaat.
Ik geloof er geen snars van. Een propper die voetbalt bij zijn voetbalcuppie in de D-klasse, en Werkendam als de wereld ziet, dat kenschetst Jeroeniepoenie....![]()
Zoals ik net als schreef dat tijdens de Tijn-Semih ruzie hij heel netjes wist te bewoorden wat het probleem was en wat eraan te doen. En dat dusdanig netjes dat je gewoon weet dat er meer in die kop zit dan alleen een lege blik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:19 schreef Lady-night het volgende:
Stil en rustig hoeft zeker niet te zeggen dat je inhoudsloos bent, mar de gesprekken die Jeroen voert geven juist wel aan dat hij nergens over kan meepraten. Was hij maar stil!!
Hij schijnt door z'n studie veel te weten over de economie en hij heeft zelfs een tijd een bedrijf gehad dat goederen importeerd uit China. Ik heb het idee (dat heb ik overigens ook bij Sabrina) dat die domheid enigzins gespeeld is...quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:43 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Moeder Lia verzamelt alles over Jeroentje, zou ze ook op FOK en VOL surfen??quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:55 schreef Kaleddis het volgende:
Interview met de ouders van Jeroen:
http://www.ad.nl/rotterdam/rivierenland/article772197.ece
vast welquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:52 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Moeder Lia verzamelt alles over Jeroentje, zou ze ook op FOK en VOL surfen??
er staat dat Pa trots is dat hij niet in zijn blote reet door de huiskamer rent. Nee hij pronkt wel met jeroen junior in de badkamerquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:55 schreef Kaleddis het volgende:
Interview met de ouders van Jeroen:
http://www.ad.nl/rotterdam/rivierenland/article772197.ece
Ik zit ook al meer en meer bij de buren (DGK) daar wordt er nog iemand afgetrokken en is er een leukere romance bezig dan die MO en Tijn.quote:
mo en tijn vond ook iedereen leuk in het begin.....quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit ook al meer en meer bij de buren (DGK) daar wordt er nog iemand afgetrokken en is er een leukere romance bezig dan die MO en Tijn.
Precies, ik heb de streams van zowel BB als DGK in mijn playlist van de WMP. En kan gemakkelijk zappen, zonder iets te missen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:31 schreef 2live het volgende:
[..]
mo en tijn vond ook iedereen leuk in het begin.....
er gebeurt in iedere geval zo weinig dat je makkelijk alletwee kunt volgen
![]()
me tooquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies, ik heb de streams van zowel BB als DGK in mijn playlist van de WMP. En kan gemakkelijk zappen, zonder iets te missen.
Goed gezegd Marky!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij ook nooit meegenomen naar een museum (hadden ze geen tijd voor), Een boek lezen was voor mij een crime vanwegen een leesprobleem. Films hebben nooit mijn intresse gehad, val ik bij in slaap. Uit eten, jahoor overal, maar ik heb dan ook een paar jaar kokschool achter de kiezen. Verder heb ik het leven over mij heen gekregen daar is waar ik hard van ben geworden maar ik ben dan ook een paar jaar ouder dan Jeroen.
Door mijn werk wordt ik geacht hard te zijn, mensen omver te lullen en te zorgen dat ze betalen. Ik heb in mijn vakantie of thuis ook geen zin om diepgravend over alles door te gaan lopen hakken. Daar ontbreekt de puf. Ik zeg niet dat ik het nooit doe.
Ik ben niet wereldvreemd maar vind het heerlijk als mijn leven verder gewoon rustig verloopt.
Wat ik wil zeggen is Een stil en rustig iemand hoeft niet inhoudsloos te zijn omdat hij zich niet uitspreekt en zeker niet in de situatie van een BB huis.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat die naaimachine het nog steeds doet. Zeker niet van de Kijkshop.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar goed dat Hilde eruit is. Anders was Talpa nu failliet geweest met zo'n opdracht. Met al dat stof wat benodigd is om een outfit voor haar te maken.
Als zo lang dat de andijvie volgens mij nu wel snot zal zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef 2live het volgende:
hoe lang zijn ze al aan het koken?
Pompoms omhoog voor iedereen die daar nog in gelooftquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef schatje het volgende:
Tijn heeft liever dat mensen een sms-je sturen naar hun vader, moeder, zus of broer om te zeggen dat ze van hen houden dan voor hem om te blijven.
Hij heeft ook spijt dat hij de joker heeft ingezet want Micheline had het veel leuker gevonden om te blijven.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Pompoms omhoog voor iedereen die daar nog in gelooft![]()
Ja BB hoeft er geen moeite voor te doen om hem negatief in beeld te brengen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef mazaru het volgende:
Als Tijn zich gewoon koest had gehouden, dat had hij dik van Marcia gewonnen.
Maar hij snijdt zich nu in zijn eigen vingers met dat gezeik.
Ik denk dat het er maandag nog om gaat spannen.
Geen SC hier!quote:
Ik zit wel te kijken hoor, ik geniet wel van de lol die de zussen en Rik en Jeroen hebben in het naaiatelier.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wordt er een keer genaaid in BB, is er nog geen hond die kijkt.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wordt er een keer genaaid in BB, is er nog geen hond die kijkt.
Tijn is zielig op bed gaan liggen en Marcia doet alleen de afwas.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:23 schreef bunnyma het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Marcia nu zij gedwongen met Tijn opgescheept zit?
Loopt zij nog niet gillend het huis uit?
Als BB a.s. maandag al het negatieve van Tijn van de afgelopen week laat zien dan heeft BB meer zendtijd nodig op de maandag.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:35 schreef yellowfirst het volgende:
Ik snap BB niet meer. Maandags in de live-uitzending laten ze meestal fragmenten zien van iets "spannends" van het afgelopen weekend wat er is gebeurd. Niu valt er weinig te kiezen, lijkt me, een dooie boel....![]()
Zou dan mijn stille wens dat Tijn er uit dondert a.s. maandag toch uitkomen??quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef NS het volgende:
[..]
Als BB a.s. maandag al het negatieve van Tijn van de afgelopen week laat zien dan heeft BB meer zendtijd nodig op de maandag.![]()
![]()
![]()
Het is ook mijn stille wens en ik hoop echt dat hij eruit gaat. Maar goed, even wachten tot maandag. Ik heb er dit keer wel een sms-je voor over.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zou dan mijn stille wens dat Tijn er uit dondert a.s. maandag toch uitkomen??![]()
Zou ik ook erg leuk vinden....maar ook prima als Marcia weggaat.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zou dan mijn stille wens dat Tijn er uit dondert a.s. maandag toch uitkomen??![]()
En dan tenminste geen kans op een afgrijselijke scooter....quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:48 schreef NS het volgende:
[..]
Het is ook mijn stille wens en ik hoop echt dat hij eruit gaat. Maar goed, even wachten tot maandag. Ik heb er dit keer wel een sms-je voor over.
Ach en dan krijg je nog geen reactie ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:52 schreef Manu82 het volgende:
Beste COS'ers, na een lange brainstorm sessie vanavond in FB zijn wij tot de conlcusie gekomen dat we jullie willen gedogen in de SC. Naar verloop van tijd zullen we dit natuurlijk evalueren. Indien jullie je niet aan de regels houden zullen er maatregelen volgen en eventueel zullen we de COS weer herstarten. Voorlopig kunnen jullie ook op de volgende plek terecht.
[BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren!
Ontopic graag!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ach en dan krijg je nog geen reactie ook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
Ontopic graag!![]()
En op deze manier gaan wij op dit forum niet met elkaar om, aso!![]()
![]()
Ik hoop dat je je in het vervolg gaat gedragen!
Rik is een schurfthomo!quote:
gewoon een constatering, meer niet!quote:
Leer er mee levenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon een constatering, meer niet!
geen moeite meequote:
Ik heb meer moeite met de stem van Tijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:28 schreef versabommie het volgende:
geen moeite mee![]()
Vinnet wel een beetje een zeikerdje worden!
Zit het toch in de familiequote:Op zaterdag 4 november 2006 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen moeite mee![]()
Vinnet wel een beetje een zeikerdje worden!
Dat moet je ook aan vakmensen overlatenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:33 schreef Sug4r het volgende:
Sa kan echt niet zingen, zelfs met de muziek erbij kan ze geen toon houden![]()
Merci Henk, deze hoort gewoon bovenaan te staanquote:
Inderdaad, van mij mag ze winnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Merci Henk, deze hoort gewoon bovenaan te staan![]()
Miujn favoriet is het ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad, van mij mag ze winnen![]()
Gewoon door haar simpelheid e.d.![]()
die is maandag dan ook wegquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de stem van Tijn![]()
![]()
Dat is alleen maar een goeie reactiequote:Op zondag 5 november 2006 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zie haar weglopen met die valse uitdrukking op haar smoel... "Zo die heb ik nog in de zak..."
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |